10:38 / 17-05-2025
Venera planetində yaşayış mümkündür
09:35 / 17-05-2025
Kim Çen In orduya "müharibəyə hazır ol" tapşırığı verib
09:32 / 17-05-2025
Səfir Trampa görə istefa verib
09:18 / 17-05-2025
Gəncə Dövlət Filarmoniyasına direktor təyin olunub
00:07 / 17-05-2025
İlham Əliyev Azərbaycana dönüb
21:39 / 16-05-2025
Sumqayıtda daha bir nəfər dəm qazından ölüb
21:31 / 16-05-2025
Ermənistan ordusunun cinayətləri ilə bağlı hesabat məhkəmədə nümayiş olunub - Yenilənib
19:47 / 16-05-2025
Bu generallar üçün yaş məhdudiyyəti ləğv edilir
19:17 / 16-05-2025
Oleq Bakinskinin məhkəməsində mülki iddia qaldırılıb
18:31 / 16-05-2025
Gizlədilmiş üç vaqon qızılın yerini müəyyən ediblər - Foto
18:20 / 16-05-2025
MDB-nin təhlükəsizlik orqanlarının növbəti iclası keçirilib - Fotolar
17:38 / 16-05-2025
Bu gün Əfv Komissiyası 100-dən çox müraciətə baxıb - (Yenilənib)
17:37 / 16-05-2025
Türkiyənin qlobal rolu artır, təsir imkanları genişlənir - Partiya sədri
16:02 / 16-05-2025
İlham Əliyev Albaniyada Zirvə toplantısında - Yenilənib - Foto
15:57 / 16-05-2025
Qurani-Kərimi yandıran siyasətçini deportasiya ediblər
15:02 / 16-05-2025
15 gün sovetlərsiz yaşayan Lənkəran...
14:52 / 16-05-2025
Makron Azərbaycan prezidenti ilə görüşüb
14:28 / 16-05-2025
Prezident Jelka Tsviyanoviç ilə görüşüb
14:21 / 16-05-2025
İlham Əliyev Avropa İttifaqı rəhbərləri ilə görüşüb - Fotolar
14:11 / 16-05-2025
Bank hesablarından oğurluq: şikayətə 24 saat ərzində baxılacaq
14:03 / 16-05-2025
İlham Əliyev Nikol Paşinyanla görüşüb
13:51 / 16-05-2025
Netanyahu: Qəzzada ən azı 20 məhbus hələ də sağdır
13:43 / 16-05-2025
Kansler: Rusiyaya qarşı yeni sanksiyalar qəbul ediləcək
13:07 / 16-05-2025
Şəhid Elşən Ərzumanovun dəfn mərasimi olub
12:56 / 16-05-2025
Şəhid Yusif Məmmədov Sumqayıtda dəfn olunub
12:53 / 16-05-2025
Əli Əsədov Milli Məclisdə hesabat verəcək - Bu tarixdə
12:53 / 16-05-2025
Putinə qarşı ən sərt tədbirlər görməyə başlayırlar
12:37 / 16-05-2025
Rəsmi Bakı: "Bu, sülh üçün əsas şərtdir və..."
12:30 / 16-05-2025
Ölkədən çıxışı məhdudlaşdırılan şəxslərə SMS göndəriləcək
12:23 / 16-05-2025
Sabahın hava proqnozu açıqlanıb
13:04 / 13-05-2025

16:13 / 12-05-2025

15:32 / 12-05-2025

11:15 / 12-05-2025

17:48 / 12-05-2025

18:10 / 13-05-2025

17:13 / 13-05-2025

08:33 / 14-05-2025

12:19 / 12-05-2025

15:10 / 12-05-2025

14:55 / 12-05-2025

Azərbaycan-İran münasibətləri: Zəngəzur yoxsa Araz dəhlizi?
Tarix: 08-04-2024 11:55 | Bölmə: Slayd

Son illərdə artan qarşıdurma və söz savaşından sonra Azərbaycan və İran diplomatik yola qayıdıb, praqmatizmə əsaslanan regional əlaqə və infrastruktur layihələrini vurğulayıb.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Amwaj Media” yazıb.
Təhlildə qeyd olunur:
2020-ci ildən İsrail və Türkiyənin Azərbaycanda artan təsirini cilovlamaq üçün məcburi diplomatiyaya əl atan Tehran gərginliyi azaltmaq üçün Bakıya qarşı əks-diplomatiyaya üstünlük verib. Bu dəyişiklik İranın qonşu dövlətlərlə, o cümlədən Səudiyyə Ərəbistanı ilə yaxınlaşmağa yönəlmiş daha geniş strategiyasının bir hissəsidir.
Tranzit diqqət mərkəzindədir
Azərbaycan-İran münasibətlərindəki mövcud praqmatizmin əsasında regional infrastruktur layihələri dayanır və siyasi mübahisələri arxa plana keçir.
2023-cü ilin oktyabrında Bakı və Tehran Azərbaycanı İran ərazisindən keçməklə onun Naxçıvan anklavına birləşdirən yeni marşrutun əsasını qoyub. Mərasimdə Azərbaycan baş nazirinin müavini Şahin Mustafayev və İranın yol və şəhərsalma naziri Mehrdad Bəzrpaş iştirak ediblər.
İlkin razılaşmaya əsasən, iki ölkə arasında avtomobil körpüsü tikiləcək, ardınca yeni avtomobil və dəmir yolu əlaqələri qurulacaq. Hazırda Azərbaycanla Naxçıvan arasında İran üzərindən fəaliyyət göstərən yol əlaqəsi olsa da, yeni avtomobil yolu səyahət vaxtını xeyli azaldacaq.
Araz dəhlizi kimi tanınan bu cəhd Cənubi Qafqazın geosiyasi mənzərəsində mühüm inkişafdır. Layihə İranın iqtisadi maraqlarına uyğundur və ikitərəfli ticarəti artırmaqla Azərbaycana maliyyə dividentləri təklif edir.
Siyasi nöqteyi-nəzərdən marşrut İranın regionda təcrid olunmasından yayınır. Azərbaycan və Türkiyə arasında yerüstü əlaqənin bir hissəsi olmaqla, İslam Respublikasının siyasi təsir alətləri güclənəcək.
Xoş qarşılanan alternativ
İran ərazisindən tranzit marşrutu ideyası Azərbaycanın mübahisəli Zəngəzur dəhlizindən imtina etməsindən az sonra real varianta çevrilib. Eyni zamanda, Bakı Ermənistanla yekun sülh müqaviləsi imzalanacağı təqdirdə Zəngəzurun gələcək təqibini də istisna etməyib.
2023-cü ilin sentyabrında Qarabağ bölgəsi üzərində tam nəzarəti bərpa etdikdən sonra Azərbaycanın dövlət mediası və rəsmiləri Rusiyanın vasitəçiliyi ilə 2020-ci ilin noyabrında üçtərəfli bəyanata istinad edərək, Ermənistanın cənubundakı Sünik vilayətindən keçməklə quru dəhlizinin yaradılmasının vacibliyini vurğulayıblar. Bununla belə, Azərbaycanın Naxçıvan və Türkiyəyə quru yolunun Ermənistan ərazisindən keçməsi tələbi iki qrup narahatlığa səbəb olub.
Bir tərəfdən, İrəvan yeni təhlükəsizlik tərəfdaşları axtarmağa və qərbə doğru yönəlməyə məcbur edilib. Bu kontekstdə Ermənistan Qərb dövlətlərinə, Bakının təkzib etməsinə baxmayaraq, Azərbaycanın işğala hazırlaşdığı barədə xəbərdarlıq edib. İrana gəlincə, o, Ermənistana birbaşa çıxışı kəsəcəyi üçün Zəngəzur dəhlizinin qəti əleyhinə çıxıb.
Beləliklə, İran Araz dəhlizinə xoş alternativ kimi baxır.
İran ərazisindən yeni tranzit marşrutunun yaradılması istiqamətində atılan addımlar rasional görünür. Ötən il Bakı və Tehran Astara sərhəd-keçid məntəqəsində müştərək dəmir yolu vasitəsilə mal mübadiləsində nəzərəçarpacaq dərəcədə 44 faiz artım müşahidə ediblər. Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonu ilə Naxçıvanı birləşdirmək üçün təklif olunan marşrut hər iki ölkənin iqtisadi inteqrasiyanın və regional əməkdaşlığın dərinləşdirilməsinə sadiqliyini ifadə edir. Şübhəsiz ki, bu, əlavə maliyyə dividendləri və yeni tikilmiş infrastruktur gətirməklə yanaşı, İranın Cənubi Qafqazda əlaqəsini daha da gücləndirəcək.
İslam Respublikası, həmçinin Araz dəhlizini Rusiya və Hindistanı İran vasitəsilə birləşdirən Beynəlxalq Şimal-Cənub Nəqliyyat Dəhlizinin (INSTC) mühüm elementi kimi təqdim edir. Bu, Azərbaycanın yeni avtomobil və dəmir yolu xəttini Orta Dəhliz kimi tanınan Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu ilə əlaqələndirməkdə maraqlı olduğu bir vaxtdadır.
2021-ci ildən Azərbaycan və Türkiyə Rusiya ərazisindən keçən mövcud marşruta ən qısa alternativ olan Orta Dəhlizin təşviqi üçün böyük səylər göstəriblər. Təşəbbüs 2022-ci ildə, Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü başlayanda yenidən nəzərdən keçirilib. Rusiyaya qarşı əlavə iqtisadi sanksiyaların tətbiqi ilə Avropa İttifaqı Orta Dəhlizin Avropanı Qafqaz və Mərkəzi Asiya regionu ilə birləşdirən alternativ marşrut kimi əhəmiyyətini etiraf edib. Məsələn, 2024-cü ilin fevralında Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı (AYİB) infrastruktur layihəsinin inkişafını dəstəkləmək üçün Azərbaycana əlavə 42 milyon ABŞ dolları məbləğində sərmayə yatıracağını bildirib.
Azərbaycan və İranın bu iki böyük tranzit layihəsinin gücləndirilməsində müxtəlif maraqlarını nəzərə alaraq, Araz dəhlizinin INSTC-ya, yoxsa Orta Dəhlizə daxil edilməsi ilə bağlı danışıqlar aparıla bilər. Çox güman ki, Tehran dalana dirənmiş Azərbaycan-Ermənistan sülh danışıqları fonunda Bakı ilə diplomatik gərginliyi bərpa edə biləcək Araz dəhlizinə INSTC-nın “erməni ayağı”nı daxil etməyi planlaşdırır.
Qarşıda problemlər
Azərbaycan, Bakıya Türkiyə ilə daha güclü müttəfiqlik yaratmağa imkan verdiyi üçün Orta Dəhlizin inkişafını INSTC-dən üstün tutur. Bu kontekstdə Araz dəhlizi çox güman ki, Azərbaycan və Türkiyənin quru əlaqəyə nail olması üçün müvəqqəti seçim olacaq.
Başqa sözlə, Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı Ermənistanla mübahisə həll olunduqdan sonra Azərbaycan Araz dəhlizi ilə ticarəti mərhələli şəkildə dayandıra və ya aşağı sala bilər.
Araz dəhlizinin dəmir yolu seqmenti də problem ola bilər. Azərbaycan yeni avtomobil körpüsünü maliyyələşdirsə də, dəmir yolu tikintisini maliyyələşdirməyə hazır olduğunu bildirməyib. Dəmir yolu marşrutu ilə bağlı müzakirələr davam edir, lakin maliyyələşdirmə aspektinə dair aydınlıq hələ də çətin olaraq qalır. Qərbin sərt sanksiyaları ilə üzləşən İran, layihənin ödənilməsi üçün səylərə mane ola biləcək məhdudiyyətlərlə üzləşir.
Artan beynəlxalq təzyiq və tənqidləri nəzərə alaraq, İran ərazisindən keçən yeni tranzit marşrutu Azərbaycana Ermənistanın cənubunu işğal etmək iddiası ilə bağlı narahatlıqları aradan qaldırmağa imkan verir. Bu, həm də Bakıya Naxçıvan və Türkiyəyə alternativ quru yollarının olduğunu nümayiş etdirmək imkanı yaradır.
Araz dəhlizi əlavə olaraq, ortamüddətli perspektivdə materik Azərbaycan və Naxçıvan arasında quru əlaqəsinin olmamasına real həll təklif etmək potensialına malikdir və beləliklə, Cənubi Qafqazda əsas əlaqə problemlərindən birini həll edir.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 08-04-2024 11:55 | Bölmə: Slayd

Son illərdə artan qarşıdurma və söz savaşından sonra Azərbaycan və İran diplomatik yola qayıdıb, praqmatizmə əsaslanan regional əlaqə və infrastruktur layihələrini vurğulayıb.
Reyting.az xəbər verir ki, bu barədə “Amwaj Media” yazıb.
Təhlildə qeyd olunur:
2020-ci ildən İsrail və Türkiyənin Azərbaycanda artan təsirini cilovlamaq üçün məcburi diplomatiyaya əl atan Tehran gərginliyi azaltmaq üçün Bakıya qarşı əks-diplomatiyaya üstünlük verib. Bu dəyişiklik İranın qonşu dövlətlərlə, o cümlədən Səudiyyə Ərəbistanı ilə yaxınlaşmağa yönəlmiş daha geniş strategiyasının bir hissəsidir.
Tranzit diqqət mərkəzindədir
Azərbaycan-İran münasibətlərindəki mövcud praqmatizmin əsasında regional infrastruktur layihələri dayanır və siyasi mübahisələri arxa plana keçir.
2023-cü ilin oktyabrında Bakı və Tehran Azərbaycanı İran ərazisindən keçməklə onun Naxçıvan anklavına birləşdirən yeni marşrutun əsasını qoyub. Mərasimdə Azərbaycan baş nazirinin müavini Şahin Mustafayev və İranın yol və şəhərsalma naziri Mehrdad Bəzrpaş iştirak ediblər.
İlkin razılaşmaya əsasən, iki ölkə arasında avtomobil körpüsü tikiləcək, ardınca yeni avtomobil və dəmir yolu əlaqələri qurulacaq. Hazırda Azərbaycanla Naxçıvan arasında İran üzərindən fəaliyyət göstərən yol əlaqəsi olsa da, yeni avtomobil yolu səyahət vaxtını xeyli azaldacaq.
Araz dəhlizi kimi tanınan bu cəhd Cənubi Qafqazın geosiyasi mənzərəsində mühüm inkişafdır. Layihə İranın iqtisadi maraqlarına uyğundur və ikitərəfli ticarəti artırmaqla Azərbaycana maliyyə dividentləri təklif edir.
Siyasi nöqteyi-nəzərdən marşrut İranın regionda təcrid olunmasından yayınır. Azərbaycan və Türkiyə arasında yerüstü əlaqənin bir hissəsi olmaqla, İslam Respublikasının siyasi təsir alətləri güclənəcək.
Xoş qarşılanan alternativ
İran ərazisindən tranzit marşrutu ideyası Azərbaycanın mübahisəli Zəngəzur dəhlizindən imtina etməsindən az sonra real varianta çevrilib. Eyni zamanda, Bakı Ermənistanla yekun sülh müqaviləsi imzalanacağı təqdirdə Zəngəzurun gələcək təqibini də istisna etməyib.
2023-cü ilin sentyabrında Qarabağ bölgəsi üzərində tam nəzarəti bərpa etdikdən sonra Azərbaycanın dövlət mediası və rəsmiləri Rusiyanın vasitəçiliyi ilə 2020-ci ilin noyabrında üçtərəfli bəyanata istinad edərək, Ermənistanın cənubundakı Sünik vilayətindən keçməklə quru dəhlizinin yaradılmasının vacibliyini vurğulayıblar. Bununla belə, Azərbaycanın Naxçıvan və Türkiyəyə quru yolunun Ermənistan ərazisindən keçməsi tələbi iki qrup narahatlığa səbəb olub.
Bir tərəfdən, İrəvan yeni təhlükəsizlik tərəfdaşları axtarmağa və qərbə doğru yönəlməyə məcbur edilib. Bu kontekstdə Ermənistan Qərb dövlətlərinə, Bakının təkzib etməsinə baxmayaraq, Azərbaycanın işğala hazırlaşdığı barədə xəbərdarlıq edib. İrana gəlincə, o, Ermənistana birbaşa çıxışı kəsəcəyi üçün Zəngəzur dəhlizinin qəti əleyhinə çıxıb.
Beləliklə, İran Araz dəhlizinə xoş alternativ kimi baxır.
İran ərazisindən yeni tranzit marşrutunun yaradılması istiqamətində atılan addımlar rasional görünür. Ötən il Bakı və Tehran Astara sərhəd-keçid məntəqəsində müştərək dəmir yolu vasitəsilə mal mübadiləsində nəzərəçarpacaq dərəcədə 44 faiz artım müşahidə ediblər. Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonu ilə Naxçıvanı birləşdirmək üçün təklif olunan marşrut hər iki ölkənin iqtisadi inteqrasiyanın və regional əməkdaşlığın dərinləşdirilməsinə sadiqliyini ifadə edir. Şübhəsiz ki, bu, əlavə maliyyə dividendləri və yeni tikilmiş infrastruktur gətirməklə yanaşı, İranın Cənubi Qafqazda əlaqəsini daha da gücləndirəcək.
İslam Respublikası, həmçinin Araz dəhlizini Rusiya və Hindistanı İran vasitəsilə birləşdirən Beynəlxalq Şimal-Cənub Nəqliyyat Dəhlizinin (INSTC) mühüm elementi kimi təqdim edir. Bu, Azərbaycanın yeni avtomobil və dəmir yolu xəttini Orta Dəhliz kimi tanınan Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu ilə əlaqələndirməkdə maraqlı olduğu bir vaxtdadır.
2021-ci ildən Azərbaycan və Türkiyə Rusiya ərazisindən keçən mövcud marşruta ən qısa alternativ olan Orta Dəhlizin təşviqi üçün böyük səylər göstəriblər. Təşəbbüs 2022-ci ildə, Rusiyanın Ukraynaya təcavüzü başlayanda yenidən nəzərdən keçirilib. Rusiyaya qarşı əlavə iqtisadi sanksiyaların tətbiqi ilə Avropa İttifaqı Orta Dəhlizin Avropanı Qafqaz və Mərkəzi Asiya regionu ilə birləşdirən alternativ marşrut kimi əhəmiyyətini etiraf edib. Məsələn, 2024-cü ilin fevralında Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı (AYİB) infrastruktur layihəsinin inkişafını dəstəkləmək üçün Azərbaycana əlavə 42 milyon ABŞ dolları məbləğində sərmayə yatıracağını bildirib.
Azərbaycan və İranın bu iki böyük tranzit layihəsinin gücləndirilməsində müxtəlif maraqlarını nəzərə alaraq, Araz dəhlizinin INSTC-ya, yoxsa Orta Dəhlizə daxil edilməsi ilə bağlı danışıqlar aparıla bilər. Çox güman ki, Tehran dalana dirənmiş Azərbaycan-Ermənistan sülh danışıqları fonunda Bakı ilə diplomatik gərginliyi bərpa edə biləcək Araz dəhlizinə INSTC-nın “erməni ayağı”nı daxil etməyi planlaşdırır.
Qarşıda problemlər
Azərbaycan, Bakıya Türkiyə ilə daha güclü müttəfiqlik yaratmağa imkan verdiyi üçün Orta Dəhlizin inkişafını INSTC-dən üstün tutur. Bu kontekstdə Araz dəhlizi çox güman ki, Azərbaycan və Türkiyənin quru əlaqəyə nail olması üçün müvəqqəti seçim olacaq.
Başqa sözlə, Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı Ermənistanla mübahisə həll olunduqdan sonra Azərbaycan Araz dəhlizi ilə ticarəti mərhələli şəkildə dayandıra və ya aşağı sala bilər.
Araz dəhlizinin dəmir yolu seqmenti də problem ola bilər. Azərbaycan yeni avtomobil körpüsünü maliyyələşdirsə də, dəmir yolu tikintisini maliyyələşdirməyə hazır olduğunu bildirməyib. Dəmir yolu marşrutu ilə bağlı müzakirələr davam edir, lakin maliyyələşdirmə aspektinə dair aydınlıq hələ də çətin olaraq qalır. Qərbin sərt sanksiyaları ilə üzləşən İran, layihənin ödənilməsi üçün səylərə mane ola biləcək məhdudiyyətlərlə üzləşir.
Artan beynəlxalq təzyiq və tənqidləri nəzərə alaraq, İran ərazisindən keçən yeni tranzit marşrutu Azərbaycana Ermənistanın cənubunu işğal etmək iddiası ilə bağlı narahatlıqları aradan qaldırmağa imkan verir. Bu, həm də Bakıya Naxçıvan və Türkiyəyə alternativ quru yollarının olduğunu nümayiş etdirmək imkanı yaradır.
Araz dəhlizi əlavə olaraq, ortamüddətli perspektivdə materik Azərbaycan və Naxçıvan arasında quru əlaqəsinin olmamasına real həll təklif etmək potensialına malikdir və beləliklə, Cənubi Qafqazda əsas əlaqə problemlərindən birini həll edir.
Y. QACAR
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 10:38
Venera planetində yaşayış mümkündür
Dünən, 14:03
İlham Əliyev Nikol Paşinyanla görüşüb
Dünən, 12:53
Putinə qarşı ən sərt tədbirlər görməyə başlayırlar
Dünən, 12:08
Rusiya donanması ciddi problemlə üzləşib
15-05-2025, 15:22
Ərdoğanın zəfəri: PKK niyə silahı yerə qoyur?
15-05-2025, 11:59
Cəlaloğlu: Azərbaycan-Ermənistan müharibəsinin başlamasına nə şərait var, nə də səbəb
15-05-2025, 10:14
İstanbul danışıqları öncəsi: ruslar daha bir kəndi işğal edib, Dnepropetovskə yaxınlaşır
15-05-2025, 09:31
Əlibəyli: PKK-nın sivil fəaliyyət göstərəcəyi inandırıcı görünmür
15-05-2025, 08:06
Tramp İstanbul danışıqlarına qatılmayacaq
15-05-2025, 07:53
Rusiya və Ukrayna nümayəndə heyətinin tərkibi məlum olub
14-05-2025, 20:02
Tramp elçilərini İstanbula göndərir
14-05-2025, 17:31
Deputat: “Rusiya müharibədə qalib gələ bilmir, Ukraynanın isə…”
14-05-2025, 13:03
Kobaxidze Trampın könlünü almağa çalışır
14-05-2025, 12:22
Qarabağa fərdi avtomobillərlə səfərlərin istiqamətləri genişləndirilir
14-05-2025, 08:48
Ordumuzun mövqeləri iki istiqamətdən atəşə tutulub
14-05-2025, 08:17
Rusiya genişmiqyaslı hücuma hazırlaşır?
13-05-2025, 16:13
Professor: Türkiyənin təklifinin alternativi müharibədir
13-05-2025, 14:17
Sərdar Cəlaloğlu: PKK dəstəyini itirib, bazası sıradan çıxıb
13-05-2025, 12:49
Rəsmi Bakı Kremlin bostanına daş atır
13-05-2025, 11:28
İstanbul danışıqları: Zelenski gəlir, Tramp iştirakına eyham vurur, Putin hələ də manevr edir
13-05-2025, 07:33
Tramp Türkiyəyə gəlmək istəyir
12-05-2025, 16:13
Mollazadə: PKK kürd məsələsi deyil, Sovet İttifaqının Türkiyəyə yaratdığı problemdir
12-05-2025, 14:04
Putini yenə atəşkəsə çağırırlar
12-05-2025, 11:15
Paşinyan peşman olub: İrəvan yenidən Rusiyaya meyllənir
12-05-2025, 09:06
Dünyanın ən xoşbəxt şəhərləri... - Siyahı tərtib ediblər
11-05-2025, 14:22
"Xudafərin" körpüsünün sütun hissəsində qazıntı aparanlara qarşı əməliyyat keçirilib - Video
10-05-2025, 20:00
İlham Əliyev Ağdama gedib - (Yenilənib) - Fotolar
10-05-2025, 11:49
Mövqelərimiz atəşə tutulub
8-05-2025, 18:28
95 milyard avroluq məhsula rüsum tətbiqinə hazırlaşırlar
8-05-2025, 11:24
İsraillə gizli danışıqlar: Əhməd Şaraa etibarlı çətir axtarır
8-05-2025, 09:30
“ABŞ Rusiyadan Çinə qarşı da istifadə edəcək” - Professor
8-05-2025, 09:13
Bayden: Putin Varşava Müqaviləsi Təşkilatını bərpa etməyə çalışır
7-05-2025, 19:40
İlham Əliyev Moskvadakı Qələbə paradına qatılmayacaq
7-05-2025, 13:55
Putin nüvə silahından istifadə edə bilər
7-05-2025, 12:57
Rus ordusu mayın 9-dək Dnepropetrovsk vilayətini işğal etmək istəyir
7-05-2025, 09:50
Magistraturalara qəbul imtahanının vaxtı açıqlanıb
7-05-2025, 08:28
Diqqət! Yeni mobil-virus yayılır
7-05-2025, 06:30
Hindistan Pakistana hücum edib - (Yenilənib)
6-05-2025, 17:35
Britaniya Rusiya ilə müharibəyə hazırlaşır - Foto
6-05-2025, 16:07
Məhkəmələrə sədr və müavinlər təyin olunub - Siyahı
6-05-2025, 15:39
Professor: Azərbaycan Türkiyə-İsrail münasibətlərini nisbətən normal müstəviyə çəkə bilib
6-05-2025, 13:05
Dolaşıq kələf: Netanyahu Bakıya niyə uça bilməyib?