11:50 / 17-06-2025
İlham Əliyev Assambleya sədrini qəbul edib - Fotolar
11:42 / 17-06-2025
"Mossad"ın binası vurulub
11:24 / 17-06-2025
Xarici vətəndaşların İrandan Azərbaycan vasitəsiylə təxliyəsi davam edir
11:19 / 17-06-2025
Ərdoğan İranı niyə dəstəkləyir?
10:51 / 17-06-2025
Vətəndaşları aldadan qadın saxlanılıb
10:32 / 17-06-2025
“Azərbaycan-Almaniya Dostluq Həftəsi” keçiriləcək - Fotolar
10:26 / 17-06-2025
“Fənərbaxça”nın prezidenti Bakıya gəlib
10:23 / 17-06-2025
HƏMAS Rusiyanı İsrailə təsir göstərməyə çağırır
10:22 / 17-06-2025
Nazirliyin keçmiş vəzifəli şəxslərinin məhkəməsi başlayıb
10:11 / 17-06-2025
Naxçıvan Aqrar Sığorta Fondu ləğv edilib
09:59 / 17-06-2025
"WhatsApp"da yenilik: reklamlar və pullu abunəliklər gəlir
09:53 / 17-06-2025
2025-ci ilin büdcəsinə dəyişikliklər olacaq? - Açıqlama
09:40 / 17-06-2025
İran nüvə silahları ilə bağlı müqavilədən çıxa bilər
09:21 / 17-06-2025
İsmayıllıda oğul atasını öldürüb
08:25 / 17-06-2025
Hakan Fidan Tiranada Vyosa Osmani ilə görüşüb
08:17 / 17-06-2025
Varşava preventiv tədbirlərə əl atır
08:11 / 17-06-2025
Vaşinqton Tehranla danışıqlara tələsir
08:03 / 17-06-2025
Şakira: “ABŞ-da mühacir olmaq daim qorxu deməkdir”
07:51 / 17-06-2025
ABŞ Milli Təhlükəsizlik Şurası təcili Ağ evdə toplanır
07:44 / 17-06-2025
Kiyevə hücum: çoxmərtəbəli binalar dağılıb, ölən və çoxlu yaralı var - Foto
07:02 / 17-06-2025
Tramp sakinləri Tehranı təcili tərk etməyə çağırır
06:47 / 17-06-2025
Kəşfiyyat agentliyinə qadın rəhbərlik edəcək
22:43 / 16-06-2025
Zakir Həsənov Belarusa rəsmi səfər edib
22:33 / 16-06-2025
Xarici ölkə vətəndaşları İrandan Azərbaycana təxliyə olunub
20:27 / 16-06-2025
İran dövlət televiziyasının binası raketlə vurulub
18:00 / 16-06-2025
Cüdoçumuz dünya çempionatının yarımfinalına yüksəlib
17:32 / 16-06-2025
Rusiya Azərbaycandan göndərilən kartofu geri qaytarıb
15:28 / 16-06-2025
Pənah Hüseyn: "Bu addım istefa anlamına gəlmir"
14:07 / 16-06-2025
İran prezidenti: "İran nüvə silahı hazırlamaq niyyətində deyil"
13:06 / 16-06-2025
Sabah yağış yağacaq
08:07 / 14-06-2025

14:57 / 12-06-2025

07:23 / 13-06-2025

17:06 / 13-06-2025

21:38 / 12-06-2025

18:49 / 13-06-2025

11:37 / 16-06-2025

17:43 / 13-06-2025

08:47 / 16-06-2025

17:51 / 12-06-2025

17:09 / 12-06-2025

Səudiyyə Ərəbistanı vəhhabilikdən imtina edir
Tarix: 08-05-2024 11:50 | Bölmə: Slayd

Fevralın 22-i Səudiyyə Ərəbistanında “Təsis günü” adlanan yeni tədbirin beşinci ildönümünə təsadüf edib. Səudiyyə Ərəbistanı kralının 2019-cu ildə verdiyi fərman əsasında təqvimə daxil edilən bu gün 1727-ci ildə İmam Məhəmməd bin Səudun hakimiyyətinin başlanğıcı və ilk Səudiyyə hökumətinin qurulmasını ehtiva edir.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “New Lines” jurnalı yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
1932-ci ildə vilayətlərin birləşmə və müasir Səudiyyə Ərəbistanı dövlətinin formalaşmasının qeyd edildiyi Səudiyyə Ərəbistanının Milli Günündən fərqli olaraq, “Təsis günü”nün 2 əsas funksiyası var: siyasi mifi şərəfləndirmək və başqa bir mifi silmək.
Həmin gün Səudiyyə Ərəbistanının müasir hökumətinin Ərəbistan yarımadasında ardıcıl 3 əsrdə üçüncü hökumət olmasının tarixçəsini xatırladır. Bu hadisə həm də ilk Səudiyyə hökumətinin 1744-cü ildə vəhhabi hərəkatının banisi Məhəmməd bin Əbdülvəhhabla Məhəmməd bin Səud arasında bağlanan müqavilədən sonra qurulduğuna dair siyasi rəvayətləri təkzib edir.
1744-cü il əvəzinə ilk Səudiyyə rejiminin başlanğıc ili olaraq 1727-ci ili seçərək, “Təsis günü” Səudiyyənin siyasi tarixçəsində vəhhabiliyi əvəz etməyə çalışır.
Bir çox səudiyyəli ekspert və analitiklər üçün vəhhabi rəvayətinin aradan qaldırılması dərin və radikal bir addım hesab olunur. Əvvəllər qəbul edilmiş fikir bu idi ki, 1744-cü ildən bəri Səudiyyə rejimi həmişə özünü vəhhabiliyin yeganə qoruyucusu və təbliğatçısı kimi qanuniləşdirib, Səudiyyə Ərəbistanında siyasi hakimiyyət Səudiyyə kral ailəsi ilə vəhhabi dini elitası arasında bölünüb. Bu fikrə görə, vəhhabiliyi tərk etməklə Səudiyyə rejimi əsas legitimlik mənbəyini itirir və dini sistemlə tarixi əlaqəsinə son qoyur.
Amma müasir Səudiyyə hökumətinin necə qurulduğuna daha yaxından nəzər saldıqda, Səudiyyə hökumətinin vəhhabiliyə arxalanaraq özünü qanuniləşdirməsi hekayətinin səhv bir tarixçə olduğu aydınlaşır. Səudiyyə krallığı vəhhabilik yolu ilə deyil, ərəblik və sələfiliyin iki elementini özündə birləşdirən qarışıq normativ ənənəyə əsaslanaraq qanuniləşdirilib.
Müasir Səudiyyə rejiminin formalaşması dövründə necə legitimləşdiyini başa düşmək üçün ilk addımı bilməliyik: həmin rejimin hakim elitası Osmanlı ərəblərinin son nəsli idi. Uilyam Klivlendin dediyinə görə, bu nəsil 1870-1890-cı illər arasında doğulub və onun üzvləri mərhum Osmanlı İmperatorluğu dövründə təhsil alıb, müxtəlif vəzifələri tutub və gələcək üçün planlar qurublar.
Birinci Dünya müharibəsinin sona çatması ilə Osmanlı imperiyası parçalanıb və bu nəslin bir çox nümayəndəsi Osmanlıdan sonrakı Yaxın Şərqin qurulmasında mərkəzi rol oynayıblar. Səudiyyə Ərəbistanına gəlincə, bu nəsil təkcə Səudiyyə hökumətinin qurulmasında rol oynamış Misir, Suriya və digər ərəb xalqlarından çoxlu müşavirlər, bürokratlar və ziyalılar deyil, həm də rejimin qurucusu Əbdüləziz Ali-Səud idi.
Əbdüləziz 1913-cü ildə Bəsrədə nəşr olunan “Əl-Düstur” qəzetinə ilk müsahibəsində özünü “Osmanlı ərəbi” kimi qələmə verir və “Ərəbistan yarımadasındakı Osmanlı vətənini qorumaq” üçün hər şeyi etməyə sadiq olduğunu deyir. Bu müsahibəni o, Osmanlı qarnizonlarının Şərqi Ərəbistandakı iki strateji vahədən, yəni əl-Əhsi və Əl-Qatifdən qovulmasına haqq qazandırmaq, habelə Bağdad və İstanbuldakı Osmanlı hakim elitalarını onun hərəkətlərinin separatçı kimi qiymətləndirilməməsinə inandırmaq üçün verib.
Osmanlı ərəblərinin son nəslinin nümayəndəsi kimi Əbdüləzizin bu baxışı onu vəhhabi lideri və ya Britaniya imperiyasının elementi kimi qələmə verən son illərin irəli sürülən digər alternativ fikirlərdən əhəmiyyətli dərəcədə fərqləndirir. Birinci alternativ (vəhhabi lideri) onu öz nəslindən və Əbdüləzizi zaman kontekstini nəzərə almadan tez-tez şərh və istinad edilən əfsanəvi vəhhabi keçmişi ilə əlaqələndirən dövründən ayırır. İkinci alternativ (Britaniya faktoru) Əbdüləzizin casus olduğunu rədd edir və Ərəbistan yarımadasında müasir Səudiyyə rejiminin yaradılması ilə nəticələnən 30 illik siyasi dinamikanı və tarixi hadisələri sadəcə Britaniya planına endirir.
20-ci əsrin əvvəllərində “sələfilik” sözü indiki kimi “vəhhabilik” sözü ilə bərabərləşdirilmirdi. O zaman bu söz, Henri Laozyenin fikrincə, “İslamı maarifçiliyin sosial, siyasi və intellektual idealları ilə uzlaşdırmağa çalışan” İslam İslahat Hərəkatını nəzərdə tuturdu. Bu hərəkat 19-cu əsrin sonlarında meydana çıxıb və onun əsas ziyalıları Cəmaləddin Əfqani, Məhəmməd Əbduh və Rəşid Rza olub. Bu hərəkat müsəlmanların müasir dünyaya uyğun gəlməyən davranış və inanclarını tənqid edirdi.
Birinci Dünya müharibəsindən sonra sələfi hərəkatının bir çox üzvü, Osmanlıdan sonrakı bir çox ərəb torpaqlarında qəyyumluq (mandat) sistemi tətbiq edildikdən sonra müstəqil ərəb dövləti üçün yeganə ümid yeri kimi görərək Səudiyyə layihəsini dəstəkləməyə başladı. Məsələn, tanınmış islam islahatçılarından olan Rəşid Rza İslam dünyasında yüksək nüfuza malik olan “Əl-Mənar” jurnalını sələfilik prinsiplərinə əsaslanan yeni Səudiyyə rejiminin təbliği və qanuniləşdirilməsi cəbhəsinə çevirdi.
Digər sələfilər də yeni Səudiyyə hökuməti qurmaq üçün mühacirət etmək qərarına gəliblər. Onlardan biri Səudiyyə Ərəbistanın təhsilində mühüm rol oynayan suriyalı islahatçı Məhəmməd Behcət əl-Bitar olub.
Qərb tarixçisi David Kamminsin yazdığı kimi, sələfilər də vəhhabi ideologiyasını Ərəbistan yarımadasında tərəqqiyə sadiq olan sələfi-millətçi hərəkatın bir hissəsi kimi şərh etməkdə mühüm rol oynayıblar.
Bütün bu tarixi rəvayətlərdən çıxarılan nəticə budur ki, Səudiyyə rejimi Ali-Səud ailəsi ilə dindar bir ailə arasındakı xəyali müqavilənin davamı olan vəhhabi hökuməti kimi qurulmayıb. Bu rejim müasir sələfiliyə güclü vurğu ilə ərəb krallığı kimi təşəkkül tapıb.
Bu məsələnin başa düşülməsi “Təsis günü”nün əhəmiyyətini və onun vəhhabi siyasi hekayətindən qopması fikrini zəiflətmir, lakin bu, diqqətimizi iki məqama cəlb edir:
Birincisi, müasir Səudiyyə Ərəbistanını vəhhabilərin qurması haqqında rəvayətə istinad edilmir.
İkincisi, vəhhabi rəvayətindən legitimləşdirmə vasitəsi kimi istifadə olunması kral Feysəl hakimiyyətə gəldikdən sonra baş verib. Yəni Səudiyyə rejiminin qurulması bilavasitə Səudiyyənin siyasətə və dövlət quruculuğuna yanaşmasını dəyişdirən tarixi qüvvələrin birləşməsinin nəticəsi idi.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 08-05-2024 11:50 | Bölmə: Slayd

Fevralın 22-i Səudiyyə Ərəbistanında “Təsis günü” adlanan yeni tədbirin beşinci ildönümünə təsadüf edib. Səudiyyə Ərəbistanı kralının 2019-cu ildə verdiyi fərman əsasında təqvimə daxil edilən bu gün 1727-ci ildə İmam Məhəmməd bin Səudun hakimiyyətinin başlanğıcı və ilk Səudiyyə hökumətinin qurulmasını ehtiva edir.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “New Lines” jurnalı yazıb.
ABŞ nəşrinin təhlilində qeyd olunur:
1932-ci ildə vilayətlərin birləşmə və müasir Səudiyyə Ərəbistanı dövlətinin formalaşmasının qeyd edildiyi Səudiyyə Ərəbistanının Milli Günündən fərqli olaraq, “Təsis günü”nün 2 əsas funksiyası var: siyasi mifi şərəfləndirmək və başqa bir mifi silmək.
Həmin gün Səudiyyə Ərəbistanının müasir hökumətinin Ərəbistan yarımadasında ardıcıl 3 əsrdə üçüncü hökumət olmasının tarixçəsini xatırladır. Bu hadisə həm də ilk Səudiyyə hökumətinin 1744-cü ildə vəhhabi hərəkatının banisi Məhəmməd bin Əbdülvəhhabla Məhəmməd bin Səud arasında bağlanan müqavilədən sonra qurulduğuna dair siyasi rəvayətləri təkzib edir.
1744-cü il əvəzinə ilk Səudiyyə rejiminin başlanğıc ili olaraq 1727-ci ili seçərək, “Təsis günü” Səudiyyənin siyasi tarixçəsində vəhhabiliyi əvəz etməyə çalışır.
Bir çox səudiyyəli ekspert və analitiklər üçün vəhhabi rəvayətinin aradan qaldırılması dərin və radikal bir addım hesab olunur. Əvvəllər qəbul edilmiş fikir bu idi ki, 1744-cü ildən bəri Səudiyyə rejimi həmişə özünü vəhhabiliyin yeganə qoruyucusu və təbliğatçısı kimi qanuniləşdirib, Səudiyyə Ərəbistanında siyasi hakimiyyət Səudiyyə kral ailəsi ilə vəhhabi dini elitası arasında bölünüb. Bu fikrə görə, vəhhabiliyi tərk etməklə Səudiyyə rejimi əsas legitimlik mənbəyini itirir və dini sistemlə tarixi əlaqəsinə son qoyur.
Amma müasir Səudiyyə hökumətinin necə qurulduğuna daha yaxından nəzər saldıqda, Səudiyyə hökumətinin vəhhabiliyə arxalanaraq özünü qanuniləşdirməsi hekayətinin səhv bir tarixçə olduğu aydınlaşır. Səudiyyə krallığı vəhhabilik yolu ilə deyil, ərəblik və sələfiliyin iki elementini özündə birləşdirən qarışıq normativ ənənəyə əsaslanaraq qanuniləşdirilib.
Müasir Səudiyyə rejiminin formalaşması dövründə necə legitimləşdiyini başa düşmək üçün ilk addımı bilməliyik: həmin rejimin hakim elitası Osmanlı ərəblərinin son nəsli idi. Uilyam Klivlendin dediyinə görə, bu nəsil 1870-1890-cı illər arasında doğulub və onun üzvləri mərhum Osmanlı İmperatorluğu dövründə təhsil alıb, müxtəlif vəzifələri tutub və gələcək üçün planlar qurublar.
Birinci Dünya müharibəsinin sona çatması ilə Osmanlı imperiyası parçalanıb və bu nəslin bir çox nümayəndəsi Osmanlıdan sonrakı Yaxın Şərqin qurulmasında mərkəzi rol oynayıblar. Səudiyyə Ərəbistanına gəlincə, bu nəsil təkcə Səudiyyə hökumətinin qurulmasında rol oynamış Misir, Suriya və digər ərəb xalqlarından çoxlu müşavirlər, bürokratlar və ziyalılar deyil, həm də rejimin qurucusu Əbdüləziz Ali-Səud idi.
Əbdüləziz 1913-cü ildə Bəsrədə nəşr olunan “Əl-Düstur” qəzetinə ilk müsahibəsində özünü “Osmanlı ərəbi” kimi qələmə verir və “Ərəbistan yarımadasındakı Osmanlı vətənini qorumaq” üçün hər şeyi etməyə sadiq olduğunu deyir. Bu müsahibəni o, Osmanlı qarnizonlarının Şərqi Ərəbistandakı iki strateji vahədən, yəni əl-Əhsi və Əl-Qatifdən qovulmasına haqq qazandırmaq, habelə Bağdad və İstanbuldakı Osmanlı hakim elitalarını onun hərəkətlərinin separatçı kimi qiymətləndirilməməsinə inandırmaq üçün verib.
Osmanlı ərəblərinin son nəslinin nümayəndəsi kimi Əbdüləzizin bu baxışı onu vəhhabi lideri və ya Britaniya imperiyasının elementi kimi qələmə verən son illərin irəli sürülən digər alternativ fikirlərdən əhəmiyyətli dərəcədə fərqləndirir. Birinci alternativ (vəhhabi lideri) onu öz nəslindən və Əbdüləzizi zaman kontekstini nəzərə almadan tez-tez şərh və istinad edilən əfsanəvi vəhhabi keçmişi ilə əlaqələndirən dövründən ayırır. İkinci alternativ (Britaniya faktoru) Əbdüləzizin casus olduğunu rədd edir və Ərəbistan yarımadasında müasir Səudiyyə rejiminin yaradılması ilə nəticələnən 30 illik siyasi dinamikanı və tarixi hadisələri sadəcə Britaniya planına endirir.
20-ci əsrin əvvəllərində “sələfilik” sözü indiki kimi “vəhhabilik” sözü ilə bərabərləşdirilmirdi. O zaman bu söz, Henri Laozyenin fikrincə, “İslamı maarifçiliyin sosial, siyasi və intellektual idealları ilə uzlaşdırmağa çalışan” İslam İslahat Hərəkatını nəzərdə tuturdu. Bu hərəkat 19-cu əsrin sonlarında meydana çıxıb və onun əsas ziyalıları Cəmaləddin Əfqani, Məhəmməd Əbduh və Rəşid Rza olub. Bu hərəkat müsəlmanların müasir dünyaya uyğun gəlməyən davranış və inanclarını tənqid edirdi.
Birinci Dünya müharibəsindən sonra sələfi hərəkatının bir çox üzvü, Osmanlıdan sonrakı bir çox ərəb torpaqlarında qəyyumluq (mandat) sistemi tətbiq edildikdən sonra müstəqil ərəb dövləti üçün yeganə ümid yeri kimi görərək Səudiyyə layihəsini dəstəkləməyə başladı. Məsələn, tanınmış islam islahatçılarından olan Rəşid Rza İslam dünyasında yüksək nüfuza malik olan “Əl-Mənar” jurnalını sələfilik prinsiplərinə əsaslanan yeni Səudiyyə rejiminin təbliği və qanuniləşdirilməsi cəbhəsinə çevirdi.
Digər sələfilər də yeni Səudiyyə hökuməti qurmaq üçün mühacirət etmək qərarına gəliblər. Onlardan biri Səudiyyə Ərəbistanın təhsilində mühüm rol oynayan suriyalı islahatçı Məhəmməd Behcət əl-Bitar olub.
Qərb tarixçisi David Kamminsin yazdığı kimi, sələfilər də vəhhabi ideologiyasını Ərəbistan yarımadasında tərəqqiyə sadiq olan sələfi-millətçi hərəkatın bir hissəsi kimi şərh etməkdə mühüm rol oynayıblar.
Bütün bu tarixi rəvayətlərdən çıxarılan nəticə budur ki, Səudiyyə rejimi Ali-Səud ailəsi ilə dindar bir ailə arasındakı xəyali müqavilənin davamı olan vəhhabi hökuməti kimi qurulmayıb. Bu rejim müasir sələfiliyə güclü vurğu ilə ərəb krallığı kimi təşəkkül tapıb.
Bu məsələnin başa düşülməsi “Təsis günü”nün əhəmiyyətini və onun vəhhabi siyasi hekayətindən qopması fikrini zəiflətmir, lakin bu, diqqətimizi iki məqama cəlb edir:
Birincisi, müasir Səudiyyə Ərəbistanını vəhhabilərin qurması haqqında rəvayətə istinad edilmir.
İkincisi, vəhhabi rəvayətindən legitimləşdirmə vasitəsi kimi istifadə olunması kral Feysəl hakimiyyətə gəldikdən sonra baş verib. Yəni Səudiyyə rejiminin qurulması bilavasitə Səudiyyənin siyasətə və dövlət quruculuğuna yanaşmasını dəyişdirən tarixi qüvvələrin birləşməsinin nəticəsi idi.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 11:50
İlham Əliyev Assambleya sədrini qəbul edib - Fotolar
Bu gün, 11:19
Ərdoğan İranı niyə dəstəkləyir?
Bu gün, 08:11
Vaşinqton Tehranla danışıqlara tələsir
Bu gün, 07:02
Tramp sakinləri Tehranı təcili tərk etməyə çağırır
Dünən, 20:27
İran dövlət televiziyasının binası raketlə vurulub
Dünən, 11:06
Dünyada nüvə silahı ilə bağlı gərginlik artır
Dünən, 08:47
İranın nüvə obyektinə zərbələr zəlzələyə səbəb olub
Dünən, 00:13
İran XİN-nin binası vurulub - Ölən və yaralanan var
15-06-2025, 12:59
Prezident yeni səfirlərin etimadnamələrini qəbul edib - Fotolar
14-06-2025, 08:07
Cəlaloğlu: İranın vurulmasının iki səbəbi var
13-06-2025, 17:43
Rus ordusu Dnepropetrovsk vilayətinə daxil olub
13-06-2025, 16:44
Keçmiş səfir: Çin və Rusiyanın İranın yanında duracağına inanmıram
13-06-2025, 11:24
Azərbaycan İran və İsraili dialoqa çağırır
13-06-2025, 10:40
143 milyon manatlıq mənimsəmə üzrə yenidən məhkəmə olub
13-06-2025, 09:57
İsrailin İrana zərbələri davam edəcək
13-06-2025, 09:27
Tramp İrana hücumdan əvvəlcədən məlumatlı olub
13-06-2025, 08:30
AZAL son hadisələrlə əlaqədar bəzi reysləri ləğv edib - Siyahı
13-06-2025, 07:23
İsrail İranı vurmağa başlayıb
12-06-2025, 17:51
Nə Bayden, nə də Tramp Rusiyanın çökməsini istəmir
12-06-2025, 17:09
Təqaüd və sosial müavinətlər artırılıb - Fərman
12-06-2025, 14:57
“Hörümçək toru” əməliyyatının son məqsədi nə idi?
12-06-2025, 13:07
İranı vurmağa hazırlaşırlar
11-06-2025, 15:00
Nüvə hücumu ola bilər - Xəbərdarlıq
11-06-2025, 14:27
Qəbul imtahanının nəticəsi elan edilib
11-06-2025, 12:12
Dron müharibəsinin dərsləri
11-06-2025, 08:09
NATO Ukrayna ilə bağlı qərar verməyə hazırlaşır
10-06-2025, 16:32
Mollazadə: Paşinyan Qarabağ klanı ilə mübarizəni davam etdirir
10-06-2025, 13:54
Rusiya təhlükəsi artır - Xəbərdarlıq
10-06-2025, 13:07
Cəlaloğlu: “Dini idarələr kəşfiyyatla əməkdaşlıq edib”
10-06-2025, 11:18
İranda it gəzdirmə polemikası: daha bir qadağa qüvvəyə minir
9-06-2025, 22:32
Deputat: “İqtisadiyyatımız üçün görülən işləri yetərli saymıram”
6-06-2025, 10:11
Elmdə yenilik: insanlar 1000 il yaşaya biləcək
5-06-2025, 17:33
İqlim dəyişikliyi münaqişələri artıracaq
5-06-2025, 13:29
Kilsə ilə Paşinyan arasında qarşıdurma böyüyür
5-06-2025, 12:08
Moskva və Bakı “Rus Evi”nə dair hələ də razılığa gəlməyib
5-06-2025, 10:05
Federasiya rəhbərini icra başçısı bıçaqlatdırıb? - Yenilənib
4-06-2025, 11:27
Vaşinqton Qafqaza böyük diplomatik diqqət yetirir
4-06-2025, 11:10
Rusiyaya qarşı daha sərt sanksiya hazırlanıb
4-06-2025, 10:13
Azərbaycan və Ermənistanın dövlət komissiyaları arasında görüş olub
4-06-2025, 08:08
Sabirabaddakı yanğında 4 nəfər həyatını itirib - (Yenilənib)
3-06-2025, 17:32
Məhkəmələrə hakimlər təyin edilib - (Siyahı)