08:26 / 13-11-2025
Britni Spirs qənaət rejimində yaşamağa məcburdur
08:18 / 13-11-2025
Norveç Aİ-yə maliyyə təminatı verməyəcək
08:13 / 13-11-2025
Lavrov Ağ evlə sammitin keçirilməsi şərtlərini açıqlayıb
08:04 / 13-11-2025
Dövlət Departamentinin Avropaya maraqlı təklifi var
07:52 / 13-11-2025
Ərdoğan: Təyyarənin qara qutusu tapılıb
07:45 / 13-11-2025
BMT: Qəzzaya kifayət qədər humanitar yardım çatmır
21:10 / 12-11-2025
Karateçimiz İslam Həmrəyliyi Oyunlarının qalibi olub
19:04 / 12-11-2025
Zeynal Nağdəliyev yeni icra başçısını kollektivə təqdim edib
18:13 / 12-11-2025
Rusiya ilə Qazaxıstan strateji tərəfdaşa çevriliblər
18:00 / 12-11-2025
Ali Məclis Baş nazirlə bağlı qərar verib
17:52 / 12-11-2025
Dünyanın ən qədim tələsini tapıblar
17:42 / 12-11-2025
Ceyhun Bayramov Banqladeşin qeyri-rezident səfirini qəbul edib
17:28 / 12-11-2025
Beyləqanda itkin düşən qadının parçalanmış meyiti aşkarlanıb
17:17 / 12-11-2025
Arnar Qunnlauqsson: "Azərbaycan millisi ilə oyunda yaxşı nəticə qazanmağa məcburuq"
17:05 / 12-11-2025
Çin şirkəti ilə günəş enerjisi layihəsi üzrə İcra Müqaviləsi imzalanıb
16:56 / 12-11-2025
Rüfət Hacıyevə hökm oxunub, əmlakı müsadirə olunub
16:53 / 12-11-2025
Təyyarə qəzasında həlak olan hərbçilər Türkiyə-Azərbaycan ittifaqının ilk şəhidləridir
16:48 / 12-11-2025
İş adamının bahalı avtomobillərinə həbs qoyulub
16:21 / 12-11-2025
Vəkili Şərurlu İsfəndiyarın xəstə olduğunu deyir, özünün isə xəbəri yoxdur
16:17 / 12-11-2025
Azərbaycan Ordusu regionda ən güclüsüdür - Ekspert
15:44 / 12-11-2025
"İpoteka haqqında" qanun dəyişib
15:41 / 12-11-2025
Şahin Məmmədov rəis müavini təyin edilib
15:38 / 12-11-2025
ADİM gənclərin təşkilatıdır
15:17 / 12-11-2025
Zabitlərin dinc dövrdəki həqiqi hərbi xidmət müddəti azaldılır
15:03 / 12-11-2025
"UĞUR 777 estetik mərkəzi"nin rəhbərliyinə cinayət işi açılıb
14:45 / 12-11-2025
Prezident yeni səlahiyyətli nümayəndə və icra başçılarını qəbul edib - Foto
14:42 / 12-11-2025
MN: "Ağdərə və Pirəkəşküldə yararsız döyüş sursatları məhv ediləcək"
14:37 / 12-11-2025
Gizli tunellər: İranın hərbi sirləri faş olur
14:27 / 12-11-2025
Türkiyənin qəzaya uğrayan təyyarəsində həlak olanlardan 19-nun nəşi tapılıb
14:09 / 12-11-2025
Avropa ilə Rusiya arasında müharibə ehtimalı artır - Foto
16:17 / 10-11-2025
150 il yaşamaq reallığa çevrilir
10:54 / 08-11-2025
Ərdoğan Azərbaycana gəlib - (Yenilənib)
17:18 / 08-11-2025
Azərbaycan, Türkiyə və Pakistan liderləri birgə nahar edib - Foto
20:20 / 08-11-2025
Bakıda keçirilən hərbi paradda iştirak edən ölkələr - Siyahı
18:00 / 10-11-2025
Çin illik orbital buraxılış rekordunu yeniləyib
23:52 / 08-11-2025
Bakıda Zəfər Günü münasibətilə konsert və atəşfəşanlıq olub
21:11 / 09-11-2025
Bərdədə nənə və nəvə dəm qazından ölüblər
20:17 / 08-11-2025
Bakıda hərbi parad olub - Video - (Yenilənib) - Fotolar
16:24 / 09-11-2025
"Starlink" istifadəçilərinin sayı 8 milyonu keçib
09:47 / 11-11-2025
BMT qaçqın və köçkünlərlə bağlı həyəcan təbili çalır
16:53 / 12-11-2025
Təyyarə qəzasında həlak olan hərbçilər Türkiyə-Azərbaycan ittifaqının ilk şəhidləridir
23:09 / 10-11-2025
Neftçala bazarında baş verən yanğın söndürülüb
Dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən gəmiçilik məhv edilib
Tarix: 22-03-2022 13:10 | Bölmə: Araşdırma / Slayd

“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Kreml boz ərazilərdən Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu "Foreign Policy" yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Britaniya Rusiya gəmilərinin öz limanlarına daxil olmasını qadağan edib və Avropa Birliyi də bunu etmək üzrədir. Dünyadakı digər üç əsas gəmiçilik xəttinin də Rusiya limanlarına girişi kəsilib. Həmçinin, Ukrayna limanları bağlanıb.
Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən dünya gəmiçiliyinə ağır zərbə vuraraq məhv edib. Hazırda gəmilər yükü çatdıra bilmir, 140-a yaxın ticarət gəmisi isə Ukrayna limanlarında qapalı vəziyyətdə qalıb və yanğın təhlükəsi ilə üzləşib. Dünyanın qalan hissəsi öz məyusedici vəziyyətlərindən narahat olmalıdır, ən azı ona görə ki, onların daşıdığı yük gündəlik həyatımız üçün çox vacibdir.
Martın 1-də “NS Champion” tankeri qəflətən problemlə üzləşib. Şotlandiyanın “Orkney” neft terminalına gedən tanker bir çox digər yük gəmiləri kimi Liberiya bayrağı altında üzürdü, lakin fevralın 24-də ABŞ hökuməti tərəfindən sanksiyaya məruz qalan Rusiyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan “Sovcomflot”-a məxsus olub.
Bununla belə, tankerin təyinat yerinə çatmaq hüququ var idi, çünki sanksiyalar sanksiyaların tətbiq olunduğu vaxt yolda olan gəmilərə təsir etmir. Lakin gəmi təyinat yerinə çatmamış Britaniya hökuməti dərhal limanlarını Rusiya gəmiləri üçün bağlayacağını açıqlayıb.
Beləliklə, sözügedən gəmi növbəti təyinat məntəqəsi olan Danimarkanın Skagen limanına neftsiz üzməli olub.
Avropa İttifaqının Britaniyanı sürətlə izləyərək limanlarını rus şirkətlərinə məxsus və idarə etdiyi və ya Rusiya bayrağı altında üzən gəmilər üçün bağlayacağı gözlənilir. Kanada artıq bunu edib. Dünyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan İsveçrədə yerləşən “Mediterranean Shipping Company” Rusiyaya və Rusiyadan gələn bütün konteyner daşımalarını dayandıracağını açıqlayıb. Danimarkada yerləşən “Maersk” və Sinqapurda yerləşən “Ocean Network Express” kimi digər şirkətlər də artıq oxşar elanlar veriblər. Bu şirkətlər yalnız humanitar daşımaları həyata keçirirlər ki, bunlara adətən qida və dərman daxildir. Bu o deməkdir ki, Rusiyanın dünyanın bir çox yerləri ilə əlaqəsi kəsiləcək və Moskva yalnız Çinin COSCO kimi əsasən Asiya gəmiçilik şirkətləri vasitəsilə mal göndərə və qəbul edə biləcək.
Yeri gəlmişkən, Ukrayna artıq dünya ilə əlaqəni itirib. Hücumdan bir həftə əvvəl dəniz sığortaçıları Rusiya və Ukraynanın Qara dəniz və Azovdakı hissələrini qara siyahıya salaraq gəmilərin keçməsini çətinləşdirib və daha bahalı edib. Ötən ay Rusiya Ukraynanı işğal edəndə Ukrayna limanlarını bağlayıb. Ölkə hazırda oksigen və digər tibbi avadanlıq çatışmazlığı ilə üzləşib. Bu, Ukrayna üçün dəhşətli xəbərdir. Bu, həm də hökumətinin günahkar olduğu Rusiyanın sadə xalqı üçün də dəhşətli xəbərdir. Lakin bu, qlobal gəmiçilik sənayesi üçün də dəhşətli xəbər sayılır. İndi dünya okeanları sonrakı səyahətləri əngəllənən gəmilərlə doludur. Artıq bəzi limanlarla əlaqə saxlamağa icazə verilmədiyi üçün nə gəmidə olan yükləri çatdıra, nə də digər müştərilərin gözlədiyi yükü yığa bilirlər. Təyyarədə olan yük də göndərənə qaytarılmalıdır, bəs kim tərəfindən?
Qeyd etmək lazımdır ki, limanlarda qəfil saxlama üçün böyük miqdarda mal yoxdur, bəziləri tez xarab ola bilər.
Daha aktual problem isə hazırda təyinat yeri bilinməyən belə gəmilərin ekipajıdır. Beynəlxalq Gəmiçilik Palatasının baş katibi Qay Platon bildirib: "Bu yeni böhrana görə dənizçiləri öz ölkələrinə qaytarmalıyıq. Bəs biz onları hara qaytaracağıq? Bəziləri öz ölkələrinə getmək istəmir. Məsələn, ukraynalı insanlar üçün evə getmək onların artıq tərk edə bilməyəcəyi deməkdir və bəzi dənizçilər bundan narahatdırlar. Fakt budur ki, hazırkı böhran COVİD-19 səbəbindən çox əziyyət çəkən qlobal donanmaya təsir edir”.
Epidemiya başlayanda bir çox dənizçi müqavilələri başa çatdıqdan sonra hava səyahətləri azaldığı üçün evlərinə qayıda bilməyib. Bundan sonra dünya ölkələri dənizçilərə liman səfərləri zamanı gəmilərini tərk etməyi qadağan etdikdən sonra işlər daha da pisləşib. Dənizçilər öz gəmilərində əsir götürülüb. İndi COVİD-19 azaldığından, yenə eyni bədbəxtliklərlə üzləşirlər.
Eyni zamanda, rus dənizçiləri təkcə onları və digər dənizçiləri işə götürmək üçün kifayət qədər işin olub-olmayacağı ilə bağlı qeyri-müəyyənliklə deyil, həm də Rusiyanın geniş sanksiyalar altında olduğu bir vəziyyətdə maaş almamaq perspektivi ilə üzləşirlər.
Qeyri-rus gəmilərində çoxlu rus ekipajları var. Hələ cavab tapmağa çalışaraq Qay Platondan soruşaq: nəzərə alsaq ki, onların əməkhaqqı Rusiyadan kənarda şirkətlər tərəfindən ödənilir, onda sual yaranır ki, onların maaşları necə ödənilir?
“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Mən tez-tez düşünürəm ki, Kreml boz ərazidə Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, öz dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. İndi də Rusiya öz dənizçilərindən öz ölkələrində qaldıqdan sonra dənizə qayıtmamağı xahiş edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Hələlik Rusiya prezidenti Vladimir Putin, deyəsən, daha incə hücum vasitələrinə deyil, hərbi zorakılığa diqqət yetirir. Dənizçilər üçün bu, başqa bir təcili problem deməkdir. 140-a yaxın yük gəmisi hazırda bağlı olan limanlarda ilişib qalıb və Qara dənizdən keçmək çox təhlükəli olduğundan çıxa bilmir. Məsələn, Odessa limanında 22-yə yaxın ticarət gəmisi qapalı vəziyyətdə qalıb. Martın 3-də Odessa limanında ikisi rus və dörd ukraynalı olmaqla altı ekipaj üzvü olan Estoniya yük gəmisi batıb. 4 ekipaj üzvü yoxa çıxıb.
Qara dənizdə daha üç ticarət gəmisi Rusiya raketləri ilə vurulub. Hücumlardan birində banqladeşli ekipaj üzvü həlak olub.
Qay Platon bildirib ki, ekipajın limanları tərk etməsinə kömək etməyə çalışırlar: “Biz bütün diplomatik vasitələrdən istifadə edirik, lakin hazırda bunu etmək, demək olar ki, mümkün deyil. Biz də onları qidalandırmağa çalışırıq. Onu da qeyd edək ki, ekipajın işlədikləri gəmini tərk etməsinə icazə verilmir. Yük gəmilərində isə adətən bir neçə həftəlik qida ehtiyatı olur. Vəziyyət o qədər ağırdır ki, Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı bu həftə təcili iclas keçirəcək”.
Gəmiçilik şirkətlərinin, dəniz xeyriyyə təşkilatlarının və diplomatların birgə səyləri uğur qazansa və bütün qapalı dənizçilər vətənə qaytarılsa və ya təhlükəsiz yerə göndərilsə belə, gəmiçilik sənayesi qarışıqlıq içində davam edəcək. Çünki dünya iki yerə bölünür. Bir bölmə keçmişdə olduğu kimi fəaliyyət göstərəcək və gəmilər sərhədi minimal maneələrlə keçəcək. Digər hissəyə isə dünya ilə əlaqəni itirmiş Rusiya və Ukrayna daxildir. Hətta öz vətəndaşlarının gündəlik ehtiyacları digər ölkələrin vətəndaşlarının və şirkətlərinin ehtiyacları ilə eyni qalır.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 22-03-2022 13:10 | Bölmə: Araşdırma / Slayd

“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Kreml boz ərazilərdən Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu "Foreign Policy" yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Britaniya Rusiya gəmilərinin öz limanlarına daxil olmasını qadağan edib və Avropa Birliyi də bunu etmək üzrədir. Dünyadakı digər üç əsas gəmiçilik xəttinin də Rusiya limanlarına girişi kəsilib. Həmçinin, Ukrayna limanları bağlanıb.
Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən dünya gəmiçiliyinə ağır zərbə vuraraq məhv edib. Hazırda gəmilər yükü çatdıra bilmir, 140-a yaxın ticarət gəmisi isə Ukrayna limanlarında qapalı vəziyyətdə qalıb və yanğın təhlükəsi ilə üzləşib. Dünyanın qalan hissəsi öz məyusedici vəziyyətlərindən narahat olmalıdır, ən azı ona görə ki, onların daşıdığı yük gündəlik həyatımız üçün çox vacibdir.
Martın 1-də “NS Champion” tankeri qəflətən problemlə üzləşib. Şotlandiyanın “Orkney” neft terminalına gedən tanker bir çox digər yük gəmiləri kimi Liberiya bayrağı altında üzürdü, lakin fevralın 24-də ABŞ hökuməti tərəfindən sanksiyaya məruz qalan Rusiyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan “Sovcomflot”-a məxsus olub.
Bununla belə, tankerin təyinat yerinə çatmaq hüququ var idi, çünki sanksiyalar sanksiyaların tətbiq olunduğu vaxt yolda olan gəmilərə təsir etmir. Lakin gəmi təyinat yerinə çatmamış Britaniya hökuməti dərhal limanlarını Rusiya gəmiləri üçün bağlayacağını açıqlayıb.
Beləliklə, sözügedən gəmi növbəti təyinat məntəqəsi olan Danimarkanın Skagen limanına neftsiz üzməli olub.
Avropa İttifaqının Britaniyanı sürətlə izləyərək limanlarını rus şirkətlərinə məxsus və idarə etdiyi və ya Rusiya bayrağı altında üzən gəmilər üçün bağlayacağı gözlənilir. Kanada artıq bunu edib. Dünyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan İsveçrədə yerləşən “Mediterranean Shipping Company” Rusiyaya və Rusiyadan gələn bütün konteyner daşımalarını dayandıracağını açıqlayıb. Danimarkada yerləşən “Maersk” və Sinqapurda yerləşən “Ocean Network Express” kimi digər şirkətlər də artıq oxşar elanlar veriblər. Bu şirkətlər yalnız humanitar daşımaları həyata keçirirlər ki, bunlara adətən qida və dərman daxildir. Bu o deməkdir ki, Rusiyanın dünyanın bir çox yerləri ilə əlaqəsi kəsiləcək və Moskva yalnız Çinin COSCO kimi əsasən Asiya gəmiçilik şirkətləri vasitəsilə mal göndərə və qəbul edə biləcək.
Yeri gəlmişkən, Ukrayna artıq dünya ilə əlaqəni itirib. Hücumdan bir həftə əvvəl dəniz sığortaçıları Rusiya və Ukraynanın Qara dəniz və Azovdakı hissələrini qara siyahıya salaraq gəmilərin keçməsini çətinləşdirib və daha bahalı edib. Ötən ay Rusiya Ukraynanı işğal edəndə Ukrayna limanlarını bağlayıb. Ölkə hazırda oksigen və digər tibbi avadanlıq çatışmazlığı ilə üzləşib. Bu, Ukrayna üçün dəhşətli xəbərdir. Bu, həm də hökumətinin günahkar olduğu Rusiyanın sadə xalqı üçün də dəhşətli xəbərdir. Lakin bu, qlobal gəmiçilik sənayesi üçün də dəhşətli xəbər sayılır. İndi dünya okeanları sonrakı səyahətləri əngəllənən gəmilərlə doludur. Artıq bəzi limanlarla əlaqə saxlamağa icazə verilmədiyi üçün nə gəmidə olan yükləri çatdıra, nə də digər müştərilərin gözlədiyi yükü yığa bilirlər. Təyyarədə olan yük də göndərənə qaytarılmalıdır, bəs kim tərəfindən?
Qeyd etmək lazımdır ki, limanlarda qəfil saxlama üçün böyük miqdarda mal yoxdur, bəziləri tez xarab ola bilər.
Daha aktual problem isə hazırda təyinat yeri bilinməyən belə gəmilərin ekipajıdır. Beynəlxalq Gəmiçilik Palatasının baş katibi Qay Platon bildirib: "Bu yeni böhrana görə dənizçiləri öz ölkələrinə qaytarmalıyıq. Bəs biz onları hara qaytaracağıq? Bəziləri öz ölkələrinə getmək istəmir. Məsələn, ukraynalı insanlar üçün evə getmək onların artıq tərk edə bilməyəcəyi deməkdir və bəzi dənizçilər bundan narahatdırlar. Fakt budur ki, hazırkı böhran COVİD-19 səbəbindən çox əziyyət çəkən qlobal donanmaya təsir edir”.
Epidemiya başlayanda bir çox dənizçi müqavilələri başa çatdıqdan sonra hava səyahətləri azaldığı üçün evlərinə qayıda bilməyib. Bundan sonra dünya ölkələri dənizçilərə liman səfərləri zamanı gəmilərini tərk etməyi qadağan etdikdən sonra işlər daha da pisləşib. Dənizçilər öz gəmilərində əsir götürülüb. İndi COVİD-19 azaldığından, yenə eyni bədbəxtliklərlə üzləşirlər.
Eyni zamanda, rus dənizçiləri təkcə onları və digər dənizçiləri işə götürmək üçün kifayət qədər işin olub-olmayacağı ilə bağlı qeyri-müəyyənliklə deyil, həm də Rusiyanın geniş sanksiyalar altında olduğu bir vəziyyətdə maaş almamaq perspektivi ilə üzləşirlər.
Qeyri-rus gəmilərində çoxlu rus ekipajları var. Hələ cavab tapmağa çalışaraq Qay Platondan soruşaq: nəzərə alsaq ki, onların əməkhaqqı Rusiyadan kənarda şirkətlər tərəfindən ödənilir, onda sual yaranır ki, onların maaşları necə ödənilir?
“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Mən tez-tez düşünürəm ki, Kreml boz ərazidə Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, öz dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. İndi də Rusiya öz dənizçilərindən öz ölkələrində qaldıqdan sonra dənizə qayıtmamağı xahiş edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Hələlik Rusiya prezidenti Vladimir Putin, deyəsən, daha incə hücum vasitələrinə deyil, hərbi zorakılığa diqqət yetirir. Dənizçilər üçün bu, başqa bir təcili problem deməkdir. 140-a yaxın yük gəmisi hazırda bağlı olan limanlarda ilişib qalıb və Qara dənizdən keçmək çox təhlükəli olduğundan çıxa bilmir. Məsələn, Odessa limanında 22-yə yaxın ticarət gəmisi qapalı vəziyyətdə qalıb. Martın 3-də Odessa limanında ikisi rus və dörd ukraynalı olmaqla altı ekipaj üzvü olan Estoniya yük gəmisi batıb. 4 ekipaj üzvü yoxa çıxıb.
Qara dənizdə daha üç ticarət gəmisi Rusiya raketləri ilə vurulub. Hücumlardan birində banqladeşli ekipaj üzvü həlak olub.
Qay Platon bildirib ki, ekipajın limanları tərk etməsinə kömək etməyə çalışırlar: “Biz bütün diplomatik vasitələrdən istifadə edirik, lakin hazırda bunu etmək, demək olar ki, mümkün deyil. Biz də onları qidalandırmağa çalışırıq. Onu da qeyd edək ki, ekipajın işlədikləri gəmini tərk etməsinə icazə verilmir. Yük gəmilərində isə adətən bir neçə həftəlik qida ehtiyatı olur. Vəziyyət o qədər ağırdır ki, Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı bu həftə təcili iclas keçirəcək”.
Gəmiçilik şirkətlərinin, dəniz xeyriyyə təşkilatlarının və diplomatların birgə səyləri uğur qazansa və bütün qapalı dənizçilər vətənə qaytarılsa və ya təhlükəsiz yerə göndərilsə belə, gəmiçilik sənayesi qarışıqlıq içində davam edəcək. Çünki dünya iki yerə bölünür. Bir bölmə keçmişdə olduğu kimi fəaliyyət göstərəcək və gəmilər sərhədi minimal maneələrlə keçəcək. Digər hissəyə isə dünya ilə əlaqəni itirmiş Rusiya və Ukrayna daxildir. Hətta öz vətəndaşlarının gündəlik ehtiyacları digər ölkələrin vətəndaşlarının və şirkətlərinin ehtiyacları ilə eyni qalır.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
19-10-2025, 09:43
Pakistanın qara səhifəsi - Fotolar
12-10-2025, 09:24
Yarım əsrin ən ağır təyyarə qəzaları…
2-10-2025, 09:07
Qəddar qadınlar: onlar illərlə məsuliyyətdən yayınıblar
1-10-2025, 08:19
Dallas sirri - Prezident Kennedinin qətli
30-09-2025, 09:47
Ən güclü mafiyalar - Onların şəbəkələri sərhədləri aşır
29-09-2025, 13:04
Qandinin qətli - Hindistanın vicdanına atılan güllə
27-09-2025, 10:15
Mafiya qaydaları dəyişib: cinayətkarların yeni üsulu daha gəlirlidir
26-09-2025, 14:57
Sarayevo atəşi - Birinci Dünya müharibəsinin fitili - Fotolar
5-08-2023, 16:30
Məzar təpikləyənlərin xələfləri - fransızlar
12-04-2023, 09:12
Dünyada cinayət nisbəti: bəzi ölkələr cəhənnəm vadisi, bəziləri yer üzünün cənnətidir
10-04-2023, 16:34
Ən təhlükəli, ən zəgin və ən ucuz şəhərlərin adı açıqlanıb - Siyahı
10-04-2023, 06:58
Böyük təhlükə xəbərdarlığı - Professor dövlət başçısına müraciət edib
31-03-2023, 21:54
Demokratiyanın qətli... - Araşdırma
24-03-2023, 22:33
Azərbaycanın xarici borcu nə qədərdir? - Araşdırma
16-12-2022, 10:33
Ermənilərin statistik yalanı - Qarabağda nə qədər erməni yaşayır?
23-08-2022, 11:06
Professor Azərbaycan prezidentinə müraciət edib: “Elmimizi xilas edin!”
22-03-2022, 13:10
Dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən gəmiçilik məhv edilib
11-03-2022, 16:09
Taxıl qıtlığı: dünya gözünü Avropa istehsalçılarına zilləyib
11-03-2022, 14:33
Böyük güclər Ukrayna səmasını niyə qapatmaq istəmir?
17-02-2022, 15:45
Kürdə su azalır: "Vəziyyət yaxın illərdə düzəlməyəcək" - Araşdırma
11-11-2021, 16:47
Pandemiyanın daha bir fəsadı - Alimlər həyəcan təbili çalır
11-11-2021, 13:51
Ermənilərin törətdiyi ekoloji fəlakət beynəlxalq səviyyədə müzakirəyə çıxarılıb - Araşdırma
31-10-2021, 09:46
Baş tutmayan 12-ci abortun “fəsadı”: bioloji ana məşhur qızdan üzr istəyəcək - Fotolar
24-10-2021, 15:13
Naqafil güllə xanım-operatorun həyatına son qoyub - Fotolar
27-08-2021, 15:45
Azərbaycandakı əcnəbilərə vaksin vurulmur: pasportu necə alsınlar?
3-03-2021, 15:15
Koronavirusdan sağalanların səhhətində başqa problemlər yaranır
8-02-2021, 13:53
Azərbaycanın bir neçə universitetində dərslər bərpa olunmayacaq
6-11-2020, 12:21
Qarabağda ermənilərin yandırdığı və ya donuz tövləsinə çevrilən məbədlər - Araşdırma
7-08-2020, 14:27
Yeni idarəetmə sistemi gəlir: dövlət şirkətləri büdcənin “pulsoran”ı rolundan çıxarılacaq
19-06-2020, 15:03
Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi Azərbaycan insanının qorxu indeksini öyrənmək üçün sorğu keçirib
12-06-2020, 14:15
Qarabağ üsyanı - 100 il: Mübarizə tariximizin şanlı səhifəsi
30-04-2020, 18:51
“8-ci kilometr bazarı”nın sahibi ilə bağlı müəmmalı hadisə: onu gecəyarısı kim və ya kimlər soyub?
2-04-2020, 13:39
Koronavirusdan sonra... - Dünyada böyük dəyişiklik gözlənilir
9-10-2019, 19:10
Ölkə təhsilində ciddi problemlər aşkarlanıb - Araşdırma
18-09-2019, 12:29
“Leş mafiyası”nı kimlər himayə edir? - Yeni detallar
2-09-2019, 08:06
Uşaqsız ailələrdə boşanma artıb - Statistika
27-08-2019, 22:16
Agentlik sədrinin biznes ortağı haqda yeni məlumatlar yayıldı - Fotolar
26-08-2019, 14:55
Komitə və ASC sədrlərinin keçirdiyi tenderlərin qalibi olan şirkət rəhbəri haqda sənədlər yayıldı - Siyahı
23-08-2019, 17:07
Deputat Ağalar Vəliyev xaricdə oğlunun adına nələr almayıb ki... - Siyahı yayıldı - Fotolar
26-06-2019, 12:20
Kimə hesabdan “2” yazaq? DSK sədri Tahir Budaqova, yoxsa MSK sədri Məzahir Pənahova... – Araşdırma
22-06-2019, 15:58
"Azəriqaz"dakı yoxlama niyə dayandırılıb? - Palatadan şübhəli qərar
Dünən, 16:17
Azərbaycan Ordusu regionda ən güclüsüdür - Ekspert
Dünən, 14:37
Gizli tunellər: İranın hərbi sirləri faş olur
Dünən, 13:31
Kürdəmirə icra başçısı təyin olunub
Dünən, 13:13
İcra başçısı təyinatı imzalanıb - Sərəncam
Dünən, 10:12
Güclü geomaqnit qasırğası başlayıb
Dünən, 09:33
Ruslar daha üç yaşayış məntəqəsini ələ keçirib
Dünən, 00:50
Qəzaya uğrayan Türkiyə hərbi təyyarəsinin bütün ekipaj üzvü həlak olub - (Yenilənib) - Fotolar
Dünən, 00:11
Azərbaycanda Konstitusiya Günü qeyd olunur
11-11-2025, 22:18
Türkiyənin hərbi təyyarəsi qəzaya uğrayıb - Əliyev Ərdoğana başsağlığı verib - (Yenilənib)
11-11-2025, 20:48
Azərbaycan XİN Pakistandakı terror hücumlarını pisləyir
11-11-2025, 12:45
Ən uzun çayların yeni siyahısı tərtib olunub
11-11-2025, 09:47
BMT qaçqın və köçkünlərlə bağlı həyəcan təbili çalır
10-11-2025, 16:17
150 il yaşamaq reallığa çevrilir
8-11-2025, 20:17
Bakıda hərbi parad olub - Video - (Yenilənib) - Fotolar
8-11-2025, 20:00
Azərbaycan Ordusu regionda ön sıradadır - Fotolar
8-11-2025, 15:40
Prezident: Qarabağ və Şərqi Zəngəzur dirçəlir
7-11-2025, 19:39
Cəlaloğlu: Azərbaycan və Ermənistandakı partiyalar arasında görüşlər keçirilməlidir
7-11-2025, 16:16
İlham Əliyev bir qrup şəxsi təltif edib
7-11-2025, 15:39
Tural Sadıqlı, Qurban Məmmədov və digərlərinin cinayət işi məhkəmə baxışına verilib
7-11-2025, 14:55
“Lukoil” Azərbaycandakı yataqları tərk edəcək - Səbəb
6-11-2025, 16:49
Deputat: Ermənistan Azərbaycan qarşısında götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirməlidir
6-11-2025, 15:08
Azərbaycan qonşu ölkəni problemdən xilas edir - Foto
6-11-2025, 13:56
“Tərtər işi”: həbsdəki generalla bağlı qərar verilib
6-11-2025, 13:05
Mərkəzi Asiya liderləri Trampla görüşdə nəyə ümid edirlər?
6-11-2025, 10:03
Vəzifəli şəxslərə cinayət işi açılıb
6-11-2025, 09:17
Kosmosda yeni tip nəhəng obyekt kəşf edilib
5-11-2025, 18:17
Prezident elm adamların təltif edib - Sərəncam
5-11-2025, 15:24
Ukraynanın iki şəhərində dəhşətli vəziyyət yaranıb
5-11-2025, 13:28
Ukrayna daha təhlükəli vəziyyətlə üzləşir
5-11-2025, 12:50
“Oğru dünyası”na qarşı əməliyyat: Mirzə Əliyev öldürülüb - Foto
4-11-2025, 19:17
Mərkəzi Asiya Rusiyadan qurtula biləcəkmi?
4-11-2025, 14:01
Şərti sərhəddə yenidən gərginlik ola bilər - Ekspert
4-11-2025, 13:29
Dini konfessiyalar Zəfər Günü ilə əlaqədar birgə bəyanat yayıblar
4-11-2025, 10:58
Keçmiş vəzifəli şəxslərə hökm oxunub
4-11-2025, 09:27
2025-ci ilin ən böyük buğda istehsalçıları... - Siyahı
3-11-2025, 18:33
Ermənistan vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələri Azərbaycana səfər edəcək
3-11-2025, 14:49
Ramiz Mehdiyevə bağlı QHT-lər, icra başçıları və özəl ali təhsil ocağı var - Professor
3-11-2025, 13:36
İlham Əliyev AMEA-da - Çıxış (Yenilənib) - Fotolar
3-11-2025, 13:22
Rus ordusu Ukraynanın daha bir şəhərinə daxil olub - Foto
3-11-2025, 11:26
Kreml İranı Suriya ilə barışdırmaq istəyir?
3-11-2025, 09:52
Ən böyük idxalçı ölkələrin adı açıqlanıb - Siyahı
















Mikayıl Mikayılov deyir ki, festivalda nümayiş olunan tamaşa Azərbaycanla Meksika arasında teatr əlaqələrinin başlanğıcı sayıla bilər
ADP sədri ehtimal edir ki, “Tərtər işi” yaxşı araşdırılsa, onun da altından Mehdiyev və əlaltıları çıxacaq
Xalq artisti deyir ki, rəqqasların səhnə ömrü çox qısa olur. Bu az müddətdə uğur qazanmaq, əsl sənətkar kimi yetişmək üçün daha çox zəhmət çəkmək lazımıdır
Rus Dram Teatrının aktyoru deyir ki. bölgə teatrlarında diplomlu aktyor və rejissor tapmaq müşkül məsələdir
Qüdrət Həsənquliyevin fikrincə, Tramp görsə ki, Ukrayna qalib gəlir, Rusiyaya təkcə siyasi yox, hərbi dəstək də verəcək