06:20 / 13-07-2025
Bu gün ali təhsil müəssisələrinə növbəti qəbul imtahanıdır
06:13 / 13-07-2025
Qum və toz fırtınaları hər il 7 milyon insanın ölümünə səbəb olur
23:03 / 12-07-2025
Əliyev Ərdoğana zəng edib
18:10 / 12-07-2025
Əhməd Əl Şaraanın Azərbaycana səfəri başa çatıb
17:59 / 12-07-2025
Əhməd Əl Şaraa Fəxri xiyabanı ziyarət edib
15:19 / 12-07-2025
Suriya prezidenti Azərbaycana gəlib - (Yenilənib) - Fotolar
12:27 / 12-07-2025
Rusiya qonşu ölkələrdə gərginlik yaratmağa çalışır
12:18 / 12-07-2025
Sabah 41 dərəcə isti olacaq - Proqnoz
11:24 / 12-07-2025
Ali Məhkəmənin hakimi təqaüdə göndərilib - Foto
11:11 / 12-07-2025
Sumqayıtda kürəkən qayınatasını öldürüb
10:21 / 12-07-2025
Şəkidə 87 yaşlı kişini elektrik cərəyanı vuraraq öldürüb
09:46 / 12-07-2025
Polis Beyləqanda 9 nəfəri saxlayıb - Fotolar
09:21 / 12-07-2025
İsmayıllı rayonunda zəlzələ olub
21:16 / 11-07-2025
Xocalı soyqırımı zamanı girov götürülmüş qadın: "Yaşyarımlıq oğlum..." - Yenilənib
19:05 / 11-07-2025
"Qarabağ" klubu növbəti yoxlama oyununda qalib gəlib
18:06 / 11-07-2025
İqtisadi Şuranın iclası keçirilib
18:02 / 11-07-2025
Maliyyə Nazirliyi depozit hərracları keçirib
17:59 / 11-07-2025
Yerə düşən Mars parçası satışa çıxarılır
17:47 / 11-07-2025
Könül İbrahimlinin ölümü ilə bağlı cinayət işi açılıb
17:45 / 11-07-2025
Fransada üç deputatın mandatı ləğv edilib
17:37 / 11-07-2025
Kim Çen In Putinə nə qədər sursat verir?
17:32 / 11-07-2025
Aİ Azərbaycan və Ermənistana çağırış edib: sülh sazişini tezləşdirin!
17:24 / 11-07-2025
Bakı və daha üç bölgədə yaşıllıqlar məhv edilib
17:08 / 11-07-2025
Böyük şəhərlərdə pensiyalar verilir
17:01 / 11-07-2025
Miqrasiya Xidməti əməkdaşlarının geyim forması dəyişib - Fərman
16:57 / 11-07-2025
Prorektor vəzifədən azad olunub
16:56 / 11-07-2025
Rusiya Polşanın Baş Konsulluğunu bağlayır
16:32 / 11-07-2025
Ağsaqqallar Şurasının sədr müavini mıəhkəmədə dindiriləcək
16:06 / 11-07-2025
Ekspert: “Əgər məsuliyyətə cəlb olunmalı bir nəfər varsa, o da Emin Əmrullayevdir"
15:45 / 11-07-2025
"Karvan" daha bir futbolçu ilə anlaşıb
12:16 / 08-07-2025

14:53 / 10-07-2025

13:25 / 08-07-2025

00:11 / 11-07-2025

17:07 / 08-07-2025

14:27 / 09-07-2025

16:28 / 10-07-2025

22:13 / 08-07-2025

13:38 / 11-07-2025

09:08 / 08-07-2025

12:53 / 08-07-2025

13:42 / 10-07-2025

Hamı pul ödəyir ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun
Tarix: 15-03-2021 17:23 | Bölmə: Cəmiyyət

Nə üçün internetdə hər şey get-gedə bu qədər bahalaşır? ABŞ-ın məşhur “Bloomberg” agentliyinin saytında bununla bağlı maraqlı məqalə dərc olunub. “Bütün internet ödənişləri ondan ötrüdür ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun” başlıqlı məqalənin müəllifi Aleks Uebdir. Reyting.az Novator.az-ın ingiliscədən çevirdiyi məqaləni təqdim edir:
“Google” və “Facebook” aləmə car çəkib bildirir ki, onların əsas xidmətləri pulsuzdur. Əslində, düz deyirlər. Amma onların toxunmadığı bir məsələ də var: məhz onların ucbatından, demək olar ki, bizim internetdə istifadə etdiyimiz hər şey bu qədər bahadır.
Gəlin internet vasitəsilə qeydiyyata alınan bütün ödənişli xidmətlərə və məlumatlara nəzər salaq. Xəbərlər, filmlər, musiqilər və hətta teatr tamaşalarına artıq abunə haqqı tətbiq olunur.
Elə bugünlərdə “Twitter İnc.” şirkəti ödənişli məhsul planlaşdırdığını elan etdi. “Super izləmələr” adlanan həmin xidmət sayəsində istifadəçilər “premium” tvitlərə və digər məzmuna görə izləyicilərə ödəniş tətbiq edə bilərlər. Bu addım şirkətin reklam gəlirlərindən asılılığını azaltmaq məqsədi daşıyır. Çünki reklam gəlirləri getdikcə yalnız “Google” və “Facebook”un cibinə axır.
İnternetin gücü və reklamların gətirdiyi gəlir bu iki platformada – “Google” və “Facebook”da cəmləşməyə davam edərsə, internetdə başqa platformalarda izlədiyiniz, oxuduğunuz və ya dinlədiyiniz hər şeyin artıq pullu olacağını gözləmək mümkündür.
İnternet yaranana qədər reklam radio-televiziyadan tutmuş qəzet-jurnala qədər istifadə etdiyimiz bütün kütləvi informasiya vasitələrini subsidiyalaşdırırdı. Reklamın dəstəklədiyi bu model internetə də daxil oldu və bizi onlayn məzmunun pulsuz olacağını gözləməyə vadar etdi. Məsələn, xəbər təşkilatları oxuculardan pul almırdılar və ümid edirdilər ki, onların məqalələrini nə qədər çox oxucu oxusa, dərc etdikləri reklamlardan bir o qədər çox gəlir götürəcəklər.
Ancaq son onillikdə reklamlar ilk növbədə axtarış sistemlərinə və sosial şəbəkə nəhənglərinə gəlir gətirməyə başlayıb. Dünya Reklam Araşdırması Şurasının məlumatına görə, 2020-ci ildə dünyada internet vasitəsilə reklama xərclənən 300 milyard dolların 74%-i “Google” və “Facebook”un əlində cəmləşib. Bu, gəlir əldə etmək üçün reklamlara güvənən digər platformaların ümidinin puça çıxması deməkdir.
Reklam həmişə istehlakçılara satışdan daha sərfəli olub. Hələ 2006-cı ildə “Nyu-York Tayms” qəzeti oxuculardan abunə üçün orta hesabla 534 dollar alırdı, reklamlardan isə hər abunəçiyə görə əlavə 1064 dollar qazanırdı. 2006-cı ildə “New York Times Co” şirkətinin reklam gəliri pik səviyyəyə çatanda şirkətin qəzeti (yəni “Nyu-York Tayms” qəzeti) satışdakı 2.1 milyard dollarlıq gəlirinin 61%-ni reklamlardan əldə etmişdi. Qəzet köşklərində qəzetlərin satış qiymətinin artmasına çox az rast gəlinirdi, çünki bunun əvəzinə onlar reklam yerləşdirən şəxslərdən daha çox pul alaraq inflyasiya tempini xeyli qabaqlayırdılar.
İndi isə bu cür imtiyazlardan texnologiya nəhəngləri faydalana bilir. 2017-ci ildən “Facebook” daha çox reklam təqdim etməklə və lazım olduqda qiymətləri qaldırmaqla ABŞ və Kanadada hər istifadəçi üzrə orta gəlirini ikiqat artıraraq 159 dollara çatdırıb. Analitiklər proqnoz verirlər ki, 2024-cü ilədək “Facebook”un ümumi gəliri yenidən iki dəfədən çox artaraq 176 milyard dollara çatacaq.
Məsələyə istehlakçıların gözüylə baxsaq, bəlkə də düşünə bilərsiniz ki, axtarış funksiyası və sosial şəbəkələr praktiki olaraq hər kəsin istifadə etdiyi köməkçi funksiyalar olduğuna görə pulsuz olmalıdır, daha spesifik xidmətlərə isə ödəniş tətbiq edilməlidir. Ayrı-ayrı yazarların xəbər bülletenlərinə pullu abunə təklif edən “Twitter”in “Super izləmələr” xidməti və “Substack İnc.” sizə istədiyiniz məzmun üçün ödəniş etmək imkanı verir: kim istəyir valyuta ticarəti haqqında tvitlərə ödəniş etsin, kim də istəyir qlütensiz yemək reseptləri barədə informasiya bülleteninə.
Yalnız istədiyiniz məzmun üçün ödəniş edəcəyinizi nəzərə alsaq, bu sistem daha effektiv ola bilər. Lakin bu o demək deyil ki, istehlakçılar üçün daha sərfəli olacaq. “Netflix İnc.” və “Disney+” kimi video xidmətlərinin artması da eyni nəticəyə gətirib çıxarır. Həmkarım Tara Laşapelin sözlərinə görə, ənənəvi kabel paketlərindən istifadəni dayandıran şəxslər görürlər ki, indiki dövrün çoxsaylı abunə haqları əvvəlki dövrün qiymətlərindən heç də ucuz deyil.
Bəli. Siz artıq daha yaxşı, daha rahat və reklamsız məzmunlara baxa bilirsiniz. Lakin bu sizə daha baha başa gəlir. Eyni şey “Twitter” və “Substack” üçün də keçərlidir. Məsələn, əgər bu platformalarda hər ay dörd yazarın məqalələrini oxumaq üçün onların hər birinə 5 dollar ödəsəniz, ümumi aylıq məbləğ sizə daha geniş informasiya təqdim edən “Nyu-York Tayms”ın 17 dollarlıq aylıq abunə haqqını keçəcək.
“Super izləmələr” bu etapda “Twitter”in biznesinin yalnız kiçik bir hissəsidir. Amma ödənişli xidmətlərin artması ilə yanaşı, abunə haqlarının və ödənişli videoların artması da göstərir ki, “Google” və “Facebook”dan başqa bütün platformaların abunə haqqı tətbiq etdiyi bir dünyada “Twitter” kimi yeni media şirkəti də ödənişli sistem yaratmalıdır.
Bəlkə bu o qədər də pis deyil, amma etiraf etməliyik ki, artıq reklamla subsidiyalaşdırılan mediadan reklamla subsiyadalaşdırılan axtarış sisteminə və sosial şəbəkələrə keçmişik. Bəlkə indi məzmunun qiymətini daha yaxşı bilərik. Onu istehsal etmək üçün pul tələb olunduğu kimi, onu istehlak etmək üçün də pul tələb olunur.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 15-03-2021 17:23 | Bölmə: Cəmiyyət

Nə üçün internetdə hər şey get-gedə bu qədər bahalaşır? ABŞ-ın məşhur “Bloomberg” agentliyinin saytında bununla bağlı maraqlı məqalə dərc olunub. “Bütün internet ödənişləri ondan ötrüdür ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun” başlıqlı məqalənin müəllifi Aleks Uebdir. Reyting.az Novator.az-ın ingiliscədən çevirdiyi məqaləni təqdim edir:
“Google” və “Facebook” aləmə car çəkib bildirir ki, onların əsas xidmətləri pulsuzdur. Əslində, düz deyirlər. Amma onların toxunmadığı bir məsələ də var: məhz onların ucbatından, demək olar ki, bizim internetdə istifadə etdiyimiz hər şey bu qədər bahadır.
Gəlin internet vasitəsilə qeydiyyata alınan bütün ödənişli xidmətlərə və məlumatlara nəzər salaq. Xəbərlər, filmlər, musiqilər və hətta teatr tamaşalarına artıq abunə haqqı tətbiq olunur.
Elə bugünlərdə “Twitter İnc.” şirkəti ödənişli məhsul planlaşdırdığını elan etdi. “Super izləmələr” adlanan həmin xidmət sayəsində istifadəçilər “premium” tvitlərə və digər məzmuna görə izləyicilərə ödəniş tətbiq edə bilərlər. Bu addım şirkətin reklam gəlirlərindən asılılığını azaltmaq məqsədi daşıyır. Çünki reklam gəlirləri getdikcə yalnız “Google” və “Facebook”un cibinə axır.
İnternetin gücü və reklamların gətirdiyi gəlir bu iki platformada – “Google” və “Facebook”da cəmləşməyə davam edərsə, internetdə başqa platformalarda izlədiyiniz, oxuduğunuz və ya dinlədiyiniz hər şeyin artıq pullu olacağını gözləmək mümkündür.
İnternet yaranana qədər reklam radio-televiziyadan tutmuş qəzet-jurnala qədər istifadə etdiyimiz bütün kütləvi informasiya vasitələrini subsidiyalaşdırırdı. Reklamın dəstəklədiyi bu model internetə də daxil oldu və bizi onlayn məzmunun pulsuz olacağını gözləməyə vadar etdi. Məsələn, xəbər təşkilatları oxuculardan pul almırdılar və ümid edirdilər ki, onların məqalələrini nə qədər çox oxucu oxusa, dərc etdikləri reklamlardan bir o qədər çox gəlir götürəcəklər.
Ancaq son onillikdə reklamlar ilk növbədə axtarış sistemlərinə və sosial şəbəkə nəhənglərinə gəlir gətirməyə başlayıb. Dünya Reklam Araşdırması Şurasının məlumatına görə, 2020-ci ildə dünyada internet vasitəsilə reklama xərclənən 300 milyard dolların 74%-i “Google” və “Facebook”un əlində cəmləşib. Bu, gəlir əldə etmək üçün reklamlara güvənən digər platformaların ümidinin puça çıxması deməkdir.
Reklam həmişə istehlakçılara satışdan daha sərfəli olub. Hələ 2006-cı ildə “Nyu-York Tayms” qəzeti oxuculardan abunə üçün orta hesabla 534 dollar alırdı, reklamlardan isə hər abunəçiyə görə əlavə 1064 dollar qazanırdı. 2006-cı ildə “New York Times Co” şirkətinin reklam gəliri pik səviyyəyə çatanda şirkətin qəzeti (yəni “Nyu-York Tayms” qəzeti) satışdakı 2.1 milyard dollarlıq gəlirinin 61%-ni reklamlardan əldə etmişdi. Qəzet köşklərində qəzetlərin satış qiymətinin artmasına çox az rast gəlinirdi, çünki bunun əvəzinə onlar reklam yerləşdirən şəxslərdən daha çox pul alaraq inflyasiya tempini xeyli qabaqlayırdılar.
İndi isə bu cür imtiyazlardan texnologiya nəhəngləri faydalana bilir. 2017-ci ildən “Facebook” daha çox reklam təqdim etməklə və lazım olduqda qiymətləri qaldırmaqla ABŞ və Kanadada hər istifadəçi üzrə orta gəlirini ikiqat artıraraq 159 dollara çatdırıb. Analitiklər proqnoz verirlər ki, 2024-cü ilədək “Facebook”un ümumi gəliri yenidən iki dəfədən çox artaraq 176 milyard dollara çatacaq.
Məsələyə istehlakçıların gözüylə baxsaq, bəlkə də düşünə bilərsiniz ki, axtarış funksiyası və sosial şəbəkələr praktiki olaraq hər kəsin istifadə etdiyi köməkçi funksiyalar olduğuna görə pulsuz olmalıdır, daha spesifik xidmətlərə isə ödəniş tətbiq edilməlidir. Ayrı-ayrı yazarların xəbər bülletenlərinə pullu abunə təklif edən “Twitter”in “Super izləmələr” xidməti və “Substack İnc.” sizə istədiyiniz məzmun üçün ödəniş etmək imkanı verir: kim istəyir valyuta ticarəti haqqında tvitlərə ödəniş etsin, kim də istəyir qlütensiz yemək reseptləri barədə informasiya bülleteninə.
Yalnız istədiyiniz məzmun üçün ödəniş edəcəyinizi nəzərə alsaq, bu sistem daha effektiv ola bilər. Lakin bu o demək deyil ki, istehlakçılar üçün daha sərfəli olacaq. “Netflix İnc.” və “Disney+” kimi video xidmətlərinin artması da eyni nəticəyə gətirib çıxarır. Həmkarım Tara Laşapelin sözlərinə görə, ənənəvi kabel paketlərindən istifadəni dayandıran şəxslər görürlər ki, indiki dövrün çoxsaylı abunə haqları əvvəlki dövrün qiymətlərindən heç də ucuz deyil.
Bəli. Siz artıq daha yaxşı, daha rahat və reklamsız məzmunlara baxa bilirsiniz. Lakin bu sizə daha baha başa gəlir. Eyni şey “Twitter” və “Substack” üçün də keçərlidir. Məsələn, əgər bu platformalarda hər ay dörd yazarın məqalələrini oxumaq üçün onların hər birinə 5 dollar ödəsəniz, ümumi aylıq məbləğ sizə daha geniş informasiya təqdim edən “Nyu-York Tayms”ın 17 dollarlıq aylıq abunə haqqını keçəcək.
“Super izləmələr” bu etapda “Twitter”in biznesinin yalnız kiçik bir hissəsidir. Amma ödənişli xidmətlərin artması ilə yanaşı, abunə haqlarının və ödənişli videoların artması da göstərir ki, “Google” və “Facebook”dan başqa bütün platformaların abunə haqqı tətbiq etdiyi bir dünyada “Twitter” kimi yeni media şirkəti də ödənişli sistem yaratmalıdır.
Bəlkə bu o qədər də pis deyil, amma etiraf etməliyik ki, artıq reklamla subsidiyalaşdırılan mediadan reklamla subsiyadalaşdırılan axtarış sisteminə və sosial şəbəkələrə keçmişik. Bəlkə indi məzmunun qiymətini daha yaxşı bilərik. Onu istehsal etmək üçün pul tələb olunduğu kimi, onu istehlak etmək üçün də pul tələb olunur.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 12:18
Sabah 41 dərəcə isti olacaq - Proqnoz
11-07-2025, 17:59
Yerə düşən Mars parçası satışa çıxarılır
11-07-2025, 17:47
Könül İbrahimlinin ölümü ilə bağlı cinayət işi açılıb
11-07-2025, 17:24
Bakı və daha üç bölgədə yaşıllıqlar məhv edilib
11-07-2025, 16:57
Prorektor vəzifədən azad olunub
11-07-2025, 16:06
Ekspert: “Əgər məsuliyyətə cəlb olunmalı bir nəfər varsa, o da Emin Əmrullayevdir"
11-07-2025, 13:03
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
11-07-2025, 12:58
Lisey və gimnaziyalara qəbul imtahanının nəticələri açıqlanıb
11-07-2025, 12:00
Müəllimlərin işə qəbulu: test imtahanı mərhələsi başa çatıb
11-07-2025, 11:33
Bağçalara uşaq qəbul başlayır
11-07-2025, 09:58
Şirvanda əməliyyat: saxlanılan var
10-07-2025, 23:08
ANAMA-nın əməkdaşı Füzulidə yol qəzasına düşüb, xəsarət alanlar var
10-07-2025, 17:51
DİN-də kollegiya iclası keçirilib
10-07-2025, 16:20
Gəncədə evdən tibb bacısının meyiti tapılıb
10-07-2025, 15:26
Emin Əmrullayev: "Vətəndaşlar, müəllimlər bizi aldatmağa çalışmasınlar"
10-07-2025, 13:48
Bəzi kondisionerlər təhlükə mənbəyinə çevrilib - Xəbərdarlıq
10-07-2025, 12:54
Bakıda iki nəfər saxlanılıb - 22 kq narkotiklə
10-07-2025, 12:23
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
10-07-2025, 11:58
Məktəb direktorlarının 20 faizi məhkəmə yolu ilə vəzifəsinə bərpa olunub
10-07-2025, 11:31
Bir çörəyin taleyi - UNESCO-nun qapısındakı erməni yalanı
10-07-2025, 11:00
Nazir: “Kolleclərdə müəllim hazırlığı dayandırılıb"
10-07-2025, 10:46
Emin Əmrullayev: "Biz başa düşürük ki, proses ağırdır"
10-07-2025, 09:34
Qəbələdə 4 yaşlı uşaq hovuzda boğulub
9-07-2025, 19:19
Sabah bəzi bölgələrə dolu düşəcək - Xəbərdarlıq
9-07-2025, 17:50
Sabiq məhkəmə hakimi kassasiya şikayəti verib
9-07-2025, 17:36
Özünü təyyarənin mühərrikinə atan şəxs ölüb
9-07-2025, 17:23
Qaradağda səkiyə çıxan maşın iki nəfəri vurub - Ölən var
9-07-2025, 16:06
Sabiq rəis və sektor müdiri hakim qarşısına çıxarılıblar
9-07-2025, 12:21
Sabahın hava proqnozu açıqlanıb
9-07-2025, 11:28
Daxili İşlər Nazirliyi sürücülərə xəbərdarlıq edib
9-07-2025, 09:34
Yevlaxda itkin düşən kişinin meyiti aşkarlanıb
9-07-2025, 09:14
Ağdam-Füzuli yolunda qəza: 20 nəfər xəsarət alıb
9-07-2025, 08:43
Dənizin dibindən tapılanlar alimləri şoka salıb
8-07-2025, 16:12
Mingəçevir İcra Hakimiyyətində faciə baş verib
8-07-2025, 15:58
Bəstəkarın ölüm səbəbi açıqlanıb
8-07-2025, 12:52
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
8-07-2025, 12:30
Qadının evindən 10 kiloqram narkotik aşkar edilib
8-07-2025, 09:55
Misir piramidalarının daha sirri açılıb
8-07-2025, 09:42
Biləsuvarda əməliyyat: Vüqar Quluzadə saxlanılıb
8-07-2025, 08:49
Sərnişin qatarları yay qrafikinə keçir
7-07-2025, 17:22
Zooparkdan qaçan aslan insana hücum edib
7-07-2025, 17:08
Bəzi rayonlara leysan yağacaq - Xəbərdarlıq
7-07-2025, 16:25
Dövlət Nəzarəti Xidmətində təyinatlar olub
7-07-2025, 13:55
Gəlinə 1,5 kq qızıl, bəyə 7,5 milyon lirə hədiyyə olunub - Foto
7-07-2025, 12:59
Sabahın hava proqnozu açıqlanıb