00:55 / 12-09-2025
Çimərlikdə qadınları videoya çəkən şəxs həbs edilib - Foto
00:39 / 12-09-2025
Rusiyada vergiləri artırmaq istəyirlər
00:35 / 12-09-2025
ABŞ-nın hərbi gəmisi İrana yaxınlaşır
00:28 / 12-09-2025
İki ölkə Polşaya döyüş təyyarələri göndərir
00:21 / 12-09-2025
Netanyahu: Fələstin dövləti olmayacaq
00:10 / 12-09-2025
Zelenski liderləri üçtərəfli sammitə çağırır
00:07 / 12-09-2025
Rusiya Ukrayna sərhədi yaxınlığındakı hava limanını açıb
00:04 / 12-09-2025
Tramp: Hücum etsəniz, sizi ovlayacağıq
00:02 / 12-09-2025
Zelenski Trampın xüsusi nümayəndəsi ilə görüşüb
23:47 / 11-09-2025
ABŞ senatoru: "Bakı ilə İrəvan arasında sülh Mərkəzi Asiya üçün vacibdi"
22:53 / 11-09-2025
Qubada güclü sel körpünü dağıdıb
22:29 / 11-09-2025
ABŞ husilərə ən böyük sanksiyasını tətbiq edib
18:03 / 11-09-2025
Lukaşenko: "Sülhün bərqərar olmasında Trampa kömək etməyə hazıram"
17:57 / 11-09-2025
"SOCAR Romania” rəsmisi haqda şok iddialar yayılıb
17:43 / 11-09-2025
Keçmiş sevgilisindən Hidayətə ittihamlar - “550 min pulumu ələ keçirib, məni dəfələrlə döyüb”
17:27 / 11-09-2025
Gürcüstanın keçmiş müdafiə naziri həbs edilib
17:24 / 11-09-2025
İki NATO ölkəsi Rusiya və Belarusla sərhəddə səmanı bağlayıb
17:06 / 11-09-2025
Onlayn bilet satışı adı altında kiberdələduzluq halları artır
17:04 / 11-09-2025
İsrail şirkəti: "Abşeronun su probleminin həlli üçün ən yaxşı texnologiyalar seçilir"
16:36 / 11-09-2025
Prezident İlham Əliyev sərəncam imzalayıb
16:26 / 11-09-2025
Sürücülük vəsiqəsi ilə bağlı yeni qərar verilib
16:23 / 11-09-2025
Zelenski: Polşaya hücum 2014-cü il Krım hadisələrinə bənzəyir
16:23 / 11-09-2025
Konstitusiya Məhkəməsinə Aparat rəhbəri təyin olunub
16:20 / 11-09-2025
ICESCO Nəsimi Festivalının tərəfdaşı olub
16:11 / 11-09-2025
"Qarabağ" klubu iki nigeriyalı futbolçu alıb
16:08 / 11-09-2025
Bu şəxslərə psixotrop maddələr pulsuz veriləcək - Qərar
15:48 / 11-09-2025
Belarusda 50-dən çox siyasi məhbus azadlığa buraxılıb
15:15 / 11-09-2025
Ankara şəhərində zəlzələ olub
15:06 / 11-09-2025
Sığorta şirkətlərindən şikayətlər artır - Siyahı
14:53 / 11-09-2025
Dövlət obyektləri icarəyə verilir - Siyahı
09:10 / 09-09-2025

18:05 / 07-09-2025

13:20 / 07-09-2025

06:10 / 11-09-2025

23:31 / 08-09-2025

23:10 / 08-09-2025

00:57 / 08-09-2025

15:20 / 08-09-2025

11:56 / 08-09-2025

16:29 / 08-09-2025

23:20 / 08-09-2025

00:04 / 08-09-2025

Hamı pul ödəyir ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun
Tarix: 15-03-2021 17:23 | Bölmə: Cəmiyyət

Nə üçün internetdə hər şey get-gedə bu qədər bahalaşır? ABŞ-ın məşhur “Bloomberg” agentliyinin saytında bununla bağlı maraqlı məqalə dərc olunub. “Bütün internet ödənişləri ondan ötrüdür ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun” başlıqlı məqalənin müəllifi Aleks Uebdir. Reyting.az Novator.az-ın ingiliscədən çevirdiyi məqaləni təqdim edir:
“Google” və “Facebook” aləmə car çəkib bildirir ki, onların əsas xidmətləri pulsuzdur. Əslində, düz deyirlər. Amma onların toxunmadığı bir məsələ də var: məhz onların ucbatından, demək olar ki, bizim internetdə istifadə etdiyimiz hər şey bu qədər bahadır.
Gəlin internet vasitəsilə qeydiyyata alınan bütün ödənişli xidmətlərə və məlumatlara nəzər salaq. Xəbərlər, filmlər, musiqilər və hətta teatr tamaşalarına artıq abunə haqqı tətbiq olunur.
Elə bugünlərdə “Twitter İnc.” şirkəti ödənişli məhsul planlaşdırdığını elan etdi. “Super izləmələr” adlanan həmin xidmət sayəsində istifadəçilər “premium” tvitlərə və digər məzmuna görə izləyicilərə ödəniş tətbiq edə bilərlər. Bu addım şirkətin reklam gəlirlərindən asılılığını azaltmaq məqsədi daşıyır. Çünki reklam gəlirləri getdikcə yalnız “Google” və “Facebook”un cibinə axır.
İnternetin gücü və reklamların gətirdiyi gəlir bu iki platformada – “Google” və “Facebook”da cəmləşməyə davam edərsə, internetdə başqa platformalarda izlədiyiniz, oxuduğunuz və ya dinlədiyiniz hər şeyin artıq pullu olacağını gözləmək mümkündür.
İnternet yaranana qədər reklam radio-televiziyadan tutmuş qəzet-jurnala qədər istifadə etdiyimiz bütün kütləvi informasiya vasitələrini subsidiyalaşdırırdı. Reklamın dəstəklədiyi bu model internetə də daxil oldu və bizi onlayn məzmunun pulsuz olacağını gözləməyə vadar etdi. Məsələn, xəbər təşkilatları oxuculardan pul almırdılar və ümid edirdilər ki, onların məqalələrini nə qədər çox oxucu oxusa, dərc etdikləri reklamlardan bir o qədər çox gəlir götürəcəklər.
Ancaq son onillikdə reklamlar ilk növbədə axtarış sistemlərinə və sosial şəbəkə nəhənglərinə gəlir gətirməyə başlayıb. Dünya Reklam Araşdırması Şurasının məlumatına görə, 2020-ci ildə dünyada internet vasitəsilə reklama xərclənən 300 milyard dolların 74%-i “Google” və “Facebook”un əlində cəmləşib. Bu, gəlir əldə etmək üçün reklamlara güvənən digər platformaların ümidinin puça çıxması deməkdir.
Reklam həmişə istehlakçılara satışdan daha sərfəli olub. Hələ 2006-cı ildə “Nyu-York Tayms” qəzeti oxuculardan abunə üçün orta hesabla 534 dollar alırdı, reklamlardan isə hər abunəçiyə görə əlavə 1064 dollar qazanırdı. 2006-cı ildə “New York Times Co” şirkətinin reklam gəliri pik səviyyəyə çatanda şirkətin qəzeti (yəni “Nyu-York Tayms” qəzeti) satışdakı 2.1 milyard dollarlıq gəlirinin 61%-ni reklamlardan əldə etmişdi. Qəzet köşklərində qəzetlərin satış qiymətinin artmasına çox az rast gəlinirdi, çünki bunun əvəzinə onlar reklam yerləşdirən şəxslərdən daha çox pul alaraq inflyasiya tempini xeyli qabaqlayırdılar.
İndi isə bu cür imtiyazlardan texnologiya nəhəngləri faydalana bilir. 2017-ci ildən “Facebook” daha çox reklam təqdim etməklə və lazım olduqda qiymətləri qaldırmaqla ABŞ və Kanadada hər istifadəçi üzrə orta gəlirini ikiqat artıraraq 159 dollara çatdırıb. Analitiklər proqnoz verirlər ki, 2024-cü ilədək “Facebook”un ümumi gəliri yenidən iki dəfədən çox artaraq 176 milyard dollara çatacaq.
Məsələyə istehlakçıların gözüylə baxsaq, bəlkə də düşünə bilərsiniz ki, axtarış funksiyası və sosial şəbəkələr praktiki olaraq hər kəsin istifadə etdiyi köməkçi funksiyalar olduğuna görə pulsuz olmalıdır, daha spesifik xidmətlərə isə ödəniş tətbiq edilməlidir. Ayrı-ayrı yazarların xəbər bülletenlərinə pullu abunə təklif edən “Twitter”in “Super izləmələr” xidməti və “Substack İnc.” sizə istədiyiniz məzmun üçün ödəniş etmək imkanı verir: kim istəyir valyuta ticarəti haqqında tvitlərə ödəniş etsin, kim də istəyir qlütensiz yemək reseptləri barədə informasiya bülleteninə.
Yalnız istədiyiniz məzmun üçün ödəniş edəcəyinizi nəzərə alsaq, bu sistem daha effektiv ola bilər. Lakin bu o demək deyil ki, istehlakçılar üçün daha sərfəli olacaq. “Netflix İnc.” və “Disney+” kimi video xidmətlərinin artması da eyni nəticəyə gətirib çıxarır. Həmkarım Tara Laşapelin sözlərinə görə, ənənəvi kabel paketlərindən istifadəni dayandıran şəxslər görürlər ki, indiki dövrün çoxsaylı abunə haqları əvvəlki dövrün qiymətlərindən heç də ucuz deyil.
Bəli. Siz artıq daha yaxşı, daha rahat və reklamsız məzmunlara baxa bilirsiniz. Lakin bu sizə daha baha başa gəlir. Eyni şey “Twitter” və “Substack” üçün də keçərlidir. Məsələn, əgər bu platformalarda hər ay dörd yazarın məqalələrini oxumaq üçün onların hər birinə 5 dollar ödəsəniz, ümumi aylıq məbləğ sizə daha geniş informasiya təqdim edən “Nyu-York Tayms”ın 17 dollarlıq aylıq abunə haqqını keçəcək.
“Super izləmələr” bu etapda “Twitter”in biznesinin yalnız kiçik bir hissəsidir. Amma ödənişli xidmətlərin artması ilə yanaşı, abunə haqlarının və ödənişli videoların artması da göstərir ki, “Google” və “Facebook”dan başqa bütün platformaların abunə haqqı tətbiq etdiyi bir dünyada “Twitter” kimi yeni media şirkəti də ödənişli sistem yaratmalıdır.
Bəlkə bu o qədər də pis deyil, amma etiraf etməliyik ki, artıq reklamla subsidiyalaşdırılan mediadan reklamla subsiyadalaşdırılan axtarış sisteminə və sosial şəbəkələrə keçmişik. Bəlkə indi məzmunun qiymətini daha yaxşı bilərik. Onu istehsal etmək üçün pul tələb olunduğu kimi, onu istehlak etmək üçün də pul tələb olunur.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 15-03-2021 17:23 | Bölmə: Cəmiyyət

Nə üçün internetdə hər şey get-gedə bu qədər bahalaşır? ABŞ-ın məşhur “Bloomberg” agentliyinin saytında bununla bağlı maraqlı məqalə dərc olunub. “Bütün internet ödənişləri ondan ötrüdür ki, “Google” və “Facebook” pulsuz olsun” başlıqlı məqalənin müəllifi Aleks Uebdir. Reyting.az Novator.az-ın ingiliscədən çevirdiyi məqaləni təqdim edir:
“Google” və “Facebook” aləmə car çəkib bildirir ki, onların əsas xidmətləri pulsuzdur. Əslində, düz deyirlər. Amma onların toxunmadığı bir məsələ də var: məhz onların ucbatından, demək olar ki, bizim internetdə istifadə etdiyimiz hər şey bu qədər bahadır.
Gəlin internet vasitəsilə qeydiyyata alınan bütün ödənişli xidmətlərə və məlumatlara nəzər salaq. Xəbərlər, filmlər, musiqilər və hətta teatr tamaşalarına artıq abunə haqqı tətbiq olunur.
Elə bugünlərdə “Twitter İnc.” şirkəti ödənişli məhsul planlaşdırdığını elan etdi. “Super izləmələr” adlanan həmin xidmət sayəsində istifadəçilər “premium” tvitlərə və digər məzmuna görə izləyicilərə ödəniş tətbiq edə bilərlər. Bu addım şirkətin reklam gəlirlərindən asılılığını azaltmaq məqsədi daşıyır. Çünki reklam gəlirləri getdikcə yalnız “Google” və “Facebook”un cibinə axır.
İnternetin gücü və reklamların gətirdiyi gəlir bu iki platformada – “Google” və “Facebook”da cəmləşməyə davam edərsə, internetdə başqa platformalarda izlədiyiniz, oxuduğunuz və ya dinlədiyiniz hər şeyin artıq pullu olacağını gözləmək mümkündür.
İnternet yaranana qədər reklam radio-televiziyadan tutmuş qəzet-jurnala qədər istifadə etdiyimiz bütün kütləvi informasiya vasitələrini subsidiyalaşdırırdı. Reklamın dəstəklədiyi bu model internetə də daxil oldu və bizi onlayn məzmunun pulsuz olacağını gözləməyə vadar etdi. Məsələn, xəbər təşkilatları oxuculardan pul almırdılar və ümid edirdilər ki, onların məqalələrini nə qədər çox oxucu oxusa, dərc etdikləri reklamlardan bir o qədər çox gəlir götürəcəklər.
Ancaq son onillikdə reklamlar ilk növbədə axtarış sistemlərinə və sosial şəbəkə nəhənglərinə gəlir gətirməyə başlayıb. Dünya Reklam Araşdırması Şurasının məlumatına görə, 2020-ci ildə dünyada internet vasitəsilə reklama xərclənən 300 milyard dolların 74%-i “Google” və “Facebook”un əlində cəmləşib. Bu, gəlir əldə etmək üçün reklamlara güvənən digər platformaların ümidinin puça çıxması deməkdir.
Reklam həmişə istehlakçılara satışdan daha sərfəli olub. Hələ 2006-cı ildə “Nyu-York Tayms” qəzeti oxuculardan abunə üçün orta hesabla 534 dollar alırdı, reklamlardan isə hər abunəçiyə görə əlavə 1064 dollar qazanırdı. 2006-cı ildə “New York Times Co” şirkətinin reklam gəliri pik səviyyəyə çatanda şirkətin qəzeti (yəni “Nyu-York Tayms” qəzeti) satışdakı 2.1 milyard dollarlıq gəlirinin 61%-ni reklamlardan əldə etmişdi. Qəzet köşklərində qəzetlərin satış qiymətinin artmasına çox az rast gəlinirdi, çünki bunun əvəzinə onlar reklam yerləşdirən şəxslərdən daha çox pul alaraq inflyasiya tempini xeyli qabaqlayırdılar.
İndi isə bu cür imtiyazlardan texnologiya nəhəngləri faydalana bilir. 2017-ci ildən “Facebook” daha çox reklam təqdim etməklə və lazım olduqda qiymətləri qaldırmaqla ABŞ və Kanadada hər istifadəçi üzrə orta gəlirini ikiqat artıraraq 159 dollara çatdırıb. Analitiklər proqnoz verirlər ki, 2024-cü ilədək “Facebook”un ümumi gəliri yenidən iki dəfədən çox artaraq 176 milyard dollara çatacaq.
Məsələyə istehlakçıların gözüylə baxsaq, bəlkə də düşünə bilərsiniz ki, axtarış funksiyası və sosial şəbəkələr praktiki olaraq hər kəsin istifadə etdiyi köməkçi funksiyalar olduğuna görə pulsuz olmalıdır, daha spesifik xidmətlərə isə ödəniş tətbiq edilməlidir. Ayrı-ayrı yazarların xəbər bülletenlərinə pullu abunə təklif edən “Twitter”in “Super izləmələr” xidməti və “Substack İnc.” sizə istədiyiniz məzmun üçün ödəniş etmək imkanı verir: kim istəyir valyuta ticarəti haqqında tvitlərə ödəniş etsin, kim də istəyir qlütensiz yemək reseptləri barədə informasiya bülleteninə.
Yalnız istədiyiniz məzmun üçün ödəniş edəcəyinizi nəzərə alsaq, bu sistem daha effektiv ola bilər. Lakin bu o demək deyil ki, istehlakçılar üçün daha sərfəli olacaq. “Netflix İnc.” və “Disney+” kimi video xidmətlərinin artması da eyni nəticəyə gətirib çıxarır. Həmkarım Tara Laşapelin sözlərinə görə, ənənəvi kabel paketlərindən istifadəni dayandıran şəxslər görürlər ki, indiki dövrün çoxsaylı abunə haqları əvvəlki dövrün qiymətlərindən heç də ucuz deyil.
Bəli. Siz artıq daha yaxşı, daha rahat və reklamsız məzmunlara baxa bilirsiniz. Lakin bu sizə daha baha başa gəlir. Eyni şey “Twitter” və “Substack” üçün də keçərlidir. Məsələn, əgər bu platformalarda hər ay dörd yazarın məqalələrini oxumaq üçün onların hər birinə 5 dollar ödəsəniz, ümumi aylıq məbləğ sizə daha geniş informasiya təqdim edən “Nyu-York Tayms”ın 17 dollarlıq aylıq abunə haqqını keçəcək.
“Super izləmələr” bu etapda “Twitter”in biznesinin yalnız kiçik bir hissəsidir. Amma ödənişli xidmətlərin artması ilə yanaşı, abunə haqlarının və ödənişli videoların artması da göstərir ki, “Google” və “Facebook”dan başqa bütün platformaların abunə haqqı tətbiq etdiyi bir dünyada “Twitter” kimi yeni media şirkəti də ödənişli sistem yaratmalıdır.
Bəlkə bu o qədər də pis deyil, amma etiraf etməliyik ki, artıq reklamla subsidiyalaşdırılan mediadan reklamla subsiyadalaşdırılan axtarış sisteminə və sosial şəbəkələrə keçmişik. Bəlkə indi məzmunun qiymətini daha yaxşı bilərik. Onu istehsal etmək üçün pul tələb olunduğu kimi, onu istehlak etmək üçün də pul tələb olunur.
Bölməyə aid digər xəbərlər
Dünən, 22:53
Qubada güclü sel körpünü dağıdıb
Dünən, 17:43
Keçmiş sevgilisindən Hidayətə ittihamlar - “550 min pulumu ələ keçirib, məni dəfələrlə döyüb”
Dünən, 12:13
Mars üçün könüllülər seçiblər - Foto
Dünən, 10:13
“Habertürk” və “Show TV” dövlət nəzarətinə götürülüb
Dünən, 09:28
Dövlət sərhədimizi pozan iki iranlı saxlanılıb
10-09-2025, 17:54
Prokurorluq keçmiş memarın barəsindəki hökmdən protest verib
10-09-2025, 17:16
"Coca-Cola" Rusiya şirkətini məhkəməyə verib
10-09-2025, 12:59
Azərbaycanda havadan su əldə ediləcək
10-09-2025, 12:14
Sabah hava yağışlı olacaq - Proqnoz
10-09-2025, 11:03
Ağdamda 16 yaşlı qızı zorlayıblar - 4 nəfər saxlanılıb
10-09-2025, 10:49
Sərhədimizi pozan əcnəbi saxlanılıb
10-09-2025, 10:24
Sabirabadda 14 yaşlı qızla 20 yaşlı oğlan nişanlanıb, ata həbs edilib
10-09-2025, 10:00
Bakıya narkotik gətirməyi planlaşdıran şəxs tutulub
9-09-2025, 19:05
Müəllimlərin işə qəbulu: apellyasiya nəticələri elan olunub
9-09-2025, 15:53
Qüdrət Həsənquliyev: "Zabitlərə ev verməkdənsə, onlara..."
9-09-2025, 15:52
Şirkət direktoru və digərlərinin cəzası azaldılıb
9-09-2025, 14:34
Şuşada polis postunun suyunu qəsdən kəsən hotel sahibi həbs olunub
9-09-2025, 13:15
Sabahın hava proqnozu açqlanıb
9-09-2025, 13:02
Sumqayıtda avtoxuliqanlar saxlanılıb
9-09-2025, 12:24
Saatlıda qadın tutulub - Narkotiklə
9-09-2025, 12:15
Gəncədən Kəlbəcərə ilk avtobus reysi açılıb
9-09-2025, 12:02
Bakıda evdən oğurluq edən qadın saxlanılıb
9-09-2025, 11:01
Yasda ehsan ləğv edilir? - Açqlama
9-09-2025, 10:22
Gəncə hava limanında qızıl-zinət əşyaları oğurlanıb
9-09-2025, 08:14
Qatilin vəkili üçün pul toplayırlar - Foto
8-09-2025, 18:14
TƏBİB-in elektron sistemində problem yaranıb
8-09-2025, 17:11
Xəzər dənizində brakonyer saxlanılıb - Video
8-09-2025, 17:09
Ali təhsil müəssisələrinə qeydiyyat müddəti uzadılıb
8-09-2025, 16:35
Milli Məclisə yeni qanun layihəsi göndərilib
8-09-2025, 15:39
"Bulvar"ın keçmiş rəhbəri özünü təqsirli saymır - Məhkəmə prosesi
8-09-2025, 14:05
Laçında traktor dərəyə aşıb: bir nəfər ölüb
8-09-2025, 13:59
İcraçı direktor vəzifədən azad olunub
8-09-2025, 12:34
Sabah yağış yağacaq
8-09-2025, 10:02
Britaniyada mağaza binasının altında 317 skelet tapılıb
7-09-2025, 18:05
Şəmkirdə təcili yardım maşını körpüdən aşıb, xəsarət alanlar var
7-09-2025, 12:15
Sabah yağış yağacaq - Proqnoz
5-09-2025, 18:42
Daşkəsənin Alaxançallı kəndində sel fəsadlar törədib
5-09-2025, 17:30
Bəxtiyar Məmmədova Alay komandiri vəzifəsi həvalə olunub
5-09-2025, 17:07
Əli Əsədov qərar imzalayıb
5-09-2025, 16:58
Qadını maşınla vuran sürücü döyülüb
5-09-2025, 16:41
Bakıda evlərə girən qadın saxlanııb - Video
5-09-2025, 13:36
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
5-09-2025, 12:37
Füzulidə yanğın törədən şəxs tutulub
5-09-2025, 12:33
İçərişəhərdə yeni Xidmət Mərkəzi fəaliyyətə başlayıb
5-09-2025, 11:32
Müəllimlərin təkrar sertifikasiyasının müsahibə nəticələri açıqlanıb