14:30 / 05-07-2025
Sabah yağış yağacaq
12:19 / 05-07-2025
“AzerGold”-un qiymətli metal satışından gəlirləri artıb
12:09 / 05-07-2025
Beş kollecə direktor təyin ediblər - Siyahı
12:04 / 05-07-2025
Sadiq Qurbanov: “Xankəndidə keçirilən ECO Zirvəsi Azərbaycanın qələbəsidir”
10:36 / 05-07-2025
DTX-nin Akademiyasında növbəti məzun buraxılışı olub - Video
10:35 / 05-07-2025
Türkiyəyə güclü qar yağıb
10:31 / 05-07-2025
Kürdə boğulan 19 yaşlı gəncin meyiti tapılıb
10:09 / 05-07-2025
Azərbaycanlı “qanuni oğru”lar barədə qərar verilib
09:26 / 05-07-2025
Aşura günü ilə bağlı qanvermə aksiyası başlayıb
19:49 / 04-07-2025
Şəmkirdə üç uşaq göldə batıb - Yenilənib
19:48 / 04-07-2025
İran prezidenti Qarabağa gəlib - (Yenilənib)
19:46 / 04-07-2025
Qərbi Azərbaycana qayıdışın hüquqi əsasları müzakirə olunub - Fotolar
19:14 / 04-07-2025
Ərdoğanı Füzulidən yola salıblar - (Yenilənib) - Foto
18:42 / 04-07-2025
İlham Əliyevlə İran prezidenti arasında görüş olub - Fotolar (Yenilənib)
18:35 / 04-07-2025
Ukrayna və ABŞ prezidentləri telefonla danışıblar
18:25 / 04-07-2025
Müsavat Rusiya səfirliyi qarşısında aksiya keçirmək istəyir
18:19 / 04-07-2025
DTX-nın saxladığı sabiq diplomatın məhkəməsi başlayıb
18:01 / 04-07-2025
Ali Məhkəmə inzibati mübahisələrə dair işlərlə bağlı qərar qəbul edib
17:42 / 04-07-2025
Şavkat Mirziyoyevin Azərbaycana səfəri başa çatıb
17:21 / 04-07-2025
Deputatlar daha 15 qanuna dəyişiklik edəcək - Siyahı
17:05 / 04-07-2025
Fransada “səssiz etiraz”: ABŞ demokratiyasına şübhə ilə yanaşırlar
16:59 / 04-07-2025
Sadır Japarovun Azərbaycana səfəri başa çatıb
16:33 / 04-07-2025
ECO-nun növbəti sammiti İranda keçiriləcək
16:31 / 04-07-2025
Ərdoğan ilə Pezeşkian Xankəndidə görüşüblər
16:20 / 04-07-2025
Meyxanaçı azadlığa buraxılıb
16:17 / 04-07-2025
Azərbaycan diaspor rəhbəri Rusiya vətəndaşlığından çıxarılıb
16:01 / 04-07-2025
Xankəndidə 17-ci Zirvə görüşü: ölkə başçıları mesajlar verir - (Yenilənib) - Fotolar
15:47 / 04-07-2025
Üç şəhidimiz Kəlbəcərdə dəfn edilib - Fotolar
15:45 / 04-07-2025
“Moody’s" Azərbaycanın kredit reytinqini yüksəldib
15:25 / 04-07-2025
Vəkillər Kollegiyasına üzv olmaq istəyənlər imtahan verəcək
17:57 / 30-06-2025

15:08 / 30-06-2025

21:03 / 30-06-2025

13:01 / 01-07-2025

13:16 / 02-07-2025

14:40 / 03-07-2025

07:52 / 01-07-2025

12:16 / 02-07-2025

19:48 / 04-07-2025

10:26 / 02-07-2025

14:52 / 30-06-2025

Mələk xislətli təcəssüm - Rafiq Rəhimli yazır
Tarix: 20-12-2021 15:11 | Bölmə: Mədəniyyət

“Koronavirus” pandemiyasına qarşı mübarizə tədbirlərinə dəstək məqsədilə teatrımızın təşəbbüsü ilə Səbail Rayon İcra Hakimiyyəti, Azərbaycan UNESKO Klubları Assosiasiyası, ASAN Könüllüləri Təşkilatı, “Asan radio”, “Azərbaycan” dərgisinin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən “Biz birlikdə güclüyük” adlı birpərdəli pyes müsabiqəsinin qalibi Pərviz Seyidlinin “Mələk” birhissəli psixoloji dramı elmi və təcrübi məziyyətləri ilə teatral ab-havaya yeni bir ovqat qatdı.
Tamaşa ekzpozisiyadan birbaşa dramatik konfliktə keçir. Gənc qız intihar etmək istəyir. Əsər üçün seçilən həyati model müasirimizdir. O, bəşəri bir bəlaya düçar olub. Və bu konfliktin kilidi fabula xətti boyunca açıqlanaraq davam edir. Hadisə məkanı damdır. Dramatik konfliktin iki səbəbkarı var: Lalə və Fərhad.

Tamaşaçı qarşısında aktyor kimi hansısa bir taleyi yaşamaq böyük məsuliyyət tələb edir. Burada zahiri sahman, yeriş-duruş, üz-göz ifadələri, müşayiətçi ilə münasibətin qurulması, tamaşaçıya olan münasibətin cizgilərlə ötürülməsi kimi vacib cəhətlər ön planda dayanır. Gənc və istedadlı aktyorlarımız Aygün Fətullayeva və Ramil Məmmədov Lalə və Fərhad həqiqətini pyesin ovqatından yoğrulmuş emosional gərginliklə yaşayırlar. Gözlərimin qarşısında iki gözəl gənc həyat mücadiləsi verir: hansının şansı çoxdur, bəlli deyil. Məlum həqiqətin qapısı isə üzümüzə finalda açılacaq.
Aktyorlar daxili ritmin hesabına zahiri ritmi – temporitmi balanslaşdırmağa çalışırlar. Sözsüz ki, baş verən hadisənin təsiri, tamaşaçı qarşısında imtahan, hələ bir ciddi bir müsabiqənin qalibi olan bir dramaturji materialı sərrast gözlər qarşısında yaşamaq olduqca çətindir. Bu çətinlik istər-istəməz gənc, istedadlı aktyorları gərginləşdirir və ara-sıra bu ritm pozulur. Lakin bu, ixtisaslı peşəkarlar tərəfindən duyulur. Tamaşaçının aludə olduğu hadisə, gənclərin qərarına olan həssaslıq digər təcəssüm incəliklərini unutdurur.
“Qız – Niyə öldürdün onu? Niyə, ssenarist, niyə? Axı, o, sənin personajındır. Məni öldürərdin, o, yaşayardı...
Oğlan – Özünü öldürsən, ananın necə nigaran qalacağını, necə pis olacağını görməyini istədim. Axı, o, göylərdən sənə baxır. Sən indi özünü öldürsən, sabah Yağmur da olmayacaq, onun xoşbəxtliyi də olmayacaq. Əgər sən özünü öldürsən, anandan bu dünyada heç bir nişan qalmayacaq. Əgər sən özünü öldürsən, anan məzarda narahat olacaq. Sən indi həm anan üçün, həm balan üçün yaşamalısan.
Qız ona baxır. Nə deyəcəyini bilmir, gözlərindən yaş axır. Oğlanın boynuna sarılır”.
Bu, sadə dramaturji üsul gənc aktyorların ifasında həyati fiziki fəaliyyətlə gerçəkləşir ki, onun həqiqətinə inanmaya bilmirsən. Gənc Tamaşaçılar Teatrının fiziki taleyinə xas olaraq, onun aktyorları imtahandan yüksək kreativ göstəricilərlə çıxmağı bacarırlar. Onlar bəşəri bəlanın insanlığa bağışladığı xofu, qorxunu dəf edirlər və bu duyğunu tamaşaçıya ötürməyi bacarırlar. İfa təbirincə desək, qorxmaq – məğlub olmaq deməkdir.

“Oğlan – Düşək aşağı?
Qız – Düşək.
Oğlan – Ssenaridə balaca dəyişiklik etsəm, necə olar?
Qız – Nə dəyişiklik?
Oğlan – Eldar adı xoşuma gəlmədi. Oğlanın adını Fərhad eləsəm olar?
Qız – Olar. Sən bəlkə də düz deyirdin: Allahın göndərdiyi mələksənmiş. (Gülümsəyir) Mənim qonşum mələk imiş, xəbərim yox.
Oğlan – Bəlkə də hamı bir-birinin mələyidir bir-birindən xəbərsiz.
Oğlan qızın əlindən tutur. Onlar damdan düşürlər. Səhnədə çaxır şüşəsinin qırıntıları parıldayır...“
Qız səhvini başa düşür. O, zahiri etirafları ilə deyil, daxili etirafları ilə obrazını katarsis halına salır. Bu ötürümün anlaşılması Lalənin səssizcə əlini Fərhada uzatması və onunla birgə damdan enməsidir. “Onlar damdan hara gedirlər?” sualı da tamaşaçı təxəyyülündə açıqlanır: məhəbbət yuvasına! O yuvada onları sevda dolu bir ömür gözləyir. Axı, onlar yaşatmaq üçün yaşamalıdırlar!

Belə ali ideya xəttinə malik tamaşa Gənc Tamaşaçılar Teatrının təcəssüm məqsədinə qüsursuz nail olması, eyni zamanda bu vacib layihənun gerçəkləşməsi onun yaradıcılarının pandemiya bəlası ilə nəfəs-nəfəsə dayanmış yer sakinlərinə töhfəsidir. Məhz bu baxımdan “Mələk” tamaşası bütün məziyyətləri ilə sekulyarlaşır.
Tamaşanın musiqi dramaturgiyası (musiqi tərtibatı Zaur Rəşidov) yalnız küləkdən ibarət olsa da, ölümün özü kimi soyuq xəbərdarlığı vardır, rəssam işi də (rəssam Sevinc Həsənova) diqqəti cəlb edir.
*** *** ***
Gənc və istedadlı rejissor Ayla Osmanova dramaturji konflikti çözərkən birinci növbədə onun ideya-siyasi istiqamətini düzgün təyin etməyə çalışıb. Burada təkcə müsabiqə əsərinin deyil, bu günki qloballaşma zamanında səhnə məkanından söz demək, bəşəri xilasa səsləmək kimi ali ideya çözümləməsi diqqət mərkəzində dayanır.
Ayla xanım müasir gəncliyə xas olan sadəliyi, sərbəstliyi düşünərək təxəyyüllə elmi paralelləşmədən qaçmış, mizanların daha çox həyatiliyinə diqqət yetirmişdir.
Ovqat aşılayıcıları kimi aktyorlar quruluşçu rejissor Ayla xanımın dramatik konfliktdən doğan məziyyət gerçəkliyini həm prosesə, həm də yaratdıqları personajlara ötürə biliblər. Bunun bir səbəbi rejissor məsuliyyəti ilə bğlıdırsa, digər səbəbləri aktyorların sənət məsuliyyətindən irəli gəlir. Məşq prosesində Ayla xanımın, rejissor assistenti Sevda Hacışəmiyevanın böyük məsuliyyət hissinin şahidi olduq.

Teatr səhnəsi həmişə öncül kürsü sayılıb. Səhnədən deyilən sözə xalq inanıb, onun sərfəliliyini anlayıb, həyatında müəyyən düzəliş etməyə çalışıb. Əbəs yerə deyildir ki, xalq səhnədən ona söz deyən, hisslərini, duyğularını ötürən aktyoları sevib, hörmətlə yanaşıb. “Mələk” kimi etibarlı bir dramaturji təcəssümümüz varsa, deməli, yenə də tamaşaçı nəfinə bir iş görmüşük. “Mələk” tamaşası teatrımızın pandemiya bəlasına qarşı yaradıcı etirazıdır. Psixofizioloji gerçəklikdən yoğrulmuş dramaturji material ölüm-dirim savaşında yaşamaq hissinin qalibliyinə mütləq inanan və onun uğrunda mübarizə aparan gənc yazar Fərhad əslində özü də zamanın sərt dönəmində karıxmış vəziyyətdədir. O, bir nəfəri xilas etməyə çalışır, bəlkə də onun üçün bu bir nəfər bütün bəşərin özüdür, bilmirik, amma onun ağıllı və sadə fəndi baş tutur. O, Laləni xilas edir. Deməli, ağıl və məntiq qalib gəlir.

Biz nə zaman güclü oluruq? Əlbəttə, ideyamız, əqidə birliyimiz. sözümüz üst-üstə düşəndə. Əslində dramaturji materail başdan-ayağa psixoloji gərginlikdən ibarətdir. Çünki tamaşa intihar etmək istəyən gənc qızın gərginlyindən başlayır, onun xilası ilə bitir. Belə ağır dramaturji yükün daşıyıcıları isə gənc aktyorlarımız Ramil Məmmədov və Aygün Fətullayevadır. Quruluşçu rejssor əsərin bədii-estetik tərəfini düzgün dərk etmiş, onun mahiyyətini aça bilmişdir. Nəticədə, bizi tamaşa boyunca həyəcanda saxlamağı bacarır.
Rafiq Rəhimli,
Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının ədəbi-dram hissə rəhbəri, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar Mədəniyyət İşçisi
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 20-12-2021 15:11 | Bölmə: Mədəniyyət

“Koronavirus” pandemiyasına qarşı mübarizə tədbirlərinə dəstək məqsədilə teatrımızın təşəbbüsü ilə Səbail Rayon İcra Hakimiyyəti, Azərbaycan UNESKO Klubları Assosiasiyası, ASAN Könüllüləri Təşkilatı, “Asan radio”, “Azərbaycan” dərgisinin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən “Biz birlikdə güclüyük” adlı birpərdəli pyes müsabiqəsinin qalibi Pərviz Seyidlinin “Mələk” birhissəli psixoloji dramı elmi və təcrübi məziyyətləri ilə teatral ab-havaya yeni bir ovqat qatdı.
Tamaşa ekzpozisiyadan birbaşa dramatik konfliktə keçir. Gənc qız intihar etmək istəyir. Əsər üçün seçilən həyati model müasirimizdir. O, bəşəri bir bəlaya düçar olub. Və bu konfliktin kilidi fabula xətti boyunca açıqlanaraq davam edir. Hadisə məkanı damdır. Dramatik konfliktin iki səbəbkarı var: Lalə və Fərhad.

Tamaşaçı qarşısında aktyor kimi hansısa bir taleyi yaşamaq böyük məsuliyyət tələb edir. Burada zahiri sahman, yeriş-duruş, üz-göz ifadələri, müşayiətçi ilə münasibətin qurulması, tamaşaçıya olan münasibətin cizgilərlə ötürülməsi kimi vacib cəhətlər ön planda dayanır. Gənc və istedadlı aktyorlarımız Aygün Fətullayeva və Ramil Məmmədov Lalə və Fərhad həqiqətini pyesin ovqatından yoğrulmuş emosional gərginliklə yaşayırlar. Gözlərimin qarşısında iki gözəl gənc həyat mücadiləsi verir: hansının şansı çoxdur, bəlli deyil. Məlum həqiqətin qapısı isə üzümüzə finalda açılacaq.
Aktyorlar daxili ritmin hesabına zahiri ritmi – temporitmi balanslaşdırmağa çalışırlar. Sözsüz ki, baş verən hadisənin təsiri, tamaşaçı qarşısında imtahan, hələ bir ciddi bir müsabiqənin qalibi olan bir dramaturji materialı sərrast gözlər qarşısında yaşamaq olduqca çətindir. Bu çətinlik istər-istəməz gənc, istedadlı aktyorları gərginləşdirir və ara-sıra bu ritm pozulur. Lakin bu, ixtisaslı peşəkarlar tərəfindən duyulur. Tamaşaçının aludə olduğu hadisə, gənclərin qərarına olan həssaslıq digər təcəssüm incəliklərini unutdurur.
“Qız – Niyə öldürdün onu? Niyə, ssenarist, niyə? Axı, o, sənin personajındır. Məni öldürərdin, o, yaşayardı...
Oğlan – Özünü öldürsən, ananın necə nigaran qalacağını, necə pis olacağını görməyini istədim. Axı, o, göylərdən sənə baxır. Sən indi özünü öldürsən, sabah Yağmur da olmayacaq, onun xoşbəxtliyi də olmayacaq. Əgər sən özünü öldürsən, anandan bu dünyada heç bir nişan qalmayacaq. Əgər sən özünü öldürsən, anan məzarda narahat olacaq. Sən indi həm anan üçün, həm balan üçün yaşamalısan.
Qız ona baxır. Nə deyəcəyini bilmir, gözlərindən yaş axır. Oğlanın boynuna sarılır”.
Bu, sadə dramaturji üsul gənc aktyorların ifasında həyati fiziki fəaliyyətlə gerçəkləşir ki, onun həqiqətinə inanmaya bilmirsən. Gənc Tamaşaçılar Teatrının fiziki taleyinə xas olaraq, onun aktyorları imtahandan yüksək kreativ göstəricilərlə çıxmağı bacarırlar. Onlar bəşəri bəlanın insanlığa bağışladığı xofu, qorxunu dəf edirlər və bu duyğunu tamaşaçıya ötürməyi bacarırlar. İfa təbirincə desək, qorxmaq – məğlub olmaq deməkdir.

“Oğlan – Düşək aşağı?
Qız – Düşək.
Oğlan – Ssenaridə balaca dəyişiklik etsəm, necə olar?
Qız – Nə dəyişiklik?
Oğlan – Eldar adı xoşuma gəlmədi. Oğlanın adını Fərhad eləsəm olar?
Qız – Olar. Sən bəlkə də düz deyirdin: Allahın göndərdiyi mələksənmiş. (Gülümsəyir) Mənim qonşum mələk imiş, xəbərim yox.
Oğlan – Bəlkə də hamı bir-birinin mələyidir bir-birindən xəbərsiz.
Oğlan qızın əlindən tutur. Onlar damdan düşürlər. Səhnədə çaxır şüşəsinin qırıntıları parıldayır...“
Qız səhvini başa düşür. O, zahiri etirafları ilə deyil, daxili etirafları ilə obrazını katarsis halına salır. Bu ötürümün anlaşılması Lalənin səssizcə əlini Fərhada uzatması və onunla birgə damdan enməsidir. “Onlar damdan hara gedirlər?” sualı da tamaşaçı təxəyyülündə açıqlanır: məhəbbət yuvasına! O yuvada onları sevda dolu bir ömür gözləyir. Axı, onlar yaşatmaq üçün yaşamalıdırlar!

Belə ali ideya xəttinə malik tamaşa Gənc Tamaşaçılar Teatrının təcəssüm məqsədinə qüsursuz nail olması, eyni zamanda bu vacib layihənun gerçəkləşməsi onun yaradıcılarının pandemiya bəlası ilə nəfəs-nəfəsə dayanmış yer sakinlərinə töhfəsidir. Məhz bu baxımdan “Mələk” tamaşası bütün məziyyətləri ilə sekulyarlaşır.
Tamaşanın musiqi dramaturgiyası (musiqi tərtibatı Zaur Rəşidov) yalnız küləkdən ibarət olsa da, ölümün özü kimi soyuq xəbərdarlığı vardır, rəssam işi də (rəssam Sevinc Həsənova) diqqəti cəlb edir.
*** *** ***
Gənc və istedadlı rejissor Ayla Osmanova dramaturji konflikti çözərkən birinci növbədə onun ideya-siyasi istiqamətini düzgün təyin etməyə çalışıb. Burada təkcə müsabiqə əsərinin deyil, bu günki qloballaşma zamanında səhnə məkanından söz demək, bəşəri xilasa səsləmək kimi ali ideya çözümləməsi diqqət mərkəzində dayanır.
Ayla xanım müasir gəncliyə xas olan sadəliyi, sərbəstliyi düşünərək təxəyyüllə elmi paralelləşmədən qaçmış, mizanların daha çox həyatiliyinə diqqət yetirmişdir.
Ovqat aşılayıcıları kimi aktyorlar quruluşçu rejissor Ayla xanımın dramatik konfliktdən doğan məziyyət gerçəkliyini həm prosesə, həm də yaratdıqları personajlara ötürə biliblər. Bunun bir səbəbi rejissor məsuliyyəti ilə bğlıdırsa, digər səbəbləri aktyorların sənət məsuliyyətindən irəli gəlir. Məşq prosesində Ayla xanımın, rejissor assistenti Sevda Hacışəmiyevanın böyük məsuliyyət hissinin şahidi olduq.

Teatr səhnəsi həmişə öncül kürsü sayılıb. Səhnədən deyilən sözə xalq inanıb, onun sərfəliliyini anlayıb, həyatında müəyyən düzəliş etməyə çalışıb. Əbəs yerə deyildir ki, xalq səhnədən ona söz deyən, hisslərini, duyğularını ötürən aktyoları sevib, hörmətlə yanaşıb. “Mələk” kimi etibarlı bir dramaturji təcəssümümüz varsa, deməli, yenə də tamaşaçı nəfinə bir iş görmüşük. “Mələk” tamaşası teatrımızın pandemiya bəlasına qarşı yaradıcı etirazıdır. Psixofizioloji gerçəklikdən yoğrulmuş dramaturji material ölüm-dirim savaşında yaşamaq hissinin qalibliyinə mütləq inanan və onun uğrunda mübarizə aparan gənc yazar Fərhad əslində özü də zamanın sərt dönəmində karıxmış vəziyyətdədir. O, bir nəfəri xilas etməyə çalışır, bəlkə də onun üçün bu bir nəfər bütün bəşərin özüdür, bilmirik, amma onun ağıllı və sadə fəndi baş tutur. O, Laləni xilas edir. Deməli, ağıl və məntiq qalib gəlir.

Biz nə zaman güclü oluruq? Əlbəttə, ideyamız, əqidə birliyimiz. sözümüz üst-üstə düşəndə. Əslində dramaturji materail başdan-ayağa psixoloji gərginlikdən ibarətdir. Çünki tamaşa intihar etmək istəyən gənc qızın gərginlyindən başlayır, onun xilası ilə bitir. Belə ağır dramaturji yükün daşıyıcıları isə gənc aktyorlarımız Ramil Məmmədov və Aygün Fətullayevadır. Quruluşçu rejssor əsərin bədii-estetik tərəfini düzgün dərk etmiş, onun mahiyyətini aça bilmişdir. Nəticədə, bizi tamaşa boyunca həyəcanda saxlamağı bacarır.
Rafiq Rəhimli,
Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının ədəbi-dram hissə rəhbəri, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar Mədəniyyət İşçisi
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 08:52
Bred Pitt xoşladığı qadınlardan danışıb
Dünən, 07:37
Hollivudun ulduz aktyoru vəfat edib
30-06-2025, 14:52
Mənsum İbrahimov: Teatrımızın səhnəsinə yeni Məcnunlar gəlir - Foto
29-06-2025, 12:56
Rusiyanın Azərbaycanda keçiriləcək mədəniyyət tədbirləri ləğv edilib
28-06-2025, 09:57
İki məşhur aktyor 24 ildən sonra yenidən görüşüb
25-06-2025, 14:55
Rəşad Əhmədzadə: “Beynəlxalq festivallarda iştirakımız ölkə teatrları üçün də uğurdur” - Müsahibə
25-06-2025, 10:34
Xalq artistləri Şuşada - Fotolar
24-06-2025, 19:40
“Qərbi Azərbaycan İrsi” kitabının təqdimatı olub - Fotolar
24-06-2025, 12:28
Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva Xızıda “Gənc arıçı” layihəsinin iştirakçısı ilə görüşüb
23-06-2025, 15:49
Erməni müğənnini “Qal, sənə qurban” mahnısını mənimsəmək istəyib
21-06-2025, 09:14
Muğam müsabiqəsinin qalibləri məlum olub - Siyahı
20-06-2025, 14:17
"Ulduz"lu görüşlər"in növbəti qonağı Mətanət Vahid olub - Fotolar
19-06-2025, 14:16
İyunun şeirli “Ulduz”u işıq üzü görüb - Foto
19-06-2025, 09:51
Yeni parkda gənc rəssamların sərgisi keçirilib - Fotolar
19-06-2025, 07:28
Məşhur aktyor Papa XIV Leo ilə görüşüb
18-06-2025, 17:35
Kino şirkətinin direktoru 3 milyon dollar maaş alacaq
18-06-2025, 09:41
Bakıda rəssam emalatxanasında ölü tapılıb
18-06-2025, 09:11
"Muğam aləmi” VII Beynəlxalq Musiqi Festivalının açılışı olub
17-06-2025, 10:32
“Azərbaycan-Almaniya Dostluq Həftəsi” keçiriləcək - Fotolar
13-06-2025, 16:50
“Ulduz”lu görüşlər”in növbəti qonağı Nizami Cəfərov olub - Fotolar
11-06-2025, 16:55
"Əməkdar artist" fəxri adı almaq istəyən musiqiçinin pulunu "atıblar"
11-06-2025, 10:50
Rəşid Behbudovun xatirə otağının açılışı olub - Fotolar
10-06-2025, 14:35
Lukaşenko “Belarusfilm”i kəskin tənqid edib
7-06-2025, 09:56
Aktoyorun adı Ginnesin Rekordlar Kitabına yazılıb - Video
4-06-2025, 20:41
Aqil Abbas "Ulduz"lu görüşlər"in qonağı olub - Fotolar
4-06-2025, 16:36
Muzey Mərkəzinə direktor təyin olunub - Foto
3-06-2025, 12:57
Xurşudbanu Natəvanın şərəfinə mükafat təsis olunub
2-06-2025, 13:27
Baş redaktor Qulu Ağsəslə görüş keçirilib - Fotolar
31-05-2025, 17:10
Füzuli Hüseynov: "Mən belə aktyor tanımıram"
30-05-2025, 19:22
Aktyoru Bədii Şura üzvlüyündən azad edib, töhmət veriblər
30-05-2025, 11:00
Hollivudun ulduz aktyoru ilk filmini çəkib - Foto
29-05-2025, 17:54
Zorlama səhnəsinə görə aktyoru məhkəməyə veriblər
29-05-2025, 17:36
Prezident kinematoqrafiya sahəsi ilə bağlı sərəncam imzalayıb
29-05-2025, 16:09
Xalq artisti əməkdar artistdən polisə şikayət edib
27-05-2025, 16:59
Xalq artistlərinə qarşı qarayaxma kampaniyası aparırlar
27-05-2025, 08:19
Hollivud ulduzuna təyyarədaşıyan gəmi ayırıblar - Fotolar
26-05-2025, 11:11
“Xarıbülbül” Beynəlxalq Musiqi Festivalı başa çatıb
26-05-2025, 08:52
SSRİ estradasının əfsanəsi “kölgəyə çəkilib”
24-05-2025, 20:26
Şuşada musiqi festivalının açılışı olub
23-05-2025, 17:34
Regional idarəyə direktor təyin olunub
23-05-2025, 16:30
Tanınmış aktyorlar həbs olunub
23-05-2025, 09:06
Aktyor beynəlxalq festivalda sürprizlə qarşılaşıb - Foto
22-05-2025, 15:17
“Ulduz”un may sayı çapdan çıxıb - Foto
22-05-2025, 00:11
Aktrisa Mehriban Ələkbərzadənin ünvanına yeni ittihamlar səsləndirib
20-05-2025, 16:34
Tanınmış musiqiçi xeyriyyəçilik edib - Fotolar
19-05-2025, 12:31
Görkəmli sənətkarın oğlu: "Anamdan mənə bircə evi yadigar qalıb"
19-05-2025, 10:25
Rasim Balayev: "Onun qaranlıq taleyi dərhal araşdırılmalıdır”
17-05-2025, 09:18
Gəncə Dövlət Filarmoniyasına direktor təyin olunub