Avropa neftsiz qala bilər - Süveyş kanalının tıxanması günlük 9,6 milyard dollar zərərlə nəticələnir
Tarix: 26-03-2021 10:16 | Bölmə: İqtisadiyyat
Avropa neftsiz qala bilər - Süveyş kanalının  tıxanması günlük 9,6 milyard dollar zərərlə nəticələnir

Panama nömrəsi ilə üzən kontenyer gəmisi “Ever Given”in külək və qum fırtınası səbəbilə Süveyş kanalında nəzarətdən çıxaraq sürüşməsi kanalın hər iki istiqamətdə bağlanmasına səbəb olub.

Reyting.az
xəbər verir ki, Süveyş kanalında su ilə birlikdə quruya oturan gəminin məxsus olduğu şirkət üzr istəyib.

193 kilometr uzunluğunda olan kanalın hər iki istiqamətdə yolun bağlanması ciddi böhrana səbəb olub. Qeyd edilir ki, “Ever Given” gəmisini xilas etmək üçün cəhdlər göstərilsə də, 150 gəmi sıxlıq səbəbindən hərəkət edə bilmir.

Qeyd edək ki, Misirin Süveyş kanalı beynəlxalq dəniz ticarətinin 10 faizini həyata kçirir. Süveyş kanalı Atlantik okeanı ilə Sakit okeanı arasında neft, qaz və karqo daşımaçılığında xüsusi əhəmiyyətə malikdir.

Yaşanan bu durum Aralıq dənizi ilə Qırmızı dəniz arasında hərəkət edən qlobal gəmiçilik üçün böyük bir tıxaca səbəb ola bilər.

Neft analizi şirkəti “Vortexa” qeyd edir ki, 13 milyon barel xam neft daşıyan on tankeri bu vəziyyətdən zərər çəkəcək. Bu səbəbdən də Avropaya daşıma 15 gün gecikə və neftin bahalaşmasına səbəb ola bilər.

Gəminin kanalı bağlamasından bir gün sonra neftin qiymətində cüzi bahalaşma olub. Eyni zamanda bu durum günlük 9,6 milyard dollar zərərlə nəticələnir.

Mütəxəssis Stephen İnnes deyib ki, ya kanalda növbəyə dayanmaq, ya da Afrikanın ətrafını dolanmaq lazım gələcək: “Əlavə səyahət mövcud boru kəmərlərində ehtiyatı azaldacaq”.

Fordham Universitetinin dənizçilik hüququ professoru Laverence Brennan qeyd edib ki, çəkilən fotolarda gəminin sərt şəkildə quruya oturduğu, ön tərəfinin üzər formada olduğu görünür: “Bu da gəmidə ciddi zərərə səbəb ola bilər. Gəmi ikiyə bölünərsə və üzdürülüb kanaldan çıxarılmasa Süveyş kanalı uzun müddət qapalı qala bilər”.

Reyting.az




Bölməyə aid digər xəbərlər
{sape_links}{sape_article}