"Apple"-nin trilyon dolları var
Tarix: 19-06-2024 15:28 | Bölmə: İqtisadiyyat
"Apple"-nin trilyon dolları var

Amerika Birləşmiş Ştatlarının ən məhşur və varlı şirkətlərindən biri "Apple" korporasiyası dünyanın ilk trilyon dollarlıq brendinə çevrilib. Nəhəngin bu fantastik uğuru haqqında "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands"-ın illik hesabatında bildirilib.

Reyting.az
-ın məlumatına görə, şirkət artıq üçüncü ildir ki, dünyanın ən dəyərli brendləri reytinqinə başçılıq edir. İl ərzində "Apple"-nin dəyəri 15 faiz artaraq, təxminən 1,016 trilyon dollara çatıb.

Ən dəyərli ilk beş şirkətin statistikası isə 2023-cü illə müqayisədə dəyişməyib.

İkinci yeri hələ də "Google" tutur, onun dəyəri 30 faiz artmaqla bir az önə keçib, yəni 753,5 milyard dollaradək qazancla öz yerini əldən verməyib.

Varlı şirkətlərin siyahısında üçüncü yeri bir il ərzində öz təmiz gəlirini 42 faiz artıran və bunun nəticəsində kapitalını 712,9 milyard dollara çatdırmağı bacaran "Microsoft" şirkəti tutur.

Reytinqdə dördüncü yerdə öz biznes dəyərini 23 faiz artıraraq sürətlə 576,6 milyarda çatdıran "Amazon" şirkətidir.

Böyük beşliyin sonuncusu olan və bir il ərzində qiyməti 16 faiz artırmaqla öz dəyərini 221,9 milyarda çatdıran "McDonald's" şirkəti isə yerində durmaqla ilk beşliyi qapayır.

Mütəxəssislər həm də "NVIDIA" şirkətinin yüksək əhəmiyyətli artımını qeyd ediblər. İl ərzində bu şirkətin dəyəri 178 faiz və yaxud da 2,8 dəfə artıb, nəticədə isə o öz gəlirini 201,8 milyard dollara çatdırıb. İndi bu brend dünya bazarında bir anda 18 pillə irəliləyərək reytinqdə altıncı yerə yüksəlib.

Ən dəyərli şirkətlərin ilk onluğuna düşənlərin sırasında "Visa" (188,9 milyard dollar gəlir ilə), "Facebook" (166,75 milyard dollarla) və "Oracle" (145,5 milyard dollar), eləcə də "Tencent" (135,2 milyard dollara yaxın gəlirlə) şirkətləri də var.

Qeyd edək ki, adıçəkilən sonuncu brend, yəni "Tencent" şirkətinin məhsulları artıq digərlərindən fərqli olaraq 4 faiz ucuzlaşsa da, yenə də ilk onluqda qalıb.

Eyni zamanda, Fransanın "Louis Vuitton" şirkəti də ilk onluğa düşməklə bu il cəmi 12-ci yeri tutub. İl ərzində brendin dəyəri 4 faiz artmaqla 129,9 milyard dollar təşkil edib.

Oqtay QORÇU




Bölməyə aid digər xəbərlər