16:46 / 19-04-2024
İlham Əliyev Rusiyaya gedir
Elektron ticarətin strategiyası hazırlanır
Tarix: 29-09-2018 14:26 | Bölmə: Layihə
Elektron ticarətin strategiyası hazırlanır

Azərbaycan bu ticarət növünün bütün spektrlərdə inkişafını hədəf götürüb

Azərbaycanda elektron ticarətin inkişafı yönündə müxtəlif tədbirlər həyata keçirilir. İstər dövlət, istər ayrı-ayrı biznes qurumları e-ticarətin daha da genişlənməsi üçün layihələr icra edirlər. Hətta bu mövzuda beynəlxalq tədbirlərin təşkil olunması, müzakirələrin aparılması da xüsusi qeyd olunmalıdır.

Belə ki, bir neçə gün öncə Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin təşəbbüsü, Avropa İttifaqının və BMT-nin Ticarət və İnkişaf üzrə Konfransının dəstəyi ilə Bakıda Elektron Ticarət Forumu öz işinə başlayıb. “Bakı Elektron Ticarət Forumu-2018” adlanan beynəlxalq tədbir 2 gün davam edib. Forumda beynəlxalq təşkilatların, dövlət qurumlarının, ictimai təşkilatların nümayəndələri, mikro, kiçik və orta sahibkarlar, investorlar və startaplardan ibarət 300-dən çox yerli və xarici nümayəndə iştirak edib. Eyni zamanda, 20-dən çox ölkənin sahə üzrə mütəxəssisi, 10 beynəlxalq təşkilatın, 60-dan artıq e-ticarət və onlayn ödəniş platformalarının təmsilçiləri foruma qatılıblar.

Tədbir çərçivəsində elektron ticarət sahəsində müxtəlif mövzuları əhatə edən 30-dan çox çıxış nəzərdə tutulub. Forum çərçivəsində elektron ticarətin inkişafı üçün BMT-nin Ticarət vəİnkişaf üzrə Konfransı tərəfindən müəyyən edilmiş 7 əsas istiqamətdə müxtəlif sessiyalar təşkil olunacaq.

E-ticarətin həcmi artır

Tədbirin açılış mərasimində Azərbaycanda elektron ticarət, elektron ödəniş və logistika xidmətləri, gömrük-vergi rüsumları, bu sahədə kiçik və orta sahibkarlığın inkişafı, elektron ticarət sahəsində startap layihələrinin genişləndirilməsi, həmçinin, bu sahənin müxtəlif aspektlərinin inkişafı ilə bağlı dövlət orqanlarının, beynəlxalq inkişaf agentliklərinin, biznes strukturlarının səmərəli əməkdaşlığı müzakirə olunub. Azərbaycanda və region ölkələrində elektron ticarətin inkişaf strategiyası, eyni zamanda Avropa İttifaqının müəyyən etdiyi tələblər strategiyası üzrə təkliflər irəli sürülüb.

Məlumat üçün bildirək ki, hazırda Avropa İttifaqı ölkələrində elektron ticarətin payı 35 faiz təşkil edir. Dünyada isə ticarətin 10 faizi elektron ticarətin payına düşür. “Biznesdən-biznesə” modeli əsasında bu il dünya üzrə e-ticarət həcmi 3 trilyona bərabər olub. Ölkəmizdə isə e-ticarətin inkişafı 10-15 faiz arasında dəyişir.

Qeyd edilib ki, son illər Azərbaycanda elektron ticarətin həcmi ildən-ilə artır ki, bu da iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi, qeyri-neft sektorunun inkişafı, telekommunikasiya infrastrukturunun modernləşdirilməsi, eləcə də bank sektorunda elektron xidmətlərin səviyyəsinin genişləndirilməsi hesabına baş verir. Nəqliyyat və telekommunikasiya infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi hesabına bu gün Azərbaycanın Tranzit Poçt Mərkəzinə (HUB) çevrilməsi vurğulanıb.

Elektron ticarətin inkişafı istiqamətində artıq istifadəyə verilən yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqələrində “elektron imza” çiplərinin yerləşdirilməsinin dəəhəmiyyəti qeyd edilib.

Təşkil olunan sessiyalarda Avropa İttifaqı, Dünya Bankı, Ümumdünya Ticarət Təşkilatı, Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı, Beynəlxalq Ticarət Mərkəzi, Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı, Ümumdünya Poçt İttifaqı və digər beynəlxalq təşkilatların nümayəndələri və elektron ticarətin inkişafı üzrə tanınmış beynəlxalq ekspertlər çıxış edəcəklər.

Tədbir çərçivəsində təşkil olunan sərgidə e-ticarətlə məşğul olan yerli və xarici mağazalar öz həllərini və məhsullarını nümayiş etdiriblər. Tədbirdə iştirak edən elektronika məhsullarının satışı ilə məşğul olan bir çox yerli şirkətlər forum günlərində öz müştəriləri üçün endirim kampaniyasına başladıqlarını elan ediblər.

Ümumilikdə forum regionda elektron ticarətin inkişafı üçün müvafiq tövsiyələri nəzərdən keçirmək və praktiki tətbiq imkanlarının müəyyən edilməsi üzrə beynəlxalq platforma rolunda çıxış edir.

Rəqəmsal Ticarət Qovşağı təkmilləşdirilir

Müsbət məqamlardan biri də odur ki, eletron ticarətin bütün spektrlərdə inkişafı hədəf kimi götürülüb. Belə ki, Rəqəmsal Ticarət Qovşağının fəaliyyətini təkmilləşdirilməsi də bu yöndəatılan mühüm addımlardandır. Belə ki, İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi Prezident İ.Əliyevin “Rəqəmsal Ticarət Qovşağı kimi Azərbaycan Respublikasının mövqeyinin gücləndirilməsi və xarici ticarət əməliyyatlarının genişləndirilməsi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Fərmanına uyğun olaraq yaradılan “Azərbaycan Rəqəmsal Ticarət Qovşağı”nın ölkəmizdən kənarda tanıdılması istiqamətində də fəaliyyətini davam etdirir.

Xüsusən də Azərbaycan Respublikasının diplomatik nümayəndəlikləri və konsulluqları vasitəsilə qeyri-rezidentlərə elektron imza, o cümlədən ASAN imza sertifikatının verilməsi imkanının yaradılmasını ilə bağlı müvafiq işlər görülür. Azərbaycan Rəqəmsal Ticarət Qovşağı operatoru kimi İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi (İİTKM) də bu prosesə öz töhfəsini verir və diplomatik korpuslarla əməkdaşlığı dərinləşdirir.

Elektron ticarətin strategiyası hazırlanır
Ramil Hüseyn

“Reytinq”ə verilən məlumata görə, İİTKM-in Strateji planlaşdırma və inkişaf departamentinin rəhbəri Ramil Hüseyn də bu məqsədlə Kanberra şəhərində Azərbaycan Respublikasının Avstraliya İttifaqı, Fici Respublikası və Yeni Zelandiyadakı Səfirliyinin rəsmisi ilə görüşüb. Müvəqqəti işlər vəkili Elcan Həbibzadə Avstraliyada elektron imza, o cümlədən ASAN imza sertifikatlarının qarşılıqlı tanınmasının təmin edilməsi ilə bağlı Avstraliya dövlətinin Rəqəmsal Transformasiya Agentliyi ilə müvafiq müzakirələr keçirdiyini bildirib. O, vurğulayıb ki, Avstraliya dövləti ilə bu sahədə əməkdaşlıq imkanları araşdırılır.

Həmçinin müvəqqəti işlər vəkili qeyd edib ki, qeyri-rezidentlərə elektron imza, o cümlədən ASAN imza sertifikatının verilməsi qaydası barədə məlumatlar ingilis dilinə tərcümə edilərək səfirliyin internet informasiya ehtiyatlarında yerləşdirilib və bu barədə mütəmadi olaraq təbliğat-təşviqat tədbirləri həyata keçirilir.

Belə ki, müvafiq proseduralar tam yekunlaşdıqdan sonra xarici ölkədə yaşayan əcnəbilərə və vətəndaşlığı olmayan şəxslərə, xarici ölkədə daimi yaşayan Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlarına, xarici ölkədə fəaliyyət göstərən hüquqi şəxslərə elektron imza sertifikatının verilməsi təmin ediləcəkdir.

Satış portalları ilə əməkdaşlıq...

Elektron ticarətin strategiyası hazırlanır
Zaur Qardaşov

Azexport.az portalı Made in Azerbaijan brendi məhsullarının ixrac coğrafiyasını genişləndirmək və yerli istehsalçılara yeni potensial müştərilərin tapılmasında dəstək olmaq məqsədi ilə, daha bir neçə beynəlxalq elektron satış portalları ilə əməkdaşlığa başlayıb. Azexport portalının rəhbəri Zaur Qardaşov deyib ki,yeni portallara inteqrasiya ənənəvi bazarlardan fərqli olaraq yeni bazarlara çıxış imkanları əldə etmək və Made in Azerbaijan məhsulalrının ixrac istiqamətlərinin genişləndirilməsində böyük rol oynayır:

“Portallara inteqrasiya olunan ilk günlərdən Hindistandan meyvə-tərəvəz məhsullarına və Körfəz ölkələrindən toyuq əti və toyuq yumurtasına sorğular daxil olub. Qeyd olunan portalların ümumi əhatə dairəsi 1.5 milyard istifadəçi təşkil edir”.

Qeyd edək ki, Azexport portalı ilk gündən amazon.com, alibaba.com, all.biz, agroserver.ru və digər bu kimi portallarla əməkdaşlıq edir və bunun sayəsində Azərbaycan məhsullarına beynəlxalq bazarlardan bu günə kimi 800 mln. ABŞ dollarından artıq sorğular daxil olub. Portal bundan sonra da əməkdaşlıq edəcəyi portalların siyahısının genişləndirilməsini nəzərdə tutur.

Elektron ticarət və səmərəlilik…

Eletron ticarətin maraqlı tərəflərindən biri də onun iqtisadi cəhətdən səmərəli olmasıdır. Belə ki, ayrı-ayrı e-ticarət müəssisələri bu sistem üzərindən ticarət edənlərə müəyyən güzəştlər edirlər. Qlobal ödəniş texnologiyaları lideri sayılan Mastercard və Türkiyənin aparıcı onlayn satış platforması “Hepsiburada” birgə kampaniyaya start verib. Azərbaycanda verilən Mastercard® və Maestro® kredit və debet kart sahibləri hepsiburada.com saytından ilk dəfə alış-veriş etdikdə 10% endirim qazana bilərlər. Endirimdən istifadə etmək üçün müştəri promo-bölümdə MASTERCARD10 endirim kodunu daxil edib Mastercard və ya Maestro kartı ilə ödəniş etməlidir.

“Azərbaycanda da istehlakçılar arasında kifayət qədər tanınan Türkiyənin aparıcı onlayn alış-veriş platforması “Hepsiburada” ilə əməkdaşlığımızı elan etməkdən böyük məmnuniyyət duyuruq. Bu kampaniya Mastercard kart sahibləri üçün unikal alış-veriş təcrübəsi təqdim etməklə yanaşı, bizim Azərbaycan bazarında olan öhdəliyimizi də nümayiş etdirir”,-deyə “Mastercard” şirkətinin Azərbaycan üzrə meneceri Erdem Çakar bildirib. “Türkiyənin lider onlayn satış platforması olaraq “Hepsiburada” Azərbaycanlı müştərilərə ilk alış-verişlərində 10 faiz endirim təqdim edən bu kampaniya çərçivəsində Mastercardla əməkdaşlıqdan qürur duyuruq”, - “Hepsiburada İternational” şirkətinin prezidenti Emre Ekmekçi qeyd edib.

Kart sahibləri kampaniyadan yalnız bir dəfə və ilk alış-verişdə faydalana bilər. Ölkə xaricində edilən sifarişlər üçün gömrük prosedurlarına görə “login”-lə daxil olub tələb olunan məlumatları doldurmalısınız. Kampaniya 20 sentyabr – 31 oktyabr 2018-ci il tarixləri arasında etibarlıdır.

Göründüyü kimi, elektron ticarətin ölkəmizdə daha da geniş yayılması üçün şərait var. Hələlik e-ticarətin yüksək səviyyədə olmasa da, qısa müddətdən sonra daha geniş formada istifadə olunacağı şübhəsizdir.

Z.MƏMMƏDLİ

Yazı Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondunun maliyyə yardımı ilə "İnformasiya və kommunikasiya texnologiyalarının inkişaf etdirilməsi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.




Bölməyə aid digər xəbərlər
8-12-2018, 23:15 50-dən artıq startap...

{sape_links}{sape_article}