10:12 / 01-08-2025
Jurnalist: "Milli Onkologiya Mərkəzində korrupsiya metastaz verib"
10:07 / 01-08-2025
Tramp xüsusi elçisini Rusiyaya göndərir
09:45 / 01-08-2025
Jurnalist olmaq istəyən abituriyentlər qabiliyyət imtahanı verəcək
09:17 / 01-08-2025
Mədəniyyət Nazirliyi Arif Babayevin ölümü ilə bağlı nekroloq yayıb
08:57 / 01-08-2025
Xalq artisti Arif Babayev vəfat edib
08:07 / 01-08-2025
Təcili tibbi yardım maşını qəzaya uğrayıb, ölən və yaralananlar var
08:02 / 01-08-2025
Məşhur müğənniyə dəhşətli diaqnoz qoyublar
07:54 / 01-08-2025
Vaşinqton Kiyevə yeni raketlər verəcək
07:48 / 01-08-2025
İran ABŞ-dan təzminat tələb edir
07:38 / 01-08-2025
Bakı-Tbilisi-Ceyhanın gücü artırılacaq
07:32 / 01-08-2025
Seul və Vaşinqton KXDR-i birgə “təmizləyəcəklər”
07:09 / 01-08-2025
Tramp 70-ə yaxın ölkə ilə tarifləri yenidən tənzimləyib - Siyahı
00:19 / 01-08-2025
AZƏRTAC: Tarixin zibilxanasına atılmış “Stepanakert” toponimini yenidən üzə çıxarıblar
00:15 / 01-08-2025
Bakıdan Moskvaya sərt xəbərdarlıq: "Rusiya tərəfinə bildirmək istərdik ki, əgər..."
23:33 / 31-07-2025
Konfrans Liqası: “Sabah” növbəti mərhələyə yüksəlib
18:27 / 31-07-2025
Daha bir direktorla bağlı araşdırma aparılacaq
17:57 / 31-07-2025
Məhkəmə işi: “Atası icra başçısı ola-ola niyə ona yox, başqalarına müraciət edib?”
17:32 / 31-07-2025
Füzulidə qəza: xəsarət alanlar var
17:31 / 31-07-2025
Ən böyük alıcılardan biri Rusiya neftindən imtina edib
17:06 / 31-07-2025
Şirkət rəhbəri: "Fərhad Əhmədovdan 200 min dollar rüşvət almışdım..."
16:49 / 31-07-2025
Lavrov: Rusiya Suriyanın bərpasında iştiraka hazırdır
16:34 / 31-07-2025
Emin Ağalarov: "Avropanın ən böyük kazinosu “Sea Breeze”də tikiləcək"
16:24 / 31-07-2025
İsmayıllıda 26 yaşlı şəxs çayda batıb
16:07 / 31-07-2025
Müəllimlərin işə qəbulu: vakansiya seçimi başlayır
15:44 / 31-07-2025
İlon Maskın super raketi uçuşa hazırlanır - Fotolar
15:41 / 31-07-2025
Avqustda hava necə olacaq? - Proqnoz
15:22 / 31-07-2025
ABŞ İrana yeni sanksiyalar tətbiq edib
15:07 / 31-07-2025
Qarabağa növbəti köç gedib - (Yenilənib)
15:04 / 31-07-2025
İdmançılarımız medal qazanıb
11:32 / 28-07-2025

14:58 / 28-07-2025

12:59 / 29-07-2025

12:55 / 29-07-2025

13:59 / 29-07-2025

19:16 / 28-07-2025

13:40 / 28-07-2025

09:33 / 28-07-2025

15:07 / 29-07-2025

17:26 / 28-07-2025

10:36 / 30-07-2025

14:14 / 28-07-2025

Qəzalardan necə qorunaq? - Vüqar Vəliyev yazır
Tarix: 31-07-2025 12:30 | Bölmə: Xəbərlər

Vüqar VƏLİYEV
Son illər Azərbaycanda yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısını almaq üçün müxtəlif tədbirlər görülür. Bu tədbirlər çərçivəsində yollarda radar və kameraların da sayı artırılır, sürət həddi aşağı salınır. Təbii ki, dəyişikliklərin əsas məqsədi insan həyatını qorumaq, qəzaların sayını azaltmaqdır.
Amma nəticə istənilən kimi deyil. Müxtəlif tədbirlərə baxmayaraq, yol qəzalarının sayı azalmaq əvəzinə artır. Bu isə sual doğurur: niyə radarlar və aşağı sürət hədii qəzaların qarşısını ala bilmir?
Görünən və görünməyən səbəblər
Son bir neçə dəfə rayona səfərim zamanı yollarda fərq etdiklərimi dəyərli oxucuların da diqqətinə çatdırmaq istəyirəm. Sürət həddinin normadan xeyli aşağı salınması, xüsusilə uzunməsafəli sürüşlər zamanı sürücülərdə yorğunluq, diqqət azalması və yuxulama hallarına səbəb olur. Sürücü eyni tempdə, monoton sürətlə uzun məsafə qət etdikdə, orqanizm avtomatik olaraq "istirahət rejiminə" keçir. Bu da bəzən ağır qəzalara səbəb olur.
Sürət həddi nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağı salındıqda, bəzi sürücülərdə səbr tükənir və psixoloji gərginlik yaranır. Bu səbəbdən ani və təhlükəli manevrlər baş verir - bir sözlə, qəzaya şərait yaranır.
Əgər bu sistemin məqsədi təhlükəsizlikdirsə, o zaman sürücünün psixoloji və fiziki rahatlığı da nəzərə alınmalıdır. Yalnız radarların sayını artırmaqla və ya sürəti azaltmaqla bu problem öz həllini tapa bilməz.
Heç kim bilərəkdən ölümə getmir...
Hər bir sürücünün məqsədi evinə, ailəsinə sağ-salamat çatmaqdır. Heç kim bilərəkdən qəza törətmir. Amma bəzən sistemin quruluşu, yol şəraiti və texniki yanaşmalar insan faktorunu tam nəzərə almadan tənzimlənir. Bu zaman da insan səhvi ilə sistem boşluğu üst-üstə düşür və faciə baş verir.
Tədbirlər niyə nəticə vermir?
Radarlar və kameralar sadəcə, texniki nəzarət vasitələridir. Amma qəzanın baş vermə səbəbi bəzən texniki yox, psixoloji, fiziki və ya infrastrukturla bağlı olur. Misal üçün:
1) Pis yol işarələnməsi
2) Keyfiyyətsiz asfalt örtüyü
3) Qaranlıq və təhlükəli virajlar
4) Piyada keçidlərinin olmaması
5) Sürücü yorğunluğu və ya stress altında idarə etmə.
Bu amillər radarın və ya cərimənin qarşısını ala bilmədiyi risklərdir. Belə olan halda, texnoloji tədbirlərin təkbaşına qəzanın qarşısını alması qeyri-mümkündür.
Nə etməli?
Əgər doğrudan da məqsəd qəzaları azaltmaqdırsa, o zaman yanaşma yalnız cərimə və nəzarət üzərində qurulmamalıdır. Təhlükəsizlik üçün aşağıdakı addımlar vacibdir:
1. Sürət həddi real vəziyyətə uyğun təyin olunmalıdır. 110 km/saatlıq magistralda qəfildən 60 km/saat qoymaq əks-effekt verir.
2. Radarlar və kameralar strategiya ilə yerləşdirilməlidir. Cərimə tələsi kimi yox, təhlükəli sahələrdə xəbərdarlıq məqsədilə.
3. Yolların keyfiyyəti artırılmalı, nişanlama və işıqlandırma sistemi yenilənməlidir.
4. Uzun məsafə qət edən sürücülər üçün dayanacaq və istirahət zonaları artırılmalıdır.
5. Sürücülər arasında maarifləndirici işlər aparılmalı, psixoloji dəstək sistemi formalaşdırılmalıdır.
Nəticə
Radarlar, kameralar və cərimə sistemləri yol hərəkəti təhlükəsizliyi üçün mühüm vasitədir. Amma bu vasitələr böyük bir sistemin yalnız kiçik bir hissəsidir. Əsas məsələ sürücünün rahatlığı, diqqətinin dağılmaması və yolun psixoloji təhlükəsizliyidir.
Qəzaların qarşısını almaq üçün sadəcə, qayda qoymaq yox, insanı anlamaq və düşünmək lazımdır. Nə radar, nə də cərimə insan həyatını qorumaqda yetərli olmaya bilər…
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 31-07-2025 12:30 | Bölmə: Xəbərlər

Vüqar VƏLİYEV
Son illər Azərbaycanda yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısını almaq üçün müxtəlif tədbirlər görülür. Bu tədbirlər çərçivəsində yollarda radar və kameraların da sayı artırılır, sürət həddi aşağı salınır. Təbii ki, dəyişikliklərin əsas məqsədi insan həyatını qorumaq, qəzaların sayını azaltmaqdır.
Amma nəticə istənilən kimi deyil. Müxtəlif tədbirlərə baxmayaraq, yol qəzalarının sayı azalmaq əvəzinə artır. Bu isə sual doğurur: niyə radarlar və aşağı sürət hədii qəzaların qarşısını ala bilmir?
Görünən və görünməyən səbəblər
Son bir neçə dəfə rayona səfərim zamanı yollarda fərq etdiklərimi dəyərli oxucuların da diqqətinə çatdırmaq istəyirəm. Sürət həddinin normadan xeyli aşağı salınması, xüsusilə uzunməsafəli sürüşlər zamanı sürücülərdə yorğunluq, diqqət azalması və yuxulama hallarına səbəb olur. Sürücü eyni tempdə, monoton sürətlə uzun məsafə qət etdikdə, orqanizm avtomatik olaraq "istirahət rejiminə" keçir. Bu da bəzən ağır qəzalara səbəb olur.
Sürət həddi nəzərəçarpacaq dərəcədə aşağı salındıqda, bəzi sürücülərdə səbr tükənir və psixoloji gərginlik yaranır. Bu səbəbdən ani və təhlükəli manevrlər baş verir - bir sözlə, qəzaya şərait yaranır.
Əgər bu sistemin məqsədi təhlükəsizlikdirsə, o zaman sürücünün psixoloji və fiziki rahatlığı da nəzərə alınmalıdır. Yalnız radarların sayını artırmaqla və ya sürəti azaltmaqla bu problem öz həllini tapa bilməz.
Heç kim bilərəkdən ölümə getmir...
Hər bir sürücünün məqsədi evinə, ailəsinə sağ-salamat çatmaqdır. Heç kim bilərəkdən qəza törətmir. Amma bəzən sistemin quruluşu, yol şəraiti və texniki yanaşmalar insan faktorunu tam nəzərə almadan tənzimlənir. Bu zaman da insan səhvi ilə sistem boşluğu üst-üstə düşür və faciə baş verir.
Tədbirlər niyə nəticə vermir?
Radarlar və kameralar sadəcə, texniki nəzarət vasitələridir. Amma qəzanın baş vermə səbəbi bəzən texniki yox, psixoloji, fiziki və ya infrastrukturla bağlı olur. Misal üçün:
1) Pis yol işarələnməsi
2) Keyfiyyətsiz asfalt örtüyü
3) Qaranlıq və təhlükəli virajlar
4) Piyada keçidlərinin olmaması
5) Sürücü yorğunluğu və ya stress altında idarə etmə.
Bu amillər radarın və ya cərimənin qarşısını ala bilmədiyi risklərdir. Belə olan halda, texnoloji tədbirlərin təkbaşına qəzanın qarşısını alması qeyri-mümkündür.
Nə etməli?
Əgər doğrudan da məqsəd qəzaları azaltmaqdırsa, o zaman yanaşma yalnız cərimə və nəzarət üzərində qurulmamalıdır. Təhlükəsizlik üçün aşağıdakı addımlar vacibdir:
1. Sürət həddi real vəziyyətə uyğun təyin olunmalıdır. 110 km/saatlıq magistralda qəfildən 60 km/saat qoymaq əks-effekt verir.
2. Radarlar və kameralar strategiya ilə yerləşdirilməlidir. Cərimə tələsi kimi yox, təhlükəli sahələrdə xəbərdarlıq məqsədilə.
3. Yolların keyfiyyəti artırılmalı, nişanlama və işıqlandırma sistemi yenilənməlidir.
4. Uzun məsafə qət edən sürücülər üçün dayanacaq və istirahət zonaları artırılmalıdır.
5. Sürücülər arasında maarifləndirici işlər aparılmalı, psixoloji dəstək sistemi formalaşdırılmalıdır.
Nəticə
Radarlar, kameralar və cərimə sistemləri yol hərəkəti təhlükəsizliyi üçün mühüm vasitədir. Amma bu vasitələr böyük bir sistemin yalnız kiçik bir hissəsidir. Əsas məsələ sürücünün rahatlığı, diqqətinin dağılmaması və yolun psixoloji təhlükəsizliyidir.
Qəzaların qarşısını almaq üçün sadəcə, qayda qoymaq yox, insanı anlamaq və düşünmək lazımdır. Nə radar, nə də cərimə insan həyatını qorumaqda yetərli olmaya bilər…
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 10:07
Tramp xüsusi elçisini Rusiyaya göndərir
Bu gün, 08:57
Xalq artisti Arif Babayev vəfat edib
Bu gün, 07:54
Vaşinqton Kiyevə yeni raketlər verəcək
Dünən, 14:37
Bu Xidmətdə müavinlərin sayı artırılıb - Fərman
Dünən, 14:20
Lənkəran-Lerik ərazisində zəlzələ olub
Dünən, 13:41
Mədəniyyət Nazirliyinə əlavə səlahiyyət verilib
Dünən, 12:42
Erməniəsilli şəxslərin məhkəməsi davam edir
Dünən, 12:30
Qəzalardan necə qorunaq? - Vüqar Vəliyev yazır
Dünən, 11:18
İsti hava ilə bağlı xəbərdarlıq edilib
Dünən, 11:16
Sərnişin təyyarəsi burulğana düşüb, yaralılar var
Dünən, 11:11
Xocalıda yanğın başlayıb
Dünən, 10:42
Laçının dağlıq ərazisində yanğın olub
Dünən, 07:31
Kəlbəcər rayonunda zəlzələ olub
30-07-2025, 22:34
“Qarabağ” qalib gəlib
30-07-2025, 16:20
Pezeşkian Pakistana səfərə hazırlaşır
30-07-2025, 14:55
Bloger Qabil Məmmədova hökm oxunub
30-07-2025, 14:18
Saakaşvilinin partiyasının rəhbər şəxsi saxlanılıb
30-07-2025, 11:45
Xaricdə oxumuş daha 46 nəfərin diplomu tanınmayıb
30-07-2025, 10:31
Məhkəmə hakimi təyinatı: qaydalar dəyişib
30-07-2025, 10:13
İxtisas seçimi nə vaxt başlayacaq? - Açıqlama
30-07-2025, 10:07
Tramp: Si Cinpin ABŞ-a gəlmək istəyir
30-07-2025, 09:25
İsrailin yeni səfiri Bakıya gəlib
30-07-2025, 08:00
Tramp: Ukraynalılar ABŞ-da qala bilərlər
29-07-2025, 19:31
Ən sürətli humanoid robotu yaradılıb
29-07-2025, 17:48
Rusiya və Türkiyə diplomatları görüşüb
29-07-2025, 17:01
Ruben Vardanyanın məhkəməsi davam etdirilib
29-07-2025, 16:33
PA-nın keçmiş sözçüsü: “Bağışlayın, məşğulam”
29-07-2025, 14:27
Tibb müəssisələrinə direktorlar və müavinlər təyin olunub
29-07-2025, 14:20
Mərkəz rəhbəri Fikrət Cəfərli həbs edilib
29-07-2025, 13:12
“Oskar” mükafatı almış filmin rejissorunu saxlayıblar
29-07-2025, 12:59
İki nazirin Hollandiyaya girişi qadağan edilib
29-07-2025, 10:24
Sumqayıtdakı qəzada bir nəfər ölüb
29-07-2025, 08:01
Almaniya hərbi büdcəsini iki dəfə artırır
28-07-2025, 17:51
Dövlət xadimləri adından saxta açıqlamalar yayılıb
28-07-2025, 16:34
Cəbrayılda qəza: dörd nəfər xəsarət alıb
28-07-2025, 14:35
Yevlaxda 63 yaşlı kişi öldürülüb - Yenilənib
28-07-2025, 13:58
35 yəhudini casusluq ittihamı ilə həbs ediblər
28-07-2025, 12:53
Nüvə silahı ilə bağlı məxfi məlumatlar oğurlanıb
28-07-2025, 12:09
Yurd həsrətli insanlarla görüşlər davam edir - Fotolar
28-07-2025, 11:50
Erməniəsilli şəxslər hakim qarşısıan çıxarılıblar
28-07-2025, 11:15
Yağışlar 279 nəfərin həyatına son qoyub
28-07-2025, 11:05
İsrail ordusu daha 13 fələstinlini öldürüb
28-07-2025, 10:19
Paytaxt şəhəri su altında qala bilər
28-07-2025, 10:03
XİN: "Qəzaya uğrayan təyyarədə azərbaycanlı yoxdur"
28-07-2025, 08:16
Avropada Trampı tənqid edənlərin sayı artır
28-07-2025, 08:00
“WhatsApp”da yeni funksiya yaradırlar
28-07-2025, 07:47
Fələstində uşaqlar acından ölür
27-07-2025, 09:05
Xəzər dənizində zəlzələ olub
26-07-2025, 16:04
Şuşada yanğın nəticəsində mina partlayışları olub