17:18 / 08-11-2025
Azərbaycan, Türkiyə və Pakistan liderləri birgə nahar edib - Foto
15:40 / 08-11-2025
Prezident: Qarabağ və Şərqi Zəngəzur dirçəlir
15:17 / 08-11-2025
Bakıda hərbi parad olub - Video - (Yenilənib) - Fotolar
14:07 / 08-11-2025
İlham Əliyev: “İndi onlar təcridxanada Azərbaycan çayı içirlər” - Video
12:23 / 08-11-2025
Prezidentlə xanımı Şəhidlər xiyabanında - Fotolar
12:05 / 08-11-2025
Prezident və xanımı Fəxri xiyabanda - Fotolar
10:54 / 08-11-2025
Ərdoğan Azərbaycana gəlib - (Yenilənib)
00:14 / 08-11-2025
Mehriban Əliyeva: "Uca Tanrı xalqımızı və Vətənimizi qorusun!"
00:04 / 08-11-2025
Azərbaycanda Zəfər Günüdür
23:09 / 07-11-2025
Prezident İlham Əliyev Zəfər Günü münasibətilə paylaşım edib - Foto
21:17 / 07-11-2025
İlham Əliyev Məhəmməd Şahbaz Şəriflə görüşb - (Yenilənib) - Fotolar
20:50 / 07-11-2025
Dindarlar Azərbaycan prezidentinə müraciət ünvanlayıblar
19:39 / 07-11-2025
Cəlaloğlu: Azərbaycan və Ermənistandakı partiyalar arasında görüşlər keçirilməlidir
19:36 / 07-11-2025
Yaşar Güler Bakıya gəlib
19:33 / 07-11-2025
Pəncəli Teymurov və Vaqif Qurbanovun ailə üzvlərinə təqaüd təyin olunub
19:01 / 07-11-2025
General: Rusiya NATO-ya hücum edə bilər - Xəbərdarlıq
18:21 / 07-11-2025
Məşhur aktrisanın avtomobilinin qarşısını kəsiblər
18:10 / 07-11-2025
Dronlar Başqırdıstandakı əsas neft-kimya zavodunu vurub
18:06 / 07-11-2025
Hava limanında partlayış olub
18:00 / 07-11-2025
Rus ordusu Donetsk və Xarkovda irəliləyib
17:38 / 07-11-2025
"Bakı Metropoliteni" gücləndirilmiş iş rejiminə keçəcək
17:19 / 07-11-2025
Şəhid Pəncəlinin anası: “10 ildir gözüm yolda idi..."
17:08 / 07-11-2025
Hikmət Hacıyev NATO nümayəndə heyəti ilə görüşüb
16:49 / 07-11-2025
Pəncəli Teymurova Milli Qəhrəman adı verilib
16:45 / 07-11-2025
Tiktoker həbs edilib
16:34 / 07-11-2025
Prezident İlham Əliyev fərman imzalayıb
16:16 / 07-11-2025
İlham Əliyev bir qrup şəxsi təltif edib
16:05 / 07-11-2025
Prezident hərbçilərə ali rütbə verib - Siyahı
15:44 / 07-11-2025
Deputat nazirə mesaj verib: "Yekə kişisən, bunu keçən ildə demişəm, axı?"
12:50 / 05-11-2025
“Oğru dünyası”na qarşı əməliyyat: Mirzə Əliyev öldürülüb - Foto
16:49 / 06-11-2025
Deputat: Ermənistan Azərbaycan qarşısında götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirməlidir
14:01 / 04-11-2025
Şərti sərhəddə yenidən gərginlik ola bilər - Ekspert
15:24 / 05-11-2025
Ukraynanın iki şəhərində dəhşətli vəziyyət yaranıb
13:35 / 05-11-2025
Prezident 10 nəfəri təltif edib - Siyahı
15:08 / 06-11-2025
Azərbaycan qonşu ölkəni problemdən xilas edir - Foto
13:05 / 06-11-2025
Mərkəzi Asiya liderləri Trampla görüşdə nəyə ümid edirlər?
19:39 / 07-11-2025
Cəlaloğlu: Azərbaycan və Ermənistandakı partiyalar arasında görüşlər keçirilməlidir
13:28 / 05-11-2025
Ukrayna daha təhlükəli vəziyyətlə üzləşir
09:27 / 04-11-2025
2025-ci ilin ən böyük buğda istehsalçıları... - Siyahı
10:58 / 04-11-2025
Keçmiş vəzifəli şəxslərə hökm oxunub
09:17 / 06-11-2025
Kosmosda yeni tip nəhəng obyekt kəşf edilib
Dövlət büdcəsinin tərtibi prosesi və şəffaflıq
Tarix: 09-11-2020 14:59 | Bölmə: İqtisadiyyat

Fiskal şəffaflıq dövlət büdcəsinin vəsaitlərin yığılması və xərclənməsi ilə birbaşa bağlıdır. Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına görə Nazirlər Kabineti dövlət büdcəsinin layihəsini hazırlayıb Prezidentə təqdim edir. Prezident layihəni Milli Məclisə təsdiq üçün göndərir. Sonuncu da müzakirə edib, dövlət büdcəsinin layihəsini qanun şəklində təsdiq edir. Ondan sonraki mərhələlərdə Azərbaycan Respublikası Prezidenti dövlət büdcəsində icra hakimiyyəti üçün nəzərdə tutulmuş xərclər çərçivəsində mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanları yaradır, Nazirlər Kabineti isə dövlət büdcəsinin icrasını təmin edir. Dövlət büdcəsinin icrası da eyni sxem üzrə gedir: Nazirlər Kabineti icra layihəsini Prezidentə, o da Milli Məclisə göndərir. Sonuncu da icranı təsdiq etdiyi halda, artıq bir il üçün büdcə prosesi tam bitir.
Eyni zamanda bu arada bəzi digər qurumlar da iştirak edir. Daha doğrusu göstərilən subyektlərin nəzdində fəaliyyət göstərən icra qurumları da büdcə prosesində aktiv iştirak edirlər. Özü-özlüyündə büdcə layihəsi Nazirlər Kabinetinə daxil olan Maliyyə Nazirliyi tərəfindən hazırlanır və təqdim edilir. Bu prosesdə digər nazirliklər aktiv də iştirak edirlər (əsaslı vəsait qoyuluşu layihələri İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən, sosial siyasət Əmək və ƏhalininSosial Müdafiəsi Nazirliyi və s.). Büdcə layihəsi parlamentə daxil olmazdan əvvəl Milli Məclisə hesabat verən, amma təşkilatı və funksional müstəqilliyə malik olan Hesablama Palatasına daxil olur. Palata da büdcə layihəsi ilə birlikdə rəyini parlamentə təqdim edir.
Yuxarıda qeyd olunan büdcə prosesinin ümumi təsviridir. Amma büdcə prosesi reallıqda daha çətin və çox mərhələlidir. Misal üçün, 2021-ci il üçün dövlət büdcəsinin hazırlanması 2020-ci ilin yanvarın 24-də başlayıb. Məhz bu gün Nazirlər Kabineti Azərbaycan Respublikasının 2021-ci il dövlət büdcəsi layihəsinin, habelə ölkənin iqtisadi və sosial inkişaf konsepsiyasının və proqnoz göstəricilərinin hazırlanması barədə sərəncamı qəbul edib. Başqa sözlə il başlayan kimi növbəti ilin dövlət büdcəsi layihəsi artıq hazırlanmağa başlayır (müxtəlif ölkələrdə bu fərqlidir. Bəzi ölkələrdə bu proses 6 ay, digərlərində isə 18 ay tuta bilər). Bu proses də bir neçə mərhələ və səviyyədən ibarətdir. İlkin olaraq biz bu mərhələləri təsvir etməyə çalışacayığ.
Məsələnin qanuni tərəfini təsvir etsək, ilk əvvəl bu sahədə mövcud olan bir neçə qanunverici akta müraciət etməliyik. Dövlət büdcəsi və ümumiyyətlə büdcə sistemi Azərbaycanda “Büdcə sistemi” haqqında Qanun ilə tənzimlənir. Qanuna görə büdcə “Azərbaycan Respublikasının müvafiq dövlət hakimiyyəti və özünüidarəetmə orqanları vasitəsi ilə dövlətə və bələdiyyələrə məxsus vəzifə və funksiyaları yerinə yetirmək üçün lazım olan pul vəsaitinin yığılması və istifadə olunması üçün əsas maliyyə sənədidir”. Büdcə təsnifatına görə faktiki büdcə qanunvericiliyi tərəfindən tənzimlənən büdcələri belə təsnifatlandırmaq olar:
– dövlət büdcəsi;
– Naxçıvan Muxtar Respublikasının büdcəsi;
– yerli büdcələr;
– büdcədənkənar dövlət fondları.
Bəzi istisnaları saymadan, ümumi olaraq yanaşma eynidir (dövlət büdcəsi Maliyyə nazirliyinə aiddir, amma bələdiyyə büdcəsi öz səviyyəsində hazırlanır və təqdim olunur. Büdcədənkənar dövlət fondların tənzimlənməsi də digər qanunverici aktlar əsasında həyata keçirilir). Ona görə biz bu sənədlər arasında ən böyüsü və ümumi olaraq büdcə münasibətləri tənzimləyən dövlət büdcəsinin araşdıracayıq.
Qanunun 11-ci maddəsi tamamilə dövlət büdcəsinin layihəsinin tərtibi prosesini əhatə edir və müvafiq olaraq büdcə təqvimini təqdim edir. Müvafiq maddəyə görə dövlət büdcəsinin layihəsinin tərtibatı büdcə ilinə 11 ay qalmış başlayır. Tərtib prosesi Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə təqdim edildiyi gün bitir. Yuxarıda qeyd etdiyimiz sərəncama əsasında ölkənin iqtisadi və sosial inkişafının proqnozları, məqsədli proqramlar, iqtisadiyyatın sahələrinin, inzibati rayonların, mülkiyyət formasından asılı olmayaraq bütün müəssisələrin cari və növbəti il üzrə maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi həyata keçirilir. Belə tipli sərəncamlar hər il yanvar ayının üçüncü on günlüyü ərzində qəbul edilir. Bu sərəncama əsasən müvafiq icra hakimiyyəti orqanı ölkənin ortamüddətli iqtisadi və sosial inkişaf proqnozları dəqiqləşdirilir. Eyni zamanda büdcə təşkilatları növbəti il və sonrakı üç il üçün büdcə-vergi siyasətinin əsas istiqamətlərinə dair təkliflərini mart ayının 1-dək Maliyyə Nazirliyinə təqdim edirlər.
Dəqiqləşdirilmiş ortamüddətli iqtisadi və sosial inkişaf proqnozları əsas götürərək 1 ay ərzində növbəti il və sonrakı üç il üçün dövlət və icmal büdcələrin ilkin ortamüddətli proqnozu (proqnoz gəlirlər, xərclər, kəsir və maliyyələşmə) tərtib edilir. Həmçinin İqtisadiyyat nazirliyi ilə birlikdə dövlət investisiya proqramının ilkin layihəsi tərtib edilir. Tərtibatdan sonra 15 gün ərzində növbəti il üçün dövlət büdcəsinin ilkin layihəsi, büdcə-vergi siyasətinin əsas istiqamətləri, büdcə təsnifatının bölmələri səviyyəsində gəlir və xərclərin yuxarı həddi, dövlət borcları, prioritet xərclər, növbəti il və sonrakı üç il üçün icmal büdcə proqnozu, dövlət büdcəsinin tərtibi və icrası prosesi üçün zəruri olan qanunvericilik aktlarının layihələri və dövlət investisiya proqramının ilkin layihəsi təqdim olunur.
Bu proses bitən kimi may ayının 1-dək Nazirlər Kabineti növbəti il üzrə dövlət büdcəsinin layihəsi və sonrakı üç il üçün icmal büdcə göstəricilərinin tərtibinə dair təlimat məktubu hazırlanır və büdcənin tərtibində iştirak edən təşkilatlara göndərilir. Bu təlimat yuxarıda qeyd olunan məlumatları əks etdirir.
Dövlət büdcəsinin gəlirlərinin icrasını təmin edən orqanlar və Azərbaycan Respublikasının dövlət büdcəsindən maliyyələşən təşkilatlar təlimata uyğun olaraq hazırlanmış büdcə layihəsini cari ilin iyul ayının 1-dək müvafiq icra hakimiyyəti orqanına təqdim edirlər.
Qanunun 11.9-cu maddəsi büdcə layihələrində təqdim olunan məlumatlara aiddir. Bura əsasən funksional və iqtisadi təsnifatların paraqrafları üzrə keçən ildə faktiki və cari ilin sonuna gözlənilən büdcə xərclərinin və gəlirlərin büdcə təsnifatına uyğun olaraq məbləği göstərilir.
Bütün bu proseslər avqust-sentyabr aylarında dəqiqləşdirilir və sentyabr ayının 15-dək Nazirlər Kabinetinə və Hesablama Palatasına artıq növbəti büdcə ili üzrə büdcə qaydasına uyğun hesablanmış icmal büdcə xərclərinin yuxarı həddi və Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində nəzərdə tutulmuş güzəşt və azadolmalar da daxil olmaqla, dövlət büdcəsinin və icmal büdcənin layihəsi və sonrakı üç il üçün icmal büdcənin göstəriciləri (büdcə qaydasına uyğun hesablanmış icmal büdcə xərclərinin yuxarı həddi nəzərə alınmaqla) təqdim edilir.
2018-ci ildən artıq büdcə tərtibatında həmçinin büdcə qaydasından istifadə edilməyə başladı. Büdcə qaydasının büdcənin məbləğ tərəfini müəyyən edir. Bu da büdcənin neft gəlirlərindən asılılığı azaltmaq məqsədilə edilmiş bir addım idi. Amma qeyd etmək lazımdır ki, indiki şəraitdə müəyyən müddətlik büdcə qaydasından istifadə dayandırılıb. Bu da qeyri-məğbul iqtisadi vəziyyət ilə bağlıdır.
Eyni zamanda qeyd etmək lazımdır ki, tərtib prosesin təşkili işi isə “Dövlət büdcəsinin tərtibi və icrası Qaydaları”na uyğun olaraq həyata keçirilir. Bu sənəd bütün prosesləri (daha doğrusu təqdim olunan rəqəmləri və məlumatları) daha ətraflı izah edir və praktikasını təqdim edir.
Bundan başqa, Azərbaycanda həmçinin 1999-cu ildə qəbul olunmuş “Dövlət büdcəsi haqqında” Qanun da mövcuddur. Bu Qanun hər büdcə ili üzrə dövlət büdcəsinin tərtibi, təsdiqi, icrası və icraya nəzarətin hüquqi, iqtisadi və təşkilati əsaslarını müəyyən edir.
Məqalə "Güzəran" sosial araşdırmalar ictimai birliyinin Azərbaycan Respublikasının prezidenti yanında QHT-lərə Dövlət Şurasının maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilən "Korrupsiyanın səviyyəsinin öyrənilməsi məqsədilə ixtisaslaşdırılmış tədqiqatların və rəy sorğularının aparılmasına sair təşəbbüslər" layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 09-11-2020 14:59 | Bölmə: İqtisadiyyat

Fiskal şəffaflıq dövlət büdcəsinin vəsaitlərin yığılması və xərclənməsi ilə birbaşa bağlıdır. Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına görə Nazirlər Kabineti dövlət büdcəsinin layihəsini hazırlayıb Prezidentə təqdim edir. Prezident layihəni Milli Məclisə təsdiq üçün göndərir. Sonuncu da müzakirə edib, dövlət büdcəsinin layihəsini qanun şəklində təsdiq edir. Ondan sonraki mərhələlərdə Azərbaycan Respublikası Prezidenti dövlət büdcəsində icra hakimiyyəti üçün nəzərdə tutulmuş xərclər çərçivəsində mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanları yaradır, Nazirlər Kabineti isə dövlət büdcəsinin icrasını təmin edir. Dövlət büdcəsinin icrası da eyni sxem üzrə gedir: Nazirlər Kabineti icra layihəsini Prezidentə, o da Milli Məclisə göndərir. Sonuncu da icranı təsdiq etdiyi halda, artıq bir il üçün büdcə prosesi tam bitir.
Eyni zamanda bu arada bəzi digər qurumlar da iştirak edir. Daha doğrusu göstərilən subyektlərin nəzdində fəaliyyət göstərən icra qurumları da büdcə prosesində aktiv iştirak edirlər. Özü-özlüyündə büdcə layihəsi Nazirlər Kabinetinə daxil olan Maliyyə Nazirliyi tərəfindən hazırlanır və təqdim edilir. Bu prosesdə digər nazirliklər aktiv də iştirak edirlər (əsaslı vəsait qoyuluşu layihələri İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən, sosial siyasət Əmək və ƏhalininSosial Müdafiəsi Nazirliyi və s.). Büdcə layihəsi parlamentə daxil olmazdan əvvəl Milli Məclisə hesabat verən, amma təşkilatı və funksional müstəqilliyə malik olan Hesablama Palatasına daxil olur. Palata da büdcə layihəsi ilə birlikdə rəyini parlamentə təqdim edir.
Yuxarıda qeyd olunan büdcə prosesinin ümumi təsviridir. Amma büdcə prosesi reallıqda daha çətin və çox mərhələlidir. Misal üçün, 2021-ci il üçün dövlət büdcəsinin hazırlanması 2020-ci ilin yanvarın 24-də başlayıb. Məhz bu gün Nazirlər Kabineti Azərbaycan Respublikasının 2021-ci il dövlət büdcəsi layihəsinin, habelə ölkənin iqtisadi və sosial inkişaf konsepsiyasının və proqnoz göstəricilərinin hazırlanması barədə sərəncamı qəbul edib. Başqa sözlə il başlayan kimi növbəti ilin dövlət büdcəsi layihəsi artıq hazırlanmağa başlayır (müxtəlif ölkələrdə bu fərqlidir. Bəzi ölkələrdə bu proses 6 ay, digərlərində isə 18 ay tuta bilər). Bu proses də bir neçə mərhələ və səviyyədən ibarətdir. İlkin olaraq biz bu mərhələləri təsvir etməyə çalışacayığ.
Məsələnin qanuni tərəfini təsvir etsək, ilk əvvəl bu sahədə mövcud olan bir neçə qanunverici akta müraciət etməliyik. Dövlət büdcəsi və ümumiyyətlə büdcə sistemi Azərbaycanda “Büdcə sistemi” haqqında Qanun ilə tənzimlənir. Qanuna görə büdcə “Azərbaycan Respublikasının müvafiq dövlət hakimiyyəti və özünüidarəetmə orqanları vasitəsi ilə dövlətə və bələdiyyələrə məxsus vəzifə və funksiyaları yerinə yetirmək üçün lazım olan pul vəsaitinin yığılması və istifadə olunması üçün əsas maliyyə sənədidir”. Büdcə təsnifatına görə faktiki büdcə qanunvericiliyi tərəfindən tənzimlənən büdcələri belə təsnifatlandırmaq olar:
– dövlət büdcəsi;
– Naxçıvan Muxtar Respublikasının büdcəsi;
– yerli büdcələr;
– büdcədənkənar dövlət fondları.
Bəzi istisnaları saymadan, ümumi olaraq yanaşma eynidir (dövlət büdcəsi Maliyyə nazirliyinə aiddir, amma bələdiyyə büdcəsi öz səviyyəsində hazırlanır və təqdim olunur. Büdcədənkənar dövlət fondların tənzimlənməsi də digər qanunverici aktlar əsasında həyata keçirilir). Ona görə biz bu sənədlər arasında ən böyüsü və ümumi olaraq büdcə münasibətləri tənzimləyən dövlət büdcəsinin araşdıracayıq.
Qanunun 11-ci maddəsi tamamilə dövlət büdcəsinin layihəsinin tərtibi prosesini əhatə edir və müvafiq olaraq büdcə təqvimini təqdim edir. Müvafiq maddəyə görə dövlət büdcəsinin layihəsinin tərtibatı büdcə ilinə 11 ay qalmış başlayır. Tərtib prosesi Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə təqdim edildiyi gün bitir. Yuxarıda qeyd etdiyimiz sərəncama əsasında ölkənin iqtisadi və sosial inkişafının proqnozları, məqsədli proqramlar, iqtisadiyyatın sahələrinin, inzibati rayonların, mülkiyyət formasından asılı olmayaraq bütün müəssisələrin cari və növbəti il üzrə maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi həyata keçirilir. Belə tipli sərəncamlar hər il yanvar ayının üçüncü on günlüyü ərzində qəbul edilir. Bu sərəncama əsasən müvafiq icra hakimiyyəti orqanı ölkənin ortamüddətli iqtisadi və sosial inkişaf proqnozları dəqiqləşdirilir. Eyni zamanda büdcə təşkilatları növbəti il və sonrakı üç il üçün büdcə-vergi siyasətinin əsas istiqamətlərinə dair təkliflərini mart ayının 1-dək Maliyyə Nazirliyinə təqdim edirlər.
Dəqiqləşdirilmiş ortamüddətli iqtisadi və sosial inkişaf proqnozları əsas götürərək 1 ay ərzində növbəti il və sonrakı üç il üçün dövlət və icmal büdcələrin ilkin ortamüddətli proqnozu (proqnoz gəlirlər, xərclər, kəsir və maliyyələşmə) tərtib edilir. Həmçinin İqtisadiyyat nazirliyi ilə birlikdə dövlət investisiya proqramının ilkin layihəsi tərtib edilir. Tərtibatdan sonra 15 gün ərzində növbəti il üçün dövlət büdcəsinin ilkin layihəsi, büdcə-vergi siyasətinin əsas istiqamətləri, büdcə təsnifatının bölmələri səviyyəsində gəlir və xərclərin yuxarı həddi, dövlət borcları, prioritet xərclər, növbəti il və sonrakı üç il üçün icmal büdcə proqnozu, dövlət büdcəsinin tərtibi və icrası prosesi üçün zəruri olan qanunvericilik aktlarının layihələri və dövlət investisiya proqramının ilkin layihəsi təqdim olunur.
Bu proses bitən kimi may ayının 1-dək Nazirlər Kabineti növbəti il üzrə dövlət büdcəsinin layihəsi və sonrakı üç il üçün icmal büdcə göstəricilərinin tərtibinə dair təlimat məktubu hazırlanır və büdcənin tərtibində iştirak edən təşkilatlara göndərilir. Bu təlimat yuxarıda qeyd olunan məlumatları əks etdirir.
Dövlət büdcəsinin gəlirlərinin icrasını təmin edən orqanlar və Azərbaycan Respublikasının dövlət büdcəsindən maliyyələşən təşkilatlar təlimata uyğun olaraq hazırlanmış büdcə layihəsini cari ilin iyul ayının 1-dək müvafiq icra hakimiyyəti orqanına təqdim edirlər.
Qanunun 11.9-cu maddəsi büdcə layihələrində təqdim olunan məlumatlara aiddir. Bura əsasən funksional və iqtisadi təsnifatların paraqrafları üzrə keçən ildə faktiki və cari ilin sonuna gözlənilən büdcə xərclərinin və gəlirlərin büdcə təsnifatına uyğun olaraq məbləği göstərilir.
Bütün bu proseslər avqust-sentyabr aylarında dəqiqləşdirilir və sentyabr ayının 15-dək Nazirlər Kabinetinə və Hesablama Palatasına artıq növbəti büdcə ili üzrə büdcə qaydasına uyğun hesablanmış icmal büdcə xərclərinin yuxarı həddi və Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində nəzərdə tutulmuş güzəşt və azadolmalar da daxil olmaqla, dövlət büdcəsinin və icmal büdcənin layihəsi və sonrakı üç il üçün icmal büdcənin göstəriciləri (büdcə qaydasına uyğun hesablanmış icmal büdcə xərclərinin yuxarı həddi nəzərə alınmaqla) təqdim edilir.
2018-ci ildən artıq büdcə tərtibatında həmçinin büdcə qaydasından istifadə edilməyə başladı. Büdcə qaydasının büdcənin məbləğ tərəfini müəyyən edir. Bu da büdcənin neft gəlirlərindən asılılığı azaltmaq məqsədilə edilmiş bir addım idi. Amma qeyd etmək lazımdır ki, indiki şəraitdə müəyyən müddətlik büdcə qaydasından istifadə dayandırılıb. Bu da qeyri-məğbul iqtisadi vəziyyət ilə bağlıdır.
Eyni zamanda qeyd etmək lazımdır ki, tərtib prosesin təşkili işi isə “Dövlət büdcəsinin tərtibi və icrası Qaydaları”na uyğun olaraq həyata keçirilir. Bu sənəd bütün prosesləri (daha doğrusu təqdim olunan rəqəmləri və məlumatları) daha ətraflı izah edir və praktikasını təqdim edir.
Bundan başqa, Azərbaycanda həmçinin 1999-cu ildə qəbul olunmuş “Dövlət büdcəsi haqqında” Qanun da mövcuddur. Bu Qanun hər büdcə ili üzrə dövlət büdcəsinin tərtibi, təsdiqi, icrası və icraya nəzarətin hüquqi, iqtisadi və təşkilati əsaslarını müəyyən edir.
Məqalə "Güzəran" sosial araşdırmalar ictimai birliyinin Azərbaycan Respublikasının prezidenti yanında QHT-lərə Dövlət Şurasının maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilən "Korrupsiyanın səviyyəsinin öyrənilməsi məqsədilə ixtisaslaşdırılmış tədqiqatların və rəy sorğularının aparılmasına sair təşəbbüslər" layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 10:09
"Neft Daşları"nda 181,8 mln. ton neft hasil edilib
6-11-2025, 14:01
Horadiz-Cəbrayıl-Zəngilan-Ağbənd yolu ödənişli olacaq
6-11-2025, 12:37
Media subyektləri üçün vergi güzəştləri uzadılacaq
6-11-2025, 09:36
Neftimiz cüzi ucuzlaşıb
5-11-2025, 17:30
Şadlıq evlərində mənşəyi məlum olmayan ətlər aşkarlanıb
5-11-2025, 17:11
326 milyonluq qaçaqmalçılıq edən şəxslərə hökm oxunub
5-11-2025, 15:58
Mərkəzi Bankda yeni təyinat olub
5-11-2025, 15:33
“European Tobacco-Baku” ASC səhmdarlara kələk gəlir - Şikayət var
5-11-2025, 14:47
Sosial, işsizlik və icbari tibbi sığorta daxilolmaları artıb
5-11-2025, 09:30
Dünya bazarı: Azərbaycan nefti ucuzlaşır
4-11-2025, 15:48
Nazir vergi güzəşti olacaq sahələri açıqlayıb
4-11-2025, 15:43
Bu qurumların layihələrinə vəsait ayrılmayacaq - Siyahı
4-11-2025, 14:56
Büdcə layihəsi Milli Məclisin plenar iclasına tövsiyə edilib
4-11-2025, 12:25
Azərbaycanın strateji valyuta ehtiyatı artıb
4-11-2025, 09:45
Gənclərimizi “zəhərləyən” “Bizon”... - Deputatdan çağırış
4-11-2025, 09:41
Dövlət Agentliyində maaş niyə verilmir? - Şikayət var
4-11-2025, 08:32
Berinq boğazından keçəcək tunelin dəyəri açıqlanıb
3-11-2025, 17:24
Sahibkarlıq subyektləri ilə bağlı yeni qərar verilib
3-11-2025, 11:26
İcra hakimiyyətinin tenderləri şübhə yaradb
3-11-2025, 10:09
Dünyada analoqu olmayan yol istifadəyə verilib
3-11-2025, 08:17
“OPEC+” dekabrda neft hasilatını artıracaq
31-10-2025, 17:37
Süni intellekti ucuzlaşdıracaq çip hazırlanır
31-10-2025, 17:03
62 maşın hərraca çıxarılıb
31-10-2025, 16:09
Xalça Muzeyi Bulvar İdarəsinə 124 min manat ödəyəcək
31-10-2025, 15:33
Hesablama Palatası 2026-cı il dövlət büdcəsinə rəy verib
31-10-2025, 12:00
"İpoteka haqqında" qanuna dəyişiklik olunub
31-10-2025, 08:30
Çin ABŞ-la ticarət məhdudiyyətlərini yumşaltmağa başlayıb
30-10-2025, 21:22
Hərbi qulluqçuların pensiya təyinatı yeni qaydada aparılacaq
30-10-2025, 17:16
Hindistan Rusiya neftini əldə etməyin yolunu tapıb
30-10-2025, 16:42
“Rosneft”-in törəmə şirkətini ələ keçirmək istəyirlər
30-10-2025, 13:46
Azərbaycanlı milyarder “Lukoyl”dakı xarici aktivlərini satır
30-10-2025, 11:05
Vəzifəli şəxs cərimələnib
30-10-2025, 09:23
Hindistan qızıl ehtiyatını ölkəyə qaytarır
29-10-2025, 20:15
Yaponiya Trampın tələbinə əməl etməyəcək
29-10-2025, 20:06
Avropa yenə təbii qaz problemi ilə üzləşir
29-10-2025, 11:29
“Azexport” portalı ən yaxşıların sırasına daxil edilib - Fotolar
29-10-2025, 11:01
Qlobal ticarətdən asılı ölkələrə təhlükə yaranıb
28-10-2025, 21:34
“Kontakt Home” milyonlarla manat borca düşüb
28-10-2025, 16:08
Hindistan şirkətləri Rusiya neftindən imtina edir
28-10-2025, 15:54
Neftin qiymətində enmələr başlayıb
28-10-2025, 10:42
Rusiyadan Türkiyəyə qaz tədarükü artıb
28-10-2025, 08:58
İtaliyada yoxsulluq ən yüksək həddə çatıb
27-10-2025, 20:31
"Bank Respublika"nın borcları artıb - Əmanətlər geri çəkilib
















Mikayıl Mikayılov deyir ki, festivalda nümayiş olunan tamaşa Azərbaycanla Meksika arasında teatr əlaqələrinin başlanğıcı sayıla bilər
ADP sədri ehtimal edir ki, “Tərtər işi” yaxşı araşdırılsa, onun da altından Mehdiyev və əlaltıları çıxacaq
Xalq artisti deyir ki, rəqqasların səhnə ömrü çox qısa olur. Bu az müddətdə uğur qazanmaq, əsl sənətkar kimi yetişmək üçün daha çox zəhmət çəkmək lazımıdır
Rus Dram Teatrının aktyoru deyir ki. bölgə teatrlarında diplomlu aktyor və rejissor tapmaq müşkül məsələdir
Qüdrət Həsənquliyevin fikrincə, Tramp görsə ki, Ukrayna qalib gəlir, Rusiyaya təkcə siyasi yox, hərbi dəstək də verəcək