23:19 / 07-12-2023
Azərbaycan çempionatı: boks üzrə finalçılar bəlli olub
22:39 / 07-12-2023
Şarl Mişel Azərbaycan ilə Ermənistanın qərarını alqışlayır
22:28 / 07-12-2023
Azərbaycanın azad edəcəyi ermənilərin adları açıqlanıb - (Siyahı)
22:02 / 07-12-2023
Quba və Qəbələ “İdman Paytaxtı”, Sumqayıt “Gənclər Paytaxtı” seçilib
21:10 / 07-12-2023
Azərbaycanla Ermənistan hərbçilərin qarşılıqlı azad edilməsinə razılaşıb
19:03 / 07-12-2023
“Bu, Azərbaycanın bütün ərazilərində ilk seçki olacaq” - Professor
18:30 / 07-12-2023
Rəsmi Bakı problemin həllinə nail olub - Professor
18:04 / 07-12-2023
Azərbaycan və Kolumbiya XİN-ləri arasında siyasi məsləhətləşmələr keçirilib
17:59 / 07-12-2023
Meyxanaçı: "Balaəlinin hal-hazırda oxuduğu mahnılar meyxana deyil"
17:45 / 07-12-2023
Azərbaycanla İraq arasında yeni sənədlər imzalanıb
17:34 / 07-12-2023
17 nəfəri yeyən hannibal...
17:31 / 07-12-2023
Ada ölkəsində 7.3 bal gücündə zəlzələ olub
17:15 / 07-12-2023
Yeni binalardakı elektrik, su və qaz sayğacları ilə bağlı əhaliyə xəbərdarlıq olunub
17:06 / 07-12-2023
Baş nazir şəhid ailələrinə güzəştlərlə bağlı qərar verib
17:04 / 07-12-2023
Yalnızlıq streslə mübarizəyə kömək edir
16:53 / 07-12-2023
Putin: “ABŞ həm müttəfiqlərini, həm də digər ölkələri istismar edir”
16:45 / 07-12-2023
Mənasız ölümləri inkar edirəm - Etibar Cəbrayıloğlu yazır
16:37 / 07-12-2023
Əli Əsədov Böyük Britaniya Dövlət katibinin müavini ilə görüşüb
16:33 / 07-12-2023
"AzerTelecom" şirkətinin Direktorlar Şurasının sədri dəyişib
16:11 / 07-12-2023
Erməni diversanta hökm oxunub - Yenilənib
16:07 / 07-12-2023
Rusiya səfiri Britaniya XİN-ə çağırılıb
15:49 / 07-12-2023
Azərbaycan və Türkiyə generalları arasında görüş olub
15:08 / 07-12-2023
Şenol Günəş: "Azərbaycan millisində işləməkdən qürur duyaram"
14:49 / 07-12-2023
Füzuli şəhərinə növbəti köç karvanı gedib - (Yenilənib)
14:34 / 07-12-2023
Əhali təhlükə barədə növbəti dəfə xəbərdar edilib
14:00 / 07-12-2023
Şuşada mina partlayıb - (Yenilənib)
13:36 / 07-12-2023
Növbədənkənar prezident seçkiləri...
13:27 / 07-12-2023
Bəzi seçki dairəsinin sayı və adı dəyişdirilib - Siyahı
12:54 / 07-12-2023
Azərbaycan beynəlxalq axtarışda olan şəxsləri Rusiyaya təhvil verib
12:53 / 07-12-2023
İsrail qüvvələri daha 42 fələstinlini həbs edib - Yaralılar var
19:15 / 04-12-2023

00:18 / 03-12-2023

11:49 / 03-12-2023

18:10 / 03-12-2023

22:51 / 03-12-2023

23:50 / 05-12-2023

11:26 / 03-12-2023

11:35 / 03-12-2023

21:35 / 04-12-2023

18:06 / 03-12-2023

14:06 / 03-12-2023

Xalq artisti: “Teatrın ən ağrılı məsələlərindən biri də yaş senzi ilə bağlıdır” - Müsahibə
Tarix: 14-11-2023 19:08 | Bölmə: Müsahibə

Sabir Məmmədov: “Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar”
Ölkənin teatral mühitində canlanma var. Yeni tamaşalar hazırlanır, festivallar keçirilir, teatrlarımız xaricdə keçirilən festivallarda iştirak edir. Təbii ki, tamaşaçılara təqdim olunan bütün yeni səhnə əsərləri bədii və estetik cəhətdən mükəmməl alınmır, dövrümüzün tələblərinə uyğun gəlmir. Amma yaxşı tamaşa dərhal seçilir, tamaşaçıların və teatr tənqidçilərinin diqqətini çəkir. Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında səhnəyə vəsiqə qazanan “Dantenin yubileyi” kimi.
Xalq yazıçısı Anarın məşhur və eyni adlı hekayəsi əsasında hazırlanan tamaşaya Rusiyada çalışan istedadlı həmyerlimiz Ərşad Ələkbərov quruluş verib. Ümumilikdə tamaşanın uğuru, rejissor yozumu, aktyor ansamblının, xüsusilə baş rolun - Feyzulla Kəbirlinski obrazının ifası barədə mətbuatda geniş təhlillər aparılıb, müsbət fikirlər yazılıb.
“Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinski obrazında çıxış edən Xalq artisti, Prezident mükafatçısı, “Qızıl Dərviş” mükafatı laureatı Sabir Məmmədovla söhbətdə tamaşanın qazandığı uğurun sirlərini öyrənməyə çalışdıq.
- Sabir müəllim, premyera və uğurlu ifa münasibəti ilə sizi təbrik edirik. Feyzulla Kəbirlinski ədəbiyyatımızda ən məşhur obrazlardan sayılır, bu rola təyin edilməyiniz gözlənilməz olmadı ki?
- Premyeramıza gəlib yaradıcı heyəti alqışlayan tamaşaçılara, mətbuatda dəyərli fikirlər söyləyən, tənqidi məqamları yazan teatrşünaslara, jurnalistlərə minnətdarlığımı bildirirəm.
Sualınıza gəlincə, Feyzulla Kəbirlinski Azərbaycan ədəbiyyatında həqiqətən də çox maraqlı obrazlardan biridir. Anar müəllim bu hekayəni keçən əsrin 60-cı illərinin sonunda yazıb, amma əsər bu gün də maraqla oxunur. Üstəlik də aktyorların həyatından bəhs etdiyindən sənət adamları üçün cəlbedicidir. Hekayə 80-ci illərdə ekranlaşdırılıb, böyük sənətkarımız Həsən Turabovun ekranda yaratdığı Kəbirlinskiyə hamımız dönə-dönə baxmışıq.

Teatrımızın bu əsərə müraciət edəcəyini və əsərə Ərşad Ələkbərovun quruluş verəcəyini eşidəndə mənim üçün də maraqlı oldu. Ərşad bəy Rusiyanın mədəniyyət paytaxtı Sankt-Peterburqda ali rejissor təhsili alan, orada çalışan və uğur qazanmağı bacaran istedadlı gənclərimizdəndir. Rusiyadan kənarda tamaşalara quruluş vermək üçün vaxtaşırı dəvətlər alır. 2015-ci ildə teatrımızda Erik Şmittin “Müsyö İbrahim və Quran çiçəyi” tamaşasına quruluş verərkən onunla işləmişdim. O zaman Ərşad bəy kollektivi hələ o qədər də yaxşı tanımırdı, məndə olan məlumata görə, aktyorların fotolarına baxıb rol bölgüsü aparmışdı və mənə də həmin tamaşada Ata obrazını vermişdi.
“Dantenin yubileyi” üzərində işləyəndə məni və digər aktyor həmkarlarımı çağırıb söhbət edir, fikir mübadiləsi aparırdı, heç birimizə konkret rol barədə nəsə demirdi. Divarda əmr asılanda bildim ki, Kəbirlinskini mən oynayacam.
- Məşq prosesi necə gedirdi?
- Ərşad bəyin əsərə yanaşması fərqli idi, lirik-psixoloji janrda qələmə alınan hekayəni tragi-fars kimi müəyyən etmişdi. Rejissorun aktyorlarla işi, məşq prosesinin özü də fərqlənirdi, epik janrın tələblərinə uyğun detallar əlavə olunmuşdu, ifaçıdan həm də plastika tələb olunurdu. Tamaşada rol alan həmkarlarım üçün də məncə maraqlı idi.
- “Dantenin yubileyi” tamaşası haqqında mətbuatda yazılar, resenziyalar dərc olunub, sosial şəbəkədə fikirlər səslənib. İstedadlı yazar, tənqidçi Sevda Sultanovanın tamaşa barədə qeydləri diqqət çəkəndir. Müəllifin fikrincə, quruluşçu rejissorun yozumunda və sizin ifanızda Kəbirlinskinin yararsızlığı xüsusi vurğulanmır, ona yazığı gəlmir, mərhəmət də istənilmir. Sadəcə, ona qarşı alicənab, nəcib mövqe sərgilənir. İnsana sevgi tamaşanın ən təsirli xəttidir...
- Sevda xanım tamaşanın yozumunu çox dəqiq anlayıb. Ərşad bəy quruluşçu rejissor kimi qarşıya belə bir məqsəd qoymuşdu, aktyorlardan da bunu tələb edirdi. Feyzulla Kəbirlinski teatrda çalışır, radio verlişlərinə, dublyaja çağrılır, dərnəyə rəhbərlik edir, həvəskar aktyorlarla tamaşa hazırlayır. Amma sənətdə uğur qazana bilmir, üstəlik, şəxsi həyatda problemləri var, ömür-gün yoldaşı Həcərlə uşaqları olmayıb, Eldarı oğulluğa götürüblər, lakin bunu ondan gizlətmək məcburiyyətindədirlər...

Quruluşçu rejissor maraqlı forma tapıb, səhnədə qoyulan avtobusun da rəmzi mənası var-insan gündəlik həyatda yolda, hərəkətdədir. Həm də insan olaraq biz bilmirik axı yolun əvvəlindəyik, yoxsa sonunda...
Ərşad bəy tamaşada irili-xırdalı rol alan hər bir ifaçıdan nə tələb olunduğunu konkret izah eləmişdi, biz də səhnəyə çıxanda nə etməli və necə etməli olduğunu bilirdik.
Dünyanın istənilən teatrında rejissorun aktyor və aktrisadan tələbi nədir? Səhnədə inandırıcı oynamaq. İnandırıcı oynamaq üçün də yandaşın, tərəf-müqabilinlə aranda səmimiyyət olmalıdır. Bu səmimiyyət qurulmasa, anlaşama alınmasa sonda yaxşı nəticə almaq qeyri-mümkündür. Mənim fikrimcə, bu, bizim tamaşada çox yaxşı alınıb, tərəf-müqabillərim, xüsusilə həyat yoldaşım Həcər obrazını ifa edən Əməkdar artist Sənubər İsgəndərli ilə səhnədə bir-birimizi gözəl anlayırıq. Yəqin ki, tamaşamızın uğur qazanmasının, tamaşaçılar tərəfindən maraqla qarşılanmasının əsas səbəblərindən biri də odur ki, ümumi ansabmlıda hamı bir-birini tamamlayır. Fürsətdən istifadə edib bu tamaşada mənimlə bir səhnəni bölüşən bütün həmkarlarıma minnətdarlığımı bildirirəm.
- “Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinskinin teatrdan getməli olduğunu dilə gətirənlər var. Səhnədə Feyzullanın yaşadığı hissləri təəssüf ki, bu gün yaşlı aktyorlar real həyatda yaşamağa məcbur olublar...
- Bu gün Azərbaycan teatrının ən ağrılı məsələlərindən biri də məhz yaş senzi ilə bağlıdır. Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar - bir tərəfdə qanun, bir tərəfdə isə reallıq var. Dövlətin rəsmi qanununu pozmaq olmur, istedadı, təcrübəsi, iş qabiliyyəti ilə teatrımıza yenə də töhfə verməyə qadir istedadlı adamdan necə imtina edəsən? Axı onlar səhnəmizə, ümumilikdə mədəniyyətimizə xidmət edə bilən insanlardır. Aktyor və ya aktrisa bəlli bir yaşa çatıb, amma istedadı, təcrübəsi və sağlamlığı ona səhnədə obrazlar yaratmağa imkan verir, lakin ona qapını göstərirlər. Yaradıcı insan üçün bundan böyük faciə ola bilərmi? Sənət adamı səhnənin tozu, tamaşaçı alqışı ilə nəfəs alır, bunları onun əlindən almaq aktyoru həyatdan məhrum etmək kimidir. Teatr rəhbərlərini də qınamaq mümkün deyil, onlar həm də dövlətin qanunlarına əməl etməyə məsuldurlar.
- Akademik Milli Dram Teatrında növbəti rəhbər dəyişikliyini də görmək sizə nəsib oldu...
- Teatr canlı sənət olduğundan dəyişikliyi, yeniliyi, təzə nəfəsi sevir. Amma bu yeniliyin arxasında gərək ciddi iş, düşünülmüş addımlar dayana. Teatrımızın keçmiş rəhbəri Azər Paşa müəllim dünyasını dəyişəndən sonra kadr dəyişikliyi məcburi idi və Mədəniyyət nazirinin əmri ilə bədii rəhbər vəzifəsinə Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə təyin olundu. Mehriban xanımın rejissor kimi bacarığı, savadı, iş prinsipi və prinsipiallığı barədə geniş danışmağa ehtiyac yoxdur, məncə. Əvvəlllər də bizim teatrda uğurlu tamaşalar hazırlayıb, o, kollektivi, biz də onu yaxşı tanıyırıq.
Şəxsən mən öz düşündüklərimə və müşahidələrimə görə deyə bilərəm ki, yeni bədii rəhbər çox ciddi işlərə başlayıb, teatrımızın adına, kollektivin potensialına uyğun layihələri var. Bu gün teatrımızda dünya şöhrətli yazıçı Çingiz Aytmatovun “Gün var əsrə bərbər” əsəri əsasında “Əsrə bərabər gün” tamaşasının məşqləri gedir. Bu əsərə Mehriban xanım özü quruluş verir və mənə də Mühəndis rolunu tapşırıb. Çox monumental bir səhnə əsəri olacaq, inşallah.

Müsahibə boyu söhbət açdığımız “Dantenin yubileyi” tamaşasının uğurunu da Mehriban xanımın gördüyü işlərin adına yazmaq olar, çünki Ərşad Ələkbərovu yenidən bizim teatra o dəvət edib. Hazırda daha bir istedadlı gənc rejissor tamaşa hazırlayır, Nihad Qulamzadə Şıxəli Qurbanovun “Sənsiz” pyesinə quruluş verir, qarşıdakı günlərdə yeni tamaşanın premyerası olacaq.
Kollektivlə ilk görüşündə də Mehriban xanım dedi ki, ayrı-ayrı rejissorlar vaxtaşırı teatrımıza dəvət ediləcək. Şəxsən mən bu fikri alqışlayıram və hətta istərdim ki, başqa ölkələrdən xarici rejissorlar da gəlsin, fərqli düşüncəli, fəqrli mədəniyyətlərə məxsus insanlarla işləmək aktyorun da inkişafına kömək edir. Belə rejissorlara teatrımızda qapıların bağlı saxlandığı dövrləri də görmüşük və teatrın təcriddən aldığı ziyanın nəticələri də məlumdur.
Etibar CƏBRAYILOĞLU
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
Tarix: 14-11-2023 19:08 | Bölmə: Müsahibə

Sabir Məmmədov: “Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar”
Ölkənin teatral mühitində canlanma var. Yeni tamaşalar hazırlanır, festivallar keçirilir, teatrlarımız xaricdə keçirilən festivallarda iştirak edir. Təbii ki, tamaşaçılara təqdim olunan bütün yeni səhnə əsərləri bədii və estetik cəhətdən mükəmməl alınmır, dövrümüzün tələblərinə uyğun gəlmir. Amma yaxşı tamaşa dərhal seçilir, tamaşaçıların və teatr tənqidçilərinin diqqətini çəkir. Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında səhnəyə vəsiqə qazanan “Dantenin yubileyi” kimi.
Xalq yazıçısı Anarın məşhur və eyni adlı hekayəsi əsasında hazırlanan tamaşaya Rusiyada çalışan istedadlı həmyerlimiz Ərşad Ələkbərov quruluş verib. Ümumilikdə tamaşanın uğuru, rejissor yozumu, aktyor ansamblının, xüsusilə baş rolun - Feyzulla Kəbirlinski obrazının ifası barədə mətbuatda geniş təhlillər aparılıb, müsbət fikirlər yazılıb.
“Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinski obrazında çıxış edən Xalq artisti, Prezident mükafatçısı, “Qızıl Dərviş” mükafatı laureatı Sabir Məmmədovla söhbətdə tamaşanın qazandığı uğurun sirlərini öyrənməyə çalışdıq.
- Sabir müəllim, premyera və uğurlu ifa münasibəti ilə sizi təbrik edirik. Feyzulla Kəbirlinski ədəbiyyatımızda ən məşhur obrazlardan sayılır, bu rola təyin edilməyiniz gözlənilməz olmadı ki?
- Premyeramıza gəlib yaradıcı heyəti alqışlayan tamaşaçılara, mətbuatda dəyərli fikirlər söyləyən, tənqidi məqamları yazan teatrşünaslara, jurnalistlərə minnətdarlığımı bildirirəm.
Sualınıza gəlincə, Feyzulla Kəbirlinski Azərbaycan ədəbiyyatında həqiqətən də çox maraqlı obrazlardan biridir. Anar müəllim bu hekayəni keçən əsrin 60-cı illərinin sonunda yazıb, amma əsər bu gün də maraqla oxunur. Üstəlik də aktyorların həyatından bəhs etdiyindən sənət adamları üçün cəlbedicidir. Hekayə 80-ci illərdə ekranlaşdırılıb, böyük sənətkarımız Həsən Turabovun ekranda yaratdığı Kəbirlinskiyə hamımız dönə-dönə baxmışıq.

Teatrımızın bu əsərə müraciət edəcəyini və əsərə Ərşad Ələkbərovun quruluş verəcəyini eşidəndə mənim üçün də maraqlı oldu. Ərşad bəy Rusiyanın mədəniyyət paytaxtı Sankt-Peterburqda ali rejissor təhsili alan, orada çalışan və uğur qazanmağı bacaran istedadlı gənclərimizdəndir. Rusiyadan kənarda tamaşalara quruluş vermək üçün vaxtaşırı dəvətlər alır. 2015-ci ildə teatrımızda Erik Şmittin “Müsyö İbrahim və Quran çiçəyi” tamaşasına quruluş verərkən onunla işləmişdim. O zaman Ərşad bəy kollektivi hələ o qədər də yaxşı tanımırdı, məndə olan məlumata görə, aktyorların fotolarına baxıb rol bölgüsü aparmışdı və mənə də həmin tamaşada Ata obrazını vermişdi.
“Dantenin yubileyi” üzərində işləyəndə məni və digər aktyor həmkarlarımı çağırıb söhbət edir, fikir mübadiləsi aparırdı, heç birimizə konkret rol barədə nəsə demirdi. Divarda əmr asılanda bildim ki, Kəbirlinskini mən oynayacam.
- Məşq prosesi necə gedirdi?
- Ərşad bəyin əsərə yanaşması fərqli idi, lirik-psixoloji janrda qələmə alınan hekayəni tragi-fars kimi müəyyən etmişdi. Rejissorun aktyorlarla işi, məşq prosesinin özü də fərqlənirdi, epik janrın tələblərinə uyğun detallar əlavə olunmuşdu, ifaçıdan həm də plastika tələb olunurdu. Tamaşada rol alan həmkarlarım üçün də məncə maraqlı idi.
- “Dantenin yubileyi” tamaşası haqqında mətbuatda yazılar, resenziyalar dərc olunub, sosial şəbəkədə fikirlər səslənib. İstedadlı yazar, tənqidçi Sevda Sultanovanın tamaşa barədə qeydləri diqqət çəkəndir. Müəllifin fikrincə, quruluşçu rejissorun yozumunda və sizin ifanızda Kəbirlinskinin yararsızlığı xüsusi vurğulanmır, ona yazığı gəlmir, mərhəmət də istənilmir. Sadəcə, ona qarşı alicənab, nəcib mövqe sərgilənir. İnsana sevgi tamaşanın ən təsirli xəttidir...
- Sevda xanım tamaşanın yozumunu çox dəqiq anlayıb. Ərşad bəy quruluşçu rejissor kimi qarşıya belə bir məqsəd qoymuşdu, aktyorlardan da bunu tələb edirdi. Feyzulla Kəbirlinski teatrda çalışır, radio verlişlərinə, dublyaja çağrılır, dərnəyə rəhbərlik edir, həvəskar aktyorlarla tamaşa hazırlayır. Amma sənətdə uğur qazana bilmir, üstəlik, şəxsi həyatda problemləri var, ömür-gün yoldaşı Həcərlə uşaqları olmayıb, Eldarı oğulluğa götürüblər, lakin bunu ondan gizlətmək məcburiyyətindədirlər...

Quruluşçu rejissor maraqlı forma tapıb, səhnədə qoyulan avtobusun da rəmzi mənası var-insan gündəlik həyatda yolda, hərəkətdədir. Həm də insan olaraq biz bilmirik axı yolun əvvəlindəyik, yoxsa sonunda...
Ərşad bəy tamaşada irili-xırdalı rol alan hər bir ifaçıdan nə tələb olunduğunu konkret izah eləmişdi, biz də səhnəyə çıxanda nə etməli və necə etməli olduğunu bilirdik.
Dünyanın istənilən teatrında rejissorun aktyor və aktrisadan tələbi nədir? Səhnədə inandırıcı oynamaq. İnandırıcı oynamaq üçün də yandaşın, tərəf-müqabilinlə aranda səmimiyyət olmalıdır. Bu səmimiyyət qurulmasa, anlaşama alınmasa sonda yaxşı nəticə almaq qeyri-mümkündür. Mənim fikrimcə, bu, bizim tamaşada çox yaxşı alınıb, tərəf-müqabillərim, xüsusilə həyat yoldaşım Həcər obrazını ifa edən Əməkdar artist Sənubər İsgəndərli ilə səhnədə bir-birimizi gözəl anlayırıq. Yəqin ki, tamaşamızın uğur qazanmasının, tamaşaçılar tərəfindən maraqla qarşılanmasının əsas səbəblərindən biri də odur ki, ümumi ansabmlıda hamı bir-birini tamamlayır. Fürsətdən istifadə edib bu tamaşada mənimlə bir səhnəni bölüşən bütün həmkarlarıma minnətdarlığımı bildirirəm.
- “Dantenin yubileyi”ndə Kəbirlinskinin teatrdan getməli olduğunu dilə gətirənlər var. Səhnədə Feyzullanın yaşadığı hissləri təəssüf ki, bu gün yaşlı aktyorlar real həyatda yaşamağa məcbur olublar...
- Bu gün Azərbaycan teatrının ən ağrılı məsələlərindən biri də məhz yaş senzi ilə bağlıdır. Həm teatr rəhbərləri, həm də yaşlı aktyor və aktrisalar mürəkkəb bir dilemma qarşısında qalıblar - bir tərəfdə qanun, bir tərəfdə isə reallıq var. Dövlətin rəsmi qanununu pozmaq olmur, istedadı, təcrübəsi, iş qabiliyyəti ilə teatrımıza yenə də töhfə verməyə qadir istedadlı adamdan necə imtina edəsən? Axı onlar səhnəmizə, ümumilikdə mədəniyyətimizə xidmət edə bilən insanlardır. Aktyor və ya aktrisa bəlli bir yaşa çatıb, amma istedadı, təcrübəsi və sağlamlığı ona səhnədə obrazlar yaratmağa imkan verir, lakin ona qapını göstərirlər. Yaradıcı insan üçün bundan böyük faciə ola bilərmi? Sənət adamı səhnənin tozu, tamaşaçı alqışı ilə nəfəs alır, bunları onun əlindən almaq aktyoru həyatdan məhrum etmək kimidir. Teatr rəhbərlərini də qınamaq mümkün deyil, onlar həm də dövlətin qanunlarına əməl etməyə məsuldurlar.
- Akademik Milli Dram Teatrında növbəti rəhbər dəyişikliyini də görmək sizə nəsib oldu...
- Teatr canlı sənət olduğundan dəyişikliyi, yeniliyi, təzə nəfəsi sevir. Amma bu yeniliyin arxasında gərək ciddi iş, düşünülmüş addımlar dayana. Teatrımızın keçmiş rəhbəri Azər Paşa müəllim dünyasını dəyişəndən sonra kadr dəyişikliyi məcburi idi və Mədəniyyət nazirinin əmri ilə bədii rəhbər vəzifəsinə Əməkdar incəsənət xadimi Mehriban Ələkbərzadə təyin olundu. Mehriban xanımın rejissor kimi bacarığı, savadı, iş prinsipi və prinsipiallığı barədə geniş danışmağa ehtiyac yoxdur, məncə. Əvvəlllər də bizim teatrda uğurlu tamaşalar hazırlayıb, o, kollektivi, biz də onu yaxşı tanıyırıq.
Şəxsən mən öz düşündüklərimə və müşahidələrimə görə deyə bilərəm ki, yeni bədii rəhbər çox ciddi işlərə başlayıb, teatrımızın adına, kollektivin potensialına uyğun layihələri var. Bu gün teatrımızda dünya şöhrətli yazıçı Çingiz Aytmatovun “Gün var əsrə bərbər” əsəri əsasında “Əsrə bərabər gün” tamaşasının məşqləri gedir. Bu əsərə Mehriban xanım özü quruluş verir və mənə də Mühəndis rolunu tapşırıb. Çox monumental bir səhnə əsəri olacaq, inşallah.

Müsahibə boyu söhbət açdığımız “Dantenin yubileyi” tamaşasının uğurunu da Mehriban xanımın gördüyü işlərin adına yazmaq olar, çünki Ərşad Ələkbərovu yenidən bizim teatra o dəvət edib. Hazırda daha bir istedadlı gənc rejissor tamaşa hazırlayır, Nihad Qulamzadə Şıxəli Qurbanovun “Sənsiz” pyesinə quruluş verir, qarşıdakı günlərdə yeni tamaşanın premyerası olacaq.
Kollektivlə ilk görüşündə də Mehriban xanım dedi ki, ayrı-ayrı rejissorlar vaxtaşırı teatrımıza dəvət ediləcək. Şəxsən mən bu fikri alqışlayıram və hətta istərdim ki, başqa ölkələrdən xarici rejissorlar da gəlsin, fərqli düşüncəli, fəqrli mədəniyyətlərə məxsus insanlarla işləmək aktyorun da inkişafına kömək edir. Belə rejissorlara teatrımızda qapıların bağlı saxlandığı dövrləri də görmüşük və teatrın təcriddən aldığı ziyanın nəticələri də məlumdur.
Etibar CƏBRAYILOĞLU
Reyting.az
Bölməyə aid digər xəbərlər
14-11-2023, 19:08
Xalq artisti: “Teatrın ən ağrılı məsələlərindən biri də yaş senzi ilə bağlıdır” - Müsahibə
4-11-2023, 09:41
İlham Əziz: “Hər yazıçının öz əlifbası olmalıdır” - Müsahibə
27-10-2023, 15:19
Zahid Oruc: “Zəfər dövləti, Zəfər təşkilatı, Zəfər təhsil modeli yaradılmalıdır” - Müsahibə
27-10-2023, 11:01
Əlizadə Nuri: “Şairlik-sözlə inqilab etməkdir” - Müsahibə
23-10-2023, 18:22
General Sırski: “Düşmən ciddi itkilər verir, lakin onlar...” - Müsahibə
23-10-2023, 10:26
Aktrisa: “Özümü olmalı olduğum yerdə hiss edirəm” - Müsahibə
19-09-2023, 13:48
Hərbi analitik: “Rusiya Moskvanı lazımi şəkildə qoruya bilmirsə, deməli...” - Müsahibə
5-09-2023, 18:40
General: “Rusiya elitası Putini devirməyə hazırdır” - Müsahibə
23-08-2023, 18:14
Beynəlxalq ekspert: “Ruslar Ukrayna ilə uzunmüddətli hərbi qarşıdurmaya ümid edirlər” - Müsahibə
16-08-2023, 12:08
Kənan Məmmədov: “Kino günündə göstərməyə yeni film olmadı” - Müsahibə
10-08-2023, 15:00
Rıjenko: “Rusiyanın Qara dəniz donanmasını məhv etmək üçün yüzlərlə drona ehtiyac var” - Müsahibə
30-05-2023, 16:48
Kinorejissor: “Bəzilərini kinonun taleyi yox, kinostudiyanın ərazisi maraqlandırır”
16-05-2023, 16:48
Şeytelman: “Priqojin Rusiyada yeganə şəxsdir ki, dövlət çevrilişlərini uğurla həyata keçirə bilir”
13-05-2023, 09:34
Qüdrət Həsənquliyev: “Davamlı sülh üçün danışıqları Türkiyə və Rusiya ilə aparmalıyıq” - Müsahibə
3-03-2023, 16:55
Keçmiş deputat: “Rus imperiyasının dağılması qaçılmazdır” - Müsahibə
9-02-2023, 12:36
Deputat: “Ciddi əks-zərbə vurulmalıdır” - Müsahibə
7-01-2023, 15:55
Sərdar Cəlaloğlu: “Rusiya Qarabağı ələ keçirməyə çalışır” - Müsahibə
30-12-2022, 10:55
Köçəri Nağıbəyli: “Bizim öz torpaqlarımızda yaşamaq hüququmuz olmalıdır” - Müsahibə
11-12-2022, 13:12
Səxavət Əlisoy: “Partiya sədrlərinin əksəriyyəti təkəbbürlü və yekəxanadır” - Müsahibə
27-11-2022, 10:15
Professor: “Rusiya və Fransa Azərbaycan-Ermənistan danışıqlarında böhranlı vəziyyət yaradıb” - Müsahibə
12-11-2022, 19:43
Tofiq Zülfüqarov: “Rusiyada siyasi böhran zamanıdır” - Müsahibə
28-10-2022, 13:08
Deputat: "Putin ikinci böyük səhvə yol verdi, həm də sübut etdi ki..."
25-10-2022, 08:35
Politoloq: “Rusiya və İran Azərbaycanda nələrəsə nail olmağa çalışsa da...” - Müsahibə
21-10-2022, 13:42
Vahid Əhmədov: “Heç kim bahalaşmanın qarşısını ala bilmir” - Müsahibə
15-10-2022, 09:58
Deputat: “Rusiya ilə məsələni konkretləşdirməyin vaxtı çatıb” - Müsahibə
9-10-2022, 14:22
Sülhəddin Əkbər: “İran yalnız Zəngəzur dəhlizinin açılacağından qorxmur” - Müsahibə
29-09-2022, 20:29
Elxan Qarayev: “Rusiyada hərbi səfərbərliyə cəlb olunan azərbaycanlılar kontrakt tələb etməlidir” - Müsahibə
21-09-2022, 14:06
Sərdar Cəlaloğlu: “Hər dəqiqə Ermənistan-Azərbaycan müharibəsi başlaya bilər” - Müsahibə
3-07-2022, 13:50
Deputat: “Məmur sahibkarlığından qaynaqlanan inhisarçılıq əhaliyə böyük ziyan vurur” - Müsahibə
6-06-2022, 13:50
Politoloq: “Rusiyada etirazlar artacaq” - Müsahibə
27-05-2022, 13:03
Keçmiş səfir: “Zaman Ukraynanın dostu, Kremlin düşmənidir” - Müsahibə
26-05-2022, 20:43
Hərbi ekspert: “Rusiya texnokratları müharibəni uduzduqlarını başa düşürlər” - Müsahibə
25-05-2022, 16:16
Deputat: “Qərb Ukraynanı güzəştə məcbur edəcək” - Müsahibə
25-05-2022, 11:08
Zərdüşt Əlizadə: “Rusiyanı bu müharibədə məğlub edəcəklər” - Müsahibə
21-05-2022, 16:12
Sabiq müdafiə naziri: “Ruslar üçün ideal variant payız və qış döyüşünə hazırlaşmaqdır” - Müsahibə
17-05-2022, 08:56
Etibar Məmmədov: “Yaxın zamanlarda Rusiyanın dağılma prosesi başlayacaq” - Müsahibə
4-05-2022, 10:42
Professor: “Türkiyənin hərbi bazalarının bir hissəsi Azərbaycanda yerləşdiriləcək” - Müsahibə
26-04-2022, 12:30
Qətlə yetirilmiş prezidentin oğlu: “Ruslara inanmayın!” - Müsahibə
20-04-2022, 15:33
Podolyak: “Kütləvi şəkildə qadınları zorlayan, uşaqları öldürən vəhşi sivilizasiya ilə müharibədəyik” - Müsahibə