18:49 / 23-09-2023
Elşad Hacıyev: “Ermənilər Azərbaycan vətəndaşlığı almaq istəyir”
18:01 / 23-09-2023
Baş nazir və nazirlər büdcəni müzakirə ediblər
17:55 / 23-09-2023
İlham Əliyev Toivo Klaarı qəbul edib - Yenilənib
16:36 / 23-09-2023
Azərbaycan Qarabağın erməni sakinləri üçün yanacaq göndərib - Fotolar
16:25 / 23-09-2023
Xocalıda silah-sursat anbarı aşkarlanıb - Fotolar
16:15 / 23-09-2023
Britaniya Rusiya ilə gizli danışıqlar aparır: nüvə təhlükəsizliyi və digər məsələlər müzakirə olunur
15:43 / 23-09-2023
Magistraturaya qəbul imtahanında hansı yeniliklər ediləcək? - Detallar
15:23 / 23-09-2023
Elm və Təhsil Nazirliyinin tabeliyindəki qurumların siyahısı təsdiq edilib - Siyahı
15:07 / 23-09-2023
Prezident İlham Əliyev İtaliya xalqına başsağlığı verib
14:06 / 23-09-2023
Əmirbəyov: “Həm Ağdam, həm də Laçın yolu açıqdır”
13:26 / 23-09-2023
Qar yağacaq, bəzi çaylardan sel keçəcək
13:19 / 23-09-2023
Qarabağdakı məsələlərin həlli üçün İşçi Qrup yaradılıb
11:15 / 23-09-2023
Azərbaycan prezidenti Səudiyyə Ərəbistanının kralına məktub göndərib
11:10 / 23-09-2023
Blinken Fidanla Qarabağdakı son vəziyyəti müzakirə edib
10:54 / 23-09-2023
Azərbaycanda payız fəsli başlayıb
10:48 / 23-09-2023
Ətin sümüyü - Akif Abbasov yazır
10:22 / 23-09-2023
Ermənilərin tərk erdiyi döyüş mövqeyi... - Video - Fotolar
23:45 / 22-09-2023
Azərbaycan və Rusiya XİN başçıları Qarabağdakı vəziyyətlə bağlı müzakirə aparıblar
21:13 / 22-09-2023
Koronavirusun yeni variantına yoluxanların sayı artır
20:52 / 22-09-2023
İrəvanda aksiya: dörd istiqamətdə yürüş başlayıb - Foto
20:42 / 22-09-2023
ABŞ Ukraynaya ATACMS raketləri verəcək
20:20 / 22-09-2023
Ermənilər Xankəndi şəhərində qəsdən yanğınlar törədir
20:13 / 22-09-2023
Qarabağdakı separatçılar silah-sursatlarını təhvil verir - Video
18:59 / 22-09-2023
Borrell: “Putin Avropada miqrasiya problemini kəskinləşdirəcək”
18:28 / 22-09-2023
Sülhməramlıların karvanı Ermənistandan Qarabağa doğru hərəkət edir
18:11 / 22-09-2023
Avropa İttifaqının xüsusi nümayəndəsi Paşinyanla görüşüb
18:05 / 22-09-2023
Nyu-Yorkda TDT XİN başçılarının görüşü keçirilib
18:04 / 22-09-2023
İrəvanda aksiya: polis 98 nəfəri saxlayıb
18:03 / 22-09-2023
Yaşar Nəcəfov Böyük Dəbilqə turnirinin qalibi olub
14:13 / 22-09-2023

20:55 / 20-09-2023

01:31 / 22-09-2023

22:34 / 20-09-2023

13:09 / 20-09-2023

23:43 / 20-09-2023

21:37 / 21-09-2023

21:13 / 22-09-2023

23:49 / 21-09-2023

23:45 / 22-09-2023

00:17 / 20-09-2023

22:54 / 19-09-2023

Dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən gəmiçilik məhv edilib
Tarix: 22-03-2022 13:10 | Bölmə: Araşdırma / Slayd

“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Kreml boz ərazilərdən Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu "Foreign Policy" yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Britaniya Rusiya gəmilərinin öz limanlarına daxil olmasını qadağan edib və Avropa Birliyi də bunu etmək üzrədir. Dünyadakı digər üç əsas gəmiçilik xəttinin də Rusiya limanlarına girişi kəsilib. Həmçinin, Ukrayna limanları bağlanıb.
Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən dünya gəmiçiliyinə ağır zərbə vuraraq məhv edib. Hazırda gəmilər yükü çatdıra bilmir, 140-a yaxın ticarət gəmisi isə Ukrayna limanlarında qapalı vəziyyətdə qalıb və yanğın təhlükəsi ilə üzləşib. Dünyanın qalan hissəsi öz məyusedici vəziyyətlərindən narahat olmalıdır, ən azı ona görə ki, onların daşıdığı yük gündəlik həyatımız üçün çox vacibdir.
Martın 1-də “NS Champion” tankeri qəflətən problemlə üzləşib. Şotlandiyanın “Orkney” neft terminalına gedən tanker bir çox digər yük gəmiləri kimi Liberiya bayrağı altında üzürdü, lakin fevralın 24-də ABŞ hökuməti tərəfindən sanksiyaya məruz qalan Rusiyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan “Sovcomflot”-a məxsus olub.
Bununla belə, tankerin təyinat yerinə çatmaq hüququ var idi, çünki sanksiyalar sanksiyaların tətbiq olunduğu vaxt yolda olan gəmilərə təsir etmir. Lakin gəmi təyinat yerinə çatmamış Britaniya hökuməti dərhal limanlarını Rusiya gəmiləri üçün bağlayacağını açıqlayıb.
Beləliklə, sözügedən gəmi növbəti təyinat məntəqəsi olan Danimarkanın Skagen limanına neftsiz üzməli olub.
Avropa İttifaqının Britaniyanı sürətlə izləyərək limanlarını rus şirkətlərinə məxsus və idarə etdiyi və ya Rusiya bayrağı altında üzən gəmilər üçün bağlayacağı gözlənilir. Kanada artıq bunu edib. Dünyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan İsveçrədə yerləşən “Mediterranean Shipping Company” Rusiyaya və Rusiyadan gələn bütün konteyner daşımalarını dayandıracağını açıqlayıb. Danimarkada yerləşən “Maersk” və Sinqapurda yerləşən “Ocean Network Express” kimi digər şirkətlər də artıq oxşar elanlar veriblər. Bu şirkətlər yalnız humanitar daşımaları həyata keçirirlər ki, bunlara adətən qida və dərman daxildir. Bu o deməkdir ki, Rusiyanın dünyanın bir çox yerləri ilə əlaqəsi kəsiləcək və Moskva yalnız Çinin COSCO kimi əsasən Asiya gəmiçilik şirkətləri vasitəsilə mal göndərə və qəbul edə biləcək.
Yeri gəlmişkən, Ukrayna artıq dünya ilə əlaqəni itirib. Hücumdan bir həftə əvvəl dəniz sığortaçıları Rusiya və Ukraynanın Qara dəniz və Azovdakı hissələrini qara siyahıya salaraq gəmilərin keçməsini çətinləşdirib və daha bahalı edib. Ötən ay Rusiya Ukraynanı işğal edəndə Ukrayna limanlarını bağlayıb. Ölkə hazırda oksigen və digər tibbi avadanlıq çatışmazlığı ilə üzləşib. Bu, Ukrayna üçün dəhşətli xəbərdir. Bu, həm də hökumətinin günahkar olduğu Rusiyanın sadə xalqı üçün də dəhşətli xəbərdir. Lakin bu, qlobal gəmiçilik sənayesi üçün də dəhşətli xəbər sayılır. İndi dünya okeanları sonrakı səyahətləri əngəllənən gəmilərlə doludur. Artıq bəzi limanlarla əlaqə saxlamağa icazə verilmədiyi üçün nə gəmidə olan yükləri çatdıra, nə də digər müştərilərin gözlədiyi yükü yığa bilirlər. Təyyarədə olan yük də göndərənə qaytarılmalıdır, bəs kim tərəfindən?
Qeyd etmək lazımdır ki, limanlarda qəfil saxlama üçün böyük miqdarda mal yoxdur, bəziləri tez xarab ola bilər.
Daha aktual problem isə hazırda təyinat yeri bilinməyən belə gəmilərin ekipajıdır. Beynəlxalq Gəmiçilik Palatasının baş katibi Qay Platon bildirib: "Bu yeni böhrana görə dənizçiləri öz ölkələrinə qaytarmalıyıq. Bəs biz onları hara qaytaracağıq? Bəziləri öz ölkələrinə getmək istəmir. Məsələn, ukraynalı insanlar üçün evə getmək onların artıq tərk edə bilməyəcəyi deməkdir və bəzi dənizçilər bundan narahatdırlar. Fakt budur ki, hazırkı böhran COVİD-19 səbəbindən çox əziyyət çəkən qlobal donanmaya təsir edir”.
Epidemiya başlayanda bir çox dənizçi müqavilələri başa çatdıqdan sonra hava səyahətləri azaldığı üçün evlərinə qayıda bilməyib. Bundan sonra dünya ölkələri dənizçilərə liman səfərləri zamanı gəmilərini tərk etməyi qadağan etdikdən sonra işlər daha da pisləşib. Dənizçilər öz gəmilərində əsir götürülüb. İndi COVİD-19 azaldığından, yenə eyni bədbəxtliklərlə üzləşirlər.
Eyni zamanda, rus dənizçiləri təkcə onları və digər dənizçiləri işə götürmək üçün kifayət qədər işin olub-olmayacağı ilə bağlı qeyri-müəyyənliklə deyil, həm də Rusiyanın geniş sanksiyalar altında olduğu bir vəziyyətdə maaş almamaq perspektivi ilə üzləşirlər.
Qeyri-rus gəmilərində çoxlu rus ekipajları var. Hələ cavab tapmağa çalışaraq Qay Platondan soruşaq: nəzərə alsaq ki, onların əməkhaqqı Rusiyadan kənarda şirkətlər tərəfindən ödənilir, onda sual yaranır ki, onların maaşları necə ödənilir?
“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Mən tez-tez düşünürəm ki, Kreml boz ərazidə Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, öz dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. İndi də Rusiya öz dənizçilərindən öz ölkələrində qaldıqdan sonra dənizə qayıtmamağı xahiş edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Hələlik Rusiya prezidenti Vladimir Putin, deyəsən, daha incə hücum vasitələrinə deyil, hərbi zorakılığa diqqət yetirir. Dənizçilər üçün bu, başqa bir təcili problem deməkdir. 140-a yaxın yük gəmisi hazırda bağlı olan limanlarda ilişib qalıb və Qara dənizdən keçmək çox təhlükəli olduğundan çıxa bilmir. Məsələn, Odessa limanında 22-yə yaxın ticarət gəmisi qapalı vəziyyətdə qalıb. Martın 3-də Odessa limanında ikisi rus və dörd ukraynalı olmaqla altı ekipaj üzvü olan Estoniya yük gəmisi batıb. 4 ekipaj üzvü yoxa çıxıb.
Qara dənizdə daha üç ticarət gəmisi Rusiya raketləri ilə vurulub. Hücumlardan birində banqladeşli ekipaj üzvü həlak olub.
Qay Platon bildirib ki, ekipajın limanları tərk etməsinə kömək etməyə çalışırlar: “Biz bütün diplomatik vasitələrdən istifadə edirik, lakin hazırda bunu etmək, demək olar ki, mümkün deyil. Biz də onları qidalandırmağa çalışırıq. Onu da qeyd edək ki, ekipajın işlədikləri gəmini tərk etməsinə icazə verilmir. Yük gəmilərində isə adətən bir neçə həftəlik qida ehtiyatı olur. Vəziyyət o qədər ağırdır ki, Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı bu həftə təcili iclas keçirəcək”.
Gəmiçilik şirkətlərinin, dəniz xeyriyyə təşkilatlarının və diplomatların birgə səyləri uğur qazansa və bütün qapalı dənizçilər vətənə qaytarılsa və ya təhlükəsiz yerə göndərilsə belə, gəmiçilik sənayesi qarışıqlıq içində davam edəcək. Çünki dünya iki yerə bölünür. Bir bölmə keçmişdə olduğu kimi fəaliyyət göstərəcək və gəmilər sərhədi minimal maneələrlə keçəcək. Digər hissəyə isə dünya ilə əlaqəni itirmiş Rusiya və Ukrayna daxildir. Hətta öz vətəndaşlarının gündəlik ehtiyacları digər ölkələrin vətəndaşlarının və şirkətlərinin ehtiyacları ilə eyni qalır.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 22-03-2022 13:10 | Bölmə: Araşdırma / Slayd

“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Kreml boz ərazilərdən Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu "Foreign Policy" yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
Britaniya Rusiya gəmilərinin öz limanlarına daxil olmasını qadağan edib və Avropa Birliyi də bunu etmək üzrədir. Dünyadakı digər üç əsas gəmiçilik xəttinin də Rusiya limanlarına girişi kəsilib. Həmçinin, Ukrayna limanları bağlanıb.
Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən dünya gəmiçiliyinə ağır zərbə vuraraq məhv edib. Hazırda gəmilər yükü çatdıra bilmir, 140-a yaxın ticarət gəmisi isə Ukrayna limanlarında qapalı vəziyyətdə qalıb və yanğın təhlükəsi ilə üzləşib. Dünyanın qalan hissəsi öz məyusedici vəziyyətlərindən narahat olmalıdır, ən azı ona görə ki, onların daşıdığı yük gündəlik həyatımız üçün çox vacibdir.
Martın 1-də “NS Champion” tankeri qəflətən problemlə üzləşib. Şotlandiyanın “Orkney” neft terminalına gedən tanker bir çox digər yük gəmiləri kimi Liberiya bayrağı altında üzürdü, lakin fevralın 24-də ABŞ hökuməti tərəfindən sanksiyaya məruz qalan Rusiyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan “Sovcomflot”-a məxsus olub.
Bununla belə, tankerin təyinat yerinə çatmaq hüququ var idi, çünki sanksiyalar sanksiyaların tətbiq olunduğu vaxt yolda olan gəmilərə təsir etmir. Lakin gəmi təyinat yerinə çatmamış Britaniya hökuməti dərhal limanlarını Rusiya gəmiləri üçün bağlayacağını açıqlayıb.
Beləliklə, sözügedən gəmi növbəti təyinat məntəqəsi olan Danimarkanın Skagen limanına neftsiz üzməli olub.
Avropa İttifaqının Britaniyanı sürətlə izləyərək limanlarını rus şirkətlərinə məxsus və idarə etdiyi və ya Rusiya bayrağı altında üzən gəmilər üçün bağlayacağı gözlənilir. Kanada artıq bunu edib. Dünyanın ən böyük gəmiçilik şirkəti olan İsveçrədə yerləşən “Mediterranean Shipping Company” Rusiyaya və Rusiyadan gələn bütün konteyner daşımalarını dayandıracağını açıqlayıb. Danimarkada yerləşən “Maersk” və Sinqapurda yerləşən “Ocean Network Express” kimi digər şirkətlər də artıq oxşar elanlar veriblər. Bu şirkətlər yalnız humanitar daşımaları həyata keçirirlər ki, bunlara adətən qida və dərman daxildir. Bu o deməkdir ki, Rusiyanın dünyanın bir çox yerləri ilə əlaqəsi kəsiləcək və Moskva yalnız Çinin COSCO kimi əsasən Asiya gəmiçilik şirkətləri vasitəsilə mal göndərə və qəbul edə biləcək.
Yeri gəlmişkən, Ukrayna artıq dünya ilə əlaqəni itirib. Hücumdan bir həftə əvvəl dəniz sığortaçıları Rusiya və Ukraynanın Qara dəniz və Azovdakı hissələrini qara siyahıya salaraq gəmilərin keçməsini çətinləşdirib və daha bahalı edib. Ötən ay Rusiya Ukraynanı işğal edəndə Ukrayna limanlarını bağlayıb. Ölkə hazırda oksigen və digər tibbi avadanlıq çatışmazlığı ilə üzləşib. Bu, Ukrayna üçün dəhşətli xəbərdir. Bu, həm də hökumətinin günahkar olduğu Rusiyanın sadə xalqı üçün də dəhşətli xəbərdir. Lakin bu, qlobal gəmiçilik sənayesi üçün də dəhşətli xəbər sayılır. İndi dünya okeanları sonrakı səyahətləri əngəllənən gəmilərlə doludur. Artıq bəzi limanlarla əlaqə saxlamağa icazə verilmədiyi üçün nə gəmidə olan yükləri çatdıra, nə də digər müştərilərin gözlədiyi yükü yığa bilirlər. Təyyarədə olan yük də göndərənə qaytarılmalıdır, bəs kim tərəfindən?
Qeyd etmək lazımdır ki, limanlarda qəfil saxlama üçün böyük miqdarda mal yoxdur, bəziləri tez xarab ola bilər.
Daha aktual problem isə hazırda təyinat yeri bilinməyən belə gəmilərin ekipajıdır. Beynəlxalq Gəmiçilik Palatasının baş katibi Qay Platon bildirib: "Bu yeni böhrana görə dənizçiləri öz ölkələrinə qaytarmalıyıq. Bəs biz onları hara qaytaracağıq? Bəziləri öz ölkələrinə getmək istəmir. Məsələn, ukraynalı insanlar üçün evə getmək onların artıq tərk edə bilməyəcəyi deməkdir və bəzi dənizçilər bundan narahatdırlar. Fakt budur ki, hazırkı böhran COVİD-19 səbəbindən çox əziyyət çəkən qlobal donanmaya təsir edir”.
Epidemiya başlayanda bir çox dənizçi müqavilələri başa çatdıqdan sonra hava səyahətləri azaldığı üçün evlərinə qayıda bilməyib. Bundan sonra dünya ölkələri dənizçilərə liman səfərləri zamanı gəmilərini tərk etməyi qadağan etdikdən sonra işlər daha da pisləşib. Dənizçilər öz gəmilərində əsir götürülüb. İndi COVİD-19 azaldığından, yenə eyni bədbəxtliklərlə üzləşirlər.
Eyni zamanda, rus dənizçiləri təkcə onları və digər dənizçiləri işə götürmək üçün kifayət qədər işin olub-olmayacağı ilə bağlı qeyri-müəyyənliklə deyil, həm də Rusiyanın geniş sanksiyalar altında olduğu bir vəziyyətdə maaş almamaq perspektivi ilə üzləşirlər.
Qeyri-rus gəmilərində çoxlu rus ekipajları var. Hələ cavab tapmağa çalışaraq Qay Platondan soruşaq: nəzərə alsaq ki, onların əməkhaqqı Rusiyadan kənarda şirkətlər tərəfindən ödənilir, onda sual yaranır ki, onların maaşları necə ödənilir?
“Əgər rus dənizçiləri haqqında düşünürsünüzsə, unutmayın ki, dünyadakı 1,89 milyon dənizçinin 10 faizindən çoxu rus, 4 faizi isə ukraynalıdır. Mən tez-tez düşünürəm ki, Kreml boz ərazidə Qərbə qarşı daha çox təcavüz etmək istəsə, öz dənizçilərini evdə qalmağa məcbur edə bilər. İndi də Rusiya öz dənizçilərindən öz ölkələrində qaldıqdan sonra dənizə qayıtmamağı xahiş edə bilər. Bu şəraitdə qlobal nəqliyyat və nəticədə malların qlobal təchizatı dərhal azalma ilə üzləşəcək”.
Hələlik Rusiya prezidenti Vladimir Putin, deyəsən, daha incə hücum vasitələrinə deyil, hərbi zorakılığa diqqət yetirir. Dənizçilər üçün bu, başqa bir təcili problem deməkdir. 140-a yaxın yük gəmisi hazırda bağlı olan limanlarda ilişib qalıb və Qara dənizdən keçmək çox təhlükəli olduğundan çıxa bilmir. Məsələn, Odessa limanında 22-yə yaxın ticarət gəmisi qapalı vəziyyətdə qalıb. Martın 3-də Odessa limanında ikisi rus və dörd ukraynalı olmaqla altı ekipaj üzvü olan Estoniya yük gəmisi batıb. 4 ekipaj üzvü yoxa çıxıb.
Qara dənizdə daha üç ticarət gəmisi Rusiya raketləri ilə vurulub. Hücumlardan birində banqladeşli ekipaj üzvü həlak olub.
Qay Platon bildirib ki, ekipajın limanları tərk etməsinə kömək etməyə çalışırlar: “Biz bütün diplomatik vasitələrdən istifadə edirik, lakin hazırda bunu etmək, demək olar ki, mümkün deyil. Biz də onları qidalandırmağa çalışırıq. Onu da qeyd edək ki, ekipajın işlədikləri gəmini tərk etməsinə icazə verilmir. Yük gəmilərində isə adətən bir neçə həftəlik qida ehtiyatı olur. Vəziyyət o qədər ağırdır ki, Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı bu həftə təcili iclas keçirəcək”.
Gəmiçilik şirkətlərinin, dəniz xeyriyyə təşkilatlarının və diplomatların birgə səyləri uğur qazansa və bütün qapalı dənizçilər vətənə qaytarılsa və ya təhlükəsiz yerə göndərilsə belə, gəmiçilik sənayesi qarışıqlıq içində davam edəcək. Çünki dünya iki yerə bölünür. Bir bölmə keçmişdə olduğu kimi fəaliyyət göstərəcək və gəmilər sərhədi minimal maneələrlə keçəcək. Digər hissəyə isə dünya ilə əlaqəni itirmiş Rusiya və Ukrayna daxildir. Hətta öz vətəndaşlarının gündəlik ehtiyacları digər ölkələrin vətəndaşlarının və şirkətlərinin ehtiyacları ilə eyni qalır.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
5-08-2023, 16:30
Məzar təpikləyənlərin xələfləri - fransızlar
12-04-2023, 09:12
Dünyada cinayət nisbəti: bəzi ölkələr cəhənnəm vadisi, bəziləri yer üzünün cənnətidir
10-04-2023, 16:34
Ən təhlükəli, ən zəgin və ən ucuz şəhərlərin adı açıqlanıb - Siyahı
10-04-2023, 06:58
Böyük təhlükə xəbərdarlığı - Professor dövlət başçısına müraciət edib
31-03-2023, 21:54
Demokratiyanın qətli... - Araşdırma
24-03-2023, 22:33
Azərbaycanın xarici borcu nə qədərdir? - Araşdırma
16-12-2022, 10:33
Ermənilərin statistik yalanı - Qarabağda nə qədər erməni yaşayır?
23-08-2022, 11:06
Professor Azərbaycan prezidentinə müraciət edib: “Elmimizi xilas edin!”
22-03-2022, 13:10
Dünya ticarətinin 80 faizini təşkil edən gəmiçilik məhv edilib
11-03-2022, 16:09
Taxıl qıtlığı: dünya gözünü Avropa istehsalçılarına zilləyib
11-03-2022, 14:33
Böyük güclər Ukrayna səmasını niyə qapatmaq istəmir?
17-02-2022, 15:45
Kürdə su azalır: "Vəziyyət yaxın illərdə düzəlməyəcək" - Araşdırma
11-11-2021, 16:47
Pandemiyanın daha bir fəsadı - Alimlər həyəcan təbili çalır
11-11-2021, 13:51
Ermənilərin törətdiyi ekoloji fəlakət beynəlxalq səviyyədə müzakirəyə çıxarılıb - Araşdırma
31-10-2021, 09:46
Baş tutmayan 12-ci abortun “fəsadı”: bioloji ana məşhur qızdan üzr istəyəcək - Fotolar
24-10-2021, 15:13
Naqafil güllə xanım-operatorun həyatına son qoyub - Fotolar
27-08-2021, 15:45
Azərbaycandakı əcnəbilərə vaksin vurulmur: pasportu necə alsınlar?
3-03-2021, 15:15
Koronavirusdan sağalanların səhhətində başqa problemlər yaranır
8-02-2021, 13:53
Azərbaycanın bir neçə universitetində dərslər bərpa olunmayacaq
6-11-2020, 12:21
Qarabağda ermənilərin yandırdığı və ya donuz tövləsinə çevrilən məbədlər - Araşdırma
7-08-2020, 14:27
Yeni idarəetmə sistemi gəlir: dövlət şirkətləri büdcənin “pulsoran”ı rolundan çıxarılacaq
19-06-2020, 15:03
Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi Azərbaycan insanının qorxu indeksini öyrənmək üçün sorğu keçirib
12-06-2020, 14:15
Qarabağ üsyanı - 100 il: Mübarizə tariximizin şanlı səhifəsi
30-04-2020, 18:51
“8-ci kilometr bazarı”nın sahibi ilə bağlı müəmmalı hadisə: onu gecəyarısı kim və ya kimlər soyub?
2-04-2020, 13:39
Koronavirusdan sonra... - Dünyada böyük dəyişiklik gözlənilir
9-10-2019, 19:10
Ölkə təhsilində ciddi problemlər aşkarlanıb - Araşdırma
18-09-2019, 12:29
“Leş mafiyası”nı kimlər himayə edir? - Yeni detallar
2-09-2019, 08:06
Uşaqsız ailələrdə boşanma artıb - Statistika
27-08-2019, 22:16
Agentlik sədrinin biznes ortağı haqda yeni məlumatlar yayıldı - Fotolar
26-08-2019, 14:55
Komitə və ASC sədrlərinin keçirdiyi tenderlərin qalibi olan şirkət rəhbəri haqda sənədlər yayıldı - Siyahı
23-08-2019, 17:07
Deputat Ağalar Vəliyev xaricdə oğlunun adına nələr almayıb ki... - Siyahı yayıldı - Fotolar
26-06-2019, 12:20
Kimə hesabdan “2” yazaq? DSK sədri Tahir Budaqova, yoxsa MSK sədri Məzahir Pənahova... – Araşdırma
22-06-2019, 15:58
"Azəriqaz"dakı yoxlama niyə dayandırılıb? - Palatadan şübhəli qərar
10-05-2019, 13:38
İcra Hakimiyyəti heç bir səbəb göstərmədən bir ailəni evsiz qoydu
20-02-2019, 08:49
Dəmirqapı Dərbəndim: Rus işğalı, yoxsa... farsların əlindən nicat?
26-01-2019, 20:20
“Ən böyük Niyazi, ondan böyük yox” - Fazil Rəhmanzadə
19-01-2019, 20:14
Qarabağla bağlı növbəti təhlükəli plan işə düşüb - Ekspertlər
11-01-2019, 13:48
“O olmasın, bu olsun” əsəri farslar tərəfindən oğurlanıb? - Araşdırma
30-11-2018, 23:34
Təhsilə ayrılan büdcə vəsaitlərini mənimsəyirlər: İnvestisiya xərcləri artırılsa da, şəffaflıq təmin edilmir
14-10-2018, 00:06
Ali məktəblərə qəbul imtahanlarının yeni qaydaları narazılıq yaradıb
23-09-2018, 10:35
Minlərlə məzunun ali təhsil diplomu tanınmaya bilər - Xəbərdarlıq
26-05-2018, 21:11
On ikinci imza - Hacı Mirzə Səlim Axundzadə
Bu gün, 16:15
Britaniya Rusiya ilə gizli danışıqlar aparır: nüvə təhlükəsizliyi və digər məsələlər müzakirə olunur
Bu gün, 13:19
Qarabağdakı məsələlərin həlli üçün İşçi Qrup yaradılıb
Bu gün, 11:10
Blinken Fidanla Qarabağdakı son vəziyyəti müzakirə edib
Bu gün, 10:54
Azərbaycanda payız fəsli başlayıb
Dünən, 16:44
Yeni müharibə qaçılmaz ola bilər - Analitik
21-09-2023, 18:17
“Stratfor”: Bakı, Ankara və İrəvan Rusiyanın Cənubi Qafqazda təsirini azaltmağa çalışacaq
21-09-2023, 16:59
Tibb elmində yenilik: genetik proseslərdə süni intellekt dövrü başlayır
21-09-2023, 13:46
Yevlax görüşündə erməniləri kimlər təmsil edib?
21-09-2023, 11:40
Cənubi Qafqaz Kremlin nəzarətindən çıxır - ABŞ nəşri
20-09-2023, 13:05
Professor: “Qanunsuz silahlı dəstələr ya təslim olmalı, ya da...”
20-09-2023, 11:51
Cənubi Qafqazdakı atəşi necə söndürmək olar?
20-09-2023, 11:17
Ermənistana məxsus hərbi hissə sıradan çıxarılıb - Video
20-09-2023, 11:05
Erməni hərbçilər səngərlərdən qaçır - Video
20-09-2023, 10:25
MN rəsmisi brifinqdə: "Ermənistan silahlıları yaşayış məntəqələrində yenidən tərtiblənir və..."
20-09-2023, 08:51
Qarabağda antiterror əməliyyatı davam edir - (Video)
20-09-2023, 08:47
Blinken Əliyevə zəng edib
19-09-2023, 21:44
Prezidentin köməkçisi: “Azərbaycan Ordusu Qarabağda qanunsuz qüvvələrin müdafiə xəttini yarıb”
19-09-2023, 20:35
Qarabağda antiterror əməliyyatı: 60-dan çox döyüş mövqeyi nəzarətə götürülüb - (Yenilənib)
19-09-2023, 19:05
İrəvanda gərginlik: etirazçılar hökumət binasına soxulmağa cəhd edir
19-09-2023, 18:41
Prezident Administrasiyası Qarabağ ermənilərini Yevlaxa dialoqa çağırıb
19-09-2023, 17:19
Şuşada mühəndis qəlpə yarasından ölüb
19-09-2023, 17:03
Müdafiə Nazirliyi Qarabağdakı mülki erməni əhalini hərbi obyektlərdən kənar durmağa çağırır - Yenilənib
19-09-2023, 15:00
Xocalı və Qırmızı Bazar istiqamətində ermənilərin hərbi obyektləri məhv edilib - Video
19-09-2023, 14:37
XİN: “Qarabağdakı qondarma rejim buraxılmalıdır"
19-09-2023, 12:35
Ağdam minaatanlardan atəşə tutulub, iki hərbçimiz yaralanıb
19-09-2023, 11:52
İranın ABŞ-a qaytardığı 2 şəxsin adı niyə açıqlanmır?
19-09-2023, 10:34
DİN-nin dörd əməkdaşı Xocavənddə həlak olub
19-09-2023, 10:06
MN: "Qanunsuz erməni silahlıları sərnişin təyyarələrinə radiomaneələr tətbiq ediblər"
19-09-2023, 09:36
Xocavənddə yük avtomobili minaya düşüb - (Yenilənib)
19-09-2023, 09:25
İki rayondakı mövqelərimiz atəşə tutulub
18-09-2023, 17:24
Ermənistan və qondarma rejim Azərbaycanın bütün təkliflərini rədd edir
18-09-2023, 16:25
Daha 10 itkin şəhidimizin adı açıqlanıb - Siyahı
18-09-2023, 15:12
Prezidentin xüsusi tapşırıqlar üzrə nümayəndəsinin statusu artırılıb
18-09-2023, 15:05
Külli məbləğdə dövlət vəsaitini mənimsəyiblər