09:27 / 27-04-2024
Britaniyanın lüks avtomobilləri Rusiyaya daşınır
08:18 / 27-04-2024
"Bir qalanın sirri" Musiqili Teatrda açılacaq - Fotolar
08:09 / 27-04-2024
Rusiyada azərbaycanlılarla taciklər arasında kütləvi dava: ölən və yaralananlar var
21:36 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyevin Almaniyaya işgüzar səfəri başa çatıb - Fotolar
20:58 / 26-04-2024
İlham Əliyevlə Olaf Şolts birgə mətbuat konfransı keçiriblər
20:46 / 26-04-2024
Azərbaycan və Almaniya prezidentləri görüşüb - (Yenilənib) - Fotolar
19:35 / 26-04-2024
43 pişiyi ac-susuz saxlayan şəxsi həbs ediblər
19:06 / 26-04-2024
Rusların hücum etmək istədiyi iki xəstəxana təcili boşaldılır
18:43 / 26-04-2024
Türk dövlətləri parlamentlərinin komitə sədrləri Xankəndi və Şuşaya səfər ediblər - (Yenilənib) - Foto
18:41 / 26-04-2024
İsveç Latviyaya qoşun və zirehli texnika göndərir
18:36 / 26-04-2024
Blinken Pekində Çini hədələyib
18:20 / 26-04-2024
20-yə yaxın məhbus həbsxanadan qaçmağa cəhd edib - Foto
18:15 / 26-04-2024
Azərbaycanla Ermənistan arasında sərhəddə koordinatlar dəqiqləşdirilir
18:08 / 26-04-2024
Erməni deputatlar saxlanılıb
17:58 / 26-04-2024
Ermənistan XİN: "Azərbaycandan sülh sazişinə dair təkliflər almışıq"
17:39 / 26-04-2024
"Beşiktaş" daha bir futbolçu ilə müqaviləni yeniləyib
17:30 / 26-04-2024
İlham Əliyev Almaniyada tədbirə qatılıb - (Yenilənib) - Fotolar
17:23 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyev BƏƏ-nin sənaye və qabaqcıl texnologiyalar naziri ilə görüşüb
17:15 / 26-04-2024
Quba-Xaçmaz Regional filialına müdir təyinatı olub
16:58 / 26-04-2024
“Krokus”dakı terror aktına görə daha bir şübhəli saxlanılıb
16:56 / 26-04-2024
Prezident İlham Əliyev Almaniya XİN rəhbəri ilə görüşüb - Foto
16:11 / 26-04-2024
Azərbaycanda partiya rəhbəri həbs edilib
16:05 / 26-04-2024
Əli Əsədov daha bir qərar imzalayıb
15:52 / 26-04-2024
Qəzzada daha 51 dinc sakin həlak olub
15:46 / 26-04-2024
Avtomobil şirkəti daha bir yeniliyə imza atıb - Fotolar
15:33 / 26-04-2024
Keçmiş rektor son söz üçün məhkəmədən yenə vaxt istəyib
15:14 / 26-04-2024
Azərbaycan prezidenti Almaniya kansleri ilə görüşüb - (Yenilənib) - Fotolar
14:06 / 26-04-2024
Rusiyanın yeni silahı ABŞ-a məxsus peykləri vura biləcək
13:54 / 26-04-2024
"Qarabağ" klubu cərimələnib
13:28 / 26-04-2024
Naxçıvan Nazirlər Kabinetinə Aparat rəhbəri təyin edilib
18:56 / 22-04-2024
Azərbaycan və Rusiya prezidentlərinin təkbətək görüşü olub - (Yenilənib) - Fotolar
00:11 / 23-04-2024
Sağlam və uzun ömür yaşamağın 10 asan yolu var - Siyahı
09:53 / 22-04-2024
Ümid nəğməsi - Etibar Cəbrayıloğlu yazır
13:54 / 22-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç olub - (Yenilənib)
16:58 / 23-04-2024
İlham Əliyev “COP29 və Azərbaycan üçün Yaşıl Baxış” beynəlxalq forumda iştirak edir - (Yenilənib)
14:10 / 23-04-2024
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı yola salınıb - (Yenilənib)
16:10 / 22-04-2024
Ölkələr sürətlə silahlanır - Ümumi hərbi xərclər 2,4 trilyon dolları keçib
14:03 / 24-04-2024
Professor Nəsib Quliyev özünü güllələyib
00:05 / 23-04-2024
Abramoviç yeni futbol klubunu Avropanın ən yaxşısı edəcək
00:02 / 23-04-2024
Məşhur boksçu Mayk Tayson şirkətin səfiri olub
17:30 / 26-04-2024
İlham Əliyev Almaniyada tədbirə qatılıb - (Yenilənib) - Fotolar
12:40 / 22-04-2024
Cavanşir Məmmədovun nəvəsi: "Babamın ürəyi haqsızlığa dözmədi"
Xalq artisti: “Teatrın ən ağrılı məsələlərindən biri də yaş senzi ilə bağlıdır” - Müsahibə
Tarix: 14-11-2023 19:08 | Bölmə: Müsahibə
Sabir Məmmədov: “Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar”
Ölkənin teatral mühitində canlanma var. Yeni tamaşalar hazırlanır, festivallar keçirilir, teatrlarımız xaricdə keçirilən festivallarda iştirak edir. Təbii ki, tamaşaçılara təqdim olunan bütün yeni səhnə əsərləri bədii və estetik cəhətdən mükəmməl alınmır, dövrümüzün tələblərinə uyğun gəlmir. Amma yaxşı tamaşa dərhal seçilir, tamaşaçıların və teatr tənqidçilərinin diqqətini çəkir. Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında səhnəyə vəsiqə qazanan “Dantenin yubileyi” kimi.
Xalq yazıçısı Anarın məşhur və eyni adlı hekayəsi əsasında hazırlanan tamaşaya Rusiyada çalışan istedadlı həmyerlimiz Ərşad Ələkbərov quruluş verib. Ümumilikdə tamaşanın uğuru, rejissor yozumu, aktyor ansamblının, xüsusilə baş rolun - Feyzulla Kəbirlinski obrazının ifası barədə mətbuatda geniş təhlillər aparılıb, müsbət fikirlər yazılıb.
“Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinski obrazında çıxış edən Xalq artisti, Prezident mükafatçısı, “Qızıl Dərviş” mükafatı laureatı Sabir Məmmədovla söhbətdə tamaşanın qazandığı uğurun sirlərini öyrənməyə çalışdıq.
- Sabir müəllim, premyera və uğurlu ifa münasibəti ilə sizi təbrik edirik. Feyzulla Kəbirlinski ədəbiyyatımızda ən məşhur obrazlardan sayılır, bu rola təyin edilməyiniz gözlənilməz olmadı ki?
- Premyeramıza gəlib yaradıcı heyəti alqışlayan tamaşaçılara, mətbuatda dəyərli fikirlər söyləyən, tənqidi məqamları yazan teatrşünaslara, jurnalistlərə minnətdarlığımı bildirirəm.
Sualınıza gəlincə, Feyzulla Kəbirlinski Azərbaycan ədəbiyyatında həqiqətən də çox maraqlı obrazlardan biridir. Anar müəllim bu hekayəni keçən əsrin 60-cı illərinin sonunda yazıb, amma əsər bu gün də maraqla oxunur. Üstəlik də aktyorların həyatından bəhs etdiyindən sənət adamları üçün cəlbedicidir. Hekayə 80-ci illərdə ekranlaşdırılıb, böyük sənətkarımız Həsən Turabovun ekranda yaratdığı Kəbirlinskiyə hamımız dönə-dönə baxmışıq.
Teatrımızın bu əsərə müraciət edəcəyini və əsərə Ərşad Ələkbərovun quruluş verəcəyini eşidəndə mənim üçün də maraqlı oldu. Ərşad bəy Rusiyanın mədəniyyət paytaxtı Sankt-Peterburqda ali rejissor təhsili alan, orada çalışan və uğur qazanmağı bacaran istedadlı gənclərimizdəndir. Rusiyadan kənarda tamaşalara quruluş vermək üçün vaxtaşırı dəvətlər alır. 2015-ci ildə teatrımızda Erik Şmittin “Müsyö İbrahim və Quran çiçəyi” tamaşasına quruluş verərkən onunla işləmişdim. O zaman Ərşad bəy kollektivi hələ o qədər də yaxşı tanımırdı, məndə olan məlumata görə, aktyorların fotolarına baxıb rol bölgüsü aparmışdı və mənə də həmin tamaşada Ata obrazını vermişdi.
“Dantenin yubileyi” üzərində işləyəndə məni və digər aktyor həmkarlarımı çağırıb söhbət edir, fikir mübadiləsi aparırdı, heç birimizə konkret rol barədə nəsə demirdi. Divarda əmr asılanda bildim ki, Kəbirlinskini mən oynayacam.
- Məşq prosesi necə gedirdi?
- Ərşad bəyin əsərə yanaşması fərqli idi, lirik-psixoloji janrda qələmə alınan hekayəni tragi-fars kimi müəyyən etmişdi. Rejissorun aktyorlarla işi, məşq prosesinin özü də fərqlənirdi, epik janrın tələblərinə uyğun detallar əlavə olunmuşdu, ifaçıdan həm də plastika tələb olunurdu. Tamaşada rol alan həmkarlarım üçün də məncə maraqlı idi.
- “Dantenin yubileyi” tamaşası haqqında mətbuatda yazılar, resenziyalar dərc olunub, sosial şəbəkədə fikirlər səslənib. İstedadlı yazar, tənqidçi Sevda Sultanovanın tamaşa barədə qeydləri diqqət çəkəndir. Müəllifin fikrincə, quruluşçu rejissorun yozumunda və sizin ifanızda Kəbirlinskinin yararsızlığı xüsusi vurğulanmır, ona yazığı gəlmir, mərhəmət də istənilmir. Sadəcə, ona qarşı alicənab, nəcib mövqe sərgilənir. İnsana sevgi tamaşanın ən təsirli xəttidir...
- Sevda xanım tamaşanın yozumunu çox dəqiq anlayıb. Ərşad bəy quruluşçu rejissor kimi qarşıya belə bir məqsəd qoymuşdu, aktyorlardan da bunu tələb edirdi. Feyzulla Kəbirlinski teatrda çalışır, radio verlişlərinə, dublyaja çağrılır, dərnəyə rəhbərlik edir, həvəskar aktyorlarla tamaşa hazırlayır. Amma sənətdə uğur qazana bilmir, üstəlik, şəxsi həyatda problemləri var, ömür-gün yoldaşı Həcərlə uşaqları olmayıb, Eldarı oğulluğa götürüblər, lakin bunu ondan gizlətmək məcburiyyətindədirlər...
Quruluşçu rejissor maraqlı forma tapıb, səhnədə qoyulan avtobusun da rəmzi mənası var-insan gündəlik həyatda yolda, hərəkətdədir. Həm də insan olaraq biz bilmirik axı yolun əvvəlindəyik, yoxsa sonunda...
Ərşad bəy tamaşada irili-xırdalı rol alan hər bir ifaçıdan nə tələb olunduğunu konkret izah eləmişdi, biz də səhnəyə çıxanda nə etməli və necə etməli olduğunu bilirdik.
Dünyanın istənilən teatrında rejissorun aktyor və aktrisadan tələbi nədir? Səhnədə inandırıcı oynamaq. İnandırıcı oynamaq üçün də yandaşın, tərəf-müqabilinlə aranda səmimiyyət olmalıdır. Bu səmimiyyət qurulmasa, anlaşama alınmasa sonda yaxşı nəticə almaq qeyri-mümkündür. Mənim fikrimcə, bu, bizim tamaşada çox yaxşı alınıb, tərəf-müqabillərim, xüsusilə həyat yoldaşım Həcər obrazını ifa edən Əməkdar artist Sənubər İsgəndərli ilə səhnədə bir-birimizi gözəl anlayırıq. Yəqin ki, tamaşamızın uğur qazanmasının, tamaşaçılar tərəfindən maraqla qarşılanmasının əsas səbəblərindən biri də odur ki, ümumi ansabmlıda hamı bir-birini tamamlayır. Fürsətdən istifadə edib bu tamaşada mənimlə bir səhnəni bölüşən bütün həmkarlarıma minnətdarlığımı bildirirəm.
- “Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinskinin teatrdan getməli olduğunu dilə gətirənlər var. Səhnədə Feyzullanın yaşadığı hissləri təəssüf ki, bu gün yaşlı aktyorlar real həyatda yaşamağa məcbur olublar...
- Bu gün Azərbaycan teatrının ən ağrılı məsələlərindən biri də məhz yaş senzi ilə bağlıdır. Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar - bir tərəfdə qanun, bir tərəfdə isə reallıq var. Dövlətin rəsmi qanununu pozmaq olmur, istedadı, təcrübəsi, iş qabiliyyəti ilə teatrımıza yenə də töhfə verməyə qadir istedadlı adamdan necə imtina edəsən? Axı onlar səhnəmizə, ümumilikdə mədəniyyətimizə xidmət edə bilən insanlardır. Aktyor və ya aktrisa bəlli bir yaşa çatıb, amma istedadı, təcrübəsi və sağlamlığı ona səhnədə obrazlar yaratmağa imkan verir, lakin ona qapını göstərirlər. Yaradıcı insan üçün bundan böyük faciə ola bilərmi? Sənət adamı səhnənin tozu, tamaşaçı alqışı ilə nəfəs alır, bunları onun əlindən almaq aktyoru həyatdan məhrum etmək kimidir. Teatr rəhbərlərini də qınamaq mümkün deyil, onlar həm də dövlətin qanunlarına əməl etməyə məsuldurlar.
- Akademik Milli Dram Teatrında növbəti rəhbər dəyişikliyini də görmək sizə nəsib oldu...
- Teatr canlı sənət olduğundan dəyişikliyi, yeniliyi, təzə nəfəsi sevir. Amma bu yeniliyin arxasında gərək ciddi iş, düşünülmüş addımlar dayana. Teatrımızın keçmiş rəhbəri Azər Paşa müəllim dünyasını dəyişəndən sonra kadr dəyişikliyi məcburi idi və Mədəniyyət nazirinin əmri ilə bədii rəhbər vəzifəsinə Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə təyin olundu. Mehriban xanımın rejissor kimi bacarığı, savadı, iş prinsipi və prinsipiallığı barədə geniş danışmağa ehtiyac yoxdur, məncə. Əvvəlllər də bizim teatrda uğurlu tamaşalar hazırlayıb, o, kollektivi, biz də onu yaxşı tanıyırıq.
Şəxsən mən öz düşündüklərimə və müşahidələrimə görə deyə bilərəm ki, yeni bədii rəhbər çox ciddi işlərə başlayıb, teatrımızın adına, kollektivin potensialına uyğun layihələri var. Bu gün teatrımızda dünya şöhrətli yazıçı Çingiz Aytmatovun “Gün var əsrə bərbər” əsəri əsasında “Əsrə bərabər gün” tamaşasının məşqləri gedir. Bu əsərə Mehriban xanım özü quruluş verir və mənə də Mühəndis rolunu tapşırıb. Çox monumental bir səhnə əsəri olacaq, inşallah.
Müsahibə boyu söhbət açdığımız “Dantenin yubileyi” tamaşasının uğurunu da Mehriban xanımın gördüyü işlərin adına yazmaq olar, çünki Ərşad Ələkbərovu yenidən bizim teatra o dəvət edib. Hazırda daha bir istedadlı gənc rejissor tamaşa hazırlayır, Nihad Qulamzadə Şıxəli Qurbanovun “Sənsiz” pyesinə quruluş verir, qarşıdakı günlərdə yeni tamaşanın premyerası olacaq.
Kollektivlə ilk görüşündə də Mehriban xanım dedi ki, ayrı-ayrı rejissorlar vaxtaşırı teatrımıza dəvət ediləcək. Şəxsən mən bu fikri alqışlayıram və hətta istərdim ki, başqa ölkələrdən xarici rejissorlar da gəlsin, fərqli düşüncəli, fəqrli mədəniyyətlərə məxsus insanlarla işləmək aktyorun da inkişafına kömək edir. Belə rejissorlara teatrımızda qapıların bağlı saxlandığı dövrləri də görmüşük və teatrın təcriddən aldığı ziyanın nəticələri də məlumdur.
Etibar CƏBRAYILOĞLU
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 14-11-2023 19:08 | Bölmə: Müsahibə
Sabir Məmmədov: “Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar”
Ölkənin teatral mühitində canlanma var. Yeni tamaşalar hazırlanır, festivallar keçirilir, teatrlarımız xaricdə keçirilən festivallarda iştirak edir. Təbii ki, tamaşaçılara təqdim olunan bütün yeni səhnə əsərləri bədii və estetik cəhətdən mükəmməl alınmır, dövrümüzün tələblərinə uyğun gəlmir. Amma yaxşı tamaşa dərhal seçilir, tamaşaçıların və teatr tənqidçilərinin diqqətini çəkir. Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında səhnəyə vəsiqə qazanan “Dantenin yubileyi” kimi.
Xalq yazıçısı Anarın məşhur və eyni adlı hekayəsi əsasında hazırlanan tamaşaya Rusiyada çalışan istedadlı həmyerlimiz Ərşad Ələkbərov quruluş verib. Ümumilikdə tamaşanın uğuru, rejissor yozumu, aktyor ansamblının, xüsusilə baş rolun - Feyzulla Kəbirlinski obrazının ifası barədə mətbuatda geniş təhlillər aparılıb, müsbət fikirlər yazılıb.
“Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinski obrazında çıxış edən Xalq artisti, Prezident mükafatçısı, “Qızıl Dərviş” mükafatı laureatı Sabir Məmmədovla söhbətdə tamaşanın qazandığı uğurun sirlərini öyrənməyə çalışdıq.
- Sabir müəllim, premyera və uğurlu ifa münasibəti ilə sizi təbrik edirik. Feyzulla Kəbirlinski ədəbiyyatımızda ən məşhur obrazlardan sayılır, bu rola təyin edilməyiniz gözlənilməz olmadı ki?
- Premyeramıza gəlib yaradıcı heyəti alqışlayan tamaşaçılara, mətbuatda dəyərli fikirlər söyləyən, tənqidi məqamları yazan teatrşünaslara, jurnalistlərə minnətdarlığımı bildirirəm.
Sualınıza gəlincə, Feyzulla Kəbirlinski Azərbaycan ədəbiyyatında həqiqətən də çox maraqlı obrazlardan biridir. Anar müəllim bu hekayəni keçən əsrin 60-cı illərinin sonunda yazıb, amma əsər bu gün də maraqla oxunur. Üstəlik də aktyorların həyatından bəhs etdiyindən sənət adamları üçün cəlbedicidir. Hekayə 80-ci illərdə ekranlaşdırılıb, böyük sənətkarımız Həsən Turabovun ekranda yaratdığı Kəbirlinskiyə hamımız dönə-dönə baxmışıq.
Teatrımızın bu əsərə müraciət edəcəyini və əsərə Ərşad Ələkbərovun quruluş verəcəyini eşidəndə mənim üçün də maraqlı oldu. Ərşad bəy Rusiyanın mədəniyyət paytaxtı Sankt-Peterburqda ali rejissor təhsili alan, orada çalışan və uğur qazanmağı bacaran istedadlı gənclərimizdəndir. Rusiyadan kənarda tamaşalara quruluş vermək üçün vaxtaşırı dəvətlər alır. 2015-ci ildə teatrımızda Erik Şmittin “Müsyö İbrahim və Quran çiçəyi” tamaşasına quruluş verərkən onunla işləmişdim. O zaman Ərşad bəy kollektivi hələ o qədər də yaxşı tanımırdı, məndə olan məlumata görə, aktyorların fotolarına baxıb rol bölgüsü aparmışdı və mənə də həmin tamaşada Ata obrazını vermişdi.
“Dantenin yubileyi” üzərində işləyəndə məni və digər aktyor həmkarlarımı çağırıb söhbət edir, fikir mübadiləsi aparırdı, heç birimizə konkret rol barədə nəsə demirdi. Divarda əmr asılanda bildim ki, Kəbirlinskini mən oynayacam.
- Məşq prosesi necə gedirdi?
- Ərşad bəyin əsərə yanaşması fərqli idi, lirik-psixoloji janrda qələmə alınan hekayəni tragi-fars kimi müəyyən etmişdi. Rejissorun aktyorlarla işi, məşq prosesinin özü də fərqlənirdi, epik janrın tələblərinə uyğun detallar əlavə olunmuşdu, ifaçıdan həm də plastika tələb olunurdu. Tamaşada rol alan həmkarlarım üçün də məncə maraqlı idi.
- “Dantenin yubileyi” tamaşası haqqında mətbuatda yazılar, resenziyalar dərc olunub, sosial şəbəkədə fikirlər səslənib. İstedadlı yazar, tənqidçi Sevda Sultanovanın tamaşa barədə qeydləri diqqət çəkəndir. Müəllifin fikrincə, quruluşçu rejissorun yozumunda və sizin ifanızda Kəbirlinskinin yararsızlığı xüsusi vurğulanmır, ona yazığı gəlmir, mərhəmət də istənilmir. Sadəcə, ona qarşı alicənab, nəcib mövqe sərgilənir. İnsana sevgi tamaşanın ən təsirli xəttidir...
- Sevda xanım tamaşanın yozumunu çox dəqiq anlayıb. Ərşad bəy quruluşçu rejissor kimi qarşıya belə bir məqsəd qoymuşdu, aktyorlardan da bunu tələb edirdi. Feyzulla Kəbirlinski teatrda çalışır, radio verlişlərinə, dublyaja çağrılır, dərnəyə rəhbərlik edir, həvəskar aktyorlarla tamaşa hazırlayır. Amma sənətdə uğur qazana bilmir, üstəlik, şəxsi həyatda problemləri var, ömür-gün yoldaşı Həcərlə uşaqları olmayıb, Eldarı oğulluğa götürüblər, lakin bunu ondan gizlətmək məcburiyyətindədirlər...
Quruluşçu rejissor maraqlı forma tapıb, səhnədə qoyulan avtobusun da rəmzi mənası var-insan gündəlik həyatda yolda, hərəkətdədir. Həm də insan olaraq biz bilmirik axı yolun əvvəlindəyik, yoxsa sonunda...
Ərşad bəy tamaşada irili-xırdalı rol alan hər bir ifaçıdan nə tələb olunduğunu konkret izah eləmişdi, biz də səhnəyə çıxanda nə etməli və necə etməli olduğunu bilirdik.
Dünyanın istənilən teatrında rejissorun aktyor və aktrisadan tələbi nədir? Səhnədə inandırıcı oynamaq. İnandırıcı oynamaq üçün də yandaşın, tərəf-müqabilinlə aranda səmimiyyət olmalıdır. Bu səmimiyyət qurulmasa, anlaşama alınmasa sonda yaxşı nəticə almaq qeyri-mümkündür. Mənim fikrimcə, bu, bizim tamaşada çox yaxşı alınıb, tərəf-müqabillərim, xüsusilə həyat yoldaşım Həcər obrazını ifa edən Əməkdar artist Sənubər İsgəndərli ilə səhnədə bir-birimizi gözəl anlayırıq. Yəqin ki, tamaşamızın uğur qazanmasının, tamaşaçılar tərəfindən maraqla qarşılanmasının əsas səbəblərindən biri də odur ki, ümumi ansabmlıda hamı bir-birini tamamlayır. Fürsətdən istifadə edib bu tamaşada mənimlə bir səhnəni bölüşən bütün həmkarlarıma minnətdarlığımı bildirirəm.
- “Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinskinin teatrdan getməli olduğunu dilə gətirənlər var. Səhnədə Feyzullanın yaşadığı hissləri təəssüf ki, bu gün yaşlı aktyorlar real həyatda yaşamağa məcbur olublar...
- Bu gün Azərbaycan teatrının ən ağrılı məsələlərindən biri də məhz yaş senzi ilə bağlıdır. Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar - bir tərəfdə qanun, bir tərəfdə isə reallıq var. Dövlətin rəsmi qanununu pozmaq olmur, istedadı, təcrübəsi, iş qabiliyyəti ilə teatrımıza yenə də töhfə verməyə qadir istedadlı adamdan necə imtina edəsən? Axı onlar səhnəmizə, ümumilikdə mədəniyyətimizə xidmət edə bilən insanlardır. Aktyor və ya aktrisa bəlli bir yaşa çatıb, amma istedadı, təcrübəsi və sağlamlığı ona səhnədə obrazlar yaratmağa imkan verir, lakin ona qapını göstərirlər. Yaradıcı insan üçün bundan böyük faciə ola bilərmi? Sənət adamı səhnənin tozu, tamaşaçı alqışı ilə nəfəs alır, bunları onun əlindən almaq aktyoru həyatdan məhrum etmək kimidir. Teatr rəhbərlərini də qınamaq mümkün deyil, onlar həm də dövlətin qanunlarına əməl etməyə məsuldurlar.
- Akademik Milli Dram Teatrında növbəti rəhbər dəyişikliyini də görmək sizə nəsib oldu...
- Teatr canlı sənət olduğundan dəyişikliyi, yeniliyi, təzə nəfəsi sevir. Amma bu yeniliyin arxasında gərək ciddi iş, düşünülmüş addımlar dayana. Teatrımızın keçmiş rəhbəri Azər Paşa müəllim dünyasını dəyişəndən sonra kadr dəyişikliyi məcburi idi və Mədəniyyət nazirinin əmri ilə bədii rəhbər vəzifəsinə Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə təyin olundu. Mehriban xanımın rejissor kimi bacarığı, savadı, iş prinsipi və prinsipiallığı barədə geniş danışmağa ehtiyac yoxdur, məncə. Əvvəlllər də bizim teatrda uğurlu tamaşalar hazırlayıb, o, kollektivi, biz də onu yaxşı tanıyırıq.
Şəxsən mən öz düşündüklərimə və müşahidələrimə görə deyə bilərəm ki, yeni bədii rəhbər çox ciddi işlərə başlayıb, teatrımızın adına, kollektivin potensialına uyğun layihələri var. Bu gün teatrımızda dünya şöhrətli yazıçı Çingiz Aytmatovun “Gün var əsrə bərbər” əsəri əsasında “Əsrə bərabər gün” tamaşasının məşqləri gedir. Bu əsərə Mehriban xanım özü quruluş verir və mənə də Mühəndis rolunu tapşırıb. Çox monumental bir səhnə əsəri olacaq, inşallah.
Müsahibə boyu söhbət açdığımız “Dantenin yubileyi” tamaşasının uğurunu da Mehriban xanımın gördüyü işlərin adına yazmaq olar, çünki Ərşad Ələkbərovu yenidən bizim teatra o dəvət edib. Hazırda daha bir istedadlı gənc rejissor tamaşa hazırlayır, Nihad Qulamzadə Şıxəli Qurbanovun “Sənsiz” pyesinə quruluş verir, qarşıdakı günlərdə yeni tamaşanın premyerası olacaq.
Kollektivlə ilk görüşündə də Mehriban xanım dedi ki, ayrı-ayrı rejissorlar vaxtaşırı teatrımıza dəvət ediləcək. Şəxsən mən bu fikri alqışlayıram və hətta istərdim ki, başqa ölkələrdən xarici rejissorlar da gəlsin, fərqli düşüncəli, fəqrli mədəniyyətlərə məxsus insanlarla işləmək aktyorun da inkişafına kömək edir. Belə rejissorlara teatrımızda qapıların bağlı saxlandığı dövrləri də görmüşük və teatrın təcriddən aldığı ziyanın nəticələri də məlumdur.
Etibar CƏBRAYILOĞLU
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
6-04-2024, 21:12
Qulu Ağsəs: “Tənqidi indi çox tənqid edirlər” - Müsahibə
2-04-2024, 20:28
“Hava hücumu ssenarisi mümkündür” - Müsahibə
19-02-2024, 16:33
Aktyor: “Əvvəldən bilsəydim o filmə çəkilməzdim...” - Müsahibə
16-02-2024, 12:55
Bəstəkar: “Zamanın ritmini tutmaq çətinləşib” - Müsahibə
28-01-2024, 15:36
Qüdrət Həsənquliyev: “Azərbaycan yenidən qurulmalıdır” - Müsahibə
9-12-2023, 20:57
Hərbi ekspert: “Krım körpüsü dağıdılmalıdır” - Müsahibə
14-11-2023, 19:08
Xalq artisti: “Teatrın ən ağrılı məsələlərindən biri də yaş senzi ilə bağlıdır” - Müsahibə
4-11-2023, 09:41
İlham Əziz: “Hər yazıçının öz əlifbası olmalıdır” - Müsahibə
27-10-2023, 15:19
Zahid Oruc: “Zəfər dövləti, Zəfər təşkilatı, Zəfər təhsil modeli yaradılmalıdır” - Müsahibə
27-10-2023, 11:01
Əlizadə Nuri: “Şairlik-sözlə inqilab etməkdir” - Müsahibə
23-10-2023, 18:22
General Sırski: “Düşmən ciddi itkilər verir, lakin onlar...” - Müsahibə
23-10-2023, 10:26
Aktrisa: “Özümü olmalı olduğum yerdə hiss edirəm” - Müsahibə
19-09-2023, 13:48
Hərbi analitik: “Rusiya Moskvanı lazımi şəkildə qoruya bilmirsə, deməli...” - Müsahibə
5-09-2023, 18:40
General: “Rusiya elitası Putini devirməyə hazırdır” - Müsahibə
23-08-2023, 18:14
Beynəlxalq ekspert: “Ruslar Ukrayna ilə uzunmüddətli hərbi qarşıdurmaya ümid edirlər” - Müsahibə
16-08-2023, 12:08
Kənan Məmmədov: “Kino günündə göstərməyə yeni film olmadı” - Müsahibə
10-08-2023, 15:00
Rıjenko: “Rusiyanın Qara dəniz donanmasını məhv etmək üçün yüzlərlə drona ehtiyac var” - Müsahibə
30-05-2023, 16:48
Kinorejissor: “Bəzilərini kinonun taleyi yox, kinostudiyanın ərazisi maraqlandırır”
16-05-2023, 16:48
Şeytelman: “Priqojin Rusiyada yeganə şəxsdir ki, dövlət çevrilişlərini uğurla həyata keçirə bilir”
13-05-2023, 09:34
Qüdrət Həsənquliyev: “Davamlı sülh üçün danışıqları Türkiyə və Rusiya ilə aparmalıyıq” - Müsahibə
3-03-2023, 16:55
Keçmiş deputat: “Rus imperiyasının dağılması qaçılmazdır” - Müsahibə
9-02-2023, 12:36
Deputat: “Ciddi əks-zərbə vurulmalıdır” - Müsahibə
7-01-2023, 15:55
Sərdar Cəlaloğlu: “Rusiya Qarabağı ələ keçirməyə çalışır” - Müsahibə
30-12-2022, 10:55
Köçəri Nağıbəyli: “Bizim öz torpaqlarımızda yaşamaq hüququmuz olmalıdır” - Müsahibə
11-12-2022, 13:12
Səxavət Əlisoy: “Partiya sədrlərinin əksəriyyəti təkəbbürlü və yekəxanadır” - Müsahibə
27-11-2022, 10:15
Professor: “Rusiya və Fransa Azərbaycan-Ermənistan danışıqlarında böhranlı vəziyyət yaradıb” - Müsahibə
12-11-2022, 19:43
Tofiq Zülfüqarov: “Rusiyada siyasi böhran zamanıdır” - Müsahibə
28-10-2022, 13:08
Deputat: "Putin ikinci böyük səhvə yol verdi, həm də sübut etdi ki..."
25-10-2022, 08:35
Politoloq: “Rusiya və İran Azərbaycanda nələrəsə nail olmağa çalışsa da...” - Müsahibə
21-10-2022, 13:42
Vahid Əhmədov: “Heç kim bahalaşmanın qarşısını ala bilmir” - Müsahibə
15-10-2022, 09:58
Deputat: “Rusiya ilə məsələni konkretləşdirməyin vaxtı çatıb” - Müsahibə
9-10-2022, 14:22
Sülhəddin Əkbər: “İran yalnız Zəngəzur dəhlizinin açılacağından qorxmur” - Müsahibə
29-09-2022, 20:29
Elxan Qarayev: “Rusiyada hərbi səfərbərliyə cəlb olunan azərbaycanlılar kontrakt tələb etməlidir” - Müsahibə
21-09-2022, 14:06
Sərdar Cəlaloğlu: “Hər dəqiqə Ermənistan-Azərbaycan müharibəsi başlaya bilər” - Müsahibə
3-07-2022, 13:50
Deputat: “Məmur sahibkarlığından qaynaqlanan inhisarçılıq əhaliyə böyük ziyan vurur” - Müsahibə
6-06-2022, 13:50
Politoloq: “Rusiyada etirazlar artacaq” - Müsahibə
27-05-2022, 13:03
Keçmiş səfir: “Zaman Ukraynanın dostu, Kremlin düşmənidir” - Müsahibə
26-05-2022, 20:43
Hərbi ekspert: “Rusiya texnokratları müharibəni uduzduqlarını başa düşürlər” - Müsahibə
25-05-2022, 16:16
Deputat: “Qərb Ukraynanı güzəştə məcbur edəcək” - Müsahibə