14:58 / 24-10-2025
Vladimir Putin İlham Əliyevə zəng edib
14:56 / 24-10-2025
Xocalıya növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib) - Fotolar
14:28 / 24-10-2025
Şuşa ilə bağlı Tədbirlər Planı təsdiqlənib
14:17 / 24-10-2025
“Quş qripi” Almaniyanı təhdid edir
14:05 / 24-10-2025
Ruslar Xarkovu bombalayıb, itki var
14:03 / 24-10-2025
Gəncədə tanınmış vəkil saxlanılıb
14:01 / 24-10-2025
AYB məhkəmədə şairə qalib gəlib
13:57 / 24-10-2025
Orban ABŞ sanksiyaları ilə mübarizəyə başlayıb
13:52 / 24-10-2025
"Sputnik Azərbaycan"ın şef redaktoru ev dustaqlığına buraxılıb
13:23 / 24-10-2025
Məhbuslar Sarkozidən Qəddafinin qisasını alacaq
13:19 / 24-10-2025
Milli Məclisin iclasında deputatlar arasında gərginlik yaranıb
13:03 / 24-10-2025
Prezident yol tikintisi ilə bağlı sərəncam imzalayıb
13:01 / 24-10-2025
Rusiya hərbçilərini Pokrovsk sektorundan qovublar
12:53 / 24-10-2025
Tramp 2028-ci ildə yenidən namizədliyini irəli sürəcək
12:51 / 24-10-2025
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
12:44 / 24-10-2025
Gənc müəllimlərə iki min manatdan çox kompensasiya veriləcək
12:35 / 24-10-2025
Sülh savaşı - Zahid Oruc yazır
12:34 / 24-10-2025
Bakı Gəmirqayırma Zavodu daha 6 il müddətinə vergidən azad olunacaq
12:28 / 24-10-2025
Milli Məclis sığorta ilə bağlı dəyişikliyi təsdiqləyib
12:22 / 24-10-2025
Yayda 500 mindən çox turist azad olunmuş ərazilərə səfər edib
12:09 / 24-10-2025
Bakı, Sumqayıt və Gəncə apellyasiya məhkəmələrinə hakimlər təyin olunub
12:01 / 24-10-2025
Azərbaycana 14 kq-dan çox narkotik keçirmək istəyiblər
12:00 / 24-10-2025
Ali Məhkəməyə hakim təyinatları təsdiqlənib
11:54 / 24-10-2025
Xersona kütləvi artilleriya hücumu olub
11:46 / 24-10-2025
Rusiyaya qarşı üç qanun layihəsi hazırlanıb
11:43 / 24-10-2025
Deputat: "Qəhvəyi məxmər bağacığı təsərrüfatlara ciddi ziyan vurub"
11:29 / 24-10-2025
Paşinyan Erməni Apostol Kilsəsini Azərbaycanla sülhə təhlükə görür
11:12 / 24-10-2025
İrakli Qaribaşviliyə qarşı ittiham irəli sürülüb
11:05 / 24-10-2025
Milli Məclis 17 məsələni müzakirəyə çıxarıb
12:00 / 21-10-2025
Xankəndi: böyük qələbəmiz - Rauf Rəcəbov yazır
15:51 / 20-10-2025
Ramiz Mehdiyev dövlətə təhlükə yaradıb - Professor
16:07 / 20-10-2025
Mollazadə: Putin-Tramp görüşündə müsbət nəticə əldə edilməyəcək
16:05 / 21-10-2025
Akademikin armudu stəkanındakı limon
13:40 / 23-10-2025
Xocalıya növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib) - Fotolar
14:28 / 20-10-2025
ANAMA əməkdaşı Xocavənddə minaya düşüb
13:12 / 21-10-2025
Daş Veysəlli kəndində Şəhidlər Abidə Kompleksi yaradılıb - Fotolar
19:39 / 22-10-2025
Azərbaycan və Ermənistan nümayəndələri Yerevanda görüşüblər - Fotolar
11:29 / 24-10-2025
Paşinyan Erməni Apostol Kilsəsini Azərbaycanla sülhə təhlükə görür
14:16 / 23-10-2025
Hərbi ekspert: Azərbaycan Cənubi Qafqazda sabitliyi təmin edən əsas aktordur
17:50 / 23-10-2025
On yeddi mindən çox müəllimin maaşı artacaq
22:54 / 20-10-2025
Əyləncəli heyvanlar... - Fotolar
Əgər inanmırsansa, ərizə yaz və... - Rejissor diplomlu aktrisa ilə müsahibə - Fotolar
Tarix: 25-01-2023 17:06 | Bölmə: Mədəniyyət

Bu gün Azərbaycan səhnəsində istedadı ilə seçilən aktrisalarımız çoxdur. Həm istedadı, həm də intellektuallığı ilə fərqlənən aktrisalar isə barmaqla sayılacaq qədərdir.
Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının səhnəsində Gövhərtac (Ə.Haqverdiyev “Xortdanın Cəhənnəm məktubarı”), Leyli (M.Füzuli “Leyli və Məcnun”), Firəngiz (C.Cabbarlı “Oqtay Eloğlu”), Nina Mixayılovna (A.Çexov “Qağayı”) obrazlarında gördüyüm Səbinə Məmmədzadəni tərəddüd etmədən ikincilərə aid edərdim. Gənc və istedadlı aktrisa ifa manerası ilə yanaşı, savadı, dünya görüşü ilə də seçilir.
Yeri gəlmişkən, aktrisa Səbinə Məmmədzadə Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin “dram rejissorluğu” fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
Tez-tez populyar teleseriallarda baş rollara çəkilsə də mən Səbinə xanımı daha çox teatr aktrisası kimi qəbul edirəm. Elə özü də teatrı kinodan, səhnəni çəkiliş meydançasından qəlbinə daha yaxın sayır. Ona görə də Bakıvaxtı.az-ın bu müsahibəsində istedadlı aktrisanın teatrdakı fəaliyyəti barədə danışdıq.
Teatr ictimaiyyətinin böyük maraqla qarşıladığı “Kod adı “VXA”” tamaşasının uğurunda Səbinə Məmmədzadənin də zəhməti var. Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının baş rejissoru, tamaşanın müəllifi və quruluşçu rejissoru, Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə gənc aktrisaya Şövkət Məmmədxanovanın obrazını həvalə edib. O Şövkət Məmmədxanova ki, həyat yoldaşına görə ötən əsrin 30-cu illərində repressiya olunub, Qazaxıstanın Akmola həbs düşərgəsində olmazın əzablara qatlaşıb.
Kod nömrəsi 30419
- Mehriban Ələkbərzadənin yazdığı və quruluş verdiyi “Kod adı “VXA”” teatr cameəsinin gözlədiyi kimi, monumental alındı. 4 saat davam edən tamaşada oynamaq səni yormur ki?
- Yox, qətiyyən. Buna xoş yorğunluq da demək olar. Mən enerjini hiss edən, daim neqativdən uzaq durmağa çalışan biriyəm. Mehriban xanım bu yeni əsərlə bağlı bizimlə keçirdiyi ilk toplantıda hamımıza böyük bir müsbət enerji ötürdü, özümə söz verdim ki, bütün çətinliklərə rəğmən bu obrazın yaxşı alınması üçün var qüvvəmlə çalışacam. İstər masa arxası, istərsə də səhnədə aparılan məşqlərdə fiziki yorğunluq olurdu və bu da təbiidir, əsas odur ki, mənəvi yorğunluq hiss edilmədi. Görkəmli teatr rejissoru və pedaqoqu Mixail Çexovun təbirincə desək, hər məşqdən sonra aktiv gözlənti prosesinə bir qədər də yaxınlaşırdıq. Aktyor kimi rol üzərində əməli təhlillə bağlı Mehriban xanımla müzakirələrim olurdu, nələrisə dəyişirdik, nələrisə yenidən başlayırdıq. Nəticədə Azərbaycan teatrında çox nadir hallarda rast gəlinən bir tamaşa ərsəyə gəldi, Mehriban Ələkbərzadə bu səhnə əsəri ilə qadının nələrə qadir olduğunu sübut etdi.

- Tamaşadakı qadınların hər biri ötən əsrin 20-30-cu illərində Azərbaycan üçün mühüm işlər görən, ictimai-siyasi həyatda seçilən real insanlardı. Sənin oynadığın Şövkət Məmmədxanova da həmçinin. Müəllif-rejissorun Şövkət xanım haqqında verdiyi məlumat yetərli oldu, yoxsa əlavə nələrsə öyrəndin?
- Təbii ki, əlavə məlumatlar axtardım. Mehriban xanımın məsləhəti ilə Aleksandr Soljenitsının “Arxipelaq QULAQ” əsərini oxudum, müxtəlif mənbələrdən Şövkət Məmmədxanova barəsində informasiyalar topladım. Şövkət xanım Bakının Əhmədli kəndində doğulub, hüquq təhsili alıb, həyat yoldaşı Məmmədxan Məmmədxanov Azərbaycanda sovet hakimiyyətinin qurulmasında xidmətlər göstərib, mühüm postlar tutub, Mərkəzi Komitənin üzvü seçilib, təltiflərə layiq görülüb. Bütün inqilablar necə deyərlər, öz övladlarını yeyir, sosialist inqilabı da həmçinin. Hökuməti quran insanların əksəriyyəti 30-cu illərdə “xalq düşməni” elan olunub, repressiyalara məruz qalıb, məhv edilib. Şövkət xanımın da əvvəlcə ərini, sonra isə xalq düşməninin həyat yoldaşı olduğu üçün özünü həbs ediblər. Qazaxıstanda, Akmola həbs düşərgəsinə məhrumiyyətlərə düçar olub.
- Həmin həbs düşərgələrində qadınlar ad, soyadla yox, onlara verilən xüsusi nömrələrlə tanınıblar...
- Şövkət xanımın nömrəsi 30419 olub. Çox qəribədir ki, 30419 rəqəminin mənim üçün xüsusi önəmi var- ayın 4-də anadan olmuşam, 91-ci ildə, bu obraz da mənə 30 yaşımda verilib.
- Mistika?
- Bilmirəm, bəlkə də... Hər bir səhnə əsəri üçün rejissor yozumu çox önəmlidir. Mehriban Ələkbərzadə bu tamaşaya mükəmməl rejissor yozumu verdi, hər bir obrazı, o cümlədən mənim oynadığım Şövkət rolunu təhlil etdi.

Mehriban xanım səhnəyə çıxmazdan öncə qulağıma bir cümlə pıçıldadı... Aktyoru, aktrisanı vəcdə gətirmək, sevərək qorumaq ustad rejissorların işidir axı. Həmin o cümlədən sonra emosional yaddaşımla həkk olan ağrı ilə qəhrəmanım Şövkətin ağrısını o qədər gözəl hiss edə bildim ki...
Tamaşa dördüncü divarla örtülüb, nervizm üzərində bir biomexanika var. Hər bir obrazla ayrı-ayrılıqda o qədər dəqiq işlənib ki, hisslər o dördüncü divarı yararaq birbaşa tamaşaçı zalının on birinci sırasına ötürülür. Mehriban xanım bir rejissor olaraq aktyor kimi çəkdiyimiz ağrını, daşıdığımız məsuliyyəti bizimlə birgə yaşaya bilir. Təsəvvür edin, arxa kulisin işıqları onun açıq qəhvəyi rəngli saçlarını yararaq keçir, səhnədə yaşananlara reaksiyası görünür, sanki bizimlə səhnədədir...

Bir məsələni də deyim, bilmirəm bəlkə bunu da mistikaya yozmaq olar. Həbsxana həyatı yaşayan qadının obrazını oynamaq kimi bir arzum var idi, lakin bu istəyimi gizli saxlamışdım. Mehriban Ələkbərzadə Şövkət Məmmədxanova obrazı ilə məni bu istəyimə də çatdırdı.
Rejissor hər zaman haqlıdır
- Rejissor diplomlu aktrisa kimi rejissorlarla çalışmaq sənə çətin deyil ki?
- Qətiyyən yox, heç bir çətinlik hiss etmirəm. Rusiya Federasiyası Teatr Xadimləri İttifaqının təşkil etdiyi Moskva XII Beynəlxalq Teatr Yay Məktəbində iştirak edəndə bizə öyrətdikləri ilk qayda bu oldu- Rejissor hər zaman haqlıdır!
Aktyor isə rejissora inanmalıdır. Əgər inanmırsansa onda ərizə yaz, rejissorun sənə verdiyi roldan rəsmi imtina elə. Özümü şanslı aktrisa sayıram, çünki çox istedadlı rejissorlardan rol almaq, səhnə əsərləri üzərində onlarla birgə çalışmaq nəsibim olub. Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində mənə rejissorluğun sirlərini öyrədən, tələbkar müəllimim Bəhram Osmanovun tamaşalarında rol oynamışam. Rusiya Federasiyasının Əməkdar incəsənət xadimi Boris Mançiyev bizim teatrda “Xortdanın Cəhənnəm məktubları” tamaşasına quruluş verəndə mənə Gövhərtac obrazını həvalə etdi və məhz onun sayəsində tragik qəhrəman kimi kəşf olundum. Bəllidir ki, hər bir insanın daxilində paradoks var, həm gülür, həm ağlayır. Səhnədə bunu ilk dəfə Gövhərtac obrazında yaşadım.
Həm istedadlı aktyor, həm də rejissor kimi özünü sübut edən Nicat Kazımovla maraqlı işbirliyimiz olub. Moskva Beynəlxalq Teatr Yay Məktəbində iştirak edəndə Gitis Padegimas, Pyotr Şerevşevski kimi görkəmli pedaqoq və rejissorlarla çalışmışam.
Mehriban Ələkbərzadənin tamaşasında rol almaq mənim çoxdankı arzum idi, bir neçə il öncə tədbirlərin birində Mehriban xanıma yaxınlaşıb dedim ki, quruluş verdiyiniz tamaşalardan hansındasa oynamaq istəyirəm. Görünür qismət “Kod adı VXA” tamaşasına imiş.
Rejissorluq ixtisası üzrə ali təhsil almağımın təbii ki, avantajları var, amma mən heç vaxt çalışdığım rejissorlarla mübahisə etmirəm, sadəcə mənə vermək istədiyi obrazın ali məqsədini soruşuram. Düşüncəmə görə, rejissor ali məqsədi aktyora deməyə borcludur, bundan yayınan rejissoru ciddi saymıram.
- Azərbaycan Teatr Xadimləri İttifaqının keçirdiyi festivallarda sənət cameəsi sənin rejissorluğunu da gördü...
- İttifaqın 2019-cu ildə təşkil etdiyi “Baxış” festivalı üçün yazıçı Pərvinin “Ürəyə düş” tamaşası hazırladım. Ötən il isə “Baxış-2” festivalında ingilis ədəbiyyatında romantizm cərəyanının tanınmış nümayəndələrindən sayılan Bayronun “Qabil” pyesi əsasında hazırladığım “Xülya” tamaşası ilə iştirak etdim. “Xülya” tamaşasını “Bütün yollar Tanrıya aparır” ideyası əsasında qurmuşdum.

Yazıçı Ülviyyə Heydərovanın “Pələng” monopyesini elə ilk oxunuşdan bəyəndim və bu tamaşanı da festival üçün hazırladım. Teatrımızın aktrisası Zümrüd Quliyevanın üzərində qurduğum bu tamaşa Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə Türkiyənin Diyarbəkir şəhərində keçirilən “II SoloFest” Beynəlxalq Teatr festivalında uğurla iştirak etdi.
- Böyük səhnədə rejissor kimi debütünü nə vaxt görə biləcəyik?
- Tam səmimi deyim ki, özümü buna hələ tam hazır saymıram. İnsan elə bir varlıqdır ki, enerjisi hara axırsa diqqətini də məhz ora yönəldir. Mənim bu dəqiqə bütün diqqətim səhnəyə, oynadığım və oynaya biləcəyim obrazlara yönəlib.
- Bayaq müsahibədən əvvəl söhbətləşəndə Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının önündən insanların keçib getdiyini müşahidə elədik. Həmin insanlara bir mesajın varmı?
- Bir anlıq ayaq saxlayıb afişalarımıza baxsınlar, sosial şəbəkələrdə bizi izləsinlər, kassalara yaxınlaşıb bilet alsınlar. Tamaşalarımıza baxandan sonra onlar hökmən teatr adlı bir aləmin sehrinə düşəcəklər. Teatr həqiqətən də maraqlı, maraqlı olduqca da gərəkli sənət növüdür.
Bakıətrafı kəndlərdə yaşayan uşaqlarda, yeniyetmələrdə teatra maraq oyatmaq, səhnə sənəti barədə fikir formalaşdırmaq üçün Teatr Studiya ilə bağlı layihə hazırlamışdım. “İdeovate” şirkəti, onun rəhbəri Nailə xanım Namazova sağ olsun ki, bu layihəyə dəstək oldu. Bu dəstək sayəsində artıq bir neçə kənddə bizim “Teatral” Studiyamız fəaliyyət göstərir, bir neçə kənddə isə studiyamızın açılışına hazırlıq gedir.
Biz gələcəyin rejissorunu, aktyorunu, tamaşaçısını uşaq yaşlarından yetişdirmək istəyindəyik. İnanıram ki, çəkdiyimiz əziyyət boşuna getməyəcək, Azərbaycan teatrının gələcəyi üçün bu gün atdığımız kiçik addımlar böyük nəticələr verəcək.

Etibar Cəbrayıloğlu
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 25-01-2023 17:06 | Bölmə: Mədəniyyət

Bu gün Azərbaycan səhnəsində istedadı ilə seçilən aktrisalarımız çoxdur. Həm istedadı, həm də intellektuallığı ilə fərqlənən aktrisalar isə barmaqla sayılacaq qədərdir.
Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının səhnəsində Gövhərtac (Ə.Haqverdiyev “Xortdanın Cəhənnəm məktubarı”), Leyli (M.Füzuli “Leyli və Məcnun”), Firəngiz (C.Cabbarlı “Oqtay Eloğlu”), Nina Mixayılovna (A.Çexov “Qağayı”) obrazlarında gördüyüm Səbinə Məmmədzadəni tərəddüd etmədən ikincilərə aid edərdim. Gənc və istedadlı aktrisa ifa manerası ilə yanaşı, savadı, dünya görüşü ilə də seçilir.
Yeri gəlmişkən, aktrisa Səbinə Məmmədzadə Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin “dram rejissorluğu” fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
Tez-tez populyar teleseriallarda baş rollara çəkilsə də mən Səbinə xanımı daha çox teatr aktrisası kimi qəbul edirəm. Elə özü də teatrı kinodan, səhnəni çəkiliş meydançasından qəlbinə daha yaxın sayır. Ona görə də Bakıvaxtı.az-ın bu müsahibəsində istedadlı aktrisanın teatrdakı fəaliyyəti barədə danışdıq.
Teatr ictimaiyyətinin böyük maraqla qarşıladığı “Kod adı “VXA”” tamaşasının uğurunda Səbinə Məmmədzadənin də zəhməti var. Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının baş rejissoru, tamaşanın müəllifi və quruluşçu rejissoru, Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə gənc aktrisaya Şövkət Məmmədxanovanın obrazını həvalə edib. O Şövkət Məmmədxanova ki, həyat yoldaşına görə ötən əsrin 30-cu illərində repressiya olunub, Qazaxıstanın Akmola həbs düşərgəsində olmazın əzablara qatlaşıb.
Kod nömrəsi 30419
- Mehriban Ələkbərzadənin yazdığı və quruluş verdiyi “Kod adı “VXA”” teatr cameəsinin gözlədiyi kimi, monumental alındı. 4 saat davam edən tamaşada oynamaq səni yormur ki?
- Yox, qətiyyən. Buna xoş yorğunluq da demək olar. Mən enerjini hiss edən, daim neqativdən uzaq durmağa çalışan biriyəm. Mehriban xanım bu yeni əsərlə bağlı bizimlə keçirdiyi ilk toplantıda hamımıza böyük bir müsbət enerji ötürdü, özümə söz verdim ki, bütün çətinliklərə rəğmən bu obrazın yaxşı alınması üçün var qüvvəmlə çalışacam. İstər masa arxası, istərsə də səhnədə aparılan məşqlərdə fiziki yorğunluq olurdu və bu da təbiidir, əsas odur ki, mənəvi yorğunluq hiss edilmədi. Görkəmli teatr rejissoru və pedaqoqu Mixail Çexovun təbirincə desək, hər məşqdən sonra aktiv gözlənti prosesinə bir qədər də yaxınlaşırdıq. Aktyor kimi rol üzərində əməli təhlillə bağlı Mehriban xanımla müzakirələrim olurdu, nələrisə dəyişirdik, nələrisə yenidən başlayırdıq. Nəticədə Azərbaycan teatrında çox nadir hallarda rast gəlinən bir tamaşa ərsəyə gəldi, Mehriban Ələkbərzadə bu səhnə əsəri ilə qadının nələrə qadir olduğunu sübut etdi.

- Tamaşadakı qadınların hər biri ötən əsrin 20-30-cu illərində Azərbaycan üçün mühüm işlər görən, ictimai-siyasi həyatda seçilən real insanlardı. Sənin oynadığın Şövkət Məmmədxanova da həmçinin. Müəllif-rejissorun Şövkət xanım haqqında verdiyi məlumat yetərli oldu, yoxsa əlavə nələrsə öyrəndin?
- Təbii ki, əlavə məlumatlar axtardım. Mehriban xanımın məsləhəti ilə Aleksandr Soljenitsının “Arxipelaq QULAQ” əsərini oxudum, müxtəlif mənbələrdən Şövkət Məmmədxanova barəsində informasiyalar topladım. Şövkət xanım Bakının Əhmədli kəndində doğulub, hüquq təhsili alıb, həyat yoldaşı Məmmədxan Məmmədxanov Azərbaycanda sovet hakimiyyətinin qurulmasında xidmətlər göstərib, mühüm postlar tutub, Mərkəzi Komitənin üzvü seçilib, təltiflərə layiq görülüb. Bütün inqilablar necə deyərlər, öz övladlarını yeyir, sosialist inqilabı da həmçinin. Hökuməti quran insanların əksəriyyəti 30-cu illərdə “xalq düşməni” elan olunub, repressiyalara məruz qalıb, məhv edilib. Şövkət xanımın da əvvəlcə ərini, sonra isə xalq düşməninin həyat yoldaşı olduğu üçün özünü həbs ediblər. Qazaxıstanda, Akmola həbs düşərgəsinə məhrumiyyətlərə düçar olub.
- Həmin həbs düşərgələrində qadınlar ad, soyadla yox, onlara verilən xüsusi nömrələrlə tanınıblar...
- Şövkət xanımın nömrəsi 30419 olub. Çox qəribədir ki, 30419 rəqəminin mənim üçün xüsusi önəmi var- ayın 4-də anadan olmuşam, 91-ci ildə, bu obraz da mənə 30 yaşımda verilib.
- Mistika?
- Bilmirəm, bəlkə də... Hər bir səhnə əsəri üçün rejissor yozumu çox önəmlidir. Mehriban Ələkbərzadə bu tamaşaya mükəmməl rejissor yozumu verdi, hər bir obrazı, o cümlədən mənim oynadığım Şövkət rolunu təhlil etdi.

Mehriban xanım səhnəyə çıxmazdan öncə qulağıma bir cümlə pıçıldadı... Aktyoru, aktrisanı vəcdə gətirmək, sevərək qorumaq ustad rejissorların işidir axı. Həmin o cümlədən sonra emosional yaddaşımla həkk olan ağrı ilə qəhrəmanım Şövkətin ağrısını o qədər gözəl hiss edə bildim ki...
Tamaşa dördüncü divarla örtülüb, nervizm üzərində bir biomexanika var. Hər bir obrazla ayrı-ayrılıqda o qədər dəqiq işlənib ki, hisslər o dördüncü divarı yararaq birbaşa tamaşaçı zalının on birinci sırasına ötürülür. Mehriban xanım bir rejissor olaraq aktyor kimi çəkdiyimiz ağrını, daşıdığımız məsuliyyəti bizimlə birgə yaşaya bilir. Təsəvvür edin, arxa kulisin işıqları onun açıq qəhvəyi rəngli saçlarını yararaq keçir, səhnədə yaşananlara reaksiyası görünür, sanki bizimlə səhnədədir...

Bir məsələni də deyim, bilmirəm bəlkə bunu da mistikaya yozmaq olar. Həbsxana həyatı yaşayan qadının obrazını oynamaq kimi bir arzum var idi, lakin bu istəyimi gizli saxlamışdım. Mehriban Ələkbərzadə Şövkət Məmmədxanova obrazı ilə məni bu istəyimə də çatdırdı.
Rejissor hər zaman haqlıdır
- Rejissor diplomlu aktrisa kimi rejissorlarla çalışmaq sənə çətin deyil ki?
- Qətiyyən yox, heç bir çətinlik hiss etmirəm. Rusiya Federasiyası Teatr Xadimləri İttifaqının təşkil etdiyi Moskva XII Beynəlxalq Teatr Yay Məktəbində iştirak edəndə bizə öyrətdikləri ilk qayda bu oldu- Rejissor hər zaman haqlıdır!
Aktyor isə rejissora inanmalıdır. Əgər inanmırsansa onda ərizə yaz, rejissorun sənə verdiyi roldan rəsmi imtina elə. Özümü şanslı aktrisa sayıram, çünki çox istedadlı rejissorlardan rol almaq, səhnə əsərləri üzərində onlarla birgə çalışmaq nəsibim olub. Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində mənə rejissorluğun sirlərini öyrədən, tələbkar müəllimim Bəhram Osmanovun tamaşalarında rol oynamışam. Rusiya Federasiyasının Əməkdar incəsənət xadimi Boris Mançiyev bizim teatrda “Xortdanın Cəhənnəm məktubları” tamaşasına quruluş verəndə mənə Gövhərtac obrazını həvalə etdi və məhz onun sayəsində tragik qəhrəman kimi kəşf olundum. Bəllidir ki, hər bir insanın daxilində paradoks var, həm gülür, həm ağlayır. Səhnədə bunu ilk dəfə Gövhərtac obrazında yaşadım.
Həm istedadlı aktyor, həm də rejissor kimi özünü sübut edən Nicat Kazımovla maraqlı işbirliyimiz olub. Moskva Beynəlxalq Teatr Yay Məktəbində iştirak edəndə Gitis Padegimas, Pyotr Şerevşevski kimi görkəmli pedaqoq və rejissorlarla çalışmışam.
Mehriban Ələkbərzadənin tamaşasında rol almaq mənim çoxdankı arzum idi, bir neçə il öncə tədbirlərin birində Mehriban xanıma yaxınlaşıb dedim ki, quruluş verdiyiniz tamaşalardan hansındasa oynamaq istəyirəm. Görünür qismət “Kod adı VXA” tamaşasına imiş.
Rejissorluq ixtisası üzrə ali təhsil almağımın təbii ki, avantajları var, amma mən heç vaxt çalışdığım rejissorlarla mübahisə etmirəm, sadəcə mənə vermək istədiyi obrazın ali məqsədini soruşuram. Düşüncəmə görə, rejissor ali məqsədi aktyora deməyə borcludur, bundan yayınan rejissoru ciddi saymıram.
- Azərbaycan Teatr Xadimləri İttifaqının keçirdiyi festivallarda sənət cameəsi sənin rejissorluğunu da gördü...
- İttifaqın 2019-cu ildə təşkil etdiyi “Baxış” festivalı üçün yazıçı Pərvinin “Ürəyə düş” tamaşası hazırladım. Ötən il isə “Baxış-2” festivalında ingilis ədəbiyyatında romantizm cərəyanının tanınmış nümayəndələrindən sayılan Bayronun “Qabil” pyesi əsasında hazırladığım “Xülya” tamaşası ilə iştirak etdim. “Xülya” tamaşasını “Bütün yollar Tanrıya aparır” ideyası əsasında qurmuşdum.

Yazıçı Ülviyyə Heydərovanın “Pələng” monopyesini elə ilk oxunuşdan bəyəndim və bu tamaşanı da festival üçün hazırladım. Teatrımızın aktrisası Zümrüd Quliyevanın üzərində qurduğum bu tamaşa Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə Türkiyənin Diyarbəkir şəhərində keçirilən “II SoloFest” Beynəlxalq Teatr festivalında uğurla iştirak etdi.
- Böyük səhnədə rejissor kimi debütünü nə vaxt görə biləcəyik?
- Tam səmimi deyim ki, özümü buna hələ tam hazır saymıram. İnsan elə bir varlıqdır ki, enerjisi hara axırsa diqqətini də məhz ora yönəldir. Mənim bu dəqiqə bütün diqqətim səhnəyə, oynadığım və oynaya biləcəyim obrazlara yönəlib.
- Bayaq müsahibədən əvvəl söhbətləşəndə Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının önündən insanların keçib getdiyini müşahidə elədik. Həmin insanlara bir mesajın varmı?
- Bir anlıq ayaq saxlayıb afişalarımıza baxsınlar, sosial şəbəkələrdə bizi izləsinlər, kassalara yaxınlaşıb bilet alsınlar. Tamaşalarımıza baxandan sonra onlar hökmən teatr adlı bir aləmin sehrinə düşəcəklər. Teatr həqiqətən də maraqlı, maraqlı olduqca da gərəkli sənət növüdür.
Bakıətrafı kəndlərdə yaşayan uşaqlarda, yeniyetmələrdə teatra maraq oyatmaq, səhnə sənəti barədə fikir formalaşdırmaq üçün Teatr Studiya ilə bağlı layihə hazırlamışdım. “İdeovate” şirkəti, onun rəhbəri Nailə xanım Namazova sağ olsun ki, bu layihəyə dəstək oldu. Bu dəstək sayəsində artıq bir neçə kənddə bizim “Teatral” Studiyamız fəaliyyət göstərir, bir neçə kənddə isə studiyamızın açılışına hazırlıq gedir.
Biz gələcəyin rejissorunu, aktyorunu, tamaşaçısını uşaq yaşlarından yetişdirmək istəyindəyik. İnanıram ki, çəkdiyimiz əziyyət boşuna getməyəcək, Azərbaycan teatrının gələcəyi üçün bu gün atdığımız kiçik addımlar böyük nəticələr verəcək.

Etibar Cəbrayıloğlu
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 14:01
AYB məhkəmədə şairə qalib gəlib
Bu gün, 08:51
“Dyuna”nın ulduzu “Damokl qılıncının altında” yaşayır
Dünən, 16:14
Filmin hüquqları 20 milyon dollara satılıb
22-10-2025, 18:05
Xalq artisti Şeyx Əbdül xəstəxanaya yerləşdirilib
22-10-2025, 16:37
“Səmavi dinlər” layihəsi Vatikanda təqdim edilib - Fotolar
22-10-2025, 15:55
Qurban Pirimov direktor təyin olunub
22-10-2025, 13:54
Məşhur kino şirkətini satışa çıxarıblar
22-10-2025, 07:16
Luvr muzeyinə dəymiş zərər 88 milyon avrodur
21-10-2025, 16:36
“Ulduz” jurnalının oktyabr sayı işıq üzü görüb - Foto
21-10-2025, 11:34
Yeni "Odisseya" filmi "Avatar 3" vasitəsilə tanıdılacaq - Fotolar
20-10-2025, 18:17
Yazıçı Anar: “Xəstəyəm, heç bir məsələ haqqında danışa bilmərəm...”
20-10-2025, 17:24
Heydər Əliyev Mərkəzində caz konserti keçiriləcək
20-10-2025, 10:22
Hollivudun məşhur aktyorundan bəhs edən film çəkiləcək
20-10-2025, 09:08
İmperatorlara məxsus qiymətli əşyaları oğurlayıblar - Fotolar
17-10-2025, 12:58
Milyarder iş adamı məşhur aktyorları qəzəbləndirib
17-10-2025, 11:45
Əkrəm Əylisli: "Bu mövzuda danışamaq mənim üçün çox çətindir”
17-10-2025, 08:58
“Kiss”-in məşhur gitaraçısı vəfat edib
16-10-2025, 11:36
Oğlu: "Ramiz Quliyevi dostum kimi yola salıram"
16-10-2025, 10:52
Əməkdar artist vəfat edib
16-10-2025, 10:27
Dünya şöhrətli iki aktyor yeni çəkilişdə... - Fotolar
16-10-2025, 09:22
Astana II Beynəlxalq Etnik Musiqi Festivalına hazırlaşır
15-10-2025, 11:08
Leyla və Arzu Əliyevalar Berlində sərgidə - Fotolar
15-10-2025, 11:00
Nazirlik Ramiz Quliyevin vəfatı ilə bağlı məlumat yayıb
15-10-2025, 10:15
Xalq artisti Ramiz Quliyev vəfat edib
15-10-2025, 08:32
Dördqat “Gremmi” laureatı 51 yaşında vəfat edib
14-10-2025, 09:52
Al Paçino "Ata Co" filmində baş rola çəkiləcək - Fotolar
14-10-2025, 08:48
“Ceyms Bond” filmləri silahsız təqdim olunub
12-10-2025, 09:00
Kino ulduzu "Tayler Reyk"-ə dönür
10-10-2025, 08:51
Məşhur aktyor Hollivud ulduzunun atasının obrazını yaradacaq - Fotolar
9-10-2025, 16:12
"Ouşenin 14 dostu" filminin çəkilişlərinə başlayırlar
9-10-2025, 15:13
Yazıçı Nobel mükafatına layiq görülüb
9-10-2025, 14:59
Xalq artisti Əminə Yusifqızı vəfat edib
8-10-2025, 07:56
Məşhur aktrisalara yeni filmdə rol verilib
7-10-2025, 10:30
UNESCO-da Azərbaycanın bəyanatı oxunub
6-10-2025, 11:24
Yadigar Muradovun vəziyyəti ağır olaraq qalır
3-10-2025, 17:45
Aytac Əlisultanlı yeni vəzifəyə təyin olunub
3-10-2025, 14:43
Arzu Əliyeva VII Bakı Beynəlxalq Memarlıq Müsabiqəsinə qatılıb
3-10-2025, 10:43
Xalq artisti Ramiz Quliyevin vəziyyəti ağır-stabil olaraq qalır
3-10-2025, 07:20
Yeni "Avatar" təxminən üç saatlıq film olacaq
2-10-2025, 18:08
Müğənni Səbinə Ərəbli Xankəndiyə köçüb
2-10-2025, 17:11
Hollivud ulduzu "Sığınacaq" qəhrəmanına çevrilib - Fotolar
2-10-2025, 07:13
Yeni filmdə əsas rolları məşhurlar oynayacaqlar
1-10-2025, 22:19
Heydər Əliyev Fondu xanəndənin müalicəsini nəzarətə götürüb
1-10-2025, 12:35
Şahbaz Xuduoğlu Bakıda kitab sərgisinə buraxılmayıb
30-09-2025, 16:12
Füzuli Dram Teatrının direktoru komaya düşüb
30-09-2025, 15:02
Tahir İmanov: "Allah kimisə ucaltsa, onu heç kim alçalda bilməz”
30-09-2025, 10:54
Teleaparıcı vəzifəyə təyin olunub
30-09-2025, 10:26
Cabir İmanovla vida mərasiminin yeri dəyişdirilib
29-09-2025, 11:16
TƏBİB: "Şairin vəziyyəti orta ağırdır"
















ADP sədri ehtimal edir ki, “Tərtər işi” yaxşı araşdırılsa, onun da altından Mehdiyev və əlaltıları çıxacaq
Xalq artisti deyir ki, rəqqasların səhnə ömrü çox qısa olur. Bu az müddətdə uğur qazanmaq, əsl sənətkar kimi yetişmək üçün daha çox zəhmət çəkmək lazımıdır
Rus Dram Teatrının aktyoru deyir ki. bölgə teatrlarında diplomlu aktyor və rejissor tapmaq müşkül məsələdir
Qüdrət Həsənquliyevin fikrincə, Tramp görsə ki, Ukrayna qalib gəlir, Rusiyaya təkcə siyasi yox, hərbi dəstək də verəcək
"Xalq qəzeti"nin şöbə müdiri deyir ki, ömrü boyu özünü axtaran, dəfələrlə yanından ötüb keçən o qədər insan var ki