00:13 / 16-06-2025
İran XİN-in binası vurulub - Ölən və yaralanan var
19:08 / 15-06-2025
İranda indiyədək 128 nəfər həlak olub
16:47 / 15-06-2025
Hidayət Heydərov ilk görüşdə məğlub olub
13:19 / 15-06-2025
Sabah leysan yağacaq, güclü külək əsəcək
13:10 / 15-06-2025
Şıx çimərliyində iki nəfər boğulub - Video
12:59 / 15-06-2025
Prezident yeni səfirlərin etimadnamələrini qəbul edib - Fotolar
10:00 / 15-06-2025
Mehriban Əliyeva Mlli Qurtuluş Günü ilə bağlı fotolar paylaşıb
09:14 / 15-06-2025
Vəhdət Partiyasının sədri dəyişib - Fotolar
08:50 / 15-06-2025
İranın zərbəsindən sonra İsraildə tədqiqat mərkəzi yanıb
00:49 / 15-06-2025
İlham Əliyev Milli Qurtuluş Günü münasibətilə paylaşım edib - Foto
00:16 / 15-06-2025
İranda daha bir general həlak olub
00:07 / 15-06-2025
Bu gün Milli Qurtuluş Günüdür
20:24 / 14-06-2025
Ərdoğan İlham Əliyevə zəng edib
19:00 / 14-06-2025
AZAL uçuşların sayını artırır
18:57 / 14-06-2025
İlham Əliyev krala məktub göndərib
18:19 / 14-06-2025
İranın 20-dən çox komandanı zərərsizləşdririlib
18:07 / 14-06-2025
Lənkəranda yeniyetmə dənizdə boğulub
17:50 / 14-06-2025
Bakı Ağır Cinayətlər Məhkəməsinə yeni hakim ezam olunub
16:01 / 14-06-2025
Ceyhun Bayramov Hakan Fidanla telefonda danışıb
15:09 / 14-06-2025
Azərbaycan və İran XİN başçıları telefonda müzakirə aparıblar
14:29 / 14-06-2025
İranın 9 nüvə alimi öldürülüb - Siyahı
13:32 / 14-06-2025
Hikmət Hacıyev: "Azərbaycan Avropa İttifaqı və Çin arasında vacib birləşdirici tərəfdir"
12:36 / 14-06-2025
Sabah yağış yağacaq
11:49 / 14-06-2025
İranın Baş Qərargah rəisinin iki müavini həlak olub
08:51 / 14-06-2025
Əcnəbilər İrandan Azərbaycana keçərək təxliyə olunur - Fotolar
08:07 / 14-06-2025
Cəlaloğlu: İranın vurulmasının iki səbəbi var
07:38 / 14-06-2025
Bu gün orta məktəblərdə “Son zəng” çalınacaq
23:40 / 13-06-2025
Putin Pezeşkian və Netanyahu ilə telefon danışıqları aparıb
13:40 / 11-06-2025

08:07 / 14-06-2025

14:57 / 12-06-2025

07:27 / 12-06-2025

07:17 / 12-06-2025

07:23 / 13-06-2025

21:06 / 11-06-2025

17:06 / 13-06-2025

22:53 / 11-06-2025

21:38 / 12-06-2025

18:49 / 13-06-2025

15:00 / 11-06-2025

Ankara Ermənistanı köhnə relslərə qaytarır
Tarix: 09-01-2024 11:59 | Bölmə: Slayd

Türkiyənin nəqliyyat və infrastruktur naziri Əbdülkadir Uraloğlu bildirib ki, ölkəsi 2029-cu ilə qədər Zəngəzur dəhlizi layihəsini reallaşdırmağa ümid edir. Rəsminin sözlərinə görə, trekin Azərbaycan hissəsi demək olar ki, tamamlanıb, Türkiyədə işlərə 2024-cü ildə başlanacaq. Ermənistanda proses başlamasa da, Uraloğlu baş nazir Nikol Paşinyandan “müsbət siqnalların” eşidildiyinə iddia edir.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Nezavisimaya qazeta” yazıb.
Rusiya nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Qurum rəsmisi vurğulayıb ki, dəhlizin Ermənistan hissəsi 43 km olacaq. Onun sayəsində Türkiyənin “türk dünyası” ölkələrinə birbaşa çıxışı yaranacaq. Nazir Ermənistandan yan keçən İran marşrutunu xatırladıb, lakin Zəngəzur layihəsi hələ də daha cəlbedicidir.
Maraqlıdır ki, yanvarın 3-də Azərbaycan prezidentinin xüsusi tapşırıqlar üzrə nümayəndəsi Elçin Əmirbəyov Bakının tezliklə İrəvanla sülh müqaviləsi layihəsi üzrə danışıqlar aparmağa ümid etdiyini bildirib.
Dialoqun tərkib hissəsi ölkələr arasında nəqliyyat kommunikasiyalarının açılmasının müzakirəsi olmalıdır.
Qeyd edək ki, yanvarda ABŞ-da Ermənistan və Azərbaycan xarici işlər nazirlərinin görüşünün keçirilməsi planlaşdırılır.
“Danışıqların əsas yolu sülh sazişinin mətninin razılaşdırılmasıdır. Burada gələcək dünyanın bütün əsas parametrləri, o cümlədən kommunikasiyaların bərpası göstərilir. Əsas yoldan əlavə, daha iki iş var: - kommunikasiyaların açılması, həmçinin Azərbaycanla Ermənistan arasında dövlət sərhədinin delimitasiyası və sonra demarkasiyası”, - Əmirbəyov bildirib.
O, Azərbaycan vətəndaşlarının Bakıdan Naxçıvana və geriyə gedə biləcəkləri Zəngəzur dəhlizini xatırladıb. Bundan əlavə, dekabrda Türkiyə ticarət nazirinin müavini Özgür Volkan Ağar dəhlizin keçdiyi ölkə ilə Azərbaycan arasında ticarət dövriyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə artıracağını bildirmişdi.
Buna baxmayaraq, Azərbaycanın 2023-cü ilin sonuna kimi rəsmi mövqeyi ondan ibarət idi ki, İrəvan dəhlizi açmaq istəməsə, o zaman Bakı İrandan keçməklə alternativ marşrut çəkəcək. Eyni zamanda, Ermənistan özünün girdiyi blokadada qalacaq.
“Gözlədik və bizi zorla bu işi görməkdə ittiham etdilər. Artıq belə bir niyyətimiz olmadığını deməkdən yorulmuşam. Sonra başqa variant axtarmalı olduq. Bizim Naxçıvanla, oradan da Naxçıvan vasitəsilə Türkiyə ilə bu əlaqələrimiz olmalıdır. Beləliklə, biz İran tərəfi ilə dolama yolun tikintisi ilə bağlı razılığa gəldik. Bəli, daha baha başa gələcək, amma bu, alternativdir və artıq tikintiyə başlanılıb”, - deyə Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev bildirib.
“Ermənistan çox şey itirir... Bu, beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi olacaq. Orta Asiyadan böyük həcmdə yüklər gələcək. Çindən böyük həcmdə yüklərin gəlməsini gözləyirik. Belə çıxır ki, Ermənistan həm özünü bundan, həm də Azərbaycanla bütün digər kommunikasiya xətlərini açmaq imkanından məhrum edib”, - deyə Azərbaycan rəhbəri qeyd edib.
Əliyev təkid edir ki, Zəngəzur dəhlizi açılarsa, bu, Azərbaycandan Azərbaycana gedən yol kimi qəbul edilməlidir. O, Zəngəzur dəhlizini Kalininqrad dəmir yolu əlaqəsi ilə müqayisə edir. Onun sözlərinə görə, bu o deməkdir ki, gömrük rüsumları, yoxlamalar və sərhədçilər olmamalıdır.
Sual yaranır ki, belə olan halda, Çindən mallar əvvəlcə Bakıya, sonra “Azərbaycandan Azərbaycana”, oradan da Türkiyəyə getsə, Ermənistan Qafqaz qovşağının iddialı layihəsinə necə qoşula bilər?
“İlham Əliyevin sözləri əslində o deməkdir ki, Azərbaycan və onu dəstəkləyən Türkiyə Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı planlarından əl çəkməyib. Eyni zamanda, İrandan keçən yol məsələsinin irəli sürülməsi Ermənistana təzyiq etmək üsulu idi”, - Strateji Araşdırmalar və Təşəbbüslər üzrə Analitik Mərkəzin (ACSIS) rəhbəri Ayk Xalatyan deyir.
“Dəhliz Bakı və Ankara üçün strateji əhəmiyyət kəsb edir, çünki bu, onlara Cənubi Qafqazda aparıcı rollarını möhkəmləndirməyə və Mərkəzi Asiyada təsirlərini genişləndirməyə imkan verəcək”, - ekspert vurğulayıb.
Onun sözlərinə görə, Qərb dövlətləri də bu layihədə maraqlı ola bilər. Türkiyə ilə ABŞ arasında münasibətlərdə problemlər olsa da, onlar hələ də müttəfiq olaraq qalırlar. “Cənubi Qafqaz və Mərkəzi Asiya uğrunda mübarizədə Vaşinqton Ankaranı dəstəkləyəcək, çünki onun uğurları Rusiya, İran və Çinin bu regionlarda təsirinin azalmasına gətirib çıxaracaq. Amerika hakimiyyəti bu ölkələri əsas geosiyasi rəqibləri adlandırır”, - Xalatyan vurğulayıb.
O hesab edir ki, Ermənistan Azərbaycan və Türkiyə ilə bütün kommunikasiyaların bağlanması ilə yollara nəzarəti saxlamaqla nəsə qazana bilər. Amma Bakı və Ankaranın irəli sürdüyü planda İrəvan üçün heç bir fayda yoxdur, üstəlik, təhlükəsizliyə ciddi təhdidlər var.
“Ermənistanın Azərbaycanla sərhəddə İranla sərhəddə olduğu kimi hüquqlara malik olması zəruridir. Heç kim onun gömrük nəzarəti hüququna şübhə etməməlidir. Zəngəzur dəhlizi, Əliyevin dediyi kimi, Azərbaycandan Azərbaycana yox, Azərbaycandan Ermənistan ərazisinə keçəcək”, - Xalatyan qeyd edib.
Müqayisə üçün A. Xalatyan Ermənistan mallarının Rusiyaya tranzit təcrübəsini göstərib. Hər iki ölkə Avrasiya İqtisadi İttifaqının bir hissəsidir, onun tərkibində gömrük rüsumları yoxdur, lakin Ermənistan hələ də mallarının tranziti üçün Gürcüstana pul ödəyir.
“2029-cu ilə qədər İrandan keçən marşrut tamamlanacaq. Ermənistan istəsə, Sünik bölgəsindəki dəmir yolunu təmir edə bilər, amma o, sanki İran istiqamətinə əlavə olacaq”, - deyə azərbaycanlı politoloq İlqar Vəlizadə NG-yə bildirib.
O qeyd edib ki, Bakı və İrəvan dəhliz mövzusunu fərqli qəbul edirlər. Ermənistan tərəfi bunu kommunikasiyaların ümumi blokdan çıxarılması ilə birlikdə görür, Azərbaycan tərəfi isə dəhlizi ayrıca məsələ hesab edir.
“Zəngəzur dəhlizi ilə yüklərin daşınmasının xüsusiyyətləri Ermənistan ərazisindən tranzitdən fərqli olmalıdır. Bu, uzunluğu 40 km-dən bir qədər çox olan yolun keçid hissəsidir. Sürətli qatar onu təxminən 10 dəqiqəyə qət edəcək. Vaqonların yoxlanılması səfərin özündən daha çox vaxt aparacaq və bu, Ermənistanda heç nə boşaldılmamasına baxmayaraq”, - Vəlizadə bildirib.
Politoloq bildirib ki, Azərbaycan ilk növbədə Zəngəzur dəhlizində maraqlıdır, Ermənistanla digər kommunikasiyaların açılmasında deyil. Ona görə də orada olmasa, o zaman digər yollar bağlı qala bilər. O, bunu başqa şeylərlə yanaşı, yükdaşımanın rentabelliyi ilə izah edir.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 09-01-2024 11:59 | Bölmə: Slayd

Türkiyənin nəqliyyat və infrastruktur naziri Əbdülkadir Uraloğlu bildirib ki, ölkəsi 2029-cu ilə qədər Zəngəzur dəhlizi layihəsini reallaşdırmağa ümid edir. Rəsminin sözlərinə görə, trekin Azərbaycan hissəsi demək olar ki, tamamlanıb, Türkiyədə işlərə 2024-cü ildə başlanacaq. Ermənistanda proses başlamasa da, Uraloğlu baş nazir Nikol Paşinyandan “müsbət siqnalların” eşidildiyinə iddia edir.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Nezavisimaya qazeta” yazıb.
Rusiya nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Qurum rəsmisi vurğulayıb ki, dəhlizin Ermənistan hissəsi 43 km olacaq. Onun sayəsində Türkiyənin “türk dünyası” ölkələrinə birbaşa çıxışı yaranacaq. Nazir Ermənistandan yan keçən İran marşrutunu xatırladıb, lakin Zəngəzur layihəsi hələ də daha cəlbedicidir.
Maraqlıdır ki, yanvarın 3-də Azərbaycan prezidentinin xüsusi tapşırıqlar üzrə nümayəndəsi Elçin Əmirbəyov Bakının tezliklə İrəvanla sülh müqaviləsi layihəsi üzrə danışıqlar aparmağa ümid etdiyini bildirib.
Dialoqun tərkib hissəsi ölkələr arasında nəqliyyat kommunikasiyalarının açılmasının müzakirəsi olmalıdır.
Qeyd edək ki, yanvarda ABŞ-da Ermənistan və Azərbaycan xarici işlər nazirlərinin görüşünün keçirilməsi planlaşdırılır.
“Danışıqların əsas yolu sülh sazişinin mətninin razılaşdırılmasıdır. Burada gələcək dünyanın bütün əsas parametrləri, o cümlədən kommunikasiyaların bərpası göstərilir. Əsas yoldan əlavə, daha iki iş var: - kommunikasiyaların açılması, həmçinin Azərbaycanla Ermənistan arasında dövlət sərhədinin delimitasiyası və sonra demarkasiyası”, - Əmirbəyov bildirib.
O, Azərbaycan vətəndaşlarının Bakıdan Naxçıvana və geriyə gedə biləcəkləri Zəngəzur dəhlizini xatırladıb. Bundan əlavə, dekabrda Türkiyə ticarət nazirinin müavini Özgür Volkan Ağar dəhlizin keçdiyi ölkə ilə Azərbaycan arasında ticarət dövriyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə artıracağını bildirmişdi.
Buna baxmayaraq, Azərbaycanın 2023-cü ilin sonuna kimi rəsmi mövqeyi ondan ibarət idi ki, İrəvan dəhlizi açmaq istəməsə, o zaman Bakı İrandan keçməklə alternativ marşrut çəkəcək. Eyni zamanda, Ermənistan özünün girdiyi blokadada qalacaq.
“Gözlədik və bizi zorla bu işi görməkdə ittiham etdilər. Artıq belə bir niyyətimiz olmadığını deməkdən yorulmuşam. Sonra başqa variant axtarmalı olduq. Bizim Naxçıvanla, oradan da Naxçıvan vasitəsilə Türkiyə ilə bu əlaqələrimiz olmalıdır. Beləliklə, biz İran tərəfi ilə dolama yolun tikintisi ilə bağlı razılığa gəldik. Bəli, daha baha başa gələcək, amma bu, alternativdir və artıq tikintiyə başlanılıb”, - deyə Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev bildirib.
“Ermənistan çox şey itirir... Bu, beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi olacaq. Orta Asiyadan böyük həcmdə yüklər gələcək. Çindən böyük həcmdə yüklərin gəlməsini gözləyirik. Belə çıxır ki, Ermənistan həm özünü bundan, həm də Azərbaycanla bütün digər kommunikasiya xətlərini açmaq imkanından məhrum edib”, - deyə Azərbaycan rəhbəri qeyd edib.
Əliyev təkid edir ki, Zəngəzur dəhlizi açılarsa, bu, Azərbaycandan Azərbaycana gedən yol kimi qəbul edilməlidir. O, Zəngəzur dəhlizini Kalininqrad dəmir yolu əlaqəsi ilə müqayisə edir. Onun sözlərinə görə, bu o deməkdir ki, gömrük rüsumları, yoxlamalar və sərhədçilər olmamalıdır.
Sual yaranır ki, belə olan halda, Çindən mallar əvvəlcə Bakıya, sonra “Azərbaycandan Azərbaycana”, oradan da Türkiyəyə getsə, Ermənistan Qafqaz qovşağının iddialı layihəsinə necə qoşula bilər?
“İlham Əliyevin sözləri əslində o deməkdir ki, Azərbaycan və onu dəstəkləyən Türkiyə Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı planlarından əl çəkməyib. Eyni zamanda, İrandan keçən yol məsələsinin irəli sürülməsi Ermənistana təzyiq etmək üsulu idi”, - Strateji Araşdırmalar və Təşəbbüslər üzrə Analitik Mərkəzin (ACSIS) rəhbəri Ayk Xalatyan deyir.
“Dəhliz Bakı və Ankara üçün strateji əhəmiyyət kəsb edir, çünki bu, onlara Cənubi Qafqazda aparıcı rollarını möhkəmləndirməyə və Mərkəzi Asiyada təsirlərini genişləndirməyə imkan verəcək”, - ekspert vurğulayıb.
Onun sözlərinə görə, Qərb dövlətləri də bu layihədə maraqlı ola bilər. Türkiyə ilə ABŞ arasında münasibətlərdə problemlər olsa da, onlar hələ də müttəfiq olaraq qalırlar. “Cənubi Qafqaz və Mərkəzi Asiya uğrunda mübarizədə Vaşinqton Ankaranı dəstəkləyəcək, çünki onun uğurları Rusiya, İran və Çinin bu regionlarda təsirinin azalmasına gətirib çıxaracaq. Amerika hakimiyyəti bu ölkələri əsas geosiyasi rəqibləri adlandırır”, - Xalatyan vurğulayıb.
O hesab edir ki, Ermənistan Azərbaycan və Türkiyə ilə bütün kommunikasiyaların bağlanması ilə yollara nəzarəti saxlamaqla nəsə qazana bilər. Amma Bakı və Ankaranın irəli sürdüyü planda İrəvan üçün heç bir fayda yoxdur, üstəlik, təhlükəsizliyə ciddi təhdidlər var.
“Ermənistanın Azərbaycanla sərhəddə İranla sərhəddə olduğu kimi hüquqlara malik olması zəruridir. Heç kim onun gömrük nəzarəti hüququna şübhə etməməlidir. Zəngəzur dəhlizi, Əliyevin dediyi kimi, Azərbaycandan Azərbaycana yox, Azərbaycandan Ermənistan ərazisinə keçəcək”, - Xalatyan qeyd edib.
Müqayisə üçün A. Xalatyan Ermənistan mallarının Rusiyaya tranzit təcrübəsini göstərib. Hər iki ölkə Avrasiya İqtisadi İttifaqının bir hissəsidir, onun tərkibində gömrük rüsumları yoxdur, lakin Ermənistan hələ də mallarının tranziti üçün Gürcüstana pul ödəyir.
“2029-cu ilə qədər İrandan keçən marşrut tamamlanacaq. Ermənistan istəsə, Sünik bölgəsindəki dəmir yolunu təmir edə bilər, amma o, sanki İran istiqamətinə əlavə olacaq”, - deyə azərbaycanlı politoloq İlqar Vəlizadə NG-yə bildirib.
O qeyd edib ki, Bakı və İrəvan dəhliz mövzusunu fərqli qəbul edirlər. Ermənistan tərəfi bunu kommunikasiyaların ümumi blokdan çıxarılması ilə birlikdə görür, Azərbaycan tərəfi isə dəhlizi ayrıca məsələ hesab edir.
“Zəngəzur dəhlizi ilə yüklərin daşınmasının xüsusiyyətləri Ermənistan ərazisindən tranzitdən fərqli olmalıdır. Bu, uzunluğu 40 km-dən bir qədər çox olan yolun keçid hissəsidir. Sürətli qatar onu təxminən 10 dəqiqəyə qət edəcək. Vaqonların yoxlanılması səfərin özündən daha çox vaxt aparacaq və bu, Ermənistanda heç nə boşaldılmamasına baxmayaraq”, - Vəlizadə bildirib.
Politoloq bildirib ki, Azərbaycan ilk növbədə Zəngəzur dəhlizində maraqlıdır, Ermənistanla digər kommunikasiyaların açılmasında deyil. Ona görə də orada olmasa, o zaman digər yollar bağlı qala bilər. O, bunu başqa şeylərlə yanaşı, yükdaşımanın rentabelliyi ilə izah edir.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 00:13
İran XİN-in binası vurulub - Ölən və yaralanan var
Dünən, 13:19
Sabah leysan yağacaq, güclü külək əsəcək
14-06-2025, 20:24
Ərdoğan İlham Əliyevə zəng edib
14-06-2025, 15:09
Azərbaycan və İran XİN başçıları telefonda müzakirə aparıblar
14-06-2025, 14:29
İranın 9 nüvə alimi öldürülüb - Siyahı
14-06-2025, 08:51
Əcnəbilər İrandan Azərbaycana keçərək təxliyə olunur - Fotolar
14-06-2025, 08:07
Cəlaloğlu: İranın vurulmasının iki səbəbi var
13-06-2025, 22:31
İran İsrailə raket hücumuna başlayıb
13-06-2025, 17:43
Rus ordusu Dnepropetrovsk vilayətinə daxil olub
13-06-2025, 16:44
Keçmiş səfir: Çin və Rusiyanın İranın yanında duracağına inanmıram
13-06-2025, 11:24
Azərbaycan İran və İsraili dialoqa çağırır
13-06-2025, 10:40
143 milyon manatlıq mənimsəmə üzrə yenidən məhkəmə olub
13-06-2025, 09:57
İsrailin İrana zərbələri davam edəcək
13-06-2025, 09:27
Tramp İrana hücumdan əvvəlcədən məlumatlı olub
13-06-2025, 08:30
AZAL son hadisələrlə əlaqədar bəzi reysləri ləğv edib - Siyahı
13-06-2025, 07:23
İsrail İranı vurmağa başlayıb
12-06-2025, 17:51
Nə Bayden, nə də Tramp Rusiyanın çökməsini istəmir
12-06-2025, 17:09
Təqaüd və sosial müavinətlər artırılıb - Fərman
12-06-2025, 14:57
“Hörümçək toru” əməliyyatının son məqsədi nə idi?
12-06-2025, 13:07
İranı vurmağa hazırlaşırlar
11-06-2025, 15:00
Nüvə hücumu ola bilər - Xəbərdarlıq
11-06-2025, 14:27
Qəbul imtahanının nəticəsi elan edilib
11-06-2025, 12:12
Dron müharibəsinin dərsləri
11-06-2025, 08:09
NATO Ukrayna ilə bağlı qərar verməyə hazırlaşır
10-06-2025, 16:32
Mollazadə: Paşinyan Qarabağ klanı ilə mübarizəni davam etdirir
10-06-2025, 13:54
Rusiya təhlükəsi artır - Xəbərdarlıq
10-06-2025, 13:07
Cəlaloğlu: “Dini idarələr kəşfiyyatla əməkdaşlıq edib”
10-06-2025, 11:18
İranda it gəzdirmə polemikası: daha bir qadağa qüvvəyə minir
9-06-2025, 22:32
Deputat: “İqtisadiyyatımız üçün görülən işləri yetərli saymıram”
6-06-2025, 10:11
Elmdə yenilik: insanlar 1000 il yaşaya biləcək
5-06-2025, 17:33
İqlim dəyişikliyi münaqişələri artıracaq
5-06-2025, 13:29
Kilsə ilə Paşinyan arasında qarşıdurma böyüyür
5-06-2025, 12:08
Moskva və Bakı “Rus Evi”nə dair hələ də razılığa gəlməyib
5-06-2025, 10:05
Federasiya rəhbərini icra başçısı bıçaqlatdırıb? - Yenilənib
4-06-2025, 11:27
Vaşinqton Qafqaza böyük diplomatik diqqət yetirir
4-06-2025, 11:10
Rusiyaya qarşı daha sərt sanksiya hazırlanıb
4-06-2025, 10:13
Azərbaycan və Ermənistanın dövlət komissiyaları arasında görüş olub
4-06-2025, 08:08
Sabirabaddakı yanğında 4 nəfər həyatını itirib - (Yenilənib)
3-06-2025, 17:32
Məhkəmələrə hakimlər təyin edilib - (Siyahı)
3-06-2025, 17:26
Dünyanın bir hissəsi su altında qalacaq
3-06-2025, 15:18
Müharibə daha təhlükəli fazaya keçib