17:39 / 26-04-2024
"Beşiktaş" daha bir futbolçu ilə müqaviləni yeniləyib
17:30 / 26-04-2024
İlham Əliyev Almaniyada tədbirə qatılıb - (Yenilənib) - Fotolar
17:23 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyev BƏƏ-nin sənaye və qabaqcıl texnologiyalar naziri ilə görüşüb
17:15 / 26-04-2024
Quba-Xaçmaz Regional filialına müdir təyinatı olub
16:58 / 26-04-2024
“Krokus”dakı terror aktına görə daha bir şübhəli saxlanılıb
16:56 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyev Almaniya XİN rəhbəri ilə görüşüb - Foto
16:11 / 26-04-2024
Azərbaycanda partiya rəhbəri həbs edilib
16:05 / 26-04-2024
Əli Əsədov daha bir qərar imzalayıb
15:52 / 26-04-2024
Qəzzada daha 51 dinc sakin həlak olub
15:46 / 26-04-2024
Avtomobil şirkəti daha bir yeniliyə imza atıb - Fotolar
15:33 / 26-04-2024
Keçmiş rektor son söz üçün məhkəmədən yenə vaxt istəyib
15:14 / 26-04-2024
Azərbaycan prezidenti Almaniya kansleri ilə görüşüb - (Yenilənib) - Fotolar
14:43 / 26-04-2024
Türk dövlətləri parlamentlərinin komitə sədrləri Xankəndiyə gəliblər
14:06 / 26-04-2024
Rusiyanın yeni silahı ABŞ-a məxsus peykləri vura biləcək
13:54 / 26-04-2024
"Qarabağ" klubu cərimələnib
13:28 / 26-04-2024
Naxçıvan Nazirlər Kabinetinə Aparat rəhbəri təyin edilib
13:21 / 26-04-2024
Tehran-Tel-Əviv qarşıdurmasının növbəti dayanacağı haradadır?
13:07 / 26-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib)
13:01 / 26-04-2024
Prezident: "Enerji təhlükəsizliyi məsələsi əhəmiyyətinə görə milli təhlükəsizliyə bərabər olmalıdır"
12:48 / 26-04-2024
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
12:43 / 26-04-2024
Əliyevin tarixi gedişi: Berlinə aparılan “qovluq”da nələr var?
12:34 / 26-04-2024
XİN: "Avropa Parlamentinin Azərbaycanla bağlı qətnaməsi əsassızdır"
12:29 / 26-04-2024
Kosmik Stansiyada tapılan təhlükəli bakteriyalar insanlar üçün əhəmiyyətli ola bilər
12:14 / 26-04-2024
İlham Əliyev: "Bizim Avropa bazarlarına nəql ediləcək resurslarımız var"
11:46 / 26-04-2024
Ukraynaya qarşı savaş Kremldəki kabinetlərə keçir - Politoloq
11:44 / 26-04-2024
Şirvanda əməliyyat: saxlanılanlar var
11:21 / 26-04-2024
“Neftçi”nin şikayəti təmin olunmayıb
11:21 / 26-04-2024
Ağdamdakı Türkiyə-Rusiya Birgə Monitorinq Mərkəzi fəaliyyətini dayandırıb - Fotolar
11:05 / 26-04-2024
Ən yaşlı albatros "aktiv görüş" rejiminə keçib
10:49 / 26-04-2024
İki elm adamı Ali Attestasiya Komissiyasını məhkəməyə verib
18:56 / 22-04-2024
Azərbaycan və Rusiya prezidentlərinin təkbətək görüşü olub - (Yenilənib) - Fotolar
00:11 / 23-04-2024
Sağlam və uzun ömür yaşamağın 10 asan yolu var - Siyahı
18:01 / 21-04-2024
Dünyanın idman paytaxtı olması üçün Bakının namizədliyi irəli sürülüb
13:54 / 22-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç olub - (Yenilənib)
09:53 / 22-04-2024
Ümid nəğməsi - Etibar Cəbrayıloğlu yazır
16:10 / 22-04-2024
Ölkələr sürətlə silahlanır - Ümumi hərbi xərclər 2,4 trilyon dolları keçib
14:10 / 23-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı yola salınıb - (Yenilənib)
16:58 / 23-04-2024
İlham Əliyev “COP29 və Azərbaycan üçün Yaşıl Baxış” beynəlxalq forumda iştirak edir - (Yenilənib)
14:03 / 24-04-2024
Professor Nəsib Quliyev özünü güllələyib
00:05 / 23-04-2024
Abramoviç yeni futbol klubunu Avropanın ən yaxşısı edəcək
00:02 / 23-04-2024
Məşhur boksçu Mayk Tayson şirkətin səfiri olub
17:30 / 26-04-2024
İlham Əliyev Almaniyada tədbirə qatılıb - (Yenilənib) - Fotolar
İranın Rusiyaya ixracatı Azərbaycandan asılıdır – Təhlil
Tarix: 19-10-2021 16:18 | Bölmə: Slayd
Son bir neçə gündə İran İslam Respublikasının rəsmiləri, Azərbaycan ərazisindən keçmədən Rusiyaya mal ixrac etmək üçün bir neçə alternativ plan açıqlayıblar. Bu planlar nə dərəcədə həyata keçirilə bilər?
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Deutsche Welle” təhlil dərc edib.
Alman nəşri yazır:
“Mehr” Xəbər Agentliyi oktyabrın 14-də yol və şəhərsalma nazirinin müavini Xeyrullah Xademinin bununla əlaqədar Ermənistana səfər etdiyi barədə məlumat yayıb. Həmçinin yollar və şəhərsalma nazirinin müavini, Limanlar və Dəniz Təşkilatının baş direktoru Məhəmməd Rastad şimal limanları ilə İran ixracatını və tranzit mallarını köçürməyə hazır olduqlarını bildirib.
Yol nazirinin müavini Əlireza Peymanpak oktyabrın 9-da bildirib ki, malların Azərbaycandan keçməklə Rusiyaya ixracı üçün alternativ marşrutları aktivləşdirəcəyik. “Onlardan biri gələn ay ərzində aktivləşdiriləcək (Ermənistan), ikincisi isə dəniz marşrutudur”.
Tehran və Bakı hökumətləri arasındakı siyasi gərginliyi, həmçinin Gorus-Qafan yolunun Azərbaycanın işğaldan azad edilmiş ərazilərindən keçən hissəsində Azərbaycan Respublikasının sərhədçiləri tərəfindən İran yük maşınlarından gömrük rüsumlarının tələb olunması nəzərə alınmaqla, bu niyyətlər gerçək olar bilərmi?
İran Gömrük İdarəsinin sözçüsü Seyyid Ruhullah Teyfi iyulun 20-də İranın Rusiyaya 504.575.000 ABŞ dolları dəyərində 1.551.000 ton mal ixrac etdiyini, bunun 57 faizinin Rusiyaya Azərbaycan vasitəsilə ixrac edildiyini açıqlayıb.
Teyfi bildirib ki, İranın ötən il Rusiyaya ixrac etdiyi ümumi məhsulun 34 faizi Astara və Biləsvar sərhəd-keçid məntəqələri vasitəsilə Azərbaycana daxil olub və Azərbaycanın yolları ilə Rusiya ilə sərhəddə yerləşən Samur keçidinə çatıb.
İranın Rusiyaya ixracının 23 faizi Azərbaycan Respublikasının dəmir yolları vasitəsilə həyata keçirilib. İxracatın 42 faizi isə Xəzər dənizi vasitəsilə baş tutub. Beləliklə, İranın Rusiyaya ixracında Ermənistanın payı cəmi 1 faiz təşkil edib.
Ermənistanın İrana Rusiyaya ixrac etdiyi ümumi ixracda 1 faiz paya sahib olmasının səbəbi ölkənin malların tranziti üçün uyğun tutum və şəraitə malik yolların yoxluğu, digər tərəfdən, malların ixracı üçün şimal istiqamətində dəmir yolu xətlərinin olmamasıdır.
Bunu Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan oktyabrın 14-də Müstəqil Dövlətlər Birliyinin sammitində - azərbaycanlı və rusiyalı həmkarlarının da iştirak etdiyi tədbirdə - bildirib.
İkinci məqam ondan ibarətdir ki, Ermənistanın özünün Rusiya ilə ümumi sərhədi yoxdur, İran yük maşınları Ermənistan və Gürcüstandan keçərək Rusiyanın Dağıstan ərazisinə daxil olmalıdır. Bu marşrut Azərbaycandan Rusiya sərhədinə gedən marşrutdan iki dəfə uzundur.
Son 20 ildə Ermənistan ölkənin cənub sərhədini Gürcüstanla birləşdirmək üçün 3,2 milyard dollarlıq layihə planlaşdırmışdı, lakin indiyədək heç bir investisiya qoyulmayıb. Ermənistanın dağlıq ərazisi nəzərə alınmaqla, layihənin icrasının 6 ildən çox çəkəcəyi ehtimal olunur.
Digər tərəfdən, son 10 ildə İran cəmi 1 milyard dollar sərmayə tələb edən 167 kilometrlik Rəşt-Astara dəmir yolunun tikintisinə başlaya bilməyib. Milli dəmir yollarını Ermənistana uzatmaq üçün Tehran bu dəmir yolunun uzunluğunu iki dəfədən çox artırmalıdır.
Qeyd edildiyi kimi, İran keçən il Rusiyaya ixracatının 42 faizini Xəzər dənizi ilə həyata keçirib. Lakin yollar və şəhərsalma nazirinin müavini Xeyrullah Xademi də daxil olmaqla, İran rəsmiləri Xəzər dənizində dəniz tranzit qabiliyyətini artırmaq üçün "çoxsaylı maneələr" görürlər.
O, İranda bərə gəmilərin olmamasını İranın Xəzər dənizində dəniz tranzitinə mane olan əsas maneələrdən biri kimi xarakterizə edib. Bərə gəmiləri ilə yük maşınlarını Rusiya sahillərinə aparmaq imkanı var. Peymanpak da Xəzər dənizində dəniz tranzitini artırmaq üçün ən böyük maneə olaraq İran yük gəmilərinin olmamasını göstərib, yeni gəmilərin alınacağını və ya gəmilərin başqa ölkələrdən kirayə götürülməli olduğunu deyib.
İran Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi Şirkətinin Xəzər dənizində təxminən 22 gəmisi, üstəlik hər biri min ilə beş min ton arasında olan 10 özəl sektor gəmisi var. Beləliklə, Xəzər dənizindəki İran gəmilərinin sayı çox azdır, həm də onlar kiçik gəmilərdir.
204 gəmisi olan Azərbaycan ən böyük donanmaya malikdir və yeri gəlmişkən, Xəzər dənizində dəniz tranzitinin çox hissəsi Azərbaycan gəmiləri tərəfindən həyata keçirilir. Bütün Xəzəryanı dövlətlər Azərbaycanın yük gəmilərinin imkanlarından istifadə edirlər. Müstəqillikdən əvvəl ölkə həm də Sovet İttifaqının Xəzər dənizindəki donanmasının mərkəzi idi.
X. Xademinin qeyd etdiyi ikinci problem Rusiyanın Həştərxan limanının dərinliyidir. Bu limandakı suyun dərinliyi cəmi 5 metrdir və nəinki iri, hətta orta ölçülü gəmilər oraya lövbər ata bilmir. Həm də payızın ortalarından yazın ortalarına qədər bu ərazidə dəniz suyu donur.
Mahaçqala İran gəmilərini bütün il ərzində qəbul edə biləcək yeganə limandır. Amma məsələ ondadır ki, Xəzər dənizinin bu hissəsinə də çox kiçik gəmilər girə bilmir.
Azərbaycanla İran arasında siyasi gərginlik yeni deyil və çox güman ki, yaxın bir neçə həftə ərzində azalacaq. Məsələ burasındadır ki, İran son üç ildə Azərbaycanın tranzit infrastrukturuna müraciət edərək Rusiyaya ixracatını 2 dəfə artırıb və malların tranzitinin davam etməsinin pozulması 550 milyon dollarlıq bazarı İranın nəzarətindən çıxara bilər.
Digər tərəfdən, İranın ötən il Azərbaycana ixracı 380 milyon dollardan çox idi ki, bu da əhəmiyyətli rəqəmdir.
Əhmədinejadın ikinci dönəmində, yəni əvvəlki gərginlik dövründə İranın Azərbaycana ixracı cəmi bir il ərzində yarıyacan azalıb və son on ilin əvvəlində 200 milyon dolların altına düşüb. Son səkkiz ildə İran yenidən böyük səy və addım-addım Azərbaycana ixracını artırıb və bu bazarı yenidən itirmək riski çox yüksəkdir.
Azərbaycanın işğaldan azad olunmuş əraziləri bərpa etmək üçün 20 milyard dollarlıq planı var. İranın Azərbaycana ən vacib ixracatı hələ də tikinti materialları və mühəndis kadrları ola bilər. Gərginliyin artması İranı 20 milyard dollarlıq layihədə iştirakdan məhrum edə bilər.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 19-10-2021 16:18 | Bölmə: Slayd
Son bir neçə gündə İran İslam Respublikasının rəsmiləri, Azərbaycan ərazisindən keçmədən Rusiyaya mal ixrac etmək üçün bir neçə alternativ plan açıqlayıblar. Bu planlar nə dərəcədə həyata keçirilə bilər?
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Deutsche Welle” təhlil dərc edib.
Alman nəşri yazır:
“Mehr” Xəbər Agentliyi oktyabrın 14-də yol və şəhərsalma nazirinin müavini Xeyrullah Xademinin bununla əlaqədar Ermənistana səfər etdiyi barədə məlumat yayıb. Həmçinin yollar və şəhərsalma nazirinin müavini, Limanlar və Dəniz Təşkilatının baş direktoru Məhəmməd Rastad şimal limanları ilə İran ixracatını və tranzit mallarını köçürməyə hazır olduqlarını bildirib.
Yol nazirinin müavini Əlireza Peymanpak oktyabrın 9-da bildirib ki, malların Azərbaycandan keçməklə Rusiyaya ixracı üçün alternativ marşrutları aktivləşdirəcəyik. “Onlardan biri gələn ay ərzində aktivləşdiriləcək (Ermənistan), ikincisi isə dəniz marşrutudur”.
Tehran və Bakı hökumətləri arasındakı siyasi gərginliyi, həmçinin Gorus-Qafan yolunun Azərbaycanın işğaldan azad edilmiş ərazilərindən keçən hissəsində Azərbaycan Respublikasının sərhədçiləri tərəfindən İran yük maşınlarından gömrük rüsumlarının tələb olunması nəzərə alınmaqla, bu niyyətlər gerçək olar bilərmi?
İran Gömrük İdarəsinin sözçüsü Seyyid Ruhullah Teyfi iyulun 20-də İranın Rusiyaya 504.575.000 ABŞ dolları dəyərində 1.551.000 ton mal ixrac etdiyini, bunun 57 faizinin Rusiyaya Azərbaycan vasitəsilə ixrac edildiyini açıqlayıb.
Teyfi bildirib ki, İranın ötən il Rusiyaya ixrac etdiyi ümumi məhsulun 34 faizi Astara və Biləsvar sərhəd-keçid məntəqələri vasitəsilə Azərbaycana daxil olub və Azərbaycanın yolları ilə Rusiya ilə sərhəddə yerləşən Samur keçidinə çatıb.
İranın Rusiyaya ixracının 23 faizi Azərbaycan Respublikasının dəmir yolları vasitəsilə həyata keçirilib. İxracatın 42 faizi isə Xəzər dənizi vasitəsilə baş tutub. Beləliklə, İranın Rusiyaya ixracında Ermənistanın payı cəmi 1 faiz təşkil edib.
Ermənistanın İrana Rusiyaya ixrac etdiyi ümumi ixracda 1 faiz paya sahib olmasının səbəbi ölkənin malların tranziti üçün uyğun tutum və şəraitə malik yolların yoxluğu, digər tərəfdən, malların ixracı üçün şimal istiqamətində dəmir yolu xətlərinin olmamasıdır.
Bunu Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan oktyabrın 14-də Müstəqil Dövlətlər Birliyinin sammitində - azərbaycanlı və rusiyalı həmkarlarının da iştirak etdiyi tədbirdə - bildirib.
İkinci məqam ondan ibarətdir ki, Ermənistanın özünün Rusiya ilə ümumi sərhədi yoxdur, İran yük maşınları Ermənistan və Gürcüstandan keçərək Rusiyanın Dağıstan ərazisinə daxil olmalıdır. Bu marşrut Azərbaycandan Rusiya sərhədinə gedən marşrutdan iki dəfə uzundur.
Son 20 ildə Ermənistan ölkənin cənub sərhədini Gürcüstanla birləşdirmək üçün 3,2 milyard dollarlıq layihə planlaşdırmışdı, lakin indiyədək heç bir investisiya qoyulmayıb. Ermənistanın dağlıq ərazisi nəzərə alınmaqla, layihənin icrasının 6 ildən çox çəkəcəyi ehtimal olunur.
Digər tərəfdən, son 10 ildə İran cəmi 1 milyard dollar sərmayə tələb edən 167 kilometrlik Rəşt-Astara dəmir yolunun tikintisinə başlaya bilməyib. Milli dəmir yollarını Ermənistana uzatmaq üçün Tehran bu dəmir yolunun uzunluğunu iki dəfədən çox artırmalıdır.
Qeyd edildiyi kimi, İran keçən il Rusiyaya ixracatının 42 faizini Xəzər dənizi ilə həyata keçirib. Lakin yollar və şəhərsalma nazirinin müavini Xeyrullah Xademi də daxil olmaqla, İran rəsmiləri Xəzər dənizində dəniz tranzit qabiliyyətini artırmaq üçün "çoxsaylı maneələr" görürlər.
O, İranda bərə gəmilərin olmamasını İranın Xəzər dənizində dəniz tranzitinə mane olan əsas maneələrdən biri kimi xarakterizə edib. Bərə gəmiləri ilə yük maşınlarını Rusiya sahillərinə aparmaq imkanı var. Peymanpak da Xəzər dənizində dəniz tranzitini artırmaq üçün ən böyük maneə olaraq İran yük gəmilərinin olmamasını göstərib, yeni gəmilərin alınacağını və ya gəmilərin başqa ölkələrdən kirayə götürülməli olduğunu deyib.
İran Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi Şirkətinin Xəzər dənizində təxminən 22 gəmisi, üstəlik hər biri min ilə beş min ton arasında olan 10 özəl sektor gəmisi var. Beləliklə, Xəzər dənizindəki İran gəmilərinin sayı çox azdır, həm də onlar kiçik gəmilərdir.
204 gəmisi olan Azərbaycan ən böyük donanmaya malikdir və yeri gəlmişkən, Xəzər dənizində dəniz tranzitinin çox hissəsi Azərbaycan gəmiləri tərəfindən həyata keçirilir. Bütün Xəzəryanı dövlətlər Azərbaycanın yük gəmilərinin imkanlarından istifadə edirlər. Müstəqillikdən əvvəl ölkə həm də Sovet İttifaqının Xəzər dənizindəki donanmasının mərkəzi idi.
X. Xademinin qeyd etdiyi ikinci problem Rusiyanın Həştərxan limanının dərinliyidir. Bu limandakı suyun dərinliyi cəmi 5 metrdir və nəinki iri, hətta orta ölçülü gəmilər oraya lövbər ata bilmir. Həm də payızın ortalarından yazın ortalarına qədər bu ərazidə dəniz suyu donur.
Mahaçqala İran gəmilərini bütün il ərzində qəbul edə biləcək yeganə limandır. Amma məsələ ondadır ki, Xəzər dənizinin bu hissəsinə də çox kiçik gəmilər girə bilmir.
Azərbaycanla İran arasında siyasi gərginlik yeni deyil və çox güman ki, yaxın bir neçə həftə ərzində azalacaq. Məsələ burasındadır ki, İran son üç ildə Azərbaycanın tranzit infrastrukturuna müraciət edərək Rusiyaya ixracatını 2 dəfə artırıb və malların tranzitinin davam etməsinin pozulması 550 milyon dollarlıq bazarı İranın nəzarətindən çıxara bilər.
Digər tərəfdən, İranın ötən il Azərbaycana ixracı 380 milyon dollardan çox idi ki, bu da əhəmiyyətli rəqəmdir.
Əhmədinejadın ikinci dönəmində, yəni əvvəlki gərginlik dövründə İranın Azərbaycana ixracı cəmi bir il ərzində yarıyacan azalıb və son on ilin əvvəlində 200 milyon dolların altına düşüb. Son səkkiz ildə İran yenidən böyük səy və addım-addım Azərbaycana ixracını artırıb və bu bazarı yenidən itirmək riski çox yüksəkdir.
Azərbaycanın işğaldan azad olunmuş əraziləri bərpa etmək üçün 20 milyard dollarlıq planı var. İranın Azərbaycana ən vacib ixracatı hələ də tikinti materialları və mühəndis kadrları ola bilər. Gərginliyin artması İranı 20 milyard dollarlıq layihədə iştirakdan məhrum edə bilər.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 13:07
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib)
Dünən, 19:45
Dünyada 282 milyon insan acdır - BMT
Dünən, 17:46
Dünyada iqlim böhranı başlayır
Dünən, 17:08
İlham Əliyevlə Qırğızıstan prezidenti Füzuli və Ağdamda olublar - (Yenilənib) - Fotolar
Dünən, 14:43
Malıbəylidə kütləvi məzarlıq aşkarlanıb - Fotolar
24-04-2024, 19:29
İran qoşunları Suriyanı tərk edir
24-04-2024, 16:56
Rus ordusu daha bir yaşayış məntəqəsini ələ keçirib
24-04-2024, 16:30
Avropa qeyri-adi vəziyyətlə üzləşib
24-04-2024, 13:21
Azərbaycanda Rusiya əleyhinə ikinci cəbhə olmayacaq
24-04-2024, 09:07
Ukraynanın şərqinə genişmiqyaslı hücum gözlənilir
23-04-2024, 14:10
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı yola salınıb - (Yenilənib)
23-04-2024, 11:59
İran və İsrailin bir-birinə mesajı... - Kölgə müharibəsinin yeni mərhələsi başlayıb
23-04-2024, 00:11
Sağlam və uzun ömür yaşamağın 10 asan yolu var - Siyahı
22-04-2024, 18:36
Zərərli isti dalğası güclənir
22-04-2024, 17:38
ABŞ-nın yardımı Ukraynanı xilas edəcəkmi?
22-04-2024, 14:04
Xəbərdarlıq: nüvə müharibəsi təhlükəsi sovuşmayıb
22-04-2024, 12:00
Bakı və İrəvan arasında ilk: özləri razılaşıblar
22-04-2024, 11:54
Nazirlikdə 143 milyon manatlıq mənimsəmə: "Pulların vaxtında ödənilməsi üçün “otkat” verirdik"
22-04-2024, 09:25
Rusiya ordusuna daha 300 min nəfər cəlb olunub
20-04-2024, 10:37
Rusiyalı ekspert: Cənubi Qafqazın Rusiya üçün əhəmiyyəti böyükdür
20-04-2024, 09:12
BMT Baş katibi Azərbaycan və Ermənistana çağırış edib
20-04-2024, 09:06
Blinken 4 kəndin qaytarılması ilə bağlı razılaşmanı alqışlayır
19-04-2024, 20:29
Qəzza müharibəsi qloballaşır
19-04-2024, 17:18
Mustafayevlə Qriqoryan sərhəddə görüşüb - 4 kənd Azərbaycana qaytarılır
19-04-2024, 15:47
Tovuzda 22 yaşlı oğlan 34 yaşlı qadının üzərinə benzin tökərək yandırıb
19-04-2024, 09:19
Bu gün səhərə yaxın İsrail İrana zərbələr endirib
18-04-2024, 14:20
QHT-lər Nobel Komitəsinə məktub göndərib
18-04-2024, 12:24
İsrail İrana zərbəni niyə ləngidir?
18-04-2024, 11:51
46 mindən çox şagird buraxılış imtahanı verəcək
18-04-2024, 11:09
Prezident nazir müavini təyin edib - Sərəncam
18-04-2024, 10:57
60 milyard dollarlıq yardımın önü açılır
18-04-2024, 10:00
Dövlət Departamenti Rusiya sülhməramlılarının Qarabağı tərk etməsinə münasibət bildirib
18-04-2024, 00:40
Ermənistan qanunsuz mühacir alverinə qoşulur