19:25 / 29-04-2024
Üç ölkə həyəcan təbili çalır: Rusiya GPS siqnallarını pozur!
19:09 / 29-04-2024
Ukrayna Azərbaycana yeni səfir göndərib
19:05 / 29-04-2024
Daha təhlükəli sualtı silahlar istifadəyə verilir - Foto
18:12 / 29-04-2024
Azərbaycanla Ermənistan arasında 35 sərhəd dirəyi quraşdırılıb
18:11 / 29-04-2024
Bakıda beynəlxalq oyun festivalı keçiriləcək
18:09 / 29-04-2024
Sabiq rəis generalı ittiham edir: "800 min manatı ona verdim"
18:01 / 29-04-2024
Stoltenberq: "Ukrayna NATO-ya üzv olmaq yolundadır"
17:41 / 29-04-2024
Tikilməkdə Olan Obyektlərin Müdiriyyəti 3 fəaliyyət istiqaməti olacaq
17:23 / 29-04-2024
Titanikdə batan biznesmenin qızıl saatı rekord qiymətə satılıb
17:23 / 29-04-2024
Əli Əsədov Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyi barədə qərar imzalayıb
17:19 / 29-04-2024
Türk kəşfiyyatı 15 nəfərlik terror qrupunu məhv edib
17:14 / 29-04-2024
Çin lideri Avropaya səfərə hazırlaşır
16:47 / 29-04-2024
ABŞ səfiri Qubanın Qırmızı qəsəbəsində olub
16:43 / 29-04-2024
Şimali Koreya ABŞ-ı Ukraynaya görə ittiham edir
16:20 / 29-04-2024
Paşinyan Putinin andiçmə mərasiminə getməyəcək
16:12 / 29-04-2024
Türkiyənin NATO ilə bağlı qərarı 32 dövlətə çatdırılıb
16:07 / 29-04-2024
Qəzzada can itkisi 34488 nəfərə çatıb
15:55 / 29-04-2024
İsa Qəmbər Müsavat başqanı postuna namizəd olub
15:49 / 29-04-2024
Mərkəz rəhbəri Anar Məmmədli saxlanılıb
15:47 / 29-04-2024
Hakan Fidan ilə Antoni Blinken Ər-Riyadda görüşüb
15:43 / 29-04-2024
Rusiya cəbhədəki böyük itkilərini kompensasiya edə bilmir
15:33 / 29-04-2024
Qazaxıstan: Ermənistan və Azərbaycan xarici işlər nazirlərinin görüşündə vasitəçi kimi çıxış etmirik
15:23 / 29-04-2024
Qarabağ zonasında daha 1245 hektar ərazi minalardan təmizlənib
15:05 / 29-04-2024
Hərbçimiz Qazaxda minaya düşüb - Yenilənib
14:54 / 29-04-2024
Ukrayna ilə bütün keçid məntəqələri blokdan çıxarılıb
14:32 / 29-04-2024
İlham Əliyev Malayziyanın Parlament Senatının prezidentini qəbul edib - (Yenilənib)
14:28 / 29-04-2024
DİM imtahanların vaxtını dəyişib
14:17 / 29-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı yola salınıb - (Yenilənib) - Foto
13:49 / 29-04-2024
İlham Əliyev Çin Xalq Assosiasiyasının sədrini qəbul edib - Fotolar
17:30 / 26-04-2024
İlham Əliyev Almaniyada tədbirə qatılıb - (Yenilənib) - Fotolar
10:09 / 27-04-2024
Marsdakı "hörümçək sürüsü"nün sirri açılıb - Fotolar
13:07 / 26-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib)
21:36 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyevin Almaniyaya işgüzar səfəri başa çatıb - Fotolar
10:48 / 25-04-2024
Fatih Terimin komandası darmadağınla uduzub
14:35 / 25-04-2024
Rasim Balayev: "Onlara baş qoşası deyiləm"
18:49 / 27-04-2024
Abşeronda qətl törədilib
07:32 / 26-04-2024
Yəhudi qızın portreti 30 milyon avroya satılıb - Fotolar
15:14 / 26-04-2024
Azərbaycan prezidenti Almaniya kansleri ilə görüşüb - (Yenilənib) - Fotolar
09:43 / 25-04-2024
Millimiz bu gün Özbəkistan komandası ilə qarşılaşacaq
20:46 / 26-04-2024
Azərbaycan və Almaniya prezidentləri görüşüb - (Yenilənib) - Fotolar
22:50 / 27-04-2024
Şair-publisist Namiq Hacıheydərli vəfat edib
Orta məktəblərlə bağlı növbəti həyəcan təbili çalınır
Tarix: 19-02-2018 12:05 | Bölmə: Slayd
Son dövrlər Azərbaycanın bəzi orta məktəblərində baş verən biabırçılıqlar təhsil ocaqlarında problemin daha dərin olduğunu üzə çıxarıb. Direktorların müəllim və valideynlərə münasibəti, məktəblərdə təhlükəsizlik boşluqları, son günlər isə bəzi şagirdlərin əxlaqsız durumda yaxalanmaları vəziyyətin daha kritik olduğunu göstərir.
Bəs görəsən, orta təhsil müəssisələrində biabırçı vəziyyətin yaranmasına səbəb nədir? Məktəb rəhbərliyinin bu vəziyyətin formalaşmasında rolu nə qədərdir?
Kamran Əsədov: “Bəzi məktəb direktorları məktəbdən o qədər bixəbər, səriştəsizdır ki...”
Bu və ya məsələlərlə bağlı fikirlərini “Reytinq”lə bölüşən təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib ki, orta məktəblərdə ciddi problemlər var. Onun sözlərinə görə, məktəb direktoru və müəllimlər tədris və idarəetmədə nöqsanlara yol verirlər:
“Bu gün Azərbaycanda 4500-ə yaxın orta məktəb fəaliyyət göstərir. Təəssüflər olsun ki, bu orta məktəblərdə təhsil alan 1,6 milyon şagirdimizə təhsil, tərbiyə verməli olan 151 min müəllimin müəyyən hissəsi öz vəzifəsinin öhdəsindən gələ bilmir”.
Kamran Əsədov qeyd edib ki, məktəbdəki hadisələri heç bir halda valideynlərin verdiyi və ya vermədiyi tərbiyə ilə əlaqələndirmək olmaz. Çünki hətta verilməyən tərbiyəni şagird nümayiş etdirmək üçün şəraiti məktəbdə tapır:
“Bəzi məktəb direktorları məktəbdən o qədər bixəbər və səriştəsizdır ki, onların fəaliyyətsizliyi nəticəsində xoşagəlməz hadisələr baş verir.
Məktəb minlərlə müəllim və şagirdi özündə birləşdirən böyük bir ailədir. Bu ailənin yaranması və formalaşması bir çox amillərdən asılıdır. Bu amillərə, ilk növbədə, sağlam pedaqoji mühit, məsuliyyətli kollektiv, şagird, müəllim və valideynlərin bir məqsədə yönəlmiş birgə fəaliyyəti və digər bu kimi məsələlər daxildir. Ailənin rəhbəri sayılan direktorun əsas vəzifəsi isə məktəb üçün düzgün istiqamətlər müəyyənləşdirmək, kreativ düşünən müəllimləri dəstəkləmək, məktəbin gündəlik həyatına yeni rəng qatan, bu mühitə canlanma və maraq gətirən, kollektiv tərəfindən alqışlanan yenilikləri qəbul edərək reallaşdırılmasına kömək göstərməkdən ibarətdir. Yalnız bu halda ailəyə bənzətdiyimiz məktəbin uğurları artır”.
Müsahibimiz nəzərə çatdırıb ki, bu gün bəzi məktəb direktorları rəhbərlik etdikləri qurumda bu müsbət işi görə bilmirlər. Onun fikrincə, əksər məktəblərdə müəllimlərarası qruplaşma, birləşmə var ki, bu da təhsil ocağında keyfiyyətə mənfi təsir göstərir:
“Məktəbdə elə mühit yaradılmalıdır ki, şagirdlər düşündükləri məsələləri çəkinmədən məktəb rəhbərliyi və müəllimlərlə bölüşməyi bacarsınlar.
Son illər ərzində baş verən hadisələrin əsas səbəblərindən biri də odur ki, orta məktəbləri idarə edənlər vəzifələrinin öhdəsindən gələ bilmir, şagirdlər üçün hansısa qorxu, cəza mexanizmi yoxdur, təhsilverənin hüquqları yox dərəcəsindədir. Şagirdlərin iştirakı ilə baş verən hadisələrin müzakirəsi, şəxsi həyata müdaxilə kimi başa düşülməməlidir. Orta məktəb ictimai yerdir və ictimai qaydanın qorunması baş veribsə, kimliyindən asılı olmayaraq, o şəxs cəzalandırılır, ictimai müzakirəyə çıxarılır”.
Ekspert qeyd edib ki, orta məktəblərdəki neqativ halların səbəbkarı direktorlardır. Onun fikrincə, 2 aylıq təlim keçənlər bu gün orta təhsil müəssisələrinə rəhbər təyin edilirlər. Amma belə insanları məktəbin rəhbərliyinə gətirmək çox təhlükəlidir:
“Filandiyada məktəbdə müəllim işləmək üçün magistratura təhsili tələb olunur. Bizim ölkədə baş verənlər isə göstərir ki, məktəbləri idarə edən şəxslər normativ hüquq aktlardan da xəbərsizdirlər. Hətta orta məktəbləri idarə edən şəxslər qürurlanırlar ki, bizim məktəbin məzunları yüksək balla ali məktəblərə qəbul olunublar. Amma orta təhsil müəssisələrində əldə edilən naliyyətlər, gedən inkişaf və ali məktəblərə qəbul balı məktəbin uğuru demək deyil. Bütün bunlar repetitorların uğurudur.
Azərbaycanda 1.5 milyondan çox şagird təhsil alır. Onların əksəriyyəti fərdi müəllim yanına gedir. Hətta birinci sinif şagirdləri belə repetitorlara müraciət edirlər. Ali məktəblərə qəbul imtahanlarında iştirak edən şagirdlərin 95 faizi fərdi müəllim yanında hazırlıq keçib. Bilirsiniz ki, repetitorların çoxu orta məktəblərdə çalışmırlar”.
Təhsil ekspertinin sözlərinə görə, baş verən neqativ hallar göstərir ki, direktorlar şəxsi maraqlarına xidmət edən təhlükəsizlik kameraları quraşdırırlar: “Ancaq təhlükəsizlik kameraları şagirdlərin aktiv hərəkət etdikləri ərazilərdə quraşdırılmalıdır. Təkcə çəkiliş etməklə iş bitmir. Bütün çəkilişlər daimi olaraq izlənməli və orta məktəb psixoloqları daimi olaraq şagirdlərlə işləməlidir”.
Elşən Qafarov: “İdarəetmə təcrübəsi və ya səriştəsi olmayan kadrların rəhbər vəzifələrə təyin olunması...”
Karyera Tədris və Araşdırmalar Mərkəzinin direktoru, təhsil üzrə ekspert Elşən Qafarov da təhsil müəssisələrində artan neqativ hallardan narahatdır. E. Qafarovun sözlərinə görə, bu problemlərin hər birini ayrıca müzakirə mövzusu olan bir neçə səbəblə izah etmək olar. Onun fikrincə, ümumtəhsil məktəblərində tədris mühitinin aradan qalxmasının səbəblərindən biri də Tərbiyə Konsepsiyasının olmamasıdır:
“Düşünürəm ki, Milli Məclis ilk növbədə ölkə üçün Tərbiyə Konsepsiyasını qəbul etməlidir. Həmin Konsepsiyaya uyğun olaraq, ümumtəhsil məktəblərində tərbiyə prosesinin təkili ilə bağlı normativ aktlar tərtib olunmalıdır.
Təhsilimizin sistem daxilində və ya hüquq çərçivəsində idarə olunmaması da mühüm çatışmazlıqdır. Ümumtəhsil müəssisələrinin fəaliyyətini əsaslandıran məktəb nizamnamələri belə yoxdur.
Kadr amilini də gözardı edə bilmərik. Son illərdə təhsil sahəsində kütləvi şəkildə kadr dəyişikliyi, təhsilə bağlı olmayan kadrların təhsili idarəetmə orqanlarında yüksək vəzifələrə, idarəetmədə təcrübəsi və ya səriştəsi olmayan kadrların məktəblərə rəhbər vəzifələrə təyin olunması mövcud problemləri pik həddə çatdırıb. Hətta deyərdim ki, vəziyyət sanki idarəolunmazdır.
Məktəbdaxili intizam qaydalarının olmaması da ciddi fəsadlar yaradır. Tədris müəssisələrinin nizamnamələri olmadığına görə daxili intizam qaydaları da yoxdur. Təhsilverənlər üçün bu prosesi “Təhsil işçilərinin Etik Davranış Qaydaları” tənzimləyirsə , təhsil alanlar üçün belə tənzimləyici sənəd yoxdur. Ümumtəhsil məktəblərində psixoloji və sosioloji xidməti günün tələbləri səviyyəsinə gətirib çatdırmaq lazımdır. Bu sahə onsuz da zəif idi, son 1 ildə tamamilə bərbad hala salındı”.
E. Qafarov “Reytinq”in əməkdaşına deyib ki, 2017-ci ildə ümumtəhsil məktəblərində dərs bölgüsünün heç bir hüquqi əsas olmadan diaqnostik qiymətləndirmənin nəticələrinə əsasən aparılması müəllimlərin kütləvi şəkildə haqsızlıqla üzləşməsi, məktəbdaxili narazılıqların genişlənməsi, məktəblərdə tərbiyə prosesinin təşkili və idarə edilməsini arxa plana keçirib: “Vəziyyət göründüyündən qat-qat ağırdır və bu ağırlaşmanın davam edəcəyini düşünürəm”.
Təhsi eksperti çıxış yolunu Təhsil Nazirliyində struktur dəyişikliklərini özündə birləşdirən islahatlarda, pedaqoji kadrların, xüsusilə idarəedicilərin peşəkarlıqlarının artırılmasında, təhsil müəssisələrində təhsil mühitini bərpa etmək üçün gərəkli addımların atılmasında və sairdə görürür.
Zaur ƏHMƏD
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 19-02-2018 12:05 | Bölmə: Slayd
Son dövrlər Azərbaycanın bəzi orta məktəblərində baş verən biabırçılıqlar təhsil ocaqlarında problemin daha dərin olduğunu üzə çıxarıb. Direktorların müəllim və valideynlərə münasibəti, məktəblərdə təhlükəsizlik boşluqları, son günlər isə bəzi şagirdlərin əxlaqsız durumda yaxalanmaları vəziyyətin daha kritik olduğunu göstərir.
Bəs görəsən, orta təhsil müəssisələrində biabırçı vəziyyətin yaranmasına səbəb nədir? Məktəb rəhbərliyinin bu vəziyyətin formalaşmasında rolu nə qədərdir?
Kamran Əsədov: “Bəzi məktəb direktorları məktəbdən o qədər bixəbər, səriştəsizdır ki...”
Bu və ya məsələlərlə bağlı fikirlərini “Reytinq”lə bölüşən təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib ki, orta məktəblərdə ciddi problemlər var. Onun sözlərinə görə, məktəb direktoru və müəllimlər tədris və idarəetmədə nöqsanlara yol verirlər:
“Bu gün Azərbaycanda 4500-ə yaxın orta məktəb fəaliyyət göstərir. Təəssüflər olsun ki, bu orta məktəblərdə təhsil alan 1,6 milyon şagirdimizə təhsil, tərbiyə verməli olan 151 min müəllimin müəyyən hissəsi öz vəzifəsinin öhdəsindən gələ bilmir”.
Kamran Əsədov qeyd edib ki, məktəbdəki hadisələri heç bir halda valideynlərin verdiyi və ya vermədiyi tərbiyə ilə əlaqələndirmək olmaz. Çünki hətta verilməyən tərbiyəni şagird nümayiş etdirmək üçün şəraiti məktəbdə tapır:
“Bəzi məktəb direktorları məktəbdən o qədər bixəbər və səriştəsizdır ki, onların fəaliyyətsizliyi nəticəsində xoşagəlməz hadisələr baş verir.
Məktəb minlərlə müəllim və şagirdi özündə birləşdirən böyük bir ailədir. Bu ailənin yaranması və formalaşması bir çox amillərdən asılıdır. Bu amillərə, ilk növbədə, sağlam pedaqoji mühit, məsuliyyətli kollektiv, şagird, müəllim və valideynlərin bir məqsədə yönəlmiş birgə fəaliyyəti və digər bu kimi məsələlər daxildir. Ailənin rəhbəri sayılan direktorun əsas vəzifəsi isə məktəb üçün düzgün istiqamətlər müəyyənləşdirmək, kreativ düşünən müəllimləri dəstəkləmək, məktəbin gündəlik həyatına yeni rəng qatan, bu mühitə canlanma və maraq gətirən, kollektiv tərəfindən alqışlanan yenilikləri qəbul edərək reallaşdırılmasına kömək göstərməkdən ibarətdir. Yalnız bu halda ailəyə bənzətdiyimiz məktəbin uğurları artır”.
Müsahibimiz nəzərə çatdırıb ki, bu gün bəzi məktəb direktorları rəhbərlik etdikləri qurumda bu müsbət işi görə bilmirlər. Onun fikrincə, əksər məktəblərdə müəllimlərarası qruplaşma, birləşmə var ki, bu da təhsil ocağında keyfiyyətə mənfi təsir göstərir:
“Məktəbdə elə mühit yaradılmalıdır ki, şagirdlər düşündükləri məsələləri çəkinmədən məktəb rəhbərliyi və müəllimlərlə bölüşməyi bacarsınlar.
Son illər ərzində baş verən hadisələrin əsas səbəblərindən biri də odur ki, orta məktəbləri idarə edənlər vəzifələrinin öhdəsindən gələ bilmir, şagirdlər üçün hansısa qorxu, cəza mexanizmi yoxdur, təhsilverənin hüquqları yox dərəcəsindədir. Şagirdlərin iştirakı ilə baş verən hadisələrin müzakirəsi, şəxsi həyata müdaxilə kimi başa düşülməməlidir. Orta məktəb ictimai yerdir və ictimai qaydanın qorunması baş veribsə, kimliyindən asılı olmayaraq, o şəxs cəzalandırılır, ictimai müzakirəyə çıxarılır”.
Ekspert qeyd edib ki, orta məktəblərdəki neqativ halların səbəbkarı direktorlardır. Onun fikrincə, 2 aylıq təlim keçənlər bu gün orta təhsil müəssisələrinə rəhbər təyin edilirlər. Amma belə insanları məktəbin rəhbərliyinə gətirmək çox təhlükəlidir:
“Filandiyada məktəbdə müəllim işləmək üçün magistratura təhsili tələb olunur. Bizim ölkədə baş verənlər isə göstərir ki, məktəbləri idarə edən şəxslər normativ hüquq aktlardan da xəbərsizdirlər. Hətta orta məktəbləri idarə edən şəxslər qürurlanırlar ki, bizim məktəbin məzunları yüksək balla ali məktəblərə qəbul olunublar. Amma orta təhsil müəssisələrində əldə edilən naliyyətlər, gedən inkişaf və ali məktəblərə qəbul balı məktəbin uğuru demək deyil. Bütün bunlar repetitorların uğurudur.
Azərbaycanda 1.5 milyondan çox şagird təhsil alır. Onların əksəriyyəti fərdi müəllim yanına gedir. Hətta birinci sinif şagirdləri belə repetitorlara müraciət edirlər. Ali məktəblərə qəbul imtahanlarında iştirak edən şagirdlərin 95 faizi fərdi müəllim yanında hazırlıq keçib. Bilirsiniz ki, repetitorların çoxu orta məktəblərdə çalışmırlar”.
Təhsil ekspertinin sözlərinə görə, baş verən neqativ hallar göstərir ki, direktorlar şəxsi maraqlarına xidmət edən təhlükəsizlik kameraları quraşdırırlar: “Ancaq təhlükəsizlik kameraları şagirdlərin aktiv hərəkət etdikləri ərazilərdə quraşdırılmalıdır. Təkcə çəkiliş etməklə iş bitmir. Bütün çəkilişlər daimi olaraq izlənməli və orta məktəb psixoloqları daimi olaraq şagirdlərlə işləməlidir”.
Elşən Qafarov: “İdarəetmə təcrübəsi və ya səriştəsi olmayan kadrların rəhbər vəzifələrə təyin olunması...”
Karyera Tədris və Araşdırmalar Mərkəzinin direktoru, təhsil üzrə ekspert Elşən Qafarov da təhsil müəssisələrində artan neqativ hallardan narahatdır. E. Qafarovun sözlərinə görə, bu problemlərin hər birini ayrıca müzakirə mövzusu olan bir neçə səbəblə izah etmək olar. Onun fikrincə, ümumtəhsil məktəblərində tədris mühitinin aradan qalxmasının səbəblərindən biri də Tərbiyə Konsepsiyasının olmamasıdır:
“Düşünürəm ki, Milli Məclis ilk növbədə ölkə üçün Tərbiyə Konsepsiyasını qəbul etməlidir. Həmin Konsepsiyaya uyğun olaraq, ümumtəhsil məktəblərində tərbiyə prosesinin təkili ilə bağlı normativ aktlar tərtib olunmalıdır.
Təhsilimizin sistem daxilində və ya hüquq çərçivəsində idarə olunmaması da mühüm çatışmazlıqdır. Ümumtəhsil müəssisələrinin fəaliyyətini əsaslandıran məktəb nizamnamələri belə yoxdur.
Kadr amilini də gözardı edə bilmərik. Son illərdə təhsil sahəsində kütləvi şəkildə kadr dəyişikliyi, təhsilə bağlı olmayan kadrların təhsili idarəetmə orqanlarında yüksək vəzifələrə, idarəetmədə təcrübəsi və ya səriştəsi olmayan kadrların məktəblərə rəhbər vəzifələrə təyin olunması mövcud problemləri pik həddə çatdırıb. Hətta deyərdim ki, vəziyyət sanki idarəolunmazdır.
Məktəbdaxili intizam qaydalarının olmaması da ciddi fəsadlar yaradır. Tədris müəssisələrinin nizamnamələri olmadığına görə daxili intizam qaydaları da yoxdur. Təhsilverənlər üçün bu prosesi “Təhsil işçilərinin Etik Davranış Qaydaları” tənzimləyirsə , təhsil alanlar üçün belə tənzimləyici sənəd yoxdur. Ümumtəhsil məktəblərində psixoloji və sosioloji xidməti günün tələbləri səviyyəsinə gətirib çatdırmaq lazımdır. Bu sahə onsuz da zəif idi, son 1 ildə tamamilə bərbad hala salındı”.
E. Qafarov “Reytinq”in əməkdaşına deyib ki, 2017-ci ildə ümumtəhsil məktəblərində dərs bölgüsünün heç bir hüquqi əsas olmadan diaqnostik qiymətləndirmənin nəticələrinə əsasən aparılması müəllimlərin kütləvi şəkildə haqsızlıqla üzləşməsi, məktəbdaxili narazılıqların genişlənməsi, məktəblərdə tərbiyə prosesinin təşkili və idarə edilməsini arxa plana keçirib: “Vəziyyət göründüyündən qat-qat ağırdır və bu ağırlaşmanın davam edəcəyini düşünürəm”.
Təhsi eksperti çıxış yolunu Təhsil Nazirliyində struktur dəyişikliklərini özündə birləşdirən islahatlarda, pedaqoji kadrların, xüsusilə idarəedicilərin peşəkarlıqlarının artırılmasında, təhsil müəssisələrində təhsil mühitini bərpa etmək üçün gərəkli addımların atılmasında və sairdə görürür.
Zaur ƏHMƏD
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Bu gün, 16:12
Türkiyənin NATO ilə bağlı qərarı 32 dövlətə çatdırılıb
Bu gün, 15:55
İsa Qəmbər Müsavat başqanı postuna namizəd olub
Bu gün, 15:05
Hərbçimiz Qazaxda minaya düşüb - Yenilənib
Bu gün, 14:28
DİM imtahanların vaxtını dəyişib
Bu gün, 12:54
Prezident iki nazir müavini təyin edib
Bu gün, 12:20
Prezident icra başçısı təyin edib - Sərəncam
Bu gün, 11:46
Qərb Tiflisi Rusiyaya görə cəzalandırır
Bu gün, 09:22
Ermənistanın Azərbaycana hərbi təcavüzü nəticəsində itkin düşənlərin yeni sayı açıqlanıb - Foto
Bu gün, 07:57
Tbilisiyə xüsusi təyinatlı qüvvə yeridilib
Dünən, 23:14
Antoni Blinken İlham Əliyevə zəng edib
Dünən, 18:14
"Boinq" kosmosa uçacaq - Fotolar
Dünən, 17:52
Türkiyə səmasında insanabənzər cismlər peyda olub
Dünən, 17:21
Sədərəkdə sursat partlayıb: iki nəfər həlak olub
27-04-2024, 10:09
Marsdakı "hörümçək sürüsü"nün sirri açılıb - Fotolar
26-04-2024, 20:58
İlham Əliyevlə Olaf Şolts birgə mətbuat konfransı keçiriblər
26-04-2024, 18:36
Blinken Pekində Çini hədələyib
26-04-2024, 18:15
Azərbaycanla Ermənistan arasında sərhəddə koordinatlar dəqiqləşdirilir
26-04-2024, 13:21
Tehran-Tel-Əviv qarşıdurmasının növbəti dayanacağı haradadır?
26-04-2024, 13:07
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib)
26-04-2024, 12:29
Kosmik Stansiyada tapılan təhlükəli bakteriyalar insanlar üçün əhəmiyyətli ola bilər
26-04-2024, 11:46
Ukraynaya qarşı savaş Kremldəki kabinetlərə keçir - Politoloq
26-04-2024, 11:21
Ağdamdakı Türkiyə-Rusiya Birgə Monitorinq Mərkəzi fəaliyyətini dayandırıb - Fotolar
25-04-2024, 20:26
İran-İsrail qarşıdurması: ilk raund daha təhlükəli mərhələyə keçə bilər
25-04-2024, 19:45
Dünyada 282 milyon insan acdır - BMT
25-04-2024, 19:17
Rusiya Polşada yaradılacaq nüvə obyektlərinə hücum edəcək
25-04-2024, 18:09
Azərbaycan-Ermənistan sərhədində 20 sərhəd dirəyi quraşdırılıb
25-04-2024, 17:46
Dünyada iqlim böhranı başlayır
25-04-2024, 17:08
İlham Əliyevlə Qırğızıstan prezidenti Füzuli və Ağdamda olublar - (Yenilənib) - Fotolar
25-04-2024, 14:43
Malıbəylidə kütləvi məzarlıq aşkarlanıb - Fotolar
25-04-2024, 11:59
Naxçıvanın baş naziri vəzifədən azad olunub - Təyinat
24-04-2024, 19:29
İran qoşunları Suriyanı tərk edir
24-04-2024, 16:56
Rus ordusu daha bir yaşayış məntəqəsini ələ keçirib
24-04-2024, 16:30
Avropa qeyri-adi vəziyyətlə üzləşib
24-04-2024, 13:21
Azərbaycanda Rusiya əleyhinə ikinci cəbhə olmayacaq
24-04-2024, 09:07
Ukraynanın şərqinə genişmiqyaslı hücum gözlənilir
23-04-2024, 14:10
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı yola salınıb - (Yenilənib)
23-04-2024, 11:59
İran və İsrailin bir-birinə mesajı... - Kölgə müharibəsinin yeni mərhələsi başlayıb
23-04-2024, 00:11
Sağlam və uzun ömür yaşamağın 10 asan yolu var - Siyahı
22-04-2024, 18:36
Zərərli isti dalğası güclənir
22-04-2024, 17:38
ABŞ-nın yardımı Ukraynanı xilas edəcəkmi?