Tarix: 15-08-2016 15:58 | Bölmə: İqtisadiyyat
"ATS” Turizm Şirkəti müştərilərinə maliyyə öhdəliklərini yerinə yetirə bilmədiyini görə özünü müflis elan edib.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə fins.az-a adıçəkilən şirkətdən məlumat verilib. Məlumata görə, Azərbaycanda dolların bahalaşması və Türkiyədəki qeyri-stabil vəziyyət turizm məhsullarına tələbi xeyli azaldıb.
"Təəssüf ki, yüksək risk və istehsal xərcləri şirkətə böyük ziyan vurdu. "ATS” şirkəti artıq tur-agentliklər və turistlər qarşısında öz maliyyə öhdəliklərini yerinə yetirə bilmir”.
"ATS” 2016-cı il avqustun 15-dək bütün bron edilən paketlər və ödənişləri ləğv edib. Artıq hotellər şirkətin müştərilərini qəbul etməyəcək. Buna görə şirkət müştərilərinə müraciət edərək yerlərini təkrar bron etməyi xahiş edib.
"Monteneqroya çarter reysləri də ləvğ olunur. İndi hotellərdə qalan turistləri bron edilən tarixlərində "Türk Hava Yolları” reysləri ilə Poqqortsa-İstanbul-Bakı marşrutu ilə qayıda biləcəklər”.
Şirkətdən qarşıdakı aylar üçün bron alan müştərilərin ödədikləri məbləğləri sentyabrın 5-dən qaytarmağa başlayacaq.
Şirkətə hüquqi xidmət göstərən hüquqşünas Dəyanət Mikayılov fins.az-ın sorğusuna cavab olaraq bildirib ki, indi "ATS”-ın müştərilərə və 40-a yaxın firmaya ümumilikdə 160 min manata yaxın borcu yığılıb:
"Onlardan bəziləri məhkəməyə müraciət etməyə hazırlaşır. Bir qism müştəri ilə artıq danışıqlar aparmışıq və borcun qaytarılması ilə bağlı razılıq əldə olunub. Şirkət 2 ay müddətində bütün borclarını ödəmək barədə öhdəlik götürüb”.
Qeyd edək ki, müştərilərinə və əməkdaşılıq etdikləri şirkətlərə qarşı məsuliyyətsizlik edən turizm şirkətlərinin sayı indi 7-ə çatıb. Lakin onların adları hələlik açıqlanmır.
Beynəlxalq təcrübədə turzim şirkətlərinin müflis olduğu halda onların idarə olunması müvafiq fondlara həval olunur. Məsələn, qonşu Rusiyada Turizm Fondu adlanan qurum yaradılıb. Bu, bir növ, turizm şirkətlərinin sığortaçısı rolunu oynayır.
Yəni, şirkətlər hər il həmin fonda müəyyən ödənişlər edirlər. Hər hansı səbəbdən şirkət müflis olduqda Fondun vəsaitləri hesabına həmin şirkətin borcları ödənilir. Sonra müflis olan şirkət Fondun borclarını hissə-hissə ödəyir.
Lakin hələlik Azərbaycana belə bir təcrübə olmadığından müştərilər birbaşa şirkətlə danışaraq borcunu tələb edir.
Mütəxəssislər hesab edirlər ki, ölkəmizdə də belə fondun təşkilinə ehtiyac yaranıb. Çünki hər il müştərilərinə qarşı məsuliyyətsizlik edən turizm şirkətləri aşkar edilir.
Bölməyə aid digər xəbərlər