14:06 / 16-09-2025
Xalq artisti II Fəxri xiyabanda dəfn olunub - Yenilənib
13:39 / 16-09-2025
Prezidentlər Füzulidən sonra Şuşaya gediblər - Fotolar
13:31 / 16-09-2025
Zülfüqarov: Xankəndidə terror törətməklə bir neçə məqsədə çatmaq istəyiblər
13:27 / 16-09-2025
Sabah yağış yağacaq
12:57 / 16-09-2025
Əliyar Ağayev “Bayer”in oyununa təyinat alıb
12:53 / 16-09-2025
Əlisəmid Kür reanimasiyaya yerləşdirilib
12:45 / 16-09-2025
Deputat: “Əvvəlcə ingilis-rus, sonra Azərbaycan dilində yazırlar”
12:39 / 16-09-2025
“Qərbi Azərbaycanın Səsi”nin əhəmiyyəti hiss olunur
12:05 / 16-09-2025
Məleykə Abbaszadə: "İmtahanlarda ən aşağı nəticə coğrafiya və kimya fənləri üzrədir"
11:57 / 16-09-2025
Yeni qadağa Rusiya-NATO müharibəsinə səbəb ola bilər
11:51 / 16-09-2025
DİM sədri: buraxılış imtahanlarında yeni test modeli tətbiq ediləcək
11:46 / 16-09-2025
Makqreqor prezident olmaq niyyətindən əl çəkir
11:42 / 16-09-2025
İlin ikinci Günəş tutulması baş verəcək
11:39 / 16-09-2025
Paşinyanı impiçment etmək istəyirlər
11:13 / 16-09-2025
Gəncə Dövlət Tarix-Mədəniyyət Qoruğuna direktor təyin olunub
11:10 / 16-09-2025
Dörd ölkədən Azərbaycana bəzi məhsulların idxalına məhdudiyyət qoyulub
11:06 / 16-09-2025
Trampın London səfəri: kral Uels şahzadəsini önə verəcək
10:59 / 16-09-2025
Nazir: “Müharibə 60 və ya 90 günə bitə bilər”
10:49 / 16-09-2025
Rusiyanın komandanlıq məntəqələri vurulub
10:37 / 16-09-2025
Prokurorluq Əvəz Zeynallının telefonlarını və diktafonunu qaytarıb
10:28 / 16-09-2025
Tramp qəzetdən 15 milyard dollar təzminat istəyir
10:20 / 16-09-2025
“Formula-1” ilə əlaqədar əhaliyə müraciət edilib
10:16 / 16-09-2025
Çempionlar Liqası: bu gün 6 oyun keçiriləcək
10:08 / 16-09-2025
Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestri yaradılacaq
10:05 / 16-09-2025
Vəkillər Kollegiyasının orqan və qurumlarının sayı artırılır
10:04 / 16-09-2025
Məşhurlar yeni ssenarini xüsusi kod altında qoruyurlar
09:49 / 16-09-2025
Biləsuvar sakini 6 kq narkotiklə saxlanılıb
09:45 / 16-09-2025
Rusiyaya qarşı yeni sanksiyanın qəbulu təxirə salınıb
20:48 / 13-09-2025

15:14 / 12-09-2025

18:29 / 12-09-2025

10:50 / 12-09-2025

18:40 / 14-09-2025

23:44 / 12-09-2025

22:10 / 12-09-2025

14:21 / 11-09-2025

09:10 / 12-09-2025

15:37 / 14-09-2025

13:50 / 14-09-2025

Hər bir QHT öz kommunikasiya strategiyasını özü seçir
Tarix: 08-10-2022 13:49 | Bölmə: Cəmiyyət

Yaxud QHT-lər mətbuat və sosial media ilə işləməyi bacarırlarmı?
“Orta Asiya və Güney Qafqaz Söz Azadlığı Şəbəkəsi” İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə reallaşdırdığı “QHT-lərin mətbuat və sosial media ilə iş bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində növbəti iki məqaləmizdə mediada və sosial şəbəkələrdə apardığımız müşahidələr, o cümlədən qardaş Türkiyədəki bəzi QHT təmsilçiləri ilə etdiyimiz söhbətlər əsasında ortaya çıxan nəticələrədn bəhs edəcəyik.
Beləliklə, çoxlarımıza bəlli olsa da, mövzuya məhz bu sualdan giriş etmək istərdik: QHT nədir və onun missiyası nədən ibarətdir?
Məlum olduğu kimi, Qeyri-Hökumət Təşkilatları (QHT) insanların vahid məqsəd üçün toplaşması istəyindən yaranır. Bu, könüllü şəkildə baş verir və hökumətdən, dövlətdən asılı olmayaraq, fəaliyyət göstərir. Dövlətlə, hökumətlə əhali arasında vasitəçi rolunu oynayaraq vətəndaş cəmiyyətinin marağını əks etdirir. Bura müxtəlif ictimai birliklər, komitələr, hərəkatlar, institutlar, cəmiyyətlər, fondlar daxildir. QHT-lər kommersiya qurumu deyil, burda heç bir qazanc nəzərədə tutulmur. Təşkilat nə hökumət, nə də biznes sferasına aiddir, fəaliyyəti humanitar, təhsil, səhiyyə, sosial, insan hüquqları və ətraf mühitin qorunması kimi sahələri əhatə edir.
Mətbuat, sosial media QHT-lərin fəaliyyətinə dəstək olurmu?
Dünyada 10 milyondan çox QHT var. Bu rəqəm əraziyə, inkişaf və yaşam səviyyəsinə uyğun olaraq ölkələr üzrə müxtəlifdir. Azərbaycanda, təqribən, 4 minə yaxın QHT var. Bu təşkilatların fəaliyyəti regiona xarakterik olan, maarifləndirməyə ehtiyac duyulan sahələri, xüsusuilə, gender məsələlərini, təhsil, gənclər, səhiyyə, sosial, turizm və s. istiqamətləri özündə ehtiva edir.
Bəs, məramı cəmiyyətə təmənnasız xidmət olan QHT-lərin fəaliyyətinə mətbuat, sosial media dəstək olurmu? QHT-lər mətbuatla, istər ənənəvi, istərsə yeni media ilə əməkdaşlığa nə dərəcədə diqqət ayırırlar? Ümumiyyətlə, tərəflər bunda maraqlıdırlarmı?
Aparılan araşdırmalar göstərir ki, bütövükdə mətbuatda əksər hallarda ayrı-ayrı QHT-lərin və ya onların nümayəndələrinin adı məhz onda keçir ki, söhbət hansısa dövlət qurumu ilə əməkdaşlıq çərçivəsində baş tutmuş tədbirdən gedir. Məsələn, qadınlara qarşı zorakılıqla bağlı tədbirin təşkilatçısı əlaqədar dövlət qurumudursa, bu halda kontendə həmin tədbirin iştirakçısı olmuş QHT nümayəndəsi barədə də bir cümləyə rast gələ bilərik. Belə tədbirin təşkilatçısı QHT özüdürsə, dövlət qurumu burada qonaq qismində iştirak edirsə və tədbir barədə mətbuat orqanlarında məlumat verilirsə, böyük ehtmal ki, bu, qurumun mətbuat xidmətinin və ya nümayəndəsinin fərdi təşəbbüsü hesabına əldə edilmiş nəticədir. Məsələnin kökü nədədir? Niyə QHT-lər mətbuatla və ya mətbuat QHT-lərlə əməkdaşlığa həvəsli deyil? Yaxud sualı belə qoyaq: əməkdaşlığa mane olan nədir?
Əvvəlcə ənənəvi medianın baxış bucağından yanaşaq. Danılmaz faktdır ki, jurnallar və qəzetlər ictimaiyyətə daha bahalı üsulla məlumat yayırlar. Söhbət hər hansı məlumatın reklam əsaslı yerləşdirilməsindən gedir. Burada artıq işin incəliyinə varmaq qaçılmazdır. Əgər QHT-nin mətbuatda işıqlandırılmasını istədiyi xəbərin, məlumatın məzmunu onun maliyyə ayrılmış və bu halda mətbuatda yayımına müəyyən məbləğdə vəsait nəzərdə tutulmuş hansısa layihəsi barəsində olacaqsa, mətbuat onun yayımının xərcini, yəni qarşılığını gözləməkdə tam ədalətlidir. Lakin məsələnin digər tərəfi də var. Qeyd etdiyimiz kimi, QHT vətəndaş cəmiyyətinin marağından çıxış edir ki, bu halda mətbuat ona öz dəstəyini təmənnasız göstərmək variantını da qüvvədə saxlamalıdır. Bu bahalı informasiya yayımı üçün ödənişsiz dəstəyi almaqdan ötrü isə QHT-nin mətbuatla işləyən məsul şəxsi, ictimaiyyətlə əlaqələrə cavabdeh olan nümayəndəsi olmalıdır. Sirr deyil ki, bizim əksər QHT-lər böyük layihələrlə çıxış etmələrinə baxmayaraq, məhz bu istiqaməti – mətbuatla peşəkar, səviyyəli əməkdaşlığı iş sıralamasında ən axırda görürlər. QHT rəhbəri və ya nümayəndəsi əksərən əməkdaşlığa şəxsi nüfuzu və ya mətbuat orqanının rəhbəri ilə dostyana münasibəti hesabına nail olmağı hədəfləyir.
Səhv düşəndə yerimiz...
Əməkdaşlığa mane olan daha bir səbəb də var. Bu, bəzi QHT-lərin redaksiyaya təqdim etdikləri pess-relizlərin ciddi səhvlərlə dolu olması, məlumatların zaman aparan dəqiqləşdirmələr tələb etməsi və bəzən yenidən yazılmasıdır ki, bu da yetərincə, ciddi amillər sırasındadır.
QHT-lərin fəaliyyətinin işıqlandırılmasında televiziya və radionun roluna gəlincə, burada bəzi vacib məqamlar da qeyd edilməlidir.
Məsələn, paytaxtda nüfuzlu televiziya kanallarından birinin populyar, ən çox baxılan proqramlarından birinin yaradıcı heyəti növbəti müzakirəyə yetərincə ciddi sayılan sosial problemin müzakirəsinə cavabdeh dövlət qurumları ilə bərabər bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən QHT nümayəndəsini də dəvət etmişdi. Məqsəd həm vətəndaş cəmiyyətinə dəstək, həm də mövzuya onların münasibətini öyrənmək idi. QHT rəhbəri olan xanım efirə parlaq ziyafət geyimində, gecə makiyajında, həddən artıq bər-bəzəkli gəlmişdi. Təbii ki, bu onun hara gəldiyinin, kimlərlə müzakirəyə qoşulduğunun fərqində olmamasının, cəmiyyətdə öz statusunu dərk etməməsinin göstəricisidir. Onun imici eyni zamanda rəhbərlik etdiyi QHT-nin fəaliyyətinin evvektivliyini də şübhə altına salır.
İkinci nümunə. Dostlardan biri deyir ki, televiziyalardan birində azyaşlıların təhsildən yayınmalarına həsr olunmuş yetərincə ciddi müzakirədə QHT rəhbəri aparıcıya yaxınlaşaraq bu gün onun doğum günü olduğunu və canlı efirdə bü münasibətlə onun təbrik edilməsini bütün ciddiyyətilə xahiş edib.
Ümumiləşmədən nə qədər qaçsaq da, belə nümunələr QHT-lərin nüfuzu, fəaliyyətinin zəruriliyi və effektivliyi ilə bağlı tərərddüdlərə yol açır.
Yeni dövrün mediasına yanaşma...
Yeni dövrün mediasına gəlincə, burda da yanaşma, təxminən, eynidir. Halbuki, yeni media, sosial media QHT-lərin öz hədəf auditoryasını tapmaqda, işinin effektivliyini artırmaqda, ənənəvi mediadan fərqli olaraq, bir çox üstünlüklərə malikdir. Bu isə QHT-ləri onlarla əməkdaşlığa daha da həvəsləndirməlidir. Araşdırmaçıların fikrincə, televiziya, radio və qəzet kimi ənənəvi media yalnız birtərəfli ünsiyyəti təmin edir. Sosial media isə ondan fərqli olaraq, hər kəsə öz kontentini dərc etmək və onlayn ünsiyyətə qoşulmaq imkanı verir. Sosial media eyni maraqlara malik insanların bir araya toplaşaraq öz fikirlərini, şərhlərini paylaşmasına, onları maraqlandıran suallara cavab tapmalarına şərait yaradır. Əhəmiyyətli olan budur ki, QHT artıq bu halda öz məzmununu yerləşdirmək üçün naşirə, mətbu orqanına bəlli məbləğdə vəsait ödəməli deyil, bunu artıq daha asan üsulla özü də edə bilər. Çünki bu gün birmənalı olaraq, sosial media fenomeni ənənəvi ünsiyyət üsullarını əsaslı şəkildə dəyişib. İnternet istifadəçilərinin, xüsusilə də, bütün dünyada sosial media istifadəçilərinin sürətli artımını müşahidə edirik. Facebook, Tvitter, bloqlar, yutub kanalları və s. kimi sosial media dövrümüzdə internet istifadəçilərinin böyük əksəriyyətinin gündəlik ünsiyyətinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib.
Tək QHT-lər deyil, dövlət qurumları, çoxlu sayda təşkilatlar ictimaiyyət və onun üzvləri ilə sürətli, effektiv ünsiyyət üçün onlayn alətlərdən istifadə edirlər. Sosial media informasiyanın yayılması, mübadiləsi və yaradılması üçün güclü vasitədir. Üstünlüyü isə sadəlik, sürət və xüsusi xərclər, bacarıqlar olmadan böyük auditoriyanı cəlb etmək imkanına malik olmasıdır.
QHT-lər hədəf auditoriyasını cəlb etmək, məlumat yaymaq, fikir mübadiləsi aparmaq, fəaliyyətlərini tanıtmaq, ünsiyyət və onlayn dialoq təşkil etmək üçün sosial mediadan fəal istifadə etməlidirlər.
Avropada QHT-lərin sosial mediaya marağı...
Nümunə üçün qeyd edək ki, avropalıların, təqibən, 52%-i aktiv internet istifadəçisidir. Onların, təxminən 36%-i televizora baxmağı tərgidib, 28%-i qəzet və jurnal mütaliəsini azaldıb, 17%-i isə radiodan imtina edib.
Bu faktları nəzərə alsaq, informasiya inqilabının (internet, mobil və sosial media) QHT-lərin ənənəvi təbliğat tərzini xeyli dəyişmək imkanı yaratdığını görərik. Bu istiqamətdə araşdırmalar zamanı sosial medianın əhəmiyyəti bir daha üzə çıxır. Belə ki, dünyada PR mütəxəssislərinin 88%-i cəmiyyəti QHT-lərə təşviq etmək və onun audotoriyasına çevirmək üçün birmənalı şəkildə sosial mediadan istifadə edirlər. Bu gün iki yüzdən çox sosial şəbəkə saytı var və onların sayı hər gün artır.
(Ardı var)
Cavid Şahverdiyev
Məqalə “Orta Asiya və Güney Qafqaz Söz Azadlığı Şəbəkəsi” İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirdiyi “QHT-lərin mətbuat və sosial media ilə iş bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 08-10-2022 13:49 | Bölmə: Cəmiyyət

Yaxud QHT-lər mətbuat və sosial media ilə işləməyi bacarırlarmı?
“Orta Asiya və Güney Qafqaz Söz Azadlığı Şəbəkəsi” İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə reallaşdırdığı “QHT-lərin mətbuat və sosial media ilə iş bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində növbəti iki məqaləmizdə mediada və sosial şəbəkələrdə apardığımız müşahidələr, o cümlədən qardaş Türkiyədəki bəzi QHT təmsilçiləri ilə etdiyimiz söhbətlər əsasında ortaya çıxan nəticələrədn bəhs edəcəyik.
Beləliklə, çoxlarımıza bəlli olsa da, mövzuya məhz bu sualdan giriş etmək istərdik: QHT nədir və onun missiyası nədən ibarətdir?
Məlum olduğu kimi, Qeyri-Hökumət Təşkilatları (QHT) insanların vahid məqsəd üçün toplaşması istəyindən yaranır. Bu, könüllü şəkildə baş verir və hökumətdən, dövlətdən asılı olmayaraq, fəaliyyət göstərir. Dövlətlə, hökumətlə əhali arasında vasitəçi rolunu oynayaraq vətəndaş cəmiyyətinin marağını əks etdirir. Bura müxtəlif ictimai birliklər, komitələr, hərəkatlar, institutlar, cəmiyyətlər, fondlar daxildir. QHT-lər kommersiya qurumu deyil, burda heç bir qazanc nəzərədə tutulmur. Təşkilat nə hökumət, nə də biznes sferasına aiddir, fəaliyyəti humanitar, təhsil, səhiyyə, sosial, insan hüquqları və ətraf mühitin qorunması kimi sahələri əhatə edir.
Mətbuat, sosial media QHT-lərin fəaliyyətinə dəstək olurmu?
Dünyada 10 milyondan çox QHT var. Bu rəqəm əraziyə, inkişaf və yaşam səviyyəsinə uyğun olaraq ölkələr üzrə müxtəlifdir. Azərbaycanda, təqribən, 4 minə yaxın QHT var. Bu təşkilatların fəaliyyəti regiona xarakterik olan, maarifləndirməyə ehtiyac duyulan sahələri, xüsusuilə, gender məsələlərini, təhsil, gənclər, səhiyyə, sosial, turizm və s. istiqamətləri özündə ehtiva edir.
Bəs, məramı cəmiyyətə təmənnasız xidmət olan QHT-lərin fəaliyyətinə mətbuat, sosial media dəstək olurmu? QHT-lər mətbuatla, istər ənənəvi, istərsə yeni media ilə əməkdaşlığa nə dərəcədə diqqət ayırırlar? Ümumiyyətlə, tərəflər bunda maraqlıdırlarmı?
Aparılan araşdırmalar göstərir ki, bütövükdə mətbuatda əksər hallarda ayrı-ayrı QHT-lərin və ya onların nümayəndələrinin adı məhz onda keçir ki, söhbət hansısa dövlət qurumu ilə əməkdaşlıq çərçivəsində baş tutmuş tədbirdən gedir. Məsələn, qadınlara qarşı zorakılıqla bağlı tədbirin təşkilatçısı əlaqədar dövlət qurumudursa, bu halda kontendə həmin tədbirin iştirakçısı olmuş QHT nümayəndəsi barədə də bir cümləyə rast gələ bilərik. Belə tədbirin təşkilatçısı QHT özüdürsə, dövlət qurumu burada qonaq qismində iştirak edirsə və tədbir barədə mətbuat orqanlarında məlumat verilirsə, böyük ehtmal ki, bu, qurumun mətbuat xidmətinin və ya nümayəndəsinin fərdi təşəbbüsü hesabına əldə edilmiş nəticədir. Məsələnin kökü nədədir? Niyə QHT-lər mətbuatla və ya mətbuat QHT-lərlə əməkdaşlığa həvəsli deyil? Yaxud sualı belə qoyaq: əməkdaşlığa mane olan nədir?
Əvvəlcə ənənəvi medianın baxış bucağından yanaşaq. Danılmaz faktdır ki, jurnallar və qəzetlər ictimaiyyətə daha bahalı üsulla məlumat yayırlar. Söhbət hər hansı məlumatın reklam əsaslı yerləşdirilməsindən gedir. Burada artıq işin incəliyinə varmaq qaçılmazdır. Əgər QHT-nin mətbuatda işıqlandırılmasını istədiyi xəbərin, məlumatın məzmunu onun maliyyə ayrılmış və bu halda mətbuatda yayımına müəyyən məbləğdə vəsait nəzərdə tutulmuş hansısa layihəsi barəsində olacaqsa, mətbuat onun yayımının xərcini, yəni qarşılığını gözləməkdə tam ədalətlidir. Lakin məsələnin digər tərəfi də var. Qeyd etdiyimiz kimi, QHT vətəndaş cəmiyyətinin marağından çıxış edir ki, bu halda mətbuat ona öz dəstəyini təmənnasız göstərmək variantını da qüvvədə saxlamalıdır. Bu bahalı informasiya yayımı üçün ödənişsiz dəstəyi almaqdan ötrü isə QHT-nin mətbuatla işləyən məsul şəxsi, ictimaiyyətlə əlaqələrə cavabdeh olan nümayəndəsi olmalıdır. Sirr deyil ki, bizim əksər QHT-lər böyük layihələrlə çıxış etmələrinə baxmayaraq, məhz bu istiqaməti – mətbuatla peşəkar, səviyyəli əməkdaşlığı iş sıralamasında ən axırda görürlər. QHT rəhbəri və ya nümayəndəsi əksərən əməkdaşlığa şəxsi nüfuzu və ya mətbuat orqanının rəhbəri ilə dostyana münasibəti hesabına nail olmağı hədəfləyir.
Səhv düşəndə yerimiz...
Əməkdaşlığa mane olan daha bir səbəb də var. Bu, bəzi QHT-lərin redaksiyaya təqdim etdikləri pess-relizlərin ciddi səhvlərlə dolu olması, məlumatların zaman aparan dəqiqləşdirmələr tələb etməsi və bəzən yenidən yazılmasıdır ki, bu da yetərincə, ciddi amillər sırasındadır.
QHT-lərin fəaliyyətinin işıqlandırılmasında televiziya və radionun roluna gəlincə, burada bəzi vacib məqamlar da qeyd edilməlidir.
Məsələn, paytaxtda nüfuzlu televiziya kanallarından birinin populyar, ən çox baxılan proqramlarından birinin yaradıcı heyəti növbəti müzakirəyə yetərincə ciddi sayılan sosial problemin müzakirəsinə cavabdeh dövlət qurumları ilə bərabər bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən QHT nümayəndəsini də dəvət etmişdi. Məqsəd həm vətəndaş cəmiyyətinə dəstək, həm də mövzuya onların münasibətini öyrənmək idi. QHT rəhbəri olan xanım efirə parlaq ziyafət geyimində, gecə makiyajında, həddən artıq bər-bəzəkli gəlmişdi. Təbii ki, bu onun hara gəldiyinin, kimlərlə müzakirəyə qoşulduğunun fərqində olmamasının, cəmiyyətdə öz statusunu dərk etməməsinin göstəricisidir. Onun imici eyni zamanda rəhbərlik etdiyi QHT-nin fəaliyyətinin evvektivliyini də şübhə altına salır.
İkinci nümunə. Dostlardan biri deyir ki, televiziyalardan birində azyaşlıların təhsildən yayınmalarına həsr olunmuş yetərincə ciddi müzakirədə QHT rəhbəri aparıcıya yaxınlaşaraq bu gün onun doğum günü olduğunu və canlı efirdə bü münasibətlə onun təbrik edilməsini bütün ciddiyyətilə xahiş edib.
Ümumiləşmədən nə qədər qaçsaq da, belə nümunələr QHT-lərin nüfuzu, fəaliyyətinin zəruriliyi və effektivliyi ilə bağlı tərərddüdlərə yol açır.
Yeni dövrün mediasına yanaşma...
Yeni dövrün mediasına gəlincə, burda da yanaşma, təxminən, eynidir. Halbuki, yeni media, sosial media QHT-lərin öz hədəf auditoryasını tapmaqda, işinin effektivliyini artırmaqda, ənənəvi mediadan fərqli olaraq, bir çox üstünlüklərə malikdir. Bu isə QHT-ləri onlarla əməkdaşlığa daha da həvəsləndirməlidir. Araşdırmaçıların fikrincə, televiziya, radio və qəzet kimi ənənəvi media yalnız birtərəfli ünsiyyəti təmin edir. Sosial media isə ondan fərqli olaraq, hər kəsə öz kontentini dərc etmək və onlayn ünsiyyətə qoşulmaq imkanı verir. Sosial media eyni maraqlara malik insanların bir araya toplaşaraq öz fikirlərini, şərhlərini paylaşmasına, onları maraqlandıran suallara cavab tapmalarına şərait yaradır. Əhəmiyyətli olan budur ki, QHT artıq bu halda öz məzmununu yerləşdirmək üçün naşirə, mətbu orqanına bəlli məbləğdə vəsait ödəməli deyil, bunu artıq daha asan üsulla özü də edə bilər. Çünki bu gün birmənalı olaraq, sosial media fenomeni ənənəvi ünsiyyət üsullarını əsaslı şəkildə dəyişib. İnternet istifadəçilərinin, xüsusilə də, bütün dünyada sosial media istifadəçilərinin sürətli artımını müşahidə edirik. Facebook, Tvitter, bloqlar, yutub kanalları və s. kimi sosial media dövrümüzdə internet istifadəçilərinin böyük əksəriyyətinin gündəlik ünsiyyətinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib.
Tək QHT-lər deyil, dövlət qurumları, çoxlu sayda təşkilatlar ictimaiyyət və onun üzvləri ilə sürətli, effektiv ünsiyyət üçün onlayn alətlərdən istifadə edirlər. Sosial media informasiyanın yayılması, mübadiləsi və yaradılması üçün güclü vasitədir. Üstünlüyü isə sadəlik, sürət və xüsusi xərclər, bacarıqlar olmadan böyük auditoriyanı cəlb etmək imkanına malik olmasıdır.
QHT-lər hədəf auditoriyasını cəlb etmək, məlumat yaymaq, fikir mübadiləsi aparmaq, fəaliyyətlərini tanıtmaq, ünsiyyət və onlayn dialoq təşkil etmək üçün sosial mediadan fəal istifadə etməlidirlər.
Avropada QHT-lərin sosial mediaya marağı...
Nümunə üçün qeyd edək ki, avropalıların, təqibən, 52%-i aktiv internet istifadəçisidir. Onların, təxminən 36%-i televizora baxmağı tərgidib, 28%-i qəzet və jurnal mütaliəsini azaldıb, 17%-i isə radiodan imtina edib.
Bu faktları nəzərə alsaq, informasiya inqilabının (internet, mobil və sosial media) QHT-lərin ənənəvi təbliğat tərzini xeyli dəyişmək imkanı yaratdığını görərik. Bu istiqamətdə araşdırmalar zamanı sosial medianın əhəmiyyəti bir daha üzə çıxır. Belə ki, dünyada PR mütəxəssislərinin 88%-i cəmiyyəti QHT-lərə təşviq etmək və onun audotoriyasına çevirmək üçün birmənalı şəkildə sosial mediadan istifadə edirlər. Bu gün iki yüzdən çox sosial şəbəkə saytı var və onların sayı hər gün artır.
(Ardı var)
Cavid Şahverdiyev
Məqalə “Orta Asiya və Güney Qafqaz Söz Azadlığı Şəbəkəsi” İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirdiyi “QHT-lərin mətbuat və sosial media ilə iş bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 13:27
Sabah yağış yağacaq
Bu gün, 12:39
“Qərbi Azərbaycanın Səsi”nin əhəmiyyəti hiss olunur
Bu gün, 09:49
Biləsuvar sakini 6 kq narkotiklə saxlanılıb
Bu gün, 09:40
Feldşer Müdafiə Nazirliyini məhkəməyə verib
Bu gün, 08:06
Dini liderlər Astanada toplaşıb
Dünən, 15:00
Həkim Azər Maqsudovun məhkəməsi qapalı keçiriləcək
Dünən, 13:13
Masazırda 57 yaşlı kişini "tok" vurub
Dünən, 12:58
Sabah yağış yağacaq - Proqnoz
Dünən, 10:28
Sabirabadda 42 yaşlı şəxs qətlə yetirilib
Dünən, 09:14
Məşhur media şirkəti "Google"-ni məhkəməyə verib
Dünən, 08:13
Çində uçan naməlum obyekt vurulub?
14-09-2025, 13:22
Sabah yağış yağacaq
13-09-2025, 15:48
Sabah Bakıda intensiv yağış yağacaq - Xəbərdarlıq
12-09-2025, 18:29
Külək Yasamalda yaşayış binasında təhlükəli vəziyyət yaradıb - Video
12-09-2025, 17:23
Xırdalan–Sumqayıt–Xırdalan xətti üzrə sərnişin qatarlarının fəaliyyəti dayandırılır
12-09-2025, 16:15
BDU-da bəzi ixtisaslar üzrə dərslər 4 gün keçiriləcək
12-09-2025, 14:35
Bakıda 35 min manatlıq dələduzluq edən şəxslər saxlanılıb
12-09-2025, 14:18
Gəncədə evdə partlayış olub, xəsarət alan var
12-09-2025, 12:53
Sabah yağış yağacaq
12-09-2025, 11:16
Bakıda güclü külək ağacı yola aşırıb
12-09-2025, 10:51
Elektron Təhlükəsizlik Xidmətində təyinat olub
12-09-2025, 10:01
Lənkəran sakini 13 kq narkotiklə saxlanılıb
12-09-2025, 00:55
Çimərlikdə qadınları videoya çəkən şəxs həbs edilib - Foto
11-09-2025, 22:53
Qubada güclü sel körpünü dağıdıb
11-09-2025, 17:43
Keçmiş sevgilisindən Hidayətə ittihamlar - “550 min pulumu ələ keçirib, məni dəfələrlə döyüb”
11-09-2025, 17:06
Onlayn bilet satışı adı altında kiberdələduzluq halları artır
11-09-2025, 12:13
Mars üçün könüllülər seçiblər - Foto
11-09-2025, 10:13
“Habertürk” və “Show TV” dövlət nəzarətinə götürülüb
11-09-2025, 09:28
Dövlət sərhədimizi pozan iki iranlı saxlanılıb
10-09-2025, 17:54
Prokurorluq keçmiş memarın barəsindəki hökmdən protest verib
10-09-2025, 17:16
"Coca-Cola" Rusiya şirkətini məhkəməyə verib
10-09-2025, 12:59
Azərbaycanda havadan su əldə ediləcək
10-09-2025, 12:14
Sabah hava yağışlı olacaq - Proqnoz
10-09-2025, 11:03
Ağdamda 16 yaşlı qızı zorlayıblar - 4 nəfər saxlanılıb
10-09-2025, 10:49
Sərhədimizi pozan əcnəbi saxlanılıb
10-09-2025, 10:24
Sabirabadda 14 yaşlı qızla 20 yaşlı oğlan nişanlanıb, ata həbs edilib
10-09-2025, 10:00
Bakıya narkotik gətirməyi planlaşdıran şəxs tutulub
9-09-2025, 19:05
Müəllimlərin işə qəbulu: apellyasiya nəticələri elan olunub
9-09-2025, 15:53
Qüdrət Həsənquliyev: "Zabitlərə ev verməkdənsə, onlara..."
9-09-2025, 15:52
Şirkət direktoru və digərlərinin cəzası azaldılıb
9-09-2025, 14:34
Şuşada polis postunun suyunu qəsdən kəsən hotel sahibi həbs olunub
9-09-2025, 13:15
Sabahın hava proqnozu açqlanıb
9-09-2025, 13:02
Sumqayıtda avtoxuliqanlar saxlanılıb
9-09-2025, 12:24
Saatlıda qadın tutulub - Narkotiklə
9-09-2025, 12:15
Gəncədən Kəlbəcərə ilk avtobus reysi açılıb
9-09-2025, 12:02
Bakıda evdən oğurluq edən qadın saxlanılıb