09:45 / 24-04-2024
Yarım milyonluq mənimsəmədə ittiham olunan politoloqla bağlı daha bir qərar çıxarılıb
09:28 / 24-04-2024
Səudiyyə Ərəbistanı pilləli "Nəcd" qülləsi tikəcək - Fotolar
09:21 / 24-04-2024
Bakıda Qırğız Kino Günləri başlayıb - Fotolar
09:19 / 24-04-2024
Azərbaycan Kuboku: bu gün finalçılar bəlli olacaq
09:07 / 24-04-2024
Ukraynanın şərqinə genişmiqyaslı hücum gözlənilir
08:46 / 24-04-2024
Qəbiristanlıqda rəqsə görə 18 sutka cəza verilib
08:37 / 24-04-2024
Narkotikə görə daha 4 nəfər həbs edilib - Fotolar
08:23 / 24-04-2024
Pekin taykonavtların adını açıqlayıb
08:20 / 24-04-2024
Argentina iranlı nazirin həbsini tələb edir
08:15 / 24-04-2024
Qazaxıstan və Rusiyanın sərhədi dəqiqləşdirilir
08:11 / 24-04-2024
ABŞ Senatı xarici yardım paketini təsdiqləyib
00:15 / 24-04-2024
Mafiya başçısı bir ölkədən digərinə qaçıb
00:13 / 24-04-2024
Toyun qızğın vaxtında gəlini qaçırmaq istəyiblər
00:11 / 24-04-2024
İrana qarşı sanksiya siyahısı genişləndirilib
00:08 / 24-04-2024
Britaniya döyüş təyyarələrini Polşaya göndərəcək
00:06 / 24-04-2024
Ukraynada partlayışlar baş verib
23:09 / 23-04-2024
Rusiya müdafiə nazirinin müavini saxlanılıb
21:43 / 23-04-2024
Xankəndidə avtomat silah gizlədən şəxs tutulub - Foto
19:22 / 23-04-2024
Rusiyanın reaktiv raket daşıyıcısı Qərb raketlərini üstələyir
18:35 / 23-04-2024
Rusiyada sosial iğtişaşlar başlaya bilər
18:14 / 23-04-2024
Polad daşıyan gəmi körpüyə çırpıldıqdan sonra batıb
18:05 / 23-04-2024
Makron Zelenskiyə yalan vədlər verib
18:05 / 23-04-2024
Pul, reytinq, əxlaq... - Bu verilişlər bağlanacaq?
17:51 / 23-04-2024
Avropa İttifaqı Çini hədələyir
17:33 / 23-04-2024
Ukraynaya göndəriləcək hərbi yardımın böyük hissəsi Avropadadır
17:27 / 23-04-2024
“Səyyar vergi yoxlamasının keçirilməsi Qaydaları”na dəyişiklik edilib
17:14 / 23-04-2024
Paşinyan Ermənistan-Azərbaycan arasında ilk sərhəd dirəyinin fotosunu paylaşıb - Foto
19:13 / 20-04-2024
Bakıda taxta bazarında yanğın olub - Fotolar (Yenilənib)
22:20 / 20-04-2024
ABŞ Ukraynaya 61 milyard dollar ayırıb
18:56 / 22-04-2024
Azərbaycan və Rusiya prezidentlərinin təkbətək görüşü olub - (Yenilənib) - Fotolar
21:22 / 19-04-2024
Buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub
18:01 / 21-04-2024
Dünyanın idman paytaxtı olması üçün Bakının namizədliyi irəli sürülüb
00:11 / 23-04-2024
Sağlam və uzun ömür yaşamağın 10 asan yolu var - Siyahı
13:54 / 22-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç olub - (Yenilənib)
23:26 / 19-04-2024
Aİ-dən 4 kəndin qaytarılmasına reaksiya: "Davamlı nizamlanmanı tam dəstəkləyirik"
00:37 / 20-04-2024
Hikmət Hacıyev: "Bu, diplomatik və siyasi cəsarətimizin təcəssümüdür"
09:53 / 22-04-2024
Ümid nəğməsi - Etibar Cəbrayıloğlu yazır
16:10 / 22-04-2024
Ölkələr sürətlə silahlanır - Ümumi hərbi xərclər 2,4 trilyon dolları keçib
20:45 / 19-04-2024
19-cu əsrin solğun dagerreotiplərini bərpa ediblər
Cənubi Qafqazda dəhlizlər və dalanlar: coğrafiya, maliyyə və risklər
Tarix: 16-07-2021 17:41 | Bölmə: Slayd
2020-ci ilin Qarabağ müharibəsinin sona çatmasına səbəb olan 10 noyabr Atəşkəs Bəyannaməsinin 9-cu maddəsində bölgədəki bütün iqtisadi və nəqliyyat əlaqələrinin açılması nəzərdə tutulub. ATƏT-in Minsk qrupunun vasitəçiliyi ilə Ermənistan-Azərbaycan sülh prosesi müharibə ilə kənara atıldığından bəyannamədəki bu bənd müharibədən sonrakı sabitləşmə və sülh perspektivləri ətrafında müzakirələrin yeganə vektoru olub.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu “Valday” Klubunun saytında “Cənubi Qafqaz Razılaşma Resursları”nın direktoru Lourens Broers yazıb.
O qeyd edir: Müzakirələrin çox hissəsi atəşkəs bəyannaməsində açıq şəkildə göstərilən yeganə marşrut üzərində qurulub: Ermənistanın Rusiya Federal Təhlükəsizlik Xidmətinin nəzarəti altında təhlükəsiz yol öhdəliyi - Sünik bölgəsi ilə tranzit, bununla da materik Azərbaycan və Naxçıvan ərazisini birləşdirmək.
Bəzən o, “Zəngəzur dəhlizi” olaraq da xatırlanır, hər iki tərəfdə də istifadə edilən tarixi yer adına istinad edilərək, bu yolun həqiqətən müharibənin sonunda güc tarazlığını əks etdirdiyini göstərir.
Prezident İlham Əliyev atəşkəs razılaşmasının Cənubi Ermənistan ərazisinə bir dəhlizin daxil edilməsini - prezidentlər Heydər Əliyev və Robert Köçəryanın əvvəllər, 1999-2001-ci illərdə Azərbaycan üçün çox əhəmiyyətli güzəşt fikrini – Azərbaycan üçün tarixi bir nailiyyət sayır.
Bununla belə, Cənubi Qafqaz üçün bütün iqtisadi və nəqliyyat kommunikasiyalarını tam açmağın nəticələri daha genişdir. Postsovet müstəqilliyinin 30 ili ərzində Cənubi Qafqaz, politoloq Anna Ohanyanın təbirilə, “bölünmüş bölgələr” nümunəsi olub. Bunlar zəif, əksər hallarda bəzi müstəmləkələrə inteqrasiya oluna bilən, lakin regional qarşılıqlı əlaqələri normallaşdıran siyasi maraqlarda ortaq idarəetmə infrastrukturu yarada bilməyən, sabit bir ortaq maraq topluluğundakı regional sistemlərdir. Maddə 9-un bütün iqtisadi və nəqliyyat əlaqələrinin açılmasına mandat verməsi regional bölünmənin aradan qaldırılması imkanını, Cənubi Qafqazın cəbhə bölgələri və mühasirələr altında qalmış imperiya kartoqrafiyasından daha çox bir şeyə çevrilmə potensialını yaradır.
Azərbaycan Naxçıvanla və bunun xaricində Türkiyə ilə uzun müddət arzulanan birbaşa əlaqəni təmin edəcəyi halda, Ermənistan üçün təşviqlər - onilliklər boyu davam edən mühasirənin sona çatmasıdır. Blokada Ermənistanı dar və uzaq bir sərhəddən asılı vəziyyətə gətirib, Gürcüstanla sərhəd geosiyasi böhranlara qarşı həssas olub. Naxçıvan marşrutunun açılması, iddiaya görə, Yerevandan Naxçıvana, cənubi Azərbaycandan Bakıya və şimaldan Xəzər sahili boyunca Rusiya Federasiyasına uzanan bir marşrutla Rusiya ilə Ermənistanın dəmir yolu əlaqəsinə imkan verəcək, həm də hava şəraitinə həssas olan Gürcüstandakı Yuxarı Lars keçid məntəqəsinə yan keçməklə. Bu marşrut Meğrinin dağ yolundan yayınmaqla, Naxçıvanın Culfa yolu ilə İranla dəmir yolu əlaqəsinə imkan yaradacaq. Ermənistan həm də İranla Qara dəniz arasında ticarət üçün tranzit zonaya çevrilə bilər.
Bu, İlham Əliyev və Nikol Paşinyanın yanvarın 11-də, Moskvada, müharibədən sonrakı ilk görüşünü müşaiyət edən xəritədə göstərilən görüntü idi. Bu görüşdə liderlər prezident Vladimir Putinlə Rusiya, Ermənistan və Azərbaycanın baş nazir müavinlərindən ibarət işçi qrupunun yaradılması barədə razılığa gəliblər. İşçi qrupuna 9-cu maddənin həyata keçirilməsini təmin edən infrastruktur layihələri üçün təkliflər hazırlamaq tapşırılıb. Müsbət əsnada bu nəticələr Rusiya, Ermənistan və Azərbaycan üçün məğlubiyyətsiz şəklə, Türkiyə və İran üçün təminat faydalarına çevrilib.
Xəzərdən Qara dənizə yeganə şərq-qərb tranzit marşrutunu təmin edən Gürcüstan uduzur, baxmayaraq ki, Gürcüstan da həqiqi dərəcədə sabitləşmiş və iqtisadi cəhətdən çiçəklənən bir bölgədən uzunmüddətli perspektivdə faydalanacaqdır.
Yeni açılan Cənubi Qafqazın bu proqnozları bölgənin üç milli dövləti və ətrafdakı üç regional güc arasında yeni regional tarazlığı əhatə edən yeni bir 3 + 3 formatının dəqiq ifadəsini dəstəkləyir.
Ancaq praktikada bir çox problem qalmaqdadır.
Birincisi coğrafiyadır. Əgər Ermənistanla Rusiyanı birləşdirmək Ermənistan üçün vacib bir hədəf kimi qəbul edilirsə, bunu cənubi Azərbaycan və Xəzər dənizi boyunca keçid yolu ilə etmək ən qısa yol deyil. Ermənistan üçün İrəvan, İcevan, Qazax və daha sonra Rusiya arasında daha qısa bir dəmir yolunun bərpası həm birbaşa marşrut, həm də Ermənistan ərazisindən daha uzun bir trayektoriya təmin etmək baxımından üstündür.
İkinci məsələ xərcdir. Qeyd olunan marşrutlar uzun illərin reabilitasiyasını tələb edir. Reabilitasiya xərclərinin postsovet Cənubi Qafqazındakı digər infrastruktur layihələri ilə müqayisədə o qədər də əhəmiyyətli olmadığı, lakin kimin ödəyəcəyi dərin siyasi məsələdir.
Azərbaycan ərazisindəki yolların xərclərini ödəyə bilsə də, Ermənistan çətin vəziyyətlə üzləşib. Ölkə daxilində təslimçilik olaraq görülən Sünik marşrutunun xərclərini qarşılamaq, digər marşrutlardan təcrid olunmuş şəkildə onun açılması Ermənistan hökuməti üçün siyasi baxımdan çətin olacaq. Ancaq Rusiya maliyyəni ödəyərsə, təklif olunan dəhliz Moskva üçün də müəyyən problemə səbəb olacaqdır. Bunu Dünya Bankı və ya Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı (AYİB) kimi xarici donorlar da dərk edir. Bununla birlikdə, Ermənistan-Azərbaycan infrastrukturundakı xarici investorlar hərtərəfli bir həll olmadığı təqdirdə kapitallarının təhlükəsizliyini dərk edəcəklər.
Bu, üçüncü bir əngələ - riskə diqqət çəkdirir. Atəşkəs bəyannaməsində Azərbaycanın Sünik üzərindən keçidinin Rusiya Federal Təhlükəsizlik Xidməti tərəfindən nəzarət ediləcəyi açıq şəkildə bildirilir. Belə bir zəmanət Azərbaycan ərazisindən keçən gələcək Ermənistan tranzitinə şamil edilmir, tikinti ardıcıllığı və sonradan tikilən marşrutların əvvəl tikilən zəmanətlərdən istifadə edib-etməyəcəyi ilə bağlı narahatlıqlar yaradır. Bu zəmanətlərin yoxluğu süründürməçilik və gecikmələr üçün stimul olacaqdır. Bu dinamika Ermənistan-Azərbaycan sülh danışıqlarının 2007-2020-ci illərdə “Əsas prinsiplər”in həyata keçirilməsi üçün perspektivli ardıcıllıqla bağlı əvvəlki nümunələri kinayəli şəkildə təkrarlayır.
Ermənistanda Azərbaycanla birgəyaşayış perspektivlərinə dair mənfi fikirlər çətin ki, kimisə təəccübləndirir. 2021-ci ilin martında keçirilmiş bir sorğuda iştirak edən erməni respondentlərin yarısından çoxu (53%) Ermənistanla Azərbaycan arasında nəqliyyat marşrutlarının açılmasına qarşı tamamilə mənfi münasibət bəsləyib. 59 faizi Sünikdən tranzit dəhlizinin açılmasının milli təhlükəsizliyə təhlükə yaradacağına inanır. Bunlar, bəlkə də 30 ildir mühasirədə olan bir ölkədə respondentlər üçün əks-intuitiv məlumatlardır və müharibədən sonrakı şəraitdə davam edən və eyni zamanda, yeni böhranlarla əlaqəlidir.
Azərbaycan, zərurət yarandıqda, Naxçıvana zorla bir dəhliz quracaq, məcburi bazarlıq taktikasının azaldılmamış yayılması ilə yanaşı yeni regional əlaqələrin izahatları da təbliğ olunur. Nəticə etibarilə regional bağlantı planları bir tərəfdən açıq sərhədlər, digər tərəfdən isə, ilk növbədə, sərhədlərin qapalı olmasına gətirib çıxaran eyni münaqişə dinamikasını əks etdirən ikitərəfli strateji baxışa daxildir. Bu gərginlik son nəticədə Ermənistan-Azərbaycan sərhədindəki gərginliyə görə təxminən altı ay əvvəl yaradılmış infrastruktur layihələri üzrə işçi qrupunun fəaliyyətinin dayandırılması ilə özünü göstərib.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 16-07-2021 17:41 | Bölmə: Slayd
2020-ci ilin Qarabağ müharibəsinin sona çatmasına səbəb olan 10 noyabr Atəşkəs Bəyannaməsinin 9-cu maddəsində bölgədəki bütün iqtisadi və nəqliyyat əlaqələrinin açılması nəzərdə tutulub. ATƏT-in Minsk qrupunun vasitəçiliyi ilə Ermənistan-Azərbaycan sülh prosesi müharibə ilə kənara atıldığından bəyannamədəki bu bənd müharibədən sonrakı sabitləşmə və sülh perspektivləri ətrafında müzakirələrin yeganə vektoru olub.
Reyting.az xəbər verir ki, bunu “Valday” Klubunun saytında “Cənubi Qafqaz Razılaşma Resursları”nın direktoru Lourens Broers yazıb.
O qeyd edir: Müzakirələrin çox hissəsi atəşkəs bəyannaməsində açıq şəkildə göstərilən yeganə marşrut üzərində qurulub: Ermənistanın Rusiya Federal Təhlükəsizlik Xidmətinin nəzarəti altında təhlükəsiz yol öhdəliyi - Sünik bölgəsi ilə tranzit, bununla da materik Azərbaycan və Naxçıvan ərazisini birləşdirmək.
Bəzən o, “Zəngəzur dəhlizi” olaraq da xatırlanır, hər iki tərəfdə də istifadə edilən tarixi yer adına istinad edilərək, bu yolun həqiqətən müharibənin sonunda güc tarazlığını əks etdirdiyini göstərir.
Prezident İlham Əliyev atəşkəs razılaşmasının Cənubi Ermənistan ərazisinə bir dəhlizin daxil edilməsini - prezidentlər Heydər Əliyev və Robert Köçəryanın əvvəllər, 1999-2001-ci illərdə Azərbaycan üçün çox əhəmiyyətli güzəşt fikrini – Azərbaycan üçün tarixi bir nailiyyət sayır.
Bununla belə, Cənubi Qafqaz üçün bütün iqtisadi və nəqliyyat kommunikasiyalarını tam açmağın nəticələri daha genişdir. Postsovet müstəqilliyinin 30 ili ərzində Cənubi Qafqaz, politoloq Anna Ohanyanın təbirilə, “bölünmüş bölgələr” nümunəsi olub. Bunlar zəif, əksər hallarda bəzi müstəmləkələrə inteqrasiya oluna bilən, lakin regional qarşılıqlı əlaqələri normallaşdıran siyasi maraqlarda ortaq idarəetmə infrastrukturu yarada bilməyən, sabit bir ortaq maraq topluluğundakı regional sistemlərdir. Maddə 9-un bütün iqtisadi və nəqliyyat əlaqələrinin açılmasına mandat verməsi regional bölünmənin aradan qaldırılması imkanını, Cənubi Qafqazın cəbhə bölgələri və mühasirələr altında qalmış imperiya kartoqrafiyasından daha çox bir şeyə çevrilmə potensialını yaradır.
Azərbaycan Naxçıvanla və bunun xaricində Türkiyə ilə uzun müddət arzulanan birbaşa əlaqəni təmin edəcəyi halda, Ermənistan üçün təşviqlər - onilliklər boyu davam edən mühasirənin sona çatmasıdır. Blokada Ermənistanı dar və uzaq bir sərhəddən asılı vəziyyətə gətirib, Gürcüstanla sərhəd geosiyasi böhranlara qarşı həssas olub. Naxçıvan marşrutunun açılması, iddiaya görə, Yerevandan Naxçıvana, cənubi Azərbaycandan Bakıya və şimaldan Xəzər sahili boyunca Rusiya Federasiyasına uzanan bir marşrutla Rusiya ilə Ermənistanın dəmir yolu əlaqəsinə imkan verəcək, həm də hava şəraitinə həssas olan Gürcüstandakı Yuxarı Lars keçid məntəqəsinə yan keçməklə. Bu marşrut Meğrinin dağ yolundan yayınmaqla, Naxçıvanın Culfa yolu ilə İranla dəmir yolu əlaqəsinə imkan yaradacaq. Ermənistan həm də İranla Qara dəniz arasında ticarət üçün tranzit zonaya çevrilə bilər.
Bu, İlham Əliyev və Nikol Paşinyanın yanvarın 11-də, Moskvada, müharibədən sonrakı ilk görüşünü müşaiyət edən xəritədə göstərilən görüntü idi. Bu görüşdə liderlər prezident Vladimir Putinlə Rusiya, Ermənistan və Azərbaycanın baş nazir müavinlərindən ibarət işçi qrupunun yaradılması barədə razılığa gəliblər. İşçi qrupuna 9-cu maddənin həyata keçirilməsini təmin edən infrastruktur layihələri üçün təkliflər hazırlamaq tapşırılıb. Müsbət əsnada bu nəticələr Rusiya, Ermənistan və Azərbaycan üçün məğlubiyyətsiz şəklə, Türkiyə və İran üçün təminat faydalarına çevrilib.
Xəzərdən Qara dənizə yeganə şərq-qərb tranzit marşrutunu təmin edən Gürcüstan uduzur, baxmayaraq ki, Gürcüstan da həqiqi dərəcədə sabitləşmiş və iqtisadi cəhətdən çiçəklənən bir bölgədən uzunmüddətli perspektivdə faydalanacaqdır.
Yeni açılan Cənubi Qafqazın bu proqnozları bölgənin üç milli dövləti və ətrafdakı üç regional güc arasında yeni regional tarazlığı əhatə edən yeni bir 3 + 3 formatının dəqiq ifadəsini dəstəkləyir.
Ancaq praktikada bir çox problem qalmaqdadır.
Birincisi coğrafiyadır. Əgər Ermənistanla Rusiyanı birləşdirmək Ermənistan üçün vacib bir hədəf kimi qəbul edilirsə, bunu cənubi Azərbaycan və Xəzər dənizi boyunca keçid yolu ilə etmək ən qısa yol deyil. Ermənistan üçün İrəvan, İcevan, Qazax və daha sonra Rusiya arasında daha qısa bir dəmir yolunun bərpası həm birbaşa marşrut, həm də Ermənistan ərazisindən daha uzun bir trayektoriya təmin etmək baxımından üstündür.
İkinci məsələ xərcdir. Qeyd olunan marşrutlar uzun illərin reabilitasiyasını tələb edir. Reabilitasiya xərclərinin postsovet Cənubi Qafqazındakı digər infrastruktur layihələri ilə müqayisədə o qədər də əhəmiyyətli olmadığı, lakin kimin ödəyəcəyi dərin siyasi məsələdir.
Azərbaycan ərazisindəki yolların xərclərini ödəyə bilsə də, Ermənistan çətin vəziyyətlə üzləşib. Ölkə daxilində təslimçilik olaraq görülən Sünik marşrutunun xərclərini qarşılamaq, digər marşrutlardan təcrid olunmuş şəkildə onun açılması Ermənistan hökuməti üçün siyasi baxımdan çətin olacaq. Ancaq Rusiya maliyyəni ödəyərsə, təklif olunan dəhliz Moskva üçün də müəyyən problemə səbəb olacaqdır. Bunu Dünya Bankı və ya Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı (AYİB) kimi xarici donorlar da dərk edir. Bununla birlikdə, Ermənistan-Azərbaycan infrastrukturundakı xarici investorlar hərtərəfli bir həll olmadığı təqdirdə kapitallarının təhlükəsizliyini dərk edəcəklər.
Bu, üçüncü bir əngələ - riskə diqqət çəkdirir. Atəşkəs bəyannaməsində Azərbaycanın Sünik üzərindən keçidinin Rusiya Federal Təhlükəsizlik Xidməti tərəfindən nəzarət ediləcəyi açıq şəkildə bildirilir. Belə bir zəmanət Azərbaycan ərazisindən keçən gələcək Ermənistan tranzitinə şamil edilmir, tikinti ardıcıllığı və sonradan tikilən marşrutların əvvəl tikilən zəmanətlərdən istifadə edib-etməyəcəyi ilə bağlı narahatlıqlar yaradır. Bu zəmanətlərin yoxluğu süründürməçilik və gecikmələr üçün stimul olacaqdır. Bu dinamika Ermənistan-Azərbaycan sülh danışıqlarının 2007-2020-ci illərdə “Əsas prinsiplər”in həyata keçirilməsi üçün perspektivli ardıcıllıqla bağlı əvvəlki nümunələri kinayəli şəkildə təkrarlayır.
Ermənistanda Azərbaycanla birgəyaşayış perspektivlərinə dair mənfi fikirlər çətin ki, kimisə təəccübləndirir. 2021-ci ilin martında keçirilmiş bir sorğuda iştirak edən erməni respondentlərin yarısından çoxu (53%) Ermənistanla Azərbaycan arasında nəqliyyat marşrutlarının açılmasına qarşı tamamilə mənfi münasibət bəsləyib. 59 faizi Sünikdən tranzit dəhlizinin açılmasının milli təhlükəsizliyə təhlükə yaradacağına inanır. Bunlar, bəlkə də 30 ildir mühasirədə olan bir ölkədə respondentlər üçün əks-intuitiv məlumatlardır və müharibədən sonrakı şəraitdə davam edən və eyni zamanda, yeni böhranlarla əlaqəlidir.
Azərbaycan, zərurət yarandıqda, Naxçıvana zorla bir dəhliz quracaq, məcburi bazarlıq taktikasının azaldılmamış yayılması ilə yanaşı yeni regional əlaqələrin izahatları da təbliğ olunur. Nəticə etibarilə regional bağlantı planları bir tərəfdən açıq sərhədlər, digər tərəfdən isə, ilk növbədə, sərhədlərin qapalı olmasına gətirib çıxaran eyni münaqişə dinamikasını əks etdirən ikitərəfli strateji baxışa daxildir. Bu gərginlik son nəticədə Ermənistan-Azərbaycan sərhədindəki gərginliyə görə təxminən altı ay əvvəl yaradılmış infrastruktur layihələri üzrə işçi qrupunun fəaliyyətinin dayandırılması ilə özünü göstərib.
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 09:07
Ukraynanın şərqinə genişmiqyaslı hücum gözlənilir
Dünən, 16:58
İlham Əliyev “COP29 və Azərbaycan üçün Yaşıl Baxış” beynəlxalq forumda iştirak edir - (Yenilənib)
22-04-2024, 18:36
Zərərli isti dalğası güclənir
22-04-2024, 17:38
ABŞ-nın yardımı Ukraynanı xilas edəcəkmi?
22-04-2024, 14:04
Xəbərdarlıq: nüvə müharibəsi təhlükəsi sovuşmayıb
22-04-2024, 12:00
Bakı və İrəvan arasında ilk: özləri razılaşıblar
22-04-2024, 11:54
Nazirlikdə 143 milyon manatlıq mənimsəmə: "Pulların vaxtında ödənilməsi üçün “otkat” verirdik"
22-04-2024, 09:25
Rusiya ordusuna daha 300 min nəfər cəlb olunub
20-04-2024, 10:37
Rusiyalı ekspert: Cənubi Qafqazın Rusiya üçün əhəmiyyəti böyükdür
20-04-2024, 09:12
BMT Baş katibi Azərbaycan və Ermənistana çağırış edib
20-04-2024, 09:06
Blinken 4 kəndin qaytarılması ilə bağlı razılaşmanı alqışlayır
19-04-2024, 20:29
Qəzza müharibəsi qloballaşır
19-04-2024, 17:18
Mustafayevlə Qriqoryan sərhəddə görüşüb - 4 kənd Azərbaycana qaytarılır
19-04-2024, 15:47
Tovuzda 22 yaşlı oğlan 34 yaşlı qadının üzərinə benzin tökərək yandırıb
19-04-2024, 09:19
Bu gün səhərə yaxın İsrail İrana zərbələr endirib
18-04-2024, 14:20
QHT-lər Nobel Komitəsinə məktub göndərib
18-04-2024, 12:24
İsrail İrana zərbəni niyə ləngidir?
18-04-2024, 11:51
46 mindən çox şagird buraxılış imtahanı verəcək
18-04-2024, 11:09
Prezident nazir müavini təyin edib - Sərəncam
18-04-2024, 10:57
60 milyard dollarlıq yardımın önü açılır
18-04-2024, 10:00
Dövlət Departamenti Rusiya sülhməramlılarının Qarabağı tərk etməsinə münasibət bildirib
18-04-2024, 00:40
Ermənistan qanunsuz mühacir alverinə qoşulur
17-04-2024, 19:37
Bir milyard insana və böyük iqtisadiyyata təhlükə yaranıb - Xəbərdarlıq
17-04-2024, 14:06
Rusiya sülhməramlıları Qarabağı tərk edir
17-04-2024, 12:15
İsrail-İran müharibəsi kölgədən çıxır - 2-ci raund olacaq?
17-04-2024, 10:53
Ermənistanın kvadrokopteri zərərsizləşdirilib - Fotolar
17-04-2024, 10:48
İrana yeni sanksiyalar tətbiq olunacaq
17-04-2024, 10:42
Fransa Azərbaycan-Ermənistan əlaqələrinin normallaşmasına imkan vermir
17-04-2024, 10:33
Kəşfiyyat Komitəsi Kiyevə yardımı dəstəkləməyə çağırır
17-04-2024, 09:33
Ərdoğan Putini Türkiyədə gözləyir
16-04-2024, 19:15
Siqaretin insan orqanizminə daha bir zərəri üzə çıxıb
16-04-2024, 16:27
Ukraynanın ikinci böyük şəhərini ələ keçirmək istəyirlər
16-04-2024, 13:34
Yaxın Şərq böyük müharibəyə daha yaxındır
16-04-2024, 13:25
İlham Əliyev Şirvan suvarma kanalının təməlini qoyub, tədbirdə çıxış edib - (Yenilənib)
16-04-2024, 11:57
Qarabağ Universiteti ilə bağlı daha bir qərar verilib
16-04-2024, 11:05
İsrail İrandan qisas almağa hazırlaşır
16-04-2024, 10:42
MAQATE İranın nüvə proqramından məlumatsızdır
15-04-2024, 20:08
Rusiya Ukrayna ilə savaşa özgələri göndərir
15-04-2024, 18:20
Ordunun illik xərci: İran 9, İsrail 24 milyard dollar ayırıb
15-04-2024, 17:41
Britaniya Rusiyanın aktivlərini müsadirə edə bilməyəcək