18:49 / 27-04-2024
Abşeronda qətl törədilib
Səhiyyənin elektron xidmətləri...
Tarix: 07-12-2017 11:59 | Bölmə: Layihə
Səhiyyənin elektron xidmətləri...

İnformativ elektron xidmətlər istifadəçilər üçün daim açıqdır və müraciət edilməsi hər hansı qaydada məhdudlaşdırılmır

Səhiyyənin elektronlaşdırılması ilə bağlı atılan addımların əhatə dairəsi genişlənir. Son illər “Elektron səhiyyə”nin daha geniş imkanlar açması pasiyentlər üçün səmərəli mühit yaradıb.

Artıq səhiyyə sistemində tətbiq olunan elekton xidmətlərin sayı o qədər artıb ki, insanlar bürokratik əngəllərlə qarşılaşmırlar. Belə ki, hər hansı bir məsələ ilə bağlı müvafiq qurumlara müraciət etmək istəyən vətəndaş elektron xidmətlərin imkanlarından yararlanırlar. İndi dövlətdən hər hansı dərman vasitəsini almaq istəyən vətəndaşlar uzun-uzadı gediş-gəliş, sənədlərin toplanması, müraciətlərə ehtiyac duymur.

Həmin elektron xidmətlərdən biri dövlət tərəfindən dərman vasitələri ilə təmin olunan xəstələrə onların şəxsi məlumatları, qeydiyyatı və aldığı dərman vasitələri barədə məlumatın verilməsi xidmətidir. Bu xidmət dövlət tərəfindən dərman vasitələri ilə təmin olunan xəstələrin “Elektron sağlamlıq” kartı sistemindən şəxsi məlumatları, qeydiyyatları və aldıqları dərman vasitələri barədə məlumat əldə etməsindən ibarətdir. Bu elektron xidməti göstərən dövlət qurumu Səhiyyə Nazirliyidir.

Elektron xidmət tam avtomatlaşdırılıb. Xidmətin icra müddəti istifadəçi tərəfindən tələb olunan məlumatların informasiya sistemindən emalı müddətinə bərabərdir. Dövlət tərəfindən dərman vasitələri ilə təmin olunan xəstələr “Elektron sağlamlıq” kartı sistemindən öz şəxsi məlumatları, hansı dispanserdə qeydiyyatda olmaları və aldıqları dərman vasitələri barədə məlumat əldə edirlər.

Elektron xidmətin göstərilməsinin həyata keçirilməsi interaktiv şəkildə ödənişsizdir. Elektron xidmətin istifadəçiləri dövlət tərəfindən dərman vasitələri ilə təmin olunan xəstələrdir. Elektron xidmətin göstərilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdim olunma forması isə bunlardır:

Elektron xidmətin göstərilməsi üçün şəxsiyyət vəsiqəsi və elektron sağlamlıq kartı tələb olunur.

Elektron xidmətdən istifadə etmək üçün istifadəçi şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsini, pin kodunu, “Elektron sağlamlıq” kartının nömrəsini və unikal kodunu daxil etməlidir.

Qeyd edək ki, elektron xidmətin göstərilməsi üçün inzibati prosedurlar vacibdir. Elektron xidmətlər üçün sorğu var. Sorğunun formalaşdırılması üçün istifadəçi elektron xidmətin təqdim edildiyi internet səhifəsində şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsini və pin kodunu daxil edərək qeydiyyatdan keçir. Qeydiyyatdan keçdikdən sonra özünə istifadəçi adı və şifrə təyin edir. Müvafiq elektron xidmətə keçdikdən sonra istifadəçi, Nazirlik tərəfindən ona təqdim edilmiş “Elektron sağlamlıq” kartının nömrəsini və həmin kartın üzərində olan unikal kodu daxil edir. Sorğu elektron xidmətin təqdim edildiyi internet səhifəsinə daxil olduğu gün qeydə alınır və bu barədə dərhal istifadəçinin elektron poçt ünvanına bildiriş göndərilir. Elektron xidmətin göstərilməsi və ya imtina edilməsi mümkündür. Sorğunun yerinə yetirilməsindən imtina halları isə belədir:

İstifadəçi “Elektron sağlamlıq” kartının nömrəsini və unikal kodunu düzgün daxil etmədikdə sorğunun yerinə yetirilməsindən imtina olunur.

İstifadəçi “Elektron sağlamlıq” kartının nömrəsini və unikal kodunu düzgün daxil etdikdə sorğu qəbul olunur.

Bu xidmətin nəzarət qaydası da müəyyənləşdirilib. Monitorinq nəticəsində müraciətlər barədə toplanılan məlumatlar xüsusi məntiqi sxemlər üzərində işlənilmiş proqram təminatı vasitəsilə yoxlanılır, müraciətlərin tamlığı və cavabların verilmə sürətinə dair, eləcə də icra zamanı baş verən nöqsanlar barədə hesabatlar tərtib olunur. Həmin hesabatlar sistemin fəaliyyətinə məsul olan şəxslər tərəfindən daim izlənilir.

Elektron xidmətin yerinə yetirilməsinə nəzarəti Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin Səhiyyənin İnformasiyalaşdırılması Mərkəzi həyata keçirir.

İstifadəçi elektron xidmətlə bağlı onu razı salmayan istənilən məsələ barədə yuxarı səlahiyyətli orqana (vəzifəli şəxsə) inzibati qaydada və məhkəməyə şikayət edə bilər. Şikayətin əsaslandırılması və baxılması üçün lazım olan informasiya şikayət kağız üzərində və elektron qaydada tərtib oluna bilər. Kağız üzərində şikayət Nazirliyin poçt ünvanına, elektron şikayət isə bu reqlamentin 2.5-ci bəndində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Şikayətdə fiziki şəxsin adı, atasının adı, soyadı, ünvanı, poçt və ya elektron poçt ünvanı, işlədiyi yer göstərilməlidir.

Dərman vasitələri haqqında məlumatın verilməsi də mühüm xidmətlərdən sayılır. Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatından keçirilmiş dərman vasitələrinin ticarət adı, beynəlxalq patentləşdirilməmiş adı, buraxılış forması, istehsalçısı, dövlət qeydiyyatının tarixi, nömrəsi və qüvvədə olma müddəti haqqında məlumatların istifadəçilər tərəfindən əldə olunmasından ibarətdir. Elektron xidməti göstərən dövlət qurum Səhiyyə Nazirliyidir. Elektron xidmət tam avtomatlaşdırılıb. Xidmətin icra müddəti istifadəçinin tələb olunan məlumatları daxil etməsindən və bunun informasiya sistemində emalı müddətindən asılıdır.

Fiziki və hüquqi şəxslər Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatından keçirilmiş dərman vasitələrinin ticarət adı, beynəlxalq patentləşdirilməmiş adı, buraxılış forması, istehsalçısı, dövlət qeydiyyatının tarixi, nömrəsi və qüvvədə olma müddəti haqqında məlumatlar əldə edirlər. Elektron xidmətin göstərilməsinin həyata keçirilməsi informativ və ödənişsizdir.

Elektron xidmətin göstərilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdim olunma forması:

Elektron xidmətin göstərilməsi üçün heç bir sənəd tələb olunmur. İnformativ növlü elektron xidmətlər istifadəçilər üçün daim açıqdır və müraciət edilməsi hər hansı qaydada məhdudlaşdırıla bilməz.

Elektron xidmətin yerinə yetirilməsinə nəzarəti Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin Səhiyyənin İnformasiyalaşdırılması Mərkəzi həyata keçirir.


Daxil olan müraciətlərin avtomatlaşdırılmış rejimdə təşkilinin mütəmadi monitorinqi həyata keçirilir. Monitorinq nəticəsində müraciətlər barədə toplanılan məlumatlar xüsusi məntiqi sxemlər üzərində işlənilmiş proqram təminatı vasitəsilə yoxlanılır, müraciətlərin tamlığı və cavabların verilmə sürətinə dair, eləcə də icra zamanı baş verən nöqsanlar barədə hesabatlar tərtib olunur. Həmin hesabatlar sistemin fəaliyyətinə məsul olan şəxslər tərəfindən daim izlənilir.

Elektron xidmətin göstərilməsinə görə Səhiyyə Nazirliyinin Səhiyyənin İnformasiyalaşdırılması Mərkəzi məsuliyyət daşıyır. İstifadəçi elektron xidmətlə bağlı onu razı salmayan istənilən məsələ barədə yuxarı səlahiyyətli orqana (vəzifəli şəxsə) inzibati qaydada və məhkəməyə şikayət edə bilər. Şikayətin əsaslandırılması və baxılması üçün lazım olan informasiya:

Şikayət kağız üzərində və elektron qaydada tərtib oluna bilər. Kağız üzərində şikayət Səhiyyə Nazirliyinin poçt ünvanına, elektron şikayət isə bu reqlamentin 2.5-ci bəndində göstərilən poçt ünvanına göndərilməlidir. Şikayətdə vətəndaşın adı, atasının adı, soyadı, ünvanı, poçt və ya elektron poçt ünvanı, yaxud işlədiyi yer göstərilməlidir.

Şikayətin baxılma müddəti: Şikayətə 15 gün ərzində baxılmalıdır. Əlavə öyrənilməsi və yoxlanılması tələb edilən şikayətlərə isə 30 gün müddətində baxılır.

Növbəti elektron xidmət də səhiyyə sistemində əhəmiyyətli yer tutur. Səhiyyə Nazirliyinə göndərilmiş sorğuların və məktubların icrasının müraciət edənlər tərəfindən onlayn izlənilməsi xidməti də mühüm xidmətlərdən sayılır. Bu xidmət fiziki şəxslər tərəfindən Səhiyyə Nazirliyinə müraciət etmək və müraciətlərin icrasının onlayn izlənilməsindən ibarətdir. Bu elektron xidmət qismən avtomatlaşdırılıb. İstifadəçilər Nazirliyə müraciət edir, müraciətinin icrasına onlayn şəkildə nəzarət edir, qeydiyyat zamanı göstərdikləri elektron poçt ünvanına cavab məktubu göndərilir. İstifadəçi, elektron xidmətin təqdim edildiyi internet səhifəsində Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olduqda, şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsini və pin kodunu, əcnəbi və ya vətəndaşlığı olmayan şəxs olduqda şəxsiyyəti təsdiq edən sənədinin nömrəsini, hüquqi şəxs olduqda isə səlahiyyətli şəxsin şəxsiyyəti təsdiq edən sənədinin nömrəsini daxil edərək qeydiyyatdan keçir, özünə istifadəçi adı və şifrə təyin edir. Müvafiq elektron xidmətə keçdikdən sonra istifadəçi nazirliyə müraciət etmək üçün təqdim olunmuş formada tələb olunan məlumatları doldurur və göndərilməsi üçün təsdiqləyir. Ərizə sistemə daxil edilərək istifadəçi tərəfindən təsdiqləndiyi andan sistemdə qeydiyyata alınmış olur və ərizəyə qeydiyyat nömrəsi verilir.

İstifadəçi Nazirliyə müraciət edilməsi üçün müraciət formasını doldurub onlayn rejimdə göndərir. Avtomatik rejimdə müraciət nazirliyin məktublar proqramına daxil olur və qeydiyyat nömrəsi alır. Müraciət icra olunması üçün nazirliyin Ümumi şöbəsi tərəfindən aidiyyəti quruma göndərilir. İstifadəçinin göndərdiyi müraciətlərin icrasını onlayn izləmə imkanı olur.

Müraciət icra olunduqdan sonra cavab məktubu qeydiyyata alınır və istifadəçinin qeydiyyat zamanı göstərdiyi elektron poçt ünvanına göndərilir. Hər bir inzibati əməliyyatın məzmunu, yerinə yetirilmə müddəti və ya maksimal yerinə yetirilmə müddəti var. İstifadəçi elektron xidmətin təqdim edildiyi internet səhifəsində nazirliyə müraciət edir və müraciətin qeydiyyata götürülməsi haqqında avtomatik rejimdə istifadəçiyə bildiriş göndərilir, istifadəçi tərəfindən göndərilən müraciət icra olunması üçün nazirliyin Ümumi şöbəsi tərəfindən aidiyyəti quruma göndərilir. Müraciətin icrası “Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında” Qanunun 10-cu və 10-1-ci maddələrində göstərilən müddətlər ərzində aparılır. İstifadəçinin onlayn şəkildə göndərdiyi müraciətlərinin icra vəziyyətini izləmə imkanı olur. İnzibati əməliyyatda iştirak edən digər dövlət orqanı haqqında məlumat yoxdur. İstifadəçi onlayn müraciət edir, müraciətin icrasını onlayn izləyir, müraciət icra olunur və qeydiyyat zamanı göstərilən elektron poçt ünvanına cavab məktubu göndərilir. Elektron xidmətin yerinə yetirilməsinə nəzarət də reqlamentdə təsbit olunub. Kargüzarlıq, aparılan proseslərə nazirliyin Ümumi şöbəsi tərəfindən proqram təminatı vasitəsilə nəzarət edilir. Nəzarət, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2003-cü il 27 sentyabr tarixli 935 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət hakimiyyəti orqanlarında, idarə, təşkilat və müəssisələrində kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat”la müəyyən edilmiş qaydada Ümumi şöbə tərəfindən həyata keçirilir. Yaranan hər hansı anlaşılmazlıq aradan qaldırılır və ya metodiki dəstək göstərilir. İstifadəçi elektron xidmətlə bağlı onu razı salmayan istənilən məsələ barədə yuxarı səlahiyyətli orqana (vəzifəli şəxsə) inzibati qaydada və məhkəməyə şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və elektron qaydada tərtib oluna bilər. Kağız üzərində şikayət nazirliyin poçt ünvanına, elektron şikayət isə bu reqlamentin 2.5-ci bəndində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Şikayətdə fiziki şəxsin adı, atasının adı, soyadı, ünvanı, poçt və ya elektron poçt ünvanı, işlədiyi yer göstərilməlidir. Şikayətə “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78.1-ci maddəsinə əsasən 1 ay müddətində baxılır.

Z.MƏMMƏDLİ

Yazı Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondunun maliyyə yardımı ilə "İnformasiya və kommunikasiya texnologiyalarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.




Bölməyə aid digər xəbərlər
8-12-2018, 23:15 50-dən artıq startap...

{sape_links}{sape_article}