14:09 / 23-09-2025
SOCAR İtaliya şirkətindən pay alıb
14:06 / 23-09-2025
Cəlaloğlu: Daha bir neçə ölkə ilə hərbi qarşıdurma mümkündür
13:33 / 23-09-2025
Odessanı ballistik raketlə vurublar
13:28 / 23-09-2025
Masallıda antik dövrə aid küp məzar tapılıb
13:06 / 23-09-2025
Şuşanın baş planında yeniliklər edilib
12:53 / 23-09-2025
Tahir Kərimli: "Üzdəniraqları sıxışdırmaq lazımdır"
12:44 / 23-09-2025
Azərbaycanın Uzaq Şərq siyasətinin mahiyyəti
12:20 / 23-09-2025
Sabahın hava proqnozu açıqlanıb
12:16 / 23-09-2025
Dövlət Agentliyinə yeni səlahiyyət verilib
12:09 / 23-09-2025
Əsnəmək iflicə səbəb ola bilər
11:44 / 23-09-2025
"Uşaq Avroviziya 2025": Azərbaycan təmsilçisinin adı açıqlanıb
11:25 / 23-09-2025
Rusiya ordusu Ukraynanın dəmir yollarına hücum edib
11:18 / 23-09-2025
Nüvə müharibəsi riski ən yüksək həddə çatıb - Xəbərdarlıq
10:58 / 23-09-2025
Göyçayda qadına xəsarət yetirən şəxs saxlanılıb
10:55 / 23-09-2025
Ukrayna ordusu rusların hərbi kazarmalarına zərbələr endirib - Foto
10:39 / 23-09-2025
Pezeşkian Azərbaycandan gedən nümayəndə heyəti ilə görüşüb
10:35 / 23-09-2025
Qubada ayılar kəndə hücum ediblər
10:33 / 23-09-2025
Estoniya ərazisində nüvə silahı yerləşdirmək istəyirlər
10:14 / 23-09-2025
Polis əməliyyatı: iki nəfər 30 kq-dan artıq narkotiklə tutulub
10:10 / 23-09-2025
Ceyhun Bayramovla Ararat Mirzoyan ABŞ-da görüşüblər
10:06 / 23-09-2025
"Sədərək Yusif"in qardaşı uşaqlarına cinayət işi açılıb
09:53 / 23-09-2025
Shaman mahnı müsabiqəsindən razı qalıb
09:45 / 23-09-2025
Usman Dembele 2025-ci ilin “Qızıl top”unu qazanıb
09:40 / 23-09-2025
Avropa ölkələri səhvə yol verirlər - Baş nazir
09:33 / 23-09-2025
Nazir müavini: Rusiya Fələstini çoxdan tanıyıb
09:28 / 23-09-2025
Zelenski Kelloqu məlumatlandırıb
09:14 / 23-09-2025
Sabirabadda zəlzələ olub
09:12 / 23-09-2025
Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva Nyu-Yorkda sərgidə iştirak ediblər - Fotolar
18:00 / 20-09-2025

20:01 / 19-09-2025

23:44 / 18-09-2025

21:46 / 18-09-2025

13:58 / 19-09-2025

16:25 / 19-09-2025

11:17 / 20-09-2025

17:16 / 18-09-2025

23:47 / 20-09-2025

12:20 / 19-09-2025

17:47 / 18-09-2025

14:20 / 22-09-2025

Qəzalardan necə qorunaq? - Vüqar Vəliyev yazır
Tarix: 31-07-2025 12:30 | Bölmə: Xəbərlər

Vüqar VƏLİYEV
Son illər Azərbaycanda yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısını almaq üçün müxtəlif tədbirlər görülür. Bu tədbirlər çərçivəsində yollarda radar və kameraların da sayı artırılır, sürət həddi aşağı salınır. Təbii ki, dəyişikliklərin əsas məqsədi insan həyatını qorumaq, qəzaların sayını azaltmaqdır.
Amma nəticə istənilən kimi deyil. Müxtəlif tədbirlərə baxmayaraq, yol qəzalarının sayı azalmaq əvəzinə artır. Bu isə sual doğurur: niyə radarlar və aşağı sürət hədii qəzaların qarşısını ala bilmir?
Görünən və görünməyən səbəblər
Son bir neçə dəfə rayona səfərim zamanı yollarda fərq etdiklərimi dəyərli oxucuların da diqqətinə çatdırmaq istəyirəm. Sürət həddinin normadan xeyli aşağı salınması, xüsusilə uzunməsafəli sürüşlər zamanı sürücülərdə yorğunluq, diqqət azalması və yuxulama hallarına səbəb olur. Sürücü eyni tempdə, monoton sürətlə uzun məsafə qət etdikdə, orqanizm avtomatik olaraq "istirahət rejiminə" keçir. Bu da bəzən ağır qəzalara səbəb olur.
Sürət həddi nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağı salındıqda, bəzi sürücülərdə səbr tükənir və psixoloji gərginlik yaranır. Bu səbəbdən ani və təhlükəli manevrlər baş verir - bir sözlə, qəzaya şərait yaranır.
Əgər bu sistemin məqsədi təhlükəsizlikdirsə, o zaman sürücünün psixoloji və fiziki rahatlığı da nəzərə alınmalıdır. Yalnız radarların sayını artırmaqla və ya sürəti azaltmaqla bu problem öz həllini tapa bilməz.
Heç kim bilərəkdən ölümə getmir...
Hər bir sürücünün məqsədi evinə, ailəsinə sağ-salamat çatmaqdır. Heç kim bilərəkdən qəza törətmir. Amma bəzən sistemin quruluşu, yol şəraiti və texniki yanaşmalar insan faktorunu tam nəzərə almadan tənzimlənir. Bu zaman da insan səhvi ilə sistem boşluğu üst-üstə düşür və faciə baş verir.
Tədbirlər niyə nəticə vermir?
Radarlar və kameralar sadəcə, texniki nəzarət vasitələridir. Amma qəzanın baş vermə səbəbi bəzən texniki yox, psixoloji, fiziki və ya infrastrukturla bağlı olur. Misal üçün:
1) Pis yol işarələnməsi
2) Keyfiyyətsiz asfalt örtüyü
3) Qaranlıq və təhlükəli virajlar
4) Piyada keçidlərinin olmaması
5) Sürücü yorğunluğu və ya stress altında idarə etmə.
Bu amillər radarın və ya cərimənin qarşısını ala bilmədiyi risklərdir. Belə olan halda, texnoloji tədbirlərin təkbaşına qəzanın qarşısını alması qeyri-mümkündür.
Nə etməli?
Əgər doğrudan da məqsəd qəzaları azaltmaqdırsa, o zaman yanaşma yalnız cərimə və nəzarət üzərində qurulmamalıdır. Təhlükəsizlik üçün aşağıdakı addımlar vacibdir:
1. Sürət həddi real vəziyyətə uyğun təyin olunmalıdır. 110 km/saatlıq magistralda qəfildən 60 km/saat qoymaq əks-effekt verir.
2. Radarlar və kameralar strategiya ilə yerləşdirilməlidir. Cərimə tələsi kimi yox, təhlükəli sahələrdə xəbərdarlıq məqsədilə.
3. Yolların keyfiyyəti artırılmalı, nişanlama və işıqlandırma sistemi yenilənməlidir.
4. Uzun məsafə qət edən sürücülər üçün dayanacaq və istirahət zonaları artırılmalıdır.
5. Sürücülər arasında maarifləndirici işlər aparılmalı, psixoloji dəstək sistemi formalaşdırılmalıdır.
Nəticə
Radarlar, kameralar və cərimə sistemləri yol hərəkəti təhlükəsizliyi üçün mühüm vasitədir. Amma bu vasitələr böyük bir sistemin yalnız kiçik bir hissəsidir. Əsas məsələ sürücünün rahatlığı, diqqətinin dağılmaması və yolun psixoloji təhlükəsizliyidir.
Qəzaların qarşısını almaq üçün sadəcə, qayda qoymaq yox, insanı anlamaq və düşünmək lazımdır. Nə radar, nə də cərimə insan həyatını qorumaqda yetərli olmaya bilər…
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 31-07-2025 12:30 | Bölmə: Xəbərlər

Vüqar VƏLİYEV
Son illər Azərbaycanda yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısını almaq üçün müxtəlif tədbirlər görülür. Bu tədbirlər çərçivəsində yollarda radar və kameraların da sayı artırılır, sürət həddi aşağı salınır. Təbii ki, dəyişikliklərin əsas məqsədi insan həyatını qorumaq, qəzaların sayını azaltmaqdır.
Amma nəticə istənilən kimi deyil. Müxtəlif tədbirlərə baxmayaraq, yol qəzalarının sayı azalmaq əvəzinə artır. Bu isə sual doğurur: niyə radarlar və aşağı sürət hədii qəzaların qarşısını ala bilmir?
Görünən və görünməyən səbəblər
Son bir neçə dəfə rayona səfərim zamanı yollarda fərq etdiklərimi dəyərli oxucuların da diqqətinə çatdırmaq istəyirəm. Sürət həddinin normadan xeyli aşağı salınması, xüsusilə uzunməsafəli sürüşlər zamanı sürücülərdə yorğunluq, diqqət azalması və yuxulama hallarına səbəb olur. Sürücü eyni tempdə, monoton sürətlə uzun məsafə qət etdikdə, orqanizm avtomatik olaraq "istirahət rejiminə" keçir. Bu da bəzən ağır qəzalara səbəb olur.
Sürət həddi nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağı salındıqda, bəzi sürücülərdə səbr tükənir və psixoloji gərginlik yaranır. Bu səbəbdən ani və təhlükəli manevrlər baş verir - bir sözlə, qəzaya şərait yaranır.
Əgər bu sistemin məqsədi təhlükəsizlikdirsə, o zaman sürücünün psixoloji və fiziki rahatlığı da nəzərə alınmalıdır. Yalnız radarların sayını artırmaqla və ya sürəti azaltmaqla bu problem öz həllini tapa bilməz.
Heç kim bilərəkdən ölümə getmir...
Hər bir sürücünün məqsədi evinə, ailəsinə sağ-salamat çatmaqdır. Heç kim bilərəkdən qəza törətmir. Amma bəzən sistemin quruluşu, yol şəraiti və texniki yanaşmalar insan faktorunu tam nəzərə almadan tənzimlənir. Bu zaman da insan səhvi ilə sistem boşluğu üst-üstə düşür və faciə baş verir.
Tədbirlər niyə nəticə vermir?
Radarlar və kameralar sadəcə, texniki nəzarət vasitələridir. Amma qəzanın baş vermə səbəbi bəzən texniki yox, psixoloji, fiziki və ya infrastrukturla bağlı olur. Misal üçün:
1) Pis yol işarələnməsi
2) Keyfiyyətsiz asfalt örtüyü
3) Qaranlıq və təhlükəli virajlar
4) Piyada keçidlərinin olmaması
5) Sürücü yorğunluğu və ya stress altında idarə etmə.
Bu amillər radarın və ya cərimənin qarşısını ala bilmədiyi risklərdir. Belə olan halda, texnoloji tədbirlərin təkbaşına qəzanın qarşısını alması qeyri-mümkündür.
Nə etməli?
Əgər doğrudan da məqsəd qəzaları azaltmaqdırsa, o zaman yanaşma yalnız cərimə və nəzarət üzərində qurulmamalıdır. Təhlükəsizlik üçün aşağıdakı addımlar vacibdir:
1. Sürət həddi real vəziyyətə uyğun təyin olunmalıdır. 110 km/saatlıq magistralda qəfildən 60 km/saat qoymaq əks-effekt verir.
2. Radarlar və kameralar strategiya ilə yerləşdirilməlidir. Cərimə tələsi kimi yox, təhlükəli sahələrdə xəbərdarlıq məqsədilə.
3. Yolların keyfiyyəti artırılmalı, nişanlama və işıqlandırma sistemi yenilənməlidir.
4. Uzun məsafə qət edən sürücülər üçün dayanacaq və istirahət zonaları artırılmalıdır.
5. Sürücülər arasında maarifləndirici işlər aparılmalı, psixoloji dəstək sistemi formalaşdırılmalıdır.
Nəticə
Radarlar, kameralar və cərimə sistemləri yol hərəkəti təhlükəsizliyi üçün mühüm vasitədir. Amma bu vasitələr böyük bir sistemin yalnız kiçik bir hissəsidir. Əsas məsələ sürücünün rahatlığı, diqqətinin dağılmaması və yolun psixoloji təhlükəsizliyidir.
Qəzaların qarşısını almaq üçün sadəcə, qayda qoymaq yox, insanı anlamaq və düşünmək lazımdır. Nə radar, nə də cərimə insan həyatını qorumaqda yetərli olmaya bilər…
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 13:28
Masallıda antik dövrə aid küp məzar tapılıb
Bu gün, 12:44
Azərbaycanın Uzaq Şərq siyasətinin mahiyyəti
Bu gün, 12:16
Dövlət Agentliyinə yeni səlahiyyət verilib
Bu gün, 09:40
Avropa ölkələri səhvə yol verirlər - Baş nazir
Dünən, 23:52
Fransa Fələstini dövlət kimi tanıyıb
Dünən, 18:24
Humanoid robotların istehsalı artır - Foto
Dünən, 17:28
Xaçmazda şagird qayçı ilə vurulub
Dünən, 17:04
Mikayıl Cabbarov: "AIIF ənənəvi xarakter daşıyacaq"
Dünən, 15:13
İcarəçilərlə bağlı yeni tələblər var - Xəbərdarlıq
Dünən, 14:41
Pentaqon jurnalistlər üçün yeni qaydalar hazırlayır
Dünən, 10:43
Ukrayna rusların iki təyyarəsini məhv edib - Foto
Dünən, 10:26
Estoniya NATO-dan kömək istəyir
Dünən, 10:09
Bakının əsas mərkəzi yolları açılıb
Dünən, 09:52
Tovuzda 64 yaşlı kişi öldürülüb
Dünən, 09:07
Azərbaycanın genişlənmiş strateji maraqları
Dünən, 07:46
Fələstini dövlət kimi tanıyanların sayı artır
21-09-2025, 22:51
“Fənərbağça” klubuna yeni prezident seçiblər
21-09-2025, 16:38
"Formula 1"-in qalibi bəlli olub
21-09-2025, 14:35
Hakim vəzifəsi üçün test imtahanı keçirilib - Yenilənib
21-09-2025, 11:59
Xocalı rayonunda evə ildırım düşüb
20-09-2025, 23:47
Ülvü Qənizadə yenidən dünya çempionu olub - Foto
20-09-2025, 23:44
AzTV-nin keçmiş sədri vəfat edib
20-09-2025, 23:26
Goranboyda ər arvadını öldürüb
20-09-2025, 09:08
XİN Dövlət Suverenliyi Günü münasibətilə bəyanat yayıb
19-09-2025, 15:53
Böyürtkənli torpaq haqqında sevgi dolu kitab
19-09-2025, 14:39
Hollivud ulduzları xeyriyyə aksiyasına qoşulublar
19-09-2025, 14:25
Azərbaycan Qran-prisində qəza baş verib
19-09-2025, 14:17
Qazaxıstan araşdırır, Rusiya polisə çağırır
19-09-2025, 12:54
Ziyafət Əsgərov referendum mesajı verib
19-09-2025, 11:45
Britaniya kəşfiyyatı casuslara yeni imkanlar yaradıb
19-09-2025, 11:25
Fərhad Abdullayev Ermənistana dəvət olunub
19-09-2025, 09:11
Rusiyada 7,2 bal gücündə zəlzələ baş verib
19-09-2025, 09:01
Son sutkada Qəzzada 79 nəfəri öldürüblər
18-09-2025, 21:18
Bakıda onlayn qumar təşkil edənlər saxlanılıb - Video
18-09-2025, 17:08
Oleq Bakinskinin şikayəti təmin olunmayıb
18-09-2025, 16:21
İlham Əliyev BP şirkətinin rəsmisini təltif edib
18-09-2025, 12:16
Dronlar Rusiyaya zərbələr endirib
18-09-2025, 12:08
Əli Əsədov Qırğızıstana gedib
18-09-2025, 10:57
Yaponiya 100 illik rekorda imza atıb
18-09-2025, 10:53
Rusiyada azərbaycanlı iş adamını həbs etmək istəyirlər
18-09-2025, 10:17
Gürcüstanda SOCAR-ın avtomobilinə silahlı hücum olub
18-09-2025, 09:16
Putinin müharibə əleyhdarı olan silahdaşı istefa verib
18-09-2025, 08:41
Kiyev yenə PUA-ların hücumuna məruz qalıb
18-09-2025, 08:37
Obama Trampın qüsurunu açıqlayıb
17-09-2025, 16:56
Aİ komissarı Azərbaycana gəlir
17-09-2025, 16:39
Keçmiş səfirin qızına cinayət işi açılıb
17-09-2025, 15:01
Vəkil Cavidan Osmanlıya cinayət işi açılıb
17-09-2025, 14:27
Toxunuş qızılın kütləsini azaldır
17-09-2025, 13:49
"Bakı Kart"a digər şəxs rəhbərlik edəcək
17-09-2025, 12:39
Deputat: “Güzəşt müddəti uzadılsın”